Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta? Mieheni kerää leffoja ja nyt on homma lähtenyt käsistä. Olen keväästä asti ihmetellyt miten voi kokoajan olla rahat niin tiukilla. Selvisi että useampi tuhat euroa läjähtänyt huutonettiin...mies ei oo sanonu sanaakaan vaikka useampaan kertaan olen ihmetellyt. Ei ole vaikuttanut vaikka huoli tulevan talven sähkölaskuista painaa. Oli 30 vuotishääpäivä kesällä ja tarkoitus juhlistaa nyt syksyllä pienellä kaupunkilomalla tms. No rahalle ollut parempaa käyttöä. Olen niin raivoissani,pettynyt,ja loukkaantunut ettei voi kuvailla....Äitinsä tililtä siirtänyt rahaa että saa auton korjauksen maksettua, puhumattakaan että otettiin pankista pieni laina helpottamaan akuuttia rahatilannetta. Empä olis suostunu jos olisin tiennyt. Mitä ihmettä tehdä? Olen vaatinut laittamaan myyntiin kuvia että osa rahasta saataisiin pois....epäilen vaan ettei laita.
Keräily addiktio?
Anonyymi-ap
2
264
Vastaukset
- Anonyymi
No niimpä näyttää, että kyseessä on riippuvuus - rahat menee addiktion mukaan , ei sen mukaan mikä olisi järkevää tai tärkeintä.
MInkäpä sinä tuolle voit, miehesi tarvitsee ammattiapua.- Anonyymi
Addiktio mikä addiktio...pahinta tässä on toisen epärehellisyys. Tunnen itseni täysin kusetetuksi. Otetaan lainaa kun ei rahat riitä😡 maksetaan sitä nyt sitte pari vuotta. Mutta kiva että hyllyt notkuu elokuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4376357Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1263666Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?972447Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251919Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821245- 631065
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76960- 44943