Miten saada ihastus

Anonyymi-ap

Moi! Oon 17v lukiolainen ja vähän niiku "kaikkien kaveri" mut sit kukaan tytöistä ei oo halunnu syventää suhdetta. Missä siis vika?

23

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

bitchless mf

• Anonyymi

Mee salille sen sijaan että itket jossai suomi24 vitun luuseri
      turhaa tämmönen muutu paremmaksi ihmiseksi niin saat naisia

• Anonyymi

juuri näin. kunhan penkkaat 300kg ja kyykkäät 120kg samalla kun paskot housuun ja osoitat että olet parempi ihminen niin naiset tulee perässä.
        t. pervoanimal

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juuri näin. kunhan penkkaat 300kg ja kyykkäät 120kg samalla kun paskot housuun ja osoitat että olet parempi ihminen niin naiset tulee perässä.
        t. pervoanimal

Kannattaa mennä amikseen, kun siellä on enemmän tyttöjä

• Anonyymi

Kannattaa glow upata mennä vaikka salille tai kysyä jotaki vitun valasta ulos( se saattaa jopa suostua), jos et oo vitusti friendzonella

• Anonyymi

käytä sitä valasta ja kasvata itseluottamusta sitte jätä se ja ota paremman näkönen muija

• Anonyymi

hyvä vinkki. jos kukaan muu ei halua sua niin ne 120kg läskit kyllä haluaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käytä sitä valasta ja kasvata itseluottamusta sitte jätä se ja ota paremman näkönen muija

tapa ittes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tapa ittes

1

• Anonyymi

minäkin tunnen yhden "kaikkien kaverin", . hän on kyllä kiltti, mutta ei ole mikään parhaan näköinen ja ei oikein osaa puhua niille naisille. kasvata itsevarmuutta ja jos olet yms. lihava, laihduta. eli itsevarmuus on tärkein, mutta muista myös pitää hygieniasta huolta

• Anonyymi

Ite tunnen kans yhen tämmösen, mutta sillä ei ole yhtään kaveria vaikka onkin ihan vitusti itsevarmuutta. Ole siis alistuva ja suostu kaikkeen mitä nainen ehdottaa, vaikka se olisikin tosi outoa. Osta iphone sillä saa naisia

• Anonyymi

itse tunnen yhen ukon joka on komia ja lihaksikas ku mikä muttei uskalla puhua naisille.
        älä ole niinkuin tämä ihminen vaan ole komea ja uskalla puhua naisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite tunnen kans yhen tämmösen, mutta sillä ei ole yhtään kaveria vaikka onkin ihan vitusti itsevarmuutta. Ole siis alistuva ja suostu kaikkeen mitä nainen ehdottaa, vaikka se olisikin tosi outoa. Osta iphone sillä saa naisia

voin vahvistaa että toimii

• Anonyymi

saattaa olla että oot ruma mutta hommaa vaan rahhaa niin hyvä tullee
      Esimerkkinä vaikka Jay-z, koska hae nyt kuva siitä jätkästä. Ukko on ruma ku mikä näyttää joltai amerikkalaiselta jalkapallolta
      Fuck Jay-z ku se sai Beyoncen se ei ansaitse sitä. MeikäMussolini on paljo komeampi kuin se ruma paskaiainen hoes aint shit

• Anonyymi

fr bro, jay-z pitäs ampua ja beyonce antaa tälle muskelikkaalle ja komealle henkilölle joka ei varmasti ole lihava

• Anonyymi

opi manipuloimaan naisia niiden kuukautiskierron avulla

• Anonyymi

kannattais vaan hommata naisia niin tämäki ongelma ratkeais

• Anonyymi
    • Anonyymi

ootko ollu 600lbs family sarjassa?

• Anonyymi

"Moi! Oon 17v lukiolainen ja vähän niiku "kaikkien kaveri" mut sit kukaan tytöistä ei oo halunnu syventää suhdetta. Missä siis vika?"🤓

• Anonyymi

Ong tuon takia ei saa naisia kuka kirjottaa julkisesti nuin

• Anonyymi

1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1

2

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe