Moi! Oon 17v lukiolainen ja vähän niiku "kaikkien kaveri" mut sit kukaan tytöistä ei oo halunnu syventää suhdetta. Missä siis vika?
Miten saada ihastus
23
204
Vastaukset
- Anonyymi
bitchless mf
- Anonyymi
Mee salille sen sijaan että itket jossai suomi24 vitun luuseri
turhaa tämmönen muutu paremmaksi ihmiseksi niin saat naisia- Anonyymi
juuri näin. kunhan penkkaat 300kg ja kyykkäät 120kg samalla kun paskot housuun ja osoitat että olet parempi ihminen niin naiset tulee perässä.
t. pervoanimal - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri näin. kunhan penkkaat 300kg ja kyykkäät 120kg samalla kun paskot housuun ja osoitat että olet parempi ihminen niin naiset tulee perässä.
t. pervoanimalKannattaa mennä amikseen, kun siellä on enemmän tyttöjä
- Anonyymi
Kannattaa glow upata mennä vaikka salille tai kysyä jotaki vitun valasta ulos( se saattaa jopa suostua), jos et oo vitusti friendzonella
- Anonyymi
käytä sitä valasta ja kasvata itseluottamusta sitte jätä se ja ota paremman näkönen muija
- Anonyymi
hyvä vinkki. jos kukaan muu ei halua sua niin ne 120kg läskit kyllä haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käytä sitä valasta ja kasvata itseluottamusta sitte jätä se ja ota paremman näkönen muija
tapa ittes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tapa ittes
1
- Anonyymi
minäkin tunnen yhden "kaikkien kaverin", . hän on kyllä kiltti, mutta ei ole mikään parhaan näköinen ja ei oikein osaa puhua niille naisille. kasvata itsevarmuutta ja jos olet yms. lihava, laihduta. eli itsevarmuus on tärkein, mutta muista myös pitää hygieniasta huolta
- Anonyymi
Ite tunnen kans yhen tämmösen, mutta sillä ei ole yhtään kaveria vaikka onkin ihan vitusti itsevarmuutta. Ole siis alistuva ja suostu kaikkeen mitä nainen ehdottaa, vaikka se olisikin tosi outoa. Osta iphone sillä saa naisia
- Anonyymi
itse tunnen yhen ukon joka on komia ja lihaksikas ku mikä muttei uskalla puhua naisille.
älä ole niinkuin tämä ihminen vaan ole komea ja uskalla puhua naisille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite tunnen kans yhen tämmösen, mutta sillä ei ole yhtään kaveria vaikka onkin ihan vitusti itsevarmuutta. Ole siis alistuva ja suostu kaikkeen mitä nainen ehdottaa, vaikka se olisikin tosi outoa. Osta iphone sillä saa naisia
voin vahvistaa että toimii
- Anonyymi
saattaa olla että oot ruma mutta hommaa vaan rahhaa niin hyvä tullee
Esimerkkinä vaikka Jay-z, koska hae nyt kuva siitä jätkästä. Ukko on ruma ku mikä näyttää joltai amerikkalaiselta jalkapallolta
Fuck Jay-z ku se sai Beyoncen se ei ansaitse sitä. MeikäMussolini on paljo komeampi kuin se ruma paskaiainen hoes aint shit- Anonyymi
fr bro, jay-z pitäs ampua ja beyonce antaa tälle muskelikkaalle ja komealle henkilölle joka ei varmasti ole lihava
- Anonyymi
opi manipuloimaan naisia niiden kuukautiskierron avulla
- Anonyymi
kannattais vaan hommata naisia niin tämäki ongelma ratkeais
- Anonyymi
suomi24 on tekopyhä. heti kun haukkuu jotain läskiksi poistetaan, ihan asiallinen kommentti oli omasta mielestäni
https://www.google.com/url?sa=i&url=https://mobile.twitter.com/sleeping_kirby&psig=AOvVaw0cOltlTUMqfHfRD6OJZCys&ust=1665043955626000&source=images&cd=vfe&ved=0CAkQjRxqFwoTCKj6oaTSyPoCFQAAAAAdAAAAABAD - Anonyymi
ootko ollu 600lbs family sarjassa?
- Anonyymi
"Moi! Oon 17v lukiolainen ja vähän niiku "kaikkien kaveri" mut sit kukaan tytöistä ei oo halunnu syventää suhdetta. Missä siis vika?"🤓
- Anonyymi
Ong tuon takia ei saa naisia kuka kirjottaa julkisesti nuin
- Anonyymi
1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1
2
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569