Voi ku voisin vaan kävellä suoraan sun syliis ja kietoisit kätesi mun ympärille etkä päästäisi ikinä pois
;) oih, sä oot niin ihana näky
2
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka aloitteen tekijän kohde onkin? Jos henkilö tuntematon tai vain tuttu pyydän hänen puolesta Älä Kietoudu Hänen Syliin. Jos Hän Ei Mitän Merkiä Ole Antannut. Oletan Aloiten Tekijä Nainen. Joten Itse Olen Nainen Vanhempi.Kerron Esimerkin Kuinka Ahdistavaa Voi Olla Kun tuttu Lähestyy Ja Halaa Känissä Kerostalon Pihan Vaikka Itseäni 13 v. Nuorempi.Eronut Mies ja Yksin Ollut Syystä Vissin 20v.Eron Jälkeen? Sama Kerrostaloa Asutaan Ja samaa Rappua.On Työ Elämä. Mutta Pitkät Vapaat Juo Yksin Kaljaa 24h.Kännissä Lähestyy.Anna Mä Halaan. Katso Mulla Seisoo.Olet Niin Seksy Aina Kun näen Sut Seisoo. KUn Tulee Torjutuksi Saataa Huutaa Peräni Känissä Tollasta Vanhaa Ämmää En Huolisikaan.Kukan Ei Toiseen Voi Väkisin Rakastua,Ihastua. Se pitää Jokaisen Miehen Naisen ymärtää.Ja Kuniotaa toista .Eikä Lähestyä Seksualisesti Puhee. Hän Ei Edes Kuniottanut Kuolemaa Kun Mies Ystäväni Kuoli 2021, Kun Noita Perässä Roikujia Useampi.Ihmetele Eroneita Tai Leski Miehiä Kun Olla esim. Jo 68-73v. Ei Tietoa Ei elämää Mistä Ne otaa Noi Jutut Naisen Lähestyminen. Panetaa ymm.Sala suhdetta tarttiss känissä ymm. Mikseivät mene Netti Seranhaku Tai Ravintola Maailma.Törkyset puhett Ottavatko Tv Ja lulevat Sama Voi Livenä Knissä Puhua Katu/ Piha Piiri.Joten Olit Nainen Tai Mies.Jos Sama Kipinää Ei Ole CToinen Ei Antanut Merkkiäkän On Kinostunnut Jättäkää Rauhaan Oli Kysessä Nuori Tai Vanha Henkilö: Kitos! Helsinki 94.Kontula Itä-Helsinki.
- Anonyymi
Kietoisin kätesi ja survaisin sisääsi. Lastin kasvoillesi lennättäisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1392754- 2312117
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1891888- 521886
Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261690Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421515Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä761417- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3101005Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65875