Voi ku voisin vaan kävellä suoraan sun syliis ja kietoisit kätesi mun ympärille etkä päästäisi ikinä pois
;) oih, sä oot niin ihana näky
2
994
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka aloitteen tekijän kohde onkin? Jos henkilö tuntematon tai vain tuttu pyydän hänen puolesta Älä Kietoudu Hänen Syliin. Jos Hän Ei Mitän Merkiä Ole Antannut. Oletan Aloiten Tekijä Nainen. Joten Itse Olen Nainen Vanhempi.Kerron Esimerkin Kuinka Ahdistavaa Voi Olla Kun tuttu Lähestyy Ja Halaa Känissä Kerostalon Pihan Vaikka Itseäni 13 v. Nuorempi.Eronut Mies ja Yksin Ollut Syystä Vissin 20v.Eron Jälkeen? Sama Kerrostaloa Asutaan Ja samaa Rappua.On Työ Elämä. Mutta Pitkät Vapaat Juo Yksin Kaljaa 24h.Kännissä Lähestyy.Anna Mä Halaan. Katso Mulla Seisoo.Olet Niin Seksy Aina Kun näen Sut Seisoo. KUn Tulee Torjutuksi Saataa Huutaa Peräni Känissä Tollasta Vanhaa Ämmää En Huolisikaan.Kukan Ei Toiseen Voi Väkisin Rakastua,Ihastua. Se pitää Jokaisen Miehen Naisen ymärtää.Ja Kuniotaa toista .Eikä Lähestyä Seksualisesti Puhee. Hän Ei Edes Kuniottanut Kuolemaa Kun Mies Ystäväni Kuoli 2021, Kun Noita Perässä Roikujia Useampi.Ihmetele Eroneita Tai Leski Miehiä Kun Olla esim. Jo 68-73v. Ei Tietoa Ei elämää Mistä Ne otaa Noi Jutut Naisen Lähestyminen. Panetaa ymm.Sala suhdetta tarttiss känissä ymm. Mikseivät mene Netti Seranhaku Tai Ravintola Maailma.Törkyset puhett Ottavatko Tv Ja lulevat Sama Voi Livenä Knissä Puhua Katu/ Piha Piiri.Joten Olit Nainen Tai Mies.Jos Sama Kipinää Ei Ole CToinen Ei Antanut Merkkiäkän On Kinostunnut Jättäkää Rauhaan Oli Kysessä Nuori Tai Vanha Henkilö: Kitos! Helsinki 94.Kontula Itä-Helsinki.
- Anonyymi
Kietoisin kätesi ja survaisin sisääsi. Lastin kasvoillesi lennättäisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24817335Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812323Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694935MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194920Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264042Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja203576Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393076NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun302152