https://www.facebook.com/groups/5493373530709098/?ref=share
1. Kuvallisen seuranhakuilmoituksen tehneet
2. Et voi käyttää julkaise nimettömänä -vaihtoehtoa, koska silloin et voi saada mese-viestejä
3. Lapsien tekijät on yksityinen 29.8.2022 alkaen, eikä sitä voi lukea muut kuin jäsenet
4. Vain teille, jotka tiedätte toivovanne näitä kahta, treffejä ja perheenlisäyksen
https://www.facebook.com/groups/5493373530709098/?ref=share
Lapsien tekijät -ryhmä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus muinaisina aikoina lapsia tehtiin rakkaudesta. Se sai kestämään eteen tulevat haasteet. Mihin se lapsen isä sitten joutuu, jos löytää syntymän jälkeen kumppanin? Yhteiskunnan tukia tarvitsevia yhäreitä tulee myös enemmän.
- Anonyymi
hyväö jooo jos nukutkit jotenkin että käsi on alla niiin sitte tuntuu kylkiluissa sellainen
- Anonyymi
Onhan se erikseen mainittu jossakin, että tarkoitus on tehdä uusia lapsia huostaanotettujen tilalle?
- Anonyymi
Tuskin ketään hankkiutuu raskaaksi, saadakseen yksinhuoltajan korotetun lapsilisän 63€/kk enemmän mitä normi lapsilisä. Ja mulla on kokemusta asiasta, runsaan vuoden ikäinen lapsi, lapsellani tapaamisoikeus isänsä kanssa, joka sitä ehdottomasti vaati.
Minä en asiasta ois piitannut, mutt mies piti pintansa ja nyt on kahden viikon välein luonamme muutaman tunnin. (riesana)
Mä en vaatinut häneltä elatusapua, maksaa omasta tahdostaan lapseni säästötille haluamansa summan. Ja on muuten maksanut, ostaa lahjoja kuten kolmipyöräisen polkupyörän ja pehmoleluja. Hyvin tytär tulee isänsä kanssa toimeen, näyttää nauttivan nykyään tapaamisista. (minä en välittäisi nähdä, edes muutamaa kertaa vuodessa) Pystyn elättämään lapseni omin avuin, en tarvitse yhteiskunnan apua nyt, enkä tuskin tulevaisuudessakaan.
Mulla on vakituinen työpaikka ja jos työt minun kohdaltani nykyisellä työpaikallani loppuisivat, on mulla muutaman muunkin alan kokemus tai koulutus eri ammateista.
Kuorma-autokortti, joten kuljetusalalta ainakin löytyisi töitä, taksista, pullakuskina, sora-auton kuljettajana ym. Asuntoni on omani, joten vuokrankorotuksia ei tule, kunhan sähkö ja vesilaskun maksan kiinteistöveron talosta.
Ihan hyvä palvelumuoto, niille joille se sopii... ehdothan voivat keskenään sopia.
Onhan nytkin mahdollista saada hedelmöitymishoitoa sairaaloista, käyt läpi kaikki psykologien haastattelut ja maksat ehkä 20.000€, tulematta kuitenkaan raskaaksi.
Eteenkin pariskunnat joiden lapsettomuus johtuu, mieheltä puuttuvien elinvoimaisten siittiöiden vähyydestä, saattaisivat saada avun tästä. - Anonyymi
jos soitat ahinhvossa vääsään numeroon puhelimella ja varsinkin jollekin terveydenhoitajalle airaalaan
- Anonyymi
jos selvittäisit ensin pääsi ja kirjoittaisit vasta sitten erittäin epämukavaa lukea siansaksaa ja yrittää tulkita sitä ----tervaisin valiksen susar
- Anonyymi
Luonto lopulta ainakin jossain määrin sanelee lapsen saamisen tai saamatta jäämisen.
https://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/a/126e18f6-6a47-4735-b1b8-2d4fc1a883e1
https://areena.yle.fi/podcastit/1-50702723
Joskus puhuttiin feromoneista ja ties mistä ja nyt on tuommoistakin tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838