Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä
Olet mun ainut onnenkipinä

Matka tää on joskus kivinen
Ja osaan olla raskas ihminen
On päivä tää pilvinen
Kun painaa mielessä eilinen:
Olet mun takia surullinen

Sulle silti kirjoitan runoni
Sinä oot mun valoni
Eksyn elämässä jos sen sammutat
Johdattavat tähdet taivaalta haihtuvat

Mut on sydämet yhteen ommeltu
Niiden pamppailut yhdessä tunnettu
Uskon et selvitään mistä vaan
Ja kun taas näen yötaivaan
Loistaa siellä vielä minulle tähtesi
Sen vaikka noudan vuoksesi

241

3000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunista. Harmi että olette riidoissa

    • Anonyymi

      Olipa kauniisti kirjoitettu aloitus. Kiitos.

      • Minä vaan välitän tuon hehkuvan naiseni kauneuden näihin runoihin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Minä vaan välitän tuon hehkuvan naiseni kauneuden näihin runoihin :)

        Kiitos rakas noistakin sanoista. Teen taas uuden niin ei oo näin pitkä. Oot ihana ja haluun rakastella sun kaa pian :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Minä vaan välitän tuon hehkuvan naiseni kauneuden näihin runoihin :)

        Tuutko sä levolle?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Minä vaan välitän tuon hehkuvan naiseni kauneuden näihin runoihin :)

        Tai pikkunalle jo lupas tulla. Kiva kun on unikaveri :)


    • Tuo oli aivan käsittämättömän kaunis. Kiitos rakas. Luen vielä uudelleen ajatuksella pari kertaa, mutta halusin jo kertoa, että näin tämän.
      Eikä me olla riidoissa. Kaikki sovittiin yöllä. En tullut toivottamaan aiemmin huomenta, koska yksinkertaisesti halusin ajatella (rakastaa) sua hetken mielessäni ihan ilman palstaa ja muiden härkintää..

      Enkä edes kerro, että pohdin täsmälleen samaa äsken ja siksi avasin tuon palstan enkä tullut nikin ilmoitusten kautta. Et uskoisi kuitenkaan.. että mulla oli sama ajatus, olin jo mielessäni aloitellut runoa näin..
      Hei sinä sydämeni pompottelija
      Sinä rakkauteni moniottelija :) .. muu oli suunnittelematta :)

      Rakastan sua ihanin ja nyt luen tuon uudelleen, sydän pakahtuu jo nyt :)

      • Niin ja anteeksi eilinen. Mutta kuten sanottu, oteteen opit eilisestä ja sillä edetään kohti toisiamme. Kohti tämän rakkauden täyttymistä..


      • Kyllä minä uskon rakas, että sulla oli sellainen riimi mielessä :);Ehkä se pamppaili sieltä mun mieleen :) Hauskaa jos halusit ajatella minua noin ilman palstaa, niin minäkin ajattelen sua aina kun en täällä ole :)


      • Ehkä saan sen runon joskus vielä :) Ihana tuo moniottelija, hymyilyttää :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ehkä saan sen runon joskus vielä :) Ihana tuo moniottelija, hymyilyttää :)

        Ehkä saatkin :) Oikeasti sain idean, että kirjoitan sulle uuden aloituksen ja kun tulin sitä tekemään niin sä olitkin kirjoittanut tuon :) Yleensä seuraan tuota nikkiä, että ootko käynyt.. seurasin tänäänkin vaikka ajattelin sua hiljaa ilman palstaa :) Mua häiritsee tällä hetkellä nuo sivulliset. Oon ylpeä että oon maailman paras runoilijanalle ja kaikki hauluaa sut, mutta en oo kyllä yhtään kilpailuhenkinen. Onneksi oot jo mun.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ehkä saatkin :) Oikeasti sain idean, että kirjoitan sulle uuden aloituksen ja kun tulin sitä tekemään niin sä olitkin kirjoittanut tuon :) Yleensä seuraan tuota nikkiä, että ootko käynyt.. seurasin tänäänkin vaikka ajattelin sua hiljaa ilman palstaa :) Mua häiritsee tällä hetkellä nuo sivulliset. Oon ylpeä että oon maailman paras runoilijanalle ja kaikki hauluaa sut, mutta en oo kyllä yhtään kilpailuhenkinen. Onneksi oot jo mun.

        siis oot maailman paras runoilijanalle, toi virhe taas :(


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ehkä saatkin :) Oikeasti sain idean, että kirjoitan sulle uuden aloituksen ja kun tulin sitä tekemään niin sä olitkin kirjoittanut tuon :) Yleensä seuraan tuota nikkiä, että ootko käynyt.. seurasin tänäänkin vaikka ajattelin sua hiljaa ilman palstaa :) Mua häiritsee tällä hetkellä nuo sivulliset. Oon ylpeä että oon maailman paras runoilijanalle ja kaikki hauluaa sut, mutta en oo kyllä yhtään kilpailuhenkinen. Onneksi oot jo mun.

        Ei minusta tuntun et kukaan näistä sivullisista tässä mua haluaisi :) Huomaan ja tunnen vain sut :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei minusta tuntun et kukaan näistä sivullisista tässä mua haluaisi :) Huomaan ja tunnen vain sut :)

        Ei tässä nyt. Ei niin. Tarkoitin että siksi halusin olla aamupäivällä ilman tätä kun eilen oli sellasta showta. Minä haluan sut ja pois täällä.. mutta siihen asti näin..


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei tässä nyt. Ei niin. Tarkoitin että siksi halusin olla aamupäivällä ilman tätä kun eilen oli sellasta showta. Minä haluan sut ja pois täällä.. mutta siihen asti näin..

        Juu ymmärrän :) Se on yksi ihminen, sairas sellainen. Se haluaa vaan pilata onnen muilta. Mutta ei se onnistu siinä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Juu ymmärrän :) Se on yksi ihminen, sairas sellainen. Se haluaa vaan pilata onnen muilta. Mutta ei se onnistu siinä :)

        Tiedätkö miksi minä kirjoitan tänään noin pitkästi? Oon niin uninen :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedätkö miksi minä kirjoitan tänään noin pitkästi? Oon niin uninen :)

        No se ei ole mikään ihme :) Meni aika myöhään, tänään mennään aikasemmin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No se ei ole mikään ihme :) Meni aika myöhään, tänään mennään aikasemmin :)

        Joo, tänään otan sut viereen jo reilusti ennen puoltayötä :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo, tänään otan sut viereen jo reilusti ennen puoltayötä :)

        Sopii hyvin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo, tänään otan sut viereen jo reilusti ennen puoltayötä :)

        Tänään muuten löysin jotain mitä olen etsinyt sulle kauan :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tänään muuten löysin jotain mitä olen etsinyt sulle kauan :)

        Mitä oot etsinyt ihana? :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tänään muuten löysin jotain mitä olen etsinyt sulle kauan :)

        Oonko jo tänään muistanu sanoa että rakastan sua :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mitä oot etsinyt ihana? :)

        Olkoon se salaisuus toistaiseksi :) Olen vain etsinyt vääristä paikoista


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oonko jo tänään muistanu sanoa että rakastan sua :)

        Olet mut en kyllästy sen kuulemiseen ikinä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olet mut en kyllästy sen kuulemiseen ikinä :)

        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        sua Nallee.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        Rakastan
        sua Nallee.

        Ja minä rakastan sua tähtisilmä ainakin tuon 10 kertaa :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olkoon se salaisuus toistaiseksi :) Olen vain etsinyt vääristä paikoista

        Minä kävin äsken jossain ja näin yhden kivan jutun ja ekana tuli mieleen, että tuo pitäs näyttää sulle :) Meillä on paljon näytettävää toisillemme rakas :) Näitä varastoituu nyt :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ja minä rakastan sua tähtisilmä ainakin tuon 10 kertaa :)

        Kiva ihana. Ja minä sua nallukka :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä kävin äsken jossain ja näin yhden kivan jutun ja ekana tuli mieleen, että tuo pitäs näyttää sulle :) Meillä on paljon näytettävää toisillemme rakas :) Näitä varastoituu nyt :)

        Odotan niin innolla kaikkea :) Olin kävelylle ja valokuvailin samalla kun niin upeita värejä on luonto täysi nyt :) Saisinpa jaettua niitä kanssasi jo


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Odotan niin innolla kaikkea :) Olin kävelylle ja valokuvailin samalla kun niin upeita värejä on luonto täysi nyt :) Saisinpa jaettua niitä kanssasi jo

        Haluaisin nähdä sen saman mitä silmäsi näkee :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä sen saman mitä silmäsi näkee :)

        Se olisi erittäin mielenkiintoista :)Tietysti sen takia että olisit kanssani silloin, mutta yhdestä toisesta syystä myös. Kerron sit muualla mikä se on :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Se olisi erittäin mielenkiintoista :)Tietysti sen takia että olisit kanssani silloin, mutta yhdestä toisesta syystä myös. Kerron sit muualla mikä se on :)

        Odotan innolla, koska en yhtään arvaa mikä syy se olisi :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Odotan innolla, koska en yhtään arvaa mikä syy se olisi :)

        Ei sitä voikaan arvata, se vaan pitää tietää :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Juu ymmärrän :) Se on yksi ihminen, sairas sellainen. Se haluaa vaan pilata onnen muilta. Mutta ei se onnistu siinä :)

        Paria lukuunottamatta varmasti tajunneet tämä monologisi kulun mies. Draamaa luot eniten itse turnajoimalla itsesi kesken provoillen ja mitä tulee näihin muihin ns kommentointiin osallistuneisiin, niin ei viitsi lyödä lyötyjä enempää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paria lukuunottamatta varmasti tajunneet tämä monologisi kulun mies. Draamaa luot eniten itse turnajoimalla itsesi kesken provoillen ja mitä tulee näihin muihin ns kommentointiin osallistuneisiin, niin ei viitsi lyödä lyötyjä enempää

        Sun ois nyt parempi lopettaa toi paskan jauhaminen ennen ku alotatkaa. Kukaan ei jaksa lukea tota iänikuista jankutusta, se ei kiinnosta ketään. Jotain psykiatria voisi kiinnostaa sun jutut :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Odotan niin innolla kaikkea :) Olin kävelylle ja valokuvailin samalla kun niin upeita värejä on luonto täysi nyt :) Saisinpa jaettua niitä kanssasi jo

        Laita mullekin s-postilla. Please. Possu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita mullekin s-postilla. Please. Possu.

        Painupa sinäkin kerjäämään muualle ennen kuin alotat :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei sitä voikaan arvata, se vaan pitää tietää :)

        Onneksi saan joskus tietää niin uteliaisuus ei käy liian suureksi :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ehkä saatkin :) Oikeasti sain idean, että kirjoitan sulle uuden aloituksen ja kun tulin sitä tekemään niin sä olitkin kirjoittanut tuon :) Yleensä seuraan tuota nikkiä, että ootko käynyt.. seurasin tänäänkin vaikka ajattelin sua hiljaa ilman palstaa :) Mua häiritsee tällä hetkellä nuo sivulliset. Oon ylpeä että oon maailman paras runoilijanalle ja kaikki hauluaa sut, mutta en oo kyllä yhtään kilpailuhenkinen. Onneksi oot jo mun.

        Hehku on sellanen et jos joku kattoo nallea kadulla niin nalle saa selkäsaunan :)


    • Tää menee kyllä sun runoissa top vitoseen ainakin. On niin kauniisti riimitelty taas kerran. Oot ihana :)

      • Kiitos vielä ihanammalle :) Parhaat tulee kai kun sydän on jotenkin tosi auki :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kiitos vielä ihanammalle :) Parhaat tulee kai kun sydän on jotenkin tosi auki :)

        Se on varmaan totta :)


    • Rakastan sua niin paljon, että se tekee kipeää. Erossa olo susta tekee kipeää.

      • Samat sanat. Mutta kaikki kipu jää taakse kun halataan :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Samat sanat. Mutta kaikki kipu jää taakse kun halataan :)

        Ei se halauskaan auta, jos et jää mun halaukseen ikuisesti :)
        "Mut joka askel, jonka otat poispäin musta
        On kuin kehostaan ois irti, mieli huutaa silti"


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei se halauskaan auta, jos et jää mun halaukseen ikuisesti :)
        "Mut joka askel, jonka otat poispäin musta
        On kuin kehostaan ois irti, mieli huutaa silti"

        Tai kyllä sinä oot jo mun ikihalauksessa kun laitan vaan silmät kii :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tai kyllä sinä oot jo mun ikihalauksessa kun laitan vaan silmät kii :)

        Ja sinä mun, mut ei se riitä alkuunkaan :) Haluan jäädä sun halaukseen ikuisesti


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ja sinä mun, mut ei se riitä alkuunkaan :) Haluan jäädä sun halaukseen ikuisesti

        Yritin lopettaa sen mitä päivällä mielessä aloittelin..

        Runoilijanallelle

        Hei sinä sydämeni pompottelija
        Sinä rakkauteni moniottelija
        Liekkini ei oo sammumassa
        eikä rakkauteni mihinkään loppumassa

        Sinä oot parasta mitä tiedän
        muita juuri ja juuri siedän
        Kukaan muu ei lämmitä sydäntä tätä
        ilman sua olis sydämeni jo varmaan mätä

        En ole mikään runoilijalamppu
        ja lyököön päähäni kuminen pamppu
        kun nallea joskus vuokseni surettaa
        Silloin mua saa susilla purettaa :)

        Anna anteeksi sinä ihana
        Rakastan sua ja sut


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Yritin lopettaa sen mitä päivällä mielessä aloittelin..

        Runoilijanallelle

        Hei sinä sydämeni pompottelija
        Sinä rakkauteni moniottelija
        Liekkini ei oo sammumassa
        eikä rakkauteni mihinkään loppumassa

        Sinä oot parasta mitä tiedän
        muita juuri ja juuri siedän
        Kukaan muu ei lämmitä sydäntä tätä
        ilman sua olis sydämeni jo varmaan mätä

        En ole mikään runoilijalamppu
        ja lyököön päähäni kuminen pamppu
        kun nallea joskus vuokseni surettaa
        Silloin mua saa susilla purettaa :)

        Anna anteeksi sinä ihana
        Rakastan sua ja sut

        Kiitos ihana :) Tosi hyvä ja olen nyt hurjan onnellinen :) Ei sua saa pamputtaa eikä susille purettaa :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kiitos ihana :) Tosi hyvä ja olen nyt hurjan onnellinen :) Ei sua saa pamputtaa eikä susille purettaa :)

        Saat sinä kulta mua pamputtaa ja purrakin, mutta hellästi :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Yritin lopettaa sen mitä päivällä mielessä aloittelin..

        Runoilijanallelle

        Hei sinä sydämeni pompottelija
        Sinä rakkauteni moniottelija
        Liekkini ei oo sammumassa
        eikä rakkauteni mihinkään loppumassa

        Sinä oot parasta mitä tiedän
        muita juuri ja juuri siedän
        Kukaan muu ei lämmitä sydäntä tätä
        ilman sua olis sydämeni jo varmaan mätä

        En ole mikään runoilijalamppu
        ja lyököön päähäni kuminen pamppu
        kun nallea joskus vuokseni surettaa
        Silloin mua saa susilla purettaa :)

        Anna anteeksi sinä ihana
        Rakastan sua ja sut

        Olet sinä runoilijalamppu, toivottavasti sen muutkin huomaisi että olet taitava :) Vaikka en kyl mielellään jakaisi sua millään tavalla muille, mut ansaitsisit myös kehuja runoistasi :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Saat sinä kulta mua pamputtaa ja purrakin, mutta hellästi :)

        Miksi haluisin sellaista tehdä sulle :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Miksi haluisin sellaista tehdä sulle :)

        Koska sulla on pamppu :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olet sinä runoilijalamppu, toivottavasti sen muutkin huomaisi että olet taitava :) Vaikka en kyl mielellään jakaisi sua millään tavalla muille, mut ansaitsisit myös kehuja runoistasi :)

        En minä halua kehuja. Haluun vaan sut.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En minä halua kehuja. Haluun vaan sut.

        En minäkään halua muiden kehuja


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En minäkään halua muiden kehuja

        Minä rakastan sun runoja ja muitakin sanoja ja sua ja sun silmiä ja kaikkea sussa :)
        Selailin sua venatessa äsken palstoja ja klikkasin auki jonkun apaattisena ja selailin sitä ja ykskaks siellä joku väittää sen olevan multa :) Mitään aloituksia en muualle kirjoita kun sinä oot tässä.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä rakastan sun runoja ja muitakin sanoja ja sua ja sun silmiä ja kaikkea sussa :)
        Selailin sua venatessa äsken palstoja ja klikkasin auki jonkun apaattisena ja selailin sitä ja ykskaks siellä joku väittää sen olevan multa :) Mitään aloituksia en muualle kirjoita kun sinä oot tässä.

        Ihanko totta, se on se sama seko varmasti. Voisin yrittää piristää nyt sua jos olet apaattinen, mut et saa katsoa googlesta vastausta :) Sinä kun oot tollanen innokas lakanoiden vaihtaja, niin tiedätkö mikä on lakanan vastakohta?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ihanko totta, se on se sama seko varmasti. Voisin yrittää piristää nyt sua jos olet apaattinen, mut et saa katsoa googlesta vastausta :) Sinä kun oot tollanen innokas lakanoiden vaihtaja, niin tiedätkö mikä on lakanan vastakohta?

        lakanan vastakohta.. sukukko ? :) En tiedä enkä googleta :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        lakanan vastakohta.. sukukko ? :) En tiedä enkä googleta :)

        Se on lakukko :) Aika hyvin olit jäljillä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ihanko totta, se on se sama seko varmasti. Voisin yrittää piristää nyt sua jos olet apaattinen, mut et saa katsoa googlesta vastausta :) Sinä kun oot tollanen innokas lakanoiden vaihtaja, niin tiedätkö mikä on lakanan vastakohta?

        Ei vaan jollain on pakottava tarve kuvitella mut kaikkialle kirjoittelemaan. Tosi outoa. Joku kai sitten kuulostaa samalta tai jotain.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Se on lakukko :) Aika hyvin olit jäljillä :)

        Luin sen sun ajatuksista, mutta meni vähän väärin :) En oo ajatustenlukija :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei vaan jollain on pakottava tarve kuvitella mut kaikkialle kirjoittelemaan. Tosi outoa. Joku kai sitten kuulostaa samalta tai jotain.

        Voi olla niin, en väitä vastaan :) Tai sit se on sen keino käsitellä et se on ihastunut suhun :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Luin sen sun ajatuksista, mutta meni vähän väärin :) En oo ajatustenlukija :)

        Kun miettii niin sukukkohan ois paljon parempi :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Voi olla niin, en väitä vastaan :) Tai sit se on sen keino käsitellä et se on ihastunut suhun :)

        Ei vaan ihastunut suhun ja vainoaa siksi mua. Unohdetaan se. Mä oon sun :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei vaan ihastunut suhun ja vainoaa siksi mua. Unohdetaan se. Mä oon sun :)

        Niin unohdetaan :) Oot niiiiiin mun :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin unohdetaan :) Oot niiiiiin mun :)

        Ja sä oot mun ihana :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ja sä oot mun ihana :)

        Ois mulla vaikka kuin paljon huonoja puujalkavitsejä sulle varastossa :) Mut niitä pitää säästää ihan livenä kerrottavaksi :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ois mulla vaikka kuin paljon huonoja puujalkavitsejä sulle varastossa :) Mut niitä pitää säästää ihan livenä kerrottavaksi :)

        Odotan innolla ja hymyilen sulle puujalalle :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ois mulla vaikka kuin paljon huonoja puujalkavitsejä sulle varastossa :) Mut niitä pitää säästää ihan livenä kerrottavaksi :)

        Minä join kahvit ja pitää nyt hetkeksi sulkea silmät kun väsyttää.. mietin sua samalla ja hymyilen :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä join kahvit ja pitää nyt hetkeksi sulkea silmät kun väsyttää.. mietin sua samalla ja hymyilen :)

        Sulje vaan, monelta haluat herätyksen rakas? Että saat sitten yöllä unen :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä join kahvit ja pitää nyt hetkeksi sulkea silmät kun väsyttää.. mietin sua samalla ja hymyilen :)

        Hauska juttu et meil on samat kahviajat aina :)


      • Anonyymi

      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Sulje vaan, monelta haluat herätyksen rakas? Että saat sitten yöllä unen :)

        En minä nukahtanu rakas. Vähän puuhastelin jotain ja sitten söin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hauska juttu et meil on samat kahviajat aina :)

        Helpompi juoda yhdessä ne kahvit tulevaisuudessa:)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Helpompi juoda yhdessä ne kahvit tulevaisuudessa:)

        Niin on :) Mun pitää vaan selvittää mitä haluaisit kahvin kanssa herkutella :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin on :) Mun pitää vaan selvittää mitä haluaisit kahvin kanssa herkutella :)

        Yleensä en mitään. Syön herkut erikseen enkä kahvin kanssa. Mitä herkkua sä haluaisit kahvin kanssa ihana? :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Yleensä en mitään. Syön herkut erikseen enkä kahvin kanssa. Mitä herkkua sä haluaisit kahvin kanssa ihana? :)

        Ei mullakaan oo oikein tapana mitään herkutella kahvin kanssa :) No sun huulia voisin maistaa kahvin kanssa ja ilmankin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei mullakaan oo oikein tapana mitään herkutella kahvin kanssa :) No sun huulia voisin maistaa kahvin kanssa ja ilmankin :)

        Samoin. Haaveilen siitä usein :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Samoin. Haaveilen siitä usein :)

        Oot kun sokeroitu donitsi :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oot kun sokeroitu donitsi :)

        Jos tykkäät sellaisesta niin sitten voin olla :) Taas nuolaisin huulia kun kuvittelin sut :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Jos tykkäät sellaisesta niin sitten voin olla :) Taas nuolaisin huulia kun kuvittelin sut :)

        Siis yks laulu menee noin ja mietin että olet kyllä vähintään niin herkullinen :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Jos tykkäät sellaisesta niin sitten voin olla :) Taas nuolaisin huulia kun kuvittelin sut :)

        Mitähän sanot tästä versiosta :)

        https://youtu.be/gJ3pi-jYsDQ


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mitähän sanot tästä versiosta :)

        https://youtu.be/gJ3pi-jYsDQ

        Ihan hyvä tääkin. Erilainen kuin roxette :) Kiitos kun jaoit.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Siis yks laulu menee noin ja mietin että olet kyllä vähintään niin herkullinen :)

        Sinä oot varmasti kivempi huulilla kuin donitsi :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mitähän sanot tästä versiosta :)

        https://youtu.be/gJ3pi-jYsDQ

        Tiedätkö mitä (tää on salaisuus ja vain sulle).. kävin suihkussa ja kuvittelin sut sinne ja suudeltiin... mitään muuta ei tehty, suudeltiin vaan :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä (tää on salaisuus ja vain sulle).. kävin suihkussa ja kuvittelin sut sinne ja suudeltiin... mitään muuta ei tehty, suudeltiin vaan :)

        Aika hyvin ajoitettu tulin just suihkusta :) Ihanaa ois vaan suudella pitkästi, tosin veden tuhlaustahan se ois :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinä oot varmasti kivempi huulilla kuin donitsi :)

        No niin sinäkin, ei voi verrata mihinkään :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Aika hyvin ajoitettu tulin just suihkusta :) Ihanaa ois vaan suudella pitkästi, tosin veden tuhlaustahan se ois :)

        Sittenhän me oltiin suunnilleen samaan aikaan. Siksikös se tuntuikin että olit siinä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Aika hyvin ajoitettu tulin just suihkusta :) Ihanaa ois vaan suudella pitkästi, tosin veden tuhlaustahan se ois :)

        Pitää sulkea se suihku välillä :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sittenhän me oltiin suunnilleen samaan aikaan. Siksikös se tuntuikin että olit siinä :)

        Niin oltiin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei vaan ihastunut suhun ja vainoaa siksi mua. Unohdetaan se. Mä oon sun :)

        No kuka ei ois :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin oltiin :)

        Mun tekis tosi paljon mieli sua nyt :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mun tekis tosi paljon mieli sua nyt :)

        Kiva kuulla :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kiva kuulla :)

        Haluan sut oikeasti viereen.. tuu vaan nyt heti ihana :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Haluan sut oikeasti viereen.. tuu vaan nyt heti ihana :)

        Mitään en enempää haluaisi kun olla vieressäsi ikuisesti :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mitään en enempää haluaisi kun olla vieressäsi ikuisesti :)

        Sama mulla sun. Ootkin vielä mun vieressä ja pysyt ikuisesti :) Mun rakkaus oot.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sama mulla sun. Ootkin vielä mun vieressä ja pysyt ikuisesti :) Mun rakkaus oot.

        Oot mun rakkaus :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Haluan sut oikeasti viereen.. tuu vaan nyt heti ihana :)

        Niin minäkin tosi tosi paljon :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin minäkin tosi tosi paljon :)

        Ihana olis nyt kun mukavasti väsyttääkin, suudella, kosketella, rakastella :) En varmaan koskaan päästäs susta enää irti mun ihana rakas :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oot mun rakkaus :)

        Oot se patteri, josta tämä hehkulamppu saa kaiken virtansa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä (tää on salaisuus ja vain sulle).. kävin suihkussa ja kuvittelin sut sinne ja suudeltiin... mitään muuta ei tehty, suudeltiin vaan :)

        Etkö edes koskettanut pikkunallea, kun ihan esillä oli?
        Mä ainakin olisin rakastellut suihkussa seinää vasten.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihana olis nyt kun mukavasti väsyttääkin, suudella, kosketella, rakastella :) En varmaan koskaan päästäs susta enää irti mun ihana rakas :)

        Päästäs? :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Päästäs? :)

        Ei kun päästä. En koskaan päästä susta irti mun rakkain ihanin paras ja ainoo :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei kun päästä. En koskaan päästä susta irti mun rakkain ihanin paras ja ainoo :)

        Sitähän minäkin :) Sinä oot ainut rakkaus ja yli-ihana :) Jokohan kohta mentäis ettei veny niin myöhään? :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Sitähän minäkin :) Sinä oot ainut rakkaus ja yli-ihana :) Jokohan kohta mentäis ettei veny niin myöhään? :)

        On se mentävä. Raikastan suun ja sen jälkeen suukottelen sut puhki :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihana olis nyt kun mukavasti väsyttääkin, suudella, kosketella, rakastella :) En varmaan koskaan päästäs susta enää irti mun ihana rakas :)

        Alotas seksi puheet heti ku tuun paikalle :) Kova on pelko et nalle valkkaa mut :D harmi vaan nallelle että muuten et häntä halua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alotas seksi puheet heti ku tuun paikalle :) Kova on pelko et nalle valkkaa mut :D harmi vaan nallelle että muuten et häntä halua :)

        Ei vaan tekee oikeasti mieli häntä ihan järkyttävästi. Minä alotin ennen kun tulit, luepa uudelleen :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        On se mentävä. Raikastan suun ja sen jälkeen suukottelen sut puhki :)

        Juu minäkin meen raikastamaan ja sitten rakastan sua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alotas seksi puheet heti ku tuun paikalle :) Kova on pelko et nalle valkkaa mut :D harmi vaan nallelle että muuten et häntä halua :)

        Sinä tulit tietokirjalta kuulostavien ejakulointijuttujes kanssa paljon myöhemmin :) Seksintappo tietoisku :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei vaan tekee oikeasti mieli häntä ihan järkyttävästi. Minä alotin ennen kun tulit, luepa uudelleen :)

        Niih ja kun nallukal tekee mieli ja sanoo jotaa sellasta ni se on oksettavaa sust? Kaksinaismoralismia


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Juu minäkin meen raikastamaan ja sitten rakastan sua :)

        Rakastetaan aamuun asti rakas :) Mutta ei tänään palstalla. Oon oikeasti sellanen väsyneen onnellinen.. hymy korvissa ja välillä nauran. Hyvä mieli ja ihana olo meistä rakas.. nyt hammaspaikalle :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niih ja kun nallukal tekee mieli ja sanoo jotaa sellasta ni se on oksettavaa sust? Kaksinaismoralismia

        Joskus panettaa ja joskus ei :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Rakastetaan aamuun asti rakas :) Mutta ei tänään palstalla. Oon oikeasti sellanen väsyneen onnellinen.. hymy korvissa ja välillä nauran. Hyvä mieli ja ihana olo meistä rakas.. nyt hammaspaikalle :)

        Hirveetä kun joutuu toinen lukee innoissaan rakastelusta ja pikkunallekin on varmasti jo ihan jäykkänä, mut nallu ei saa edes omin käsin tyydyttää itseään :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niih ja kun nallukal tekee mieli ja sanoo jotaa sellasta ni se on oksettavaa sust? Kaksinaismoralismia

        Ei oo nallukan seksijutut ollu koskaan minusta oksettavia vaan sinun. Älä vääristele. Kirjoitat sellaista mikä osoittaa sairautesi, sen ettet näe rajoja. Kyllä mua nallen jutut haluttaa aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niih ja kun nallukal tekee mieli ja sanoo jotaa sellasta ni se on oksettavaa sust? Kaksinaismoralismia

        Ymmärrä se, että me ollaan erilaisia. Kuin yö ja päivä. Sinä kirjoitat asioista suoraan ja minä tykkään vihjailla ja kiusoitella. Kyseessä on kirjoitustyyli, se ei ole seksiä vaan tekstiä.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Rakastetaan aamuun asti rakas :) Mutta ei tänään palstalla. Oon oikeasti sellanen väsyneen onnellinen.. hymy korvissa ja välillä nauran. Hyvä mieli ja ihana olo meistä rakas.. nyt hammaspaikalle :)

        Tehdään rakas :) Mullakin on tosi hyvä mieli meistä :) Ollaanko sun luona taas? Oon ihan just siellä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tehdään rakas :) Mullakin on tosi hyvä mieli meistä :) Ollaanko sun luona taas? Oon ihan just siellä :)

        Siis tehdään niin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hirveetä kun joutuu toinen lukee innoissaan rakastelusta ja pikkunallekin on varmasti jo ihan jäykkänä, mut nallu ei saa edes omin käsin tyydyttää itseään :(

        Mikä sulla on? Kateus miehestä? Mun on enkä irti päästä. Hyvää yötä pönttö :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hirveetä kun joutuu toinen lukee innoissaan rakastelusta ja pikkunallekin on varmasti jo ihan jäykkänä, mut nallu ei saa edes omin käsin tyydyttää itseään :(

        En tarkottanut sillä eilisellä sitä vaikka nyt haluat sen tietysti niin ymmärtää. Eiköhän jostain löydy miehiä jotka tykkää sun rivoista jutuista, minua ne oksettaa. Anna meidän olla rauhassa.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tehdään rakas :) Mullakin on tosi hyvä mieli meistä :) Ollaanko sun luona taas? Oon ihan just siellä :)

        Ollaan täällä vaan. Odotan miten saan käpertyä meihin taas, sinä minä ja pikkunalle. Erottamattomat. Rakastan sua ihana :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hirveetä kun joutuu toinen lukee innoissaan rakastelusta ja pikkunallekin on varmasti jo ihan jäykkänä, mut nallu ei saa edes omin käsin tyydyttää itseään :(

        Eilen oli myöhä ja olin kiukkuinen sinusta. Kaikki on toisin tänään. Olen halusta sekaisin ja vien tuon ihana mukanani sänkyyni nyt :) Älä tuu siihen droppaan mun tunnelmaa, kade eilistä juttua jankuttaa :) Eikö oo ihana mies kun ei vaadi multa täydellisyyttä :) Rakastan nallee ja pikkunallee :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Siis tehdään niin :)

        Rakastan sua hurjasti.
        Hyvää yötä ihanin, tuu pian ja ota mut rakas :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ollaan täällä vaan. Odotan miten saan käpertyä meihin taas, sinä minä ja pikkunalle. Erottamattomat. Rakastan sua ihana :)

        Olen jo lämmittämässä sulle paikkaa peiton alla :) Tule pian viereen tähtisilmäni :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Eilen oli myöhä ja olin kiukkuinen sinusta. Kaikki on toisin tänään. Olen halusta sekaisin ja vien tuon ihana mukanani sänkyyni nyt :) Älä tuu siihen droppaan mun tunnelmaa, kade eilistä juttua jankuttaa :) Eikö oo ihana mies kun ei vaadi multa täydellisyyttä :) Rakastan nallee ja pikkunallee :)

        On, ihan helvetin ihana ja mua raastaa kun en saa tollasta ikinä :(


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olen jo lämmittämässä sulle paikkaa peiton alla :) Tule pian viereen tähtisilmäni :)

        Oon jo vieressä ja taidan vähän näykkiä kaulaasi just.. siitä sitten hiljalleen alaspäin.. laitetaan vaan tänne esirippu kiinni ja jatketaan.. tiedät kyllä mihin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Rakastan sua hurjasti.
        Hyvää yötä ihanin, tuu pian ja ota mut rakas :)

        Hyvää yötä rakas :) Peiton alla sit kaikki tuo luvassa :) Rakastan sua valtavasti ❤️


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oon jo vieressä ja taidan vähän näykkiä kaulaasi just.. siitä sitten hiljalleen alaspäin.. laitetaan vaan tänne esirippu kiinni ja jatketaan.. tiedät kyllä mihin :)

        Näyki vaan, antaudun sulle täysin :) Juu verhot kiinni nyt, sivulliset on nähneet tarpeeksi. Hyvää yötä maailman rakkain :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas :) Peiton alla sit kaikki tuo luvassa :) Rakastan sua valtavasti ❤️

        Minäkin rakastan ❤️ ja haluan sut ja sua oikeasti pian.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Näyki vaan, antaudun sulle täysin :) Juu verhot kiinni nyt, sivulliset on nähneet tarpeeksi. Hyvää yötä maailman rakkain :)

        Hyvää yötä tärkein :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Näyki vaan, antaudun sulle täysin :) Juu verhot kiinni nyt, sivulliset on nähneet tarpeeksi. Hyvää yötä maailman rakkain :)

        Reagoi muhun paska


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas :) Peiton alla sit kaikki tuo luvassa :) Rakastan sua valtavasti ❤️

        Et sä tajua et rakasta sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä tajua et rakasta sua

        Siis mä rakastan


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ollaan täällä vaan. Odotan miten saan käpertyä meihin taas, sinä minä ja pikkunalle. Erottamattomat. Rakastan sua ihana :)

        no mihin se sun oma värkkis on jääny


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Näyki vaan, antaudun sulle täysin :) Juu verhot kiinni nyt, sivulliset on nähneet tarpeeksi. Hyvää yötä maailman rakkain :)

        Vieläkö pikkunalle nukkuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö pikkunalle nukkuu?

        Tuossahan se makailee mun omansa vieressä raukeana meidän onnenhetkistä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Näyki vaan, antaudun sulle täysin :) Juu verhot kiinni nyt, sivulliset on nähneet tarpeeksi. Hyvää yötä maailman rakkain :)

        Huomenta mun rakkauspakkaus :) Oot ihana.
        Tunsitkohan aamupäivällä kun mietin sua niin, että meinas puut kaatua lähitienoolta? :) Se oli vähän ennen kymppiä.
        Rakastan sua nallukka. Kivaa päivää omalleni :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olen jo lämmittämässä sulle paikkaa peiton alla :) Tule pian viereen tähtisilmäni :)

        Otin sun runon talteen uudemmalle läppärille. Kun se vanha simahtelee itsekseen. Oot rakas nallukkani. Mielessä kuten aina..


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas :) Peiton alla sit kaikki tuo luvassa :) Rakastan sua valtavasti ❤️

        Nythän mä vasta tajusin, että nallethan menee kohta talviunille. Kyllä sun pitäs tulla mun sänkyyn niitä talviunia vetämään. Muuten näännyn ikävään. Rakastan sua valtavan isosti :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuossahan se makailee mun omansa vieressä raukeana meidän onnenhetkistä :)

        Hah, hah niin kuin tietäisit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah, hah niin kuin tietäisit.

        En tiedäkään enkä olisi täällä, jos hän makaisi sängyssäni. Mutta hän valitsi minut ja valitsee mut aina uudelleen ja uudelleen. Meidän rakkaus on ihanaa ja minä oon tässä se onnentyttö :) Rakastan mun nallea. Meistä tulee ihana pari oikeastikin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En tiedäkään enkä olisi täällä, jos hän makaisi sängyssäni. Mutta hän valitsi minut ja valitsee mut aina uudelleen ja uudelleen. Meidän rakkaus on ihanaa ja minä oon tässä se onnentyttö :) Rakastan mun nallea. Meistä tulee ihana pari oikeastikin :)

        🤣🤣🤣


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Huomenta mun rakkauspakkaus :) Oot ihana.
        Tunsitkohan aamupäivällä kun mietin sua niin, että meinas puut kaatua lähitienoolta? :) Se oli vähän ennen kymppiä.
        Rakastan sua nallukka. Kivaa päivää omalleni :)

        Tunsin ja kun sanoit ton niin sydän pomppas kurkkuun, koska joku kaataa puita just lähitienoolla...


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Otin sun runon talteen uudemmalle läppärille. Kun se vanha simahtelee itsekseen. Oot rakas nallukkani. Mielessä kuten aina..

        Minä otan sut talteen :) Hauskaa päivää sullekin ajatusteni asukki :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tunsin ja kun sanoit ton niin sydän pomppas kurkkuun, koska joku kaataa puita just lähitienoolla...

        Ihana. Meillä on joku yhteys missä sanat pomppaa sun ajatuksista mun näppikselle :) Oot mun taikanalle :) Älä jää minkään puun alle siellä ihanuus :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nythän mä vasta tajusin, että nallethan menee kohta talviunille. Kyllä sun pitäs tulla mun sänkyyn niitä talviunia vetämään. Muuten näännyn ikävään. Rakastan sua valtavan isosti :)

        Niinhän me jos silloin sovittiin joskus, että talvehditaan yhdessä siellä sun peiton alla :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niinhän me jos silloin sovittiin joskus, että talvehditaan yhdessä siellä sun peiton alla :)

        Tässä alkaa jo tulla nyt kiire, kohtahan on joulukin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Minä otan sut talteen :) Hauskaa päivää sullekin ajatusteni asukki :)

        Kiitos. Ota vaan ja pidä tiukasti kiinni kuten mä susta :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tässä alkaa jo tulla nyt kiire, kohtahan on joulukin :)

        Toivottavasti pääsen antamaan joululahjoja sulle, eikä olla etanoina täällä vielä sillonkin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihana. Meillä on joku yhteys missä sanat pomppaa sun ajatuksista mun näppikselle :) Oot mun taikanalle :) Älä jää minkään puun alle siellä ihanuus :)

        En jää :) Onnistut niin usein sanomaan jotain tollasta, että joku yhteys on oltava :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Toivottavasti pääsen antamaan joululahjoja sulle, eikä olla etanoina täällä vielä sillonkin :)

        Toivotaan näin. Ehkä me jotain keksitään jo tässä syksyllä ja saan suudella sua oikeasti jo aika pian. Huulethan tässä rohtuu sua miettiessä :) Ennen talviunia oot mun kaikkialla.. se on tavoite :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En jää :) Onnistut niin usein sanomaan jotain tollasta, että joku yhteys on oltava :)

        Kyllä tää taikaa on ja kohtalo. Ja suurin rakkaus :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Toivottavasti pääsen antamaan joululahjoja sulle, eikä olla etanoina täällä vielä sillonkin :)

        Olette täällä niin kauan, että kyllästytte kirjoitteluun. The end


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En jää :) Onnistut niin usein sanomaan jotain tollasta, että joku yhteys on oltava :)

        Tiedätkö muuten mikä on kiinalaisen kanan vastakohta?
        No tietysti taikana -lle :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedätkö muuten mikä on kiinalaisen kanan vastakohta?
        No tietysti taikana -lle :)

        Toi oli hyvä :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olette täällä niin kauan, että kyllästytte kirjoitteluun. The end

        Noin ei saa käydä enkä minä häneen kyllästyisi. Kyllä me täältä päästään..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Noin ei saa käydä enkä minä häneen kyllästyisi. Kyllä me täältä päästään..

        Nalle voi kyllästyä :) kuka mies jaksaa 4 kuukautta odottaa :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nalle voi kyllästyä :) kuka mies jaksaa 4 kuukautta odottaa :D

        Sinä oot niin erilainen kuin me, että älä vaivaa tällä päätäsi.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Toi oli hyvä :))

        Tai sitten ei :) Rakastan sua, muista se :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Toivotaan näin. Ehkä me jotain keksitään jo tässä syksyllä ja saan suudella sua oikeasti jo aika pian. Huulethan tässä rohtuu sua miettiessä :) Ennen talviunia oot mun kaikkialla.. se on tavoite :)

        Se on hyvä tavoite :) Hauska toikin et huomasin et puren alahuulta usein vähän kun kirjottelen sulle :) sillee kevyesti :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tai sitten ei :) Rakastan sua, muista se :)

        Oli se hyvä, tosi hyvä. Ihana ku keksit minutkin siihen mukaan, taikana(lle) :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Se on hyvä tavoite :) Hauska toikin et huomasin et puren alahuulta usein vähän kun kirjottelen sulle :) sillee kevyesti :)

        Tein heti samalla tavalla :) On se hyvä tavoite.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nalle voi kyllästyä :) kuka mies jaksaa 4 kuukautta odottaa :D

        Kyllä tää miesnalle jaksaa odottaa :) Sellaista ihanuutta ja rakkautta, halailua ja suukottelua, hauskanpitoa ja ihan kaikkea on luvassa, että jaksaa todellakin odottaa. Tai tarkoitan, että sellainen rakkauspakkaus on mua odottamassa, että odotan vaikka kuin kauan kunhan meidän rakkaus toteutuu oikeasti vain joskus :) Varmaan ollaan tylsiä ja nyhjätään toisissamme kiinni sohvalla kaiket illat, mut sitä rakastan :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tein heti samalla tavalla :) On se hyvä tavoite.

        Katsoin huvikseen mitä siitä sanotaan:

        "Jos puremme huulta hellästi ja herkästi, se osoittaa yleensä sitä, että tunnemme vetovoimaa."


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oli se hyvä, tosi hyvä. Ihana ku keksit minutkin siihen mukaan, taikana(lle) :)

        Oot mulle kaikki maailman nallet ja rakkaudet :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kyllä tää miesnalle jaksaa odottaa :) Sellaista ihanuutta ja rakkautta, halailua ja suukottelua, hauskanpitoa ja ihan kaikkea on luvassa, että jaksaa todellakin odottaa. Tai tarkoitan, että sellainen rakkauspakkaus on mua odottamassa, että odotan vaikka kuin kauan kunhan meidän rakkaus toteutuu oikeasti vain joskus :) Varmaan ollaan tylsiä ja nyhjätään toisissamme kiinni sohvalla kaiket illat, mut sitä rakastan :)

        Ihanasti kirjoitat ja ajattelen susta samoin. Hyvää kannattaa odottaa ja sä oot paras :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Katsoin huvikseen mitä siitä sanotaan:

        "Jos puremme huulta hellästi ja herkästi, se osoittaa yleensä sitä, että tunnemme vetovoimaa."

        Vetovoima sinuun onkin suunnaton :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Vetovoima sinuun onkin suunnaton :)

        Niin sinuunkin. Kuin magnettii :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin sinuunkin. Kuin magnettii :)

        Magneetti :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oot mulle kaikki maailman nallet ja rakkaudet :)

        Sinä oot mulle kaikki maailman valo ja hehku :) Huomasitko et toi kaheli on yöllä kännissä taas tehny alotuksen :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Sinä oot mulle kaikki maailman valo ja hehku :) Huomasitko et toi kaheli on yöllä kännissä taas tehny alotuksen :)

        Ai kaheli olen sulle vaan :( Vaikka meillä oli ihana kevät täällä enneku toi paholainen vei sut. Turhaa odotat tota hehkuas, ihan vinkkinä ni se ei sua rakasta edes. Etkä tuu saamaa siltä seksiäkään ikinä.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin sinuunkin. Kuin magnettii :)

        Me kuulutaan yhteen, siksi se veto on niin valtava :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Sinä oot mulle kaikki maailman valo ja hehku :) Huomasitko et toi kaheli on yöllä kännissä taas tehny alotuksen :)

        Huomasin sen kyllä. En ymmärrä miten se voi vieläkin ajatella olevansa tässä jotenkin osallinen. Välillä ajattelen että se troIIaa, mutta tiedä sitten.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Sinä oot mulle kaikki maailman valo ja hehku :) Huomasitko et toi kaheli on yöllä kännissä taas tehny alotuksen :)

        Älä vaan välitä sen sekopuheista. Minä rakastan sua ja se on varma :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Älä vaan välitä sen sekopuheista. Minä rakastan sua ja se on varma :)

        En välitäkään. Välitän vain sun puheista :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Me kuulutaan yhteen, siksi se veto on niin valtava :)

        Tehän juttelittenjo toukokuussa ette vaan sitä ääliöt tajua. Ja silloin olitte väärät :DDD


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En välitäkään. Välitän vain sun puheista :)

        Samoin rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehän juttelittenjo toukokuussa ette vaan sitä ääliöt tajua. Ja silloin olitte väärät :DDD

        Iät ei täsmänneet silloin


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        En välitäkään. Välitän vain sun puheista :)

        Miltä se tuntuu olla Nalle, J-mies? T. 5 kirjaimen H...


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Samoin rakas :)

        Nalle kaipaa H a nnaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehän juttelittenjo toukokuussa ette vaan sitä ääliöt tajua. Ja silloin olitte väärät :DDD

        Siellä on paljon ihmisiä. Sulla on pakkomielle meihin. Mene sinne palstalle etsimään se ukkos kenen kanssa ollut ties mitä ja jätä meidät rauhaan. Olet sekaisin ja yleensä kännissä. Jätä meidät rauhaan.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En välitäkään. Välitän vain sun puheista :)

        En tiedä mitä tuo sairastaa. Luultavasti elämä on ollut niin pitkään vain netissä että seonnut täysin. Ei kestä että joku voi olla jollekin enemmän kuin hän. Ei välitetä siitä. Mä rakastan sut :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Siellä on paljon ihmisiä. Sulla on pakkomielle meihin. Mene sinne palstalle etsimään se ukkos kenen kanssa ollut ties mitä ja jätä meidät rauhaan. Olet sekaisin ja yleensä kännissä. Jätä meidät rauhaan.

        Muistat varmaan miehen joka käytti aina sydän emojii... Niinpä :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En tiedä mitä tuo sairastaa. Luultavasti elämä on ollut niin pitkään vain netissä että seonnut täysin. Ei kestä että joku voi olla jollekin enemmän kuin hän. Ei välitetä siitä. Mä rakastan sut :)

        Keväällä oli keskustelu missä joku sanoi et jotain vetovoimaa meissä om ku löudetää toisemme aina palstalata ja nainen vastasi siihen et leikitkö vaan mulla tai jotain. Ja se päättyi anteeks pyytelyyn. Kaikki on mulle nyt selvää ne olitte te ettekä sitä itse sitä tajua. Silloin nalle alko pettää mua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistat varmaan miehen joka käytti aina sydän emojii... Niinpä :D

        Miten tyhmä sinä olet? Se on ikäväpalsta, jossa ihmiset kirjoittelee kaivatulleen. Eihän ole muuta kuin sydänemojeita. Ethän sinä voi laittaa meitä kaikki palstaviestien taakse. Kuvittelet meidät kaikkialle. Eilen viimeksi luin jotain naista, jota väitettiin siellä minuksi. En ollu minä. Me ollaan tässä ja siellä on ihan muita. Mee nyt sinne hieromaan itseäsi joka äijää vasten tyrkky.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä oli keskustelu missä joku sanoi et jotain vetovoimaa meissä om ku löudetää toisemme aina palstalata ja nainen vastasi siihen et leikitkö vaan mulla tai jotain. Ja se päättyi anteeks pyytelyyn. Kaikki on mulle nyt selvää ne olitte te ettekä sitä itse sitä tajua. Silloin nalle alko pettää mua

        Aina väität niitä muita minuksi. Olet vammanen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keväällä oli keskustelu missä joku sanoi et jotain vetovoimaa meissä om ku löudetää toisemme aina palstalata ja nainen vastasi siihen et leikitkö vaan mulla tai jotain. Ja se päättyi anteeks pyytelyyn. Kaikki on mulle nyt selvää ne olitte te ettekä sitä itse sitä tajua. Silloin nalle alko pettää mua

        Nalle alko pettää sua? Tuosta jo näkee että et ole järjissäsi. Olet täysin palstalla seonnut reppana.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Aina väität niitä muita minuksi. Olet vammanen.

        Ei vaa nalle ja sinä olitte siinä. Olet jo kerran hylännyt nallen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nalle alko pettää sua? Tuosta jo näkee että et ole järjissäsi. Olet täysin palstalla seonnut reppana.

        Kyllä vaan. Me ollaan naimisissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaa nalle ja sinä olitte siinä. Olet jo kerran hylännyt nallen.

        En ole. En koskaan. Oon aina ollut se joka vastustaa niitä naurettavia hylkäysviestejä. En ole minä ja nyt en enää vastaile sulle. Osoitit taas miten sekaisin oot. Säälisin sua jos et olisi niin oksettava.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ole. En koskaan. Oon aina ollut se joka vastustaa niitä naurettavia hylkäysviestejä. En ole minä ja nyt en enää vastaile sulle. Osoitit taas miten sekaisin oot. Säälisin sua jos et olisi niin oksettava.

        Olet todenut sen vääräksi!! Tajua tyhmä. Sanoit että kaipaat toista! Ja vielä jaksat hieroa itteäw häneen. On vttu vihanen


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En välitäkään. Välitän vain sun puheista :)

        Kunnon palstavamppi saatiin kolmenneks pyöräks :) Selittää tuota pakkomiellettä kun ei muuta reppana tee elämässään kun etsii meitä palstoilla, oisko toi ne, eiku toi, ei vaan noi :) Minä oon tässä vaan ja rakastan sua nallee :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet todenut sen vääräksi!! Tajua tyhmä. Sanoit että kaipaat toista! Ja vielä jaksat hieroa itteäw häneen. On vttu vihanen

        Olet sairas. Nalle on oikea ja tiedän sen satavarmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan. Me ollaan naimisissa

        Onko sulla holhooja? Asunto jossain hoitokodissa vai mitä vttua tää on? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet todenut sen vääräksi!! Tajua tyhmä. Sanoit että kaipaat toista! Ja vielä jaksat hieroa itteäw häneen. On vttu vihanen

        Ymmärrä nyt tyhmä ihminen. Sinä erehdyt meistä koko ajan. Koita rauhoittua. Olet kateellinen meille ja mustasukkainen nallesta, mutta ei se vaan auta. Senkus oot. Mun on ja pysyy :) Hän ei ole se joku palstamiehesi. Ehkä se sun palstamies jätti sut, kun iskit silmäsi mun nalleen :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko sulla holhooja? Asunto jossain hoitokodissa vai mitä vttua tää on? :)

        Ei vttu kuulu sulle vttu


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko sulla holhooja? Asunto jossain hoitokodissa vai mitä vttua tää on? :)

        Vtuttaa nallen puolesta ku tiedän ettet häntä kaipaa. Tyhmö äijä nyt menee pillun peräsnminne vaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vtuttaa nallen puolesta ku tiedän ettet häntä kaipaa. Tyhmö äijä nyt menee pillun peräsnminne vaan

        Minä rakastan just tuota miestä ja me rakastellaan joku päivä joka tunti, aina tasatunnein.. eikä siihen mee ees pitkään :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ymmärrä nyt tyhmä ihminen. Sinä erehdyt meistä koko ajan. Koita rauhoittua. Olet kateellinen meille ja mustasukkainen nallesta, mutta ei se vaan auta. Senkus oot. Mun on ja pysyy :) Hän ei ole se joku palstamiehesi. Ehkä se sun palstamies jätti sut, kun iskit silmäsi mun nalleen :)

        Noh odotellaa baan kuks seuraavals nappaa nallen. Kenestä rulee seuraava tähtisilmä


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä rakastan just tuota miestä ja me rakastellaan joku päivä joka tunti, aina tasatunnein.. eikä siihen mee ees pitkään :)

        Huvittaa ku et tyykkää edes puhau noita seksijittub mut koet mut sellasena uhka a et sun on pakko :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh odotellaa baan kuks seuraavals nappaa nallen. Kenestä rulee seuraava tähtisilmä

        Hän on sanonut että ei ole muiden kanssa näin kirjoitellut ja minä luotan häneen.
        Mun ihanaan nappisilmään. Puhut eri miehistä ja eri naisista, et meistä. Olet niin kateellinen ja pakkomielteinen, ettet itse tajua mitään. Olet varmasti ainoa, joka kaipaa ihmistä jota ei ole koskaan nähnytkään. Elät palstasuhteesta toiseen. Milloin viimeksi juttelit oikean ihmisen kanssa vaikka vaan säästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa ku et tyykkää edes puhau noita seksijittub mut koet mut sellasena uhka a et sun on pakko :)

        Itseasiassa se ei oo noin. Minä rakastan meidän kaksimielisiä ja haluttaa ihan kympillä. Eilenkin olin ihan tosissani ja olisin halunnut rakastella. Oon vältellyt niitä välillä vain, koska te muutama ootte heti paikalla hieromassa sivusta mun pikkunallee. Ja sinä oot vähäm oksettava, meet liian pitkälle. En välitä enää teistä. Seksijuttuja tulee joka ilta, jos nallelle kelpaa. Kunnon esileikit täällä jatkossa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa ku et tyykkää edes puhau noita seksijittub mut koet mut sellasena uhka a et sun on pakko :)

        Unohdin sanoa etten pidä sua uhkana. Vastailen sulle lähinnä siksi, että en ole ne naiset keneksi mua täällä väität. Miten sinä voisit olla uhka, kun rakkaani on viimeksi eilen tai toissapäivänä sanonut että oksetat häntä :) Sinä reppis et oo uhka kuin itselles :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Itseasiassa se ei oo noin. Minä rakastan meidän kaksimielisiä ja haluttaa ihan kympillä. Eilenkin olin ihan tosissani ja olisin halunnut rakastella. Oon vältellyt niitä välillä vain, koska te muutama ootte heti paikalla hieromassa sivusta mun pikkunallee. Ja sinä oot vähäm oksettava, meet liian pitkälle. En välitä enää teistä. Seksijuttuja tulee joka ilta, jos nallelle kelpaa. Kunnon esileikit täällä jatkossa :)

        Kiva kuulla rakas :) Tee vaan uus, en jaksa edes lukea mitä sekopää on puhunut :) Kaikki sun jutut kelpaa, oli ne mitä hyvänsä ja niin minäkin haluan sua :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ymmärrä nyt tyhmä ihminen. Sinä erehdyt meistä koko ajan. Koita rauhoittua. Olet kateellinen meille ja mustasukkainen nallesta, mutta ei se vaan auta. Senkus oot. Mun on ja pysyy :) Hän ei ole se joku palstamiehesi. Ehkä se sun palstamies jätti sut, kun iskit silmäsi mun nalleen :)

        Kai tiedät että useampi ihminen täällä härkkii sinua ja lähdet aina mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että useampi ihminen täällä härkkii sinua ja lähdet aina mukaan.

        Ehkä tykkään provosoitua :) Mulle on ihan sama onko niitä seitsemän vai yksi. Samaa massaa ne mulle. Vain toi ihana merkkaa mulle jotain.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ehkä tykkään provosoitua :) Mulle on ihan sama onko niitä seitsemän vai yksi. Samaa massaa ne mulle. Vain toi ihana merkkaa mulle jotain.

        Sulle merkkaa vaan että saat olla huomion keskipisteenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle merkkaa vaan että saat olla huomion keskipisteenä.

        Ei merkkaa. Tottakai haluan olla hänelle ainoa kuten hän haluaa olla mulle. Mutta luulen että tässä joku sivullinen pyörii juuri siitä syystä. Vtuttaa niin kun ei ole tässä pääosassa vaan me ollaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että useampi ihminen täällä härkkii sinua ja lähdet aina mukaan.

        En edes huomannut että tää on vanha aloitus. Nikin kanssa ei niin huomaa mihin ilmoitus vie. Meen tästä vanhasta pois.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mitään en enempää haluaisi kun olla vieressäsi ikuisesti :)

        Sama täällä, ikuisesti viereesi ja siihen jään :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niinhän me jos silloin sovittiin joskus, että talvehditaan yhdessä siellä sun peiton alla :)

        Milloinhan te nallet meette talviunille? Pitää varmaan googlettaa se.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Milloinhan te nallet meette talviunille? Pitää varmaan googlettaa se.

        Loka-marraskuussa luulisin :) Ota mut äkkiä ennenku meen :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Loka-marraskuussa luulisin :) Ota mut äkkiä ennenku meen :)

        Haluaisin sut tänne potkötteleen talvihorroksessa :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Loka-marraskuussa luulisin :) Ota mut äkkiä ennenku meen :)

        Tuo yks on ihan sekaisin. Minä en jaksaisi käyttää aikaani kahden kuhertelijan perässä juoksemiseen kuten hän. Taitaa käyttää jotain vahvempia.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Milloinhan te nallet meette talviunille? Pitää varmaan googlettaa se.

        Ois kiva saada vähän pesää ennen unille menoa.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuo yks on ihan sekaisin. Minä en jaksaisi käyttää aikaani kahden kuhertelijan perässä juoksemiseen kuten hän. Taitaa käyttää jotain vahvempia.

        Joo, tosi seko


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Haluaisin sut tänne potkötteleen talvihorroksessa :)

        En minä nyt missää horroksessa aio olla jos sun viereen pääsen :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En minä nyt missää horroksessa aio olla jos sun viereen pääsen :)

        Kun pääsen rakas :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Joo, tosi seko

        Saa nähdä milloin se levähtää lopullisesti.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kun pääsen rakas :)

        Kun pääset :) Niin tietysti, muistit jo korjata. Oonko muistanu sanoa että rakastan.. en pariin tuntiin ainakaan.. R A K A S T A N.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kun pääset :) Niin tietysti, muistit jo korjata. Oonko muistanu sanoa että rakastan.. en pariin tuntiin ainakaan.. R A K A S T A N.

        Niin minäkin sua. RAKASTAN ❤️


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Saa nähdä milloin se levähtää lopullisesti.

        Pikkunalle ei levähdä koskaan 😜


    • Anonyymi

      Aika taitava runonalle olet.

      • Anonyymi

        Luin että kammottava vähän kuin ted helvetistä


    • Anonyymi

      Yleensä jos on kyse jostain mitä toinen on sanonut sitä on turha pyytää anteeksi sanottuja sanoja kun ei koskaan saa sanomattomiksi korkeintaan voi mielipidettään pahoitella aina ei hyödytä sekään silloin yleensä ihminen lähellä on väärä ihminen

      • Kyllä sanoja voi pyytää anteeksi ja mäkin pyydän nallelta. Ihminen kun kiukkuisena tai väsyneenä sanoo myös sellaista mitä ei tarkoita.. ja ihan vaikka olis oikea ja rakkain. Sellaisia me ihmiset vaan ollaan.. ja puhun nyt omista virheistäni, en nallen, hän ei tee virheitä, minä teen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä sanoja voi pyytää anteeksi ja mäkin pyydän nallelta. Ihminen kun kiukkuisena tai väsyneenä sanoo myös sellaista mitä ei tarkoita.. ja ihan vaikka olis oikea ja rakkain. Sellaisia me ihmiset vaan ollaan.. ja puhun nyt omista virheistäni, en nallen, hän ei tee virheitä, minä teen.

        Eli mies nämä alter egosi tekee virheitä, mutta sinä et tee?


    • Anonyymi

      Kuka tietää tunteensa ensiviikolla? Tunteet voi kuolla hetkessä. Kokemusta!

      • Sit et ole kohdannut oikeaa


    • Anonyymi

      Kun ny et pillun takia kynnysmatoksi rupia lopputuloksena luultavammin jäät ilman joka tapauksessa

      • Kiitos kokemuksesi jakamisesta. Onneksi mulla on eri tarkoitusperät.


    • Anonyymi

      Rakkaus on kovaa joo ja mitään ei tapahdu. Uskokoon ken haluaa

    • Anonyymi

      Tänään rakastetaan ja huomenna taas riidellään.

    • Anonyymi

      Nalle ota mut ! Mä vaikka konttaan sun edessä

    • Anonyymi

      On se maailma menny... Nykyisin rakastellaan netissä eikä livenä.. On se surkeaa..

      • Anonyymi

        No en konttaa

        Sun pitää käyttäytyä

        Muuten

        No go


    • Onnenkipinä on ihana sana ja ajatus :)

      • En tiedä mistä se tuli mieleeni, mutta sitä sinä olet :) Olet mun onnenkipinä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En tiedä mistä se tuli mieleeni, mutta sitä sinä olet :) Olet mun onnenkipinä :)

        Ihana sana. Sinä olet onni :)


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitat
      Kumpa niin minäkin silti
      Tuo runo tuo lohtua sydämeeni
      Kenestä ikinä siinä tarkoitit

      Omat runoni nuo montaa varmaan
      Lohduttaisi niitä kovia kokeneita
      Särkyneet ja särjetyttyjyä
      Elämän tai olosuhteiden kylmien ja
      Vaille jääneiden kaipuuta ja halua sen
      Jota kukaan kai koskaan voi antaa ei

      Kylmä kohtu laiha loht
      Sanat merkitsemiä kuin
      On vain jos tunne vilpitön
      Puuttuu niistä vain motiivi puhdas
      Ja vilpitön sitä monella ei ole kai
      Tiedä sitä en kun kuin sisältä kylmä kuin
      Kippari Aavelaivan sen Kuoleman
      Kosketusta janoava vain janoava
      Olen tuo lapsi kovan kohtalon
      Ei korvaa mikään mennyttä mitään
      Ei kylmyys on kotinani vain kylmät huulet
      Sen lahjaksi kuolemalta sain ja sydämen sen
      Kun eksyin laudan oiujalaudan pauloihin
      Ja riivaajien likaisten jäi rakkaus puoli
      Tiesin vain sen tiedän sen


      Niinkuin tämä loppu kaneetti kylmä ja likainen:

      Paloitteksi minut kappaleiksi ja polttaisit
      Minut tuhkaksi ja kilauttaisit kitusiisi
      Viinin parhaan kanssa ne sekoittaen
      Tyhkiini sen pohjaan asti lasin tyhjentäen
      Niin olis liittomme ikuinen
      Ja haamuna ilmestyisin jälkeen sen
      3 aikaan yöllä.
      Antamaan ohjeita sulle lupaan sen
      Samalla sait auran Kuoleman ja Kymmenen Riivajan likaisen ja viettelevän taidot
      Kaikki mitä tarvitset valtaa rahaa
      Mitä ikinä tahdot pyytää
      Tee se niin silloin saat sen
      Ja hauta kivessä monta monta riviin
      Jossa kaksi päivämäärää on
      Ja sä siinä keskellä olet kun viimein
      Haudataan Kaunis Kuoleman kantaja
      Nainen viaton...

    • Anonyymi

      Syämet pamppailee kun nään yötaivaan. Kointähti kirkas loistaa meitille nääs rakas. Yä pimeikin väistyy ees tummien murheiren..Silmies loistehe valaisee tieni pohjoisehen. Rakkaalle pohjoisehen tiedät varmaan kuka muka✨️kuka muu muka .

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe