Ihmisen ikävä toisen luo..

Anonyymi-ap

Olin viikonloppuna työn merkeissä eräässä tapahtumassa. Minulla oli työparina eräs mies, jonka kanssa synkkasi todella hyvin. Tuettiin toinen toisiamme, meillä oli selvästi myös sanaton yhteys eli ymmärrettiin toisiamme, vaikka oltiin vaan hiljaa. Mies sai minut vapautumaan ja pystyin olemaan oma itseni hänen seurassaan. Flirttiä oli selvästi ilmassa, luotiin pitkiä katseita toisiimme. Loppuillasta jo hörpittiin samasta tuopista ja muutama lämmin halauskin vaihdettiin. Suoraan ei keskusteltu tuntemuksistamme, uskoin, että hän tunsi samoin. En kehdannut kovin suoraan kuitenkaan ilmaista tunteistani. Päätin loppuillasta lähteä tyylikkäästi nukkumaan. Sanoin miehelle, että minunkin kyydissäni pääsee seuraavana päivänä pois. Hänellä oli jo ollut tullessa kyyti sovittuna. Onko tuo kyydin tarjoaminen selvä merkki miehelle, että olen kiinnostunut. Olin varovainen toiminnassani, en halunnut mitään noloa tilannetta. Ei voinut myöskään kovin villiksi heittäytyä, kun reissussa oli muitakin. Miten tällaisessa tilanteessa tulee toimia. En halua olla mikään tyrkky. Nyt on kova ikävä miestä....

30

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkajaisiksi kaksi kysymystä:

      Onko sinulla hänen puhelinnumeronsa?
      Tiedätkö onko hän sinkku?

    • Anonyymi

      Et todellakaan ollut tyrkky kun sanoit että sinun kyydissäsi pääsee. Onhan se merkki kiinnostuksesta, mutta eikö saisi olla? Mieskin oli osoittanut kiinnostusta.

    • Anonyymi

      Selvittää ainakin alkuun jot kumpikin on vapaa ja jos jotain vakavampaa haluaa niin olisi syytä ensin tutustua ennen mitään sen ihmeempiä säätöjä toki kai toisen seurasta voi nauttia muutoinkin mu se edellyttää että kuvioissa ei ole kenenkään eikä minkään osalta syytä mustasukkaisuuteen

    • Anonyymi

      Jos tiedät varmasti tai melko varmasti että hän on sinkku, voisit ihan hyvin jossain viikon puolivälissä lähettää viestin tyyliin "Kiitos viimeisestä! Oli kiva olla työparina. Tavataanko jonain päivänä lounaalla tai kahvilla?" Tuollaisen viestin voisi lähettää myös naispuolisille kaverille tai sukulaiselke, joten siinä ei ole mitään noloa eikä "tyrkkyä".

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo teksti ole vähän liian jäykkää?


    • Anonyymi

      Mitä sä täältä asiaa kysyt??? Kysy häneltä!!

      Sanot puhtaasti että oli niin mukava ilta(jos oli ilta) että kiinnostaisiko nähä uudelleen?

      Ja lisäilet vaikka "jos et varattu ole" tms.

      Tässä se Suominaisen kykenemättömyys nähdään.
      Et pysty kysymään tuollaista asiaa mieheltä???

      • Anonyymi

        Monikossa teistä miehistä pystyy kysymään naiselta suoraan pillua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikossa teistä miehistä pystyy kysymään naiselta suoraan pillua

        Monikos eikä monikossa


    • Anonyymi

      No, mies laittoi minulle ensin kaveripyynnön faceen ja tykkäsi päivityksestäni. Mutta suoraan sanoen en ole varma onko mies vapaa. Silti olen varma, että miehelläkin oli lämpimiä tunteita minua kohtaan.

      • Anonyymi

        Ota selvää ja kysy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota selvää ja kysy!

        Näkyykö Facessa hänen tiedoissaan onko hänellä vaimo tai parisuhde? Jos olette Facessa kavereita niin sinun pitäisi nähdä se suoraan tai ainakin pystyä päättelemään asia kun luet hänen vanhempia postauksiaan.


    • Anonyymi

      Oon ajatellut olla tahdikas. Laitan hänelle vaan lyhyen viestin missä kerron kuinka kivaa oli olla työparina ja toivotan hänelle hyvää syksyä. En nyt ala mitään rakkauden tunnustuksia esittämään. Välillä mietin, että entä, jos tämä mies halusi vaan olla kohtelias ja piti minulle seuraa. Entä, jos siinä ei ollut mitään suuria tunteita. Mutta olihan se toki aika erikoista, että mies hakeutui silloinkin seuraani, kun ei oltu työtehtävissä. Hän tuli myös aina hyvin lähelle olematta kuitenkaan tunkeileva. Ja aika harva työpari hörppii olutta samasta tuopista .

      • Anonyymi

        Kai sentään hyväksyit hänen kaveripyyntönsä Facessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sentään hyväksyit hänen kaveripyyntönsä Facessa?

        Tottakai hyväksyin, ei tarvinnut edes miettiä.


    • Anonyymi

      Olenko ihan tyrkky, jos laitan miehelle viestiä? Voisihan hän itsekin laittaa. Meillä synkkasi kyllä todella hyvin, tuskin sellaista voi kukaan feikata. Ja miksi feikkaisi

      • Anonyymi

        Et ole tyrkky. Hän on itse.lähestynyt sinua laittamalla Facebook-kaveripyynnön. Seuraava askel on sinun. Mutta tutkaile kumminkin hänen vanhoja Facebook-postauksiaan niin tiedät hänestä mahdollisimman paljon. Minä sinuna myös googlettaisin häntä


    • Anonyymi

      Laitoin miehelle viestin. Kiitin seurasta ja toivotin hyvää syksyä. Mies vastasi myös toivottamalla samoin, mutta oli laittanut lieska/liekki-hymiön lauseen perään. No, otappa tuosta selvää. Ei kaikki kirjoita pitkiä tarinoita. Hän kyllä vastasi viestiini nopeasti.

    • Anonyymi

      En voi puhua toisen ihmisen puolesta vaan pelkästään siitä miten itse reagoin tietyissä tilanteissa. Mutta siis.
      Kerron miten itse tuon miehen asemassa ajattelisin.
      Jos minä olisin se mies ja saisin sinulta viestin jossa kiitetään mukavasta seurasta ja toivotetaan hyvää syksyä, se kuulostaisi korvissani siltä kuin toinen sanoisi: kiva oli tavata mutta se siitä, jatkoa ei seuraa, hyvää loppuelämää!

      • Anonyymi

        Näin tekee naisetkin. Jos ei kiinnosta niin ei.
        Ja passiivisuudesta ei etene yhtään mihinkään.
        Se kysymys, jos ei sitä tule niin mitä muka odottaa?


      • Anonyymi

        No, minusta se, että edes laittaa viestin toiselle pitäisi kertoa jo jotain. Laitoin viestiin myös, että olisi kiva tavata työn merkeissä joskus uudestaankin. Eli eikö luulisi toisen tuosta jo ymmärtävän, että olen kiinnostunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minusta se, että edes laittaa viestin toiselle pitäisi kertoa jo jotain. Laitoin viestiin myös, että olisi kiva tavata työn merkeissä joskus uudestaankin. Eli eikö luulisi toisen tuosta jo ymmärtävän, että olen kiinnostunut..

        Onko isot tissit?


    • Anonyymi

      Tuotto ja riski kulkee yleensä yhdessä. Tuo on tuollaista naisten valtapeliä ja "hybridivaikuttamista" jossa pyritään epäsuorasti tavoitteeseen - kuitenkin niin ettei itse paljasteta omia motiiveja, saati tunteita.

      • Anonyymi

        En halua joutua noloon tilanteeseen tai olla tyrkky.. En ole myöskään täysin varma, onko mies sinkku ja siksi jarruttelen.. Enköhän ole nyt tarpeeksi heittänyt palloja mihin mies voi tarttua...


      • Anonyymi

        Älä ole typerä. Tuo on ujoutta ja varovaisuutta. Miten itse toimisit jos olisit ihastunut naiseen jonka olet tavannut vain kerran edellisenä viikonloppuna, jonka kanssa oli pientä säpinää mutta ei pussailua tms. intiimiä ja josta et tietäisi onko hän sinkku?

        Minä ehkä olisin suorempi. Luultavasti kysyisin lähdetkö kahville, ja jos toinen lähtisi, siellä kahvittelun lomasaa kysyisin onko hän vapaa. Se että aloittaja toimii eri tavalla ei tarkoita että hän toimii väärin. Aloittaja toimii eri tavalla koska on ujo ja varovainen eikä halua nolata itseään olemalla tyrkky.

        Puheet hybridivaikuttamisesta ovat silkkaa snobbailua. Olet oppinut uuden hienon ulkomaankielisen sanan mutta et taida tiedä sen merkitystä. Ei tuossa ole kyse pelottelusta eikä manipuloinnista. Eikä tuo nainen ole Putin joka yrittää pelotella Suomea ja estää liittymästä Natoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua joutua noloon tilanteeseen tai olla tyrkky.. En ole myöskään täysin varma, onko mies sinkku ja siksi jarruttelen.. Enköhän ole nyt tarpeeksi heittänyt palloja mihin mies voi tarttua...

        Jos mies heittäisi vastaavanlaiset pallot sinulle niin tarttuisitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies heittäisi vastaavanlaiset pallot sinulle niin tarttuisitko?

        No, en osaa sanoa. Olen nyt yrittänyt vihjailla miehelle. Ja onhan se aika paljon, kun pyysin miestä reissusta samalla kyydillä kotiin.. Todennäköisesti törmään mieheen joskus työn merkeissä uudestaankin. Eli en halua nolata itseäni. Toivon vaan, että miehestä vielä kuuluisi.. Tää tuska on aika raastavaa, kun ikävöi toista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, en osaa sanoa. Olen nyt yrittänyt vihjailla miehelle. Ja onhan se aika paljon, kun pyysin miestä reissusta samalla kyydillä kotiin.. Todennäköisesti törmään mieheen joskus työn merkeissä uudestaankin. Eli en halua nolata itseäni. Toivon vaan, että miehestä vielä kuuluisi.. Tää tuska on aika raastavaa, kun ikävöi toista..

        Tuska on raastavaa, etkä siltä uskalla kuin "vihjailla" että olet kiinnostunut hänestä?

        Vihjausten huono puoli on ettei vastapuoli ehkä osaa tulkita niitä vihjauksia. Sen vuoksi suora puhe on parempi vaihtoehto.

        Jos tuska tuosta vain yltyy, niin ehdotan että viimeistään viikon päästä laitat hänelle viestin ja kysyt lähtisikö hän kahville tai lounaalle kanssasi. Ei tuollainen itsensä nolaamisen ja tyrkyllä olemisen pelko ole pohjimmiltaan muuta kuin huonoa itsetuntoa. Miksi? Mitä syytä sinulla on väheksyä itseäsi?

        Entä jos hän tosissaan tykkää sinusta, mutta homma tyssää siihen että kumpikin teistä vain nössöilee? Entä jos hän ajattelee tehneensä jo tarpeeksi kun pyysi sinut Facebook-kaveriksi ja on päättänyt että nyt on sinun vuorosi ja että jos sinulta ei tule aloitetta, niin se tarkoittaa että sinä et ole kiinnostunut, ja silloin se on siinä?

        Mitä muka menetät jos kysyt?
        Voit tietysti saada myös pakit. Voi olla että mies on varattu tai että hänelle teidän yhteiset hetkenne eivät merkinneet samaa kuin sinulle eikä hän halua jatkoa. Entä sitten? Väheneekö sinun arvosi naisena ja ihmisenä jos saat pakit? Ehdottomasti ei. Ja sittenpähän ainakin tiedät, ja voit unohtaa hänet ja mennä elämässä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuska on raastavaa, etkä siltä uskalla kuin "vihjailla" että olet kiinnostunut hänestä?

        Vihjausten huono puoli on ettei vastapuoli ehkä osaa tulkita niitä vihjauksia. Sen vuoksi suora puhe on parempi vaihtoehto.

        Jos tuska tuosta vain yltyy, niin ehdotan että viimeistään viikon päästä laitat hänelle viestin ja kysyt lähtisikö hän kahville tai lounaalle kanssasi. Ei tuollainen itsensä nolaamisen ja tyrkyllä olemisen pelko ole pohjimmiltaan muuta kuin huonoa itsetuntoa. Miksi? Mitä syytä sinulla on väheksyä itseäsi?

        Entä jos hän tosissaan tykkää sinusta, mutta homma tyssää siihen että kumpikin teistä vain nössöilee? Entä jos hän ajattelee tehneensä jo tarpeeksi kun pyysi sinut Facebook-kaveriksi ja on päättänyt että nyt on sinun vuorosi ja että jos sinulta ei tule aloitetta, niin se tarkoittaa että sinä et ole kiinnostunut, ja silloin se on siinä?

        Mitä muka menetät jos kysyt?
        Voit tietysti saada myös pakit. Voi olla että mies on varattu tai että hänelle teidän yhteiset hetkenne eivät merkinneet samaa kuin sinulle eikä hän halua jatkoa. Entä sitten? Väheneekö sinun arvosi naisena ja ihmisenä jos saat pakit? Ehdottomasti ei. Ja sittenpähän ainakin tiedät, ja voit unohtaa hänet ja mennä elämässä eteenpäin.

        No, ehkä olisi helpompaa lähestyä miestä, jos olisimme tutustuneet muuta reittiä kuin työn kautta. Alallamme on todella pienet piirit ja todennäköisesti törmään mieheen joskus myöhemminkin työn merkeissä. Eli en halua tukalia tilanteita, jos joskus myöhemmin törmäämme toisiimme. Ja toisaalta voisihan mieskin ottaa yhteyttä. Tai siis olenhan yhden viestin hänelle jälkeenpäin laittanut missä kiitin seurasta ja toivotin hyvää syksyä. Laitoin myös, että olisi kiva tavata uudestaankin työn merkeissä. Lisäksi ehdotin miehelle yhteistä paluukyytiä reissusta.. Eikö nyt miehen luulisi noista melko suoristakin vihjeistä tajuavan.


    • Anonyymi

      Lähetit viestin jossa toivotit hyvää syksyä ja sanoit toivovasi että tapaatte vielä työn merkeissä
      = kivaa oli mutta tämä oli sitten tässä, ja työn merkeissä ehkä vielä törmäillään mutta muunlainen törmäily ei ole tarpeen.

      Noin minä sen tulkitsisin. Eli kohteliaaksi torjunnaksi: kiitos mutta ei kiitos. Päättelisin että naista ei kiinnosta enkä halua olla tyrkky joten se siitä.

      • Anonyymi

        No, se meidän työ on sellaisen kivan asian parissa eli tapaaminen sen asian parissa olisi ihan toivottavaa, vaikkei sillä hetkellä itse töissä olisikaan. Mutta ihan oikeasti tuossa valossa, jos mies on varattu, en kyllä kehtaa tehdä itseäni yhtään enempää tykö. Ja todella toivon, että tapaan miehen tämän kivan asian merkeissä joskus uudestaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe