Voi ku voisin vaan kävellä suoraan sun syliis ja kietoisit kätesi mun ympärille etkä päästäisi ikinä pois
;) oih, sä oot niin ihana näky
2
846
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka aloitteen tekijän kohde onkin? Jos henkilö tuntematon tai vain tuttu pyydän hänen puolesta Älä Kietoudu Hänen Syliin. Jos Hän Ei Mitän Merkiä Ole Antannut. Oletan Aloiten Tekijä Nainen. Joten Itse Olen Nainen Vanhempi.Kerron Esimerkin Kuinka Ahdistavaa Voi Olla Kun tuttu Lähestyy Ja Halaa Känissä Kerostalon Pihan Vaikka Itseäni 13 v. Nuorempi.Eronut Mies ja Yksin Ollut Syystä Vissin 20v.Eron Jälkeen? Sama Kerrostaloa Asutaan Ja samaa Rappua.On Työ Elämä. Mutta Pitkät Vapaat Juo Yksin Kaljaa 24h.Kännissä Lähestyy.Anna Mä Halaan. Katso Mulla Seisoo.Olet Niin Seksy Aina Kun näen Sut Seisoo. KUn Tulee Torjutuksi Saataa Huutaa Peräni Känissä Tollasta Vanhaa Ämmää En Huolisikaan.Kukan Ei Toiseen Voi Väkisin Rakastua,Ihastua. Se pitää Jokaisen Miehen Naisen ymärtää.Ja Kuniotaa toista .Eikä Lähestyä Seksualisesti Puhee. Hän Ei Edes Kuniottanut Kuolemaa Kun Mies Ystäväni Kuoli 2021, Kun Noita Perässä Roikujia Useampi.Ihmetele Eroneita Tai Leski Miehiä Kun Olla esim. Jo 68-73v. Ei Tietoa Ei elämää Mistä Ne otaa Noi Jutut Naisen Lähestyminen. Panetaa ymm.Sala suhdetta tarttiss känissä ymm. Mikseivät mene Netti Seranhaku Tai Ravintola Maailma.Törkyset puhett Ottavatko Tv Ja lulevat Sama Voi Livenä Knissä Puhua Katu/ Piha Piiri.Joten Olit Nainen Tai Mies.Jos Sama Kipinää Ei Ole CToinen Ei Antanut Merkkiäkän On Kinostunnut Jättäkää Rauhaan Oli Kysessä Nuori Tai Vanha Henkilö: Kitos! Helsinki 94.Kontula Itä-Helsinki.
- Anonyymi
Kietoisin kätesi ja survaisin sisääsi. Lastin kasvoillesi lennättäisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882