1. Kuvallisen seuranhakuilmoituksen tehneet
2. Et voi käyttää julkaise nimettömänä -vaihtoehtoa, koska silloin et voi saada mese-viestejä
3. Lapsien tekijät on yksityinen 29.8.2022 alkaen, eikä sitä voi lukea muut kuin jäsenet
4. Vain teille, jotka tiedätte toivovanne näitä kahta, treffejä ja perheenlisäyksen
https://www.facebook.com/groups/5493373530709098/?ref=share
Lapsien tekijät -ryhmä
15
104
Vastaukset
- Anonyymi
tuollainen juttu on vähän inhoaa, jos nukkumsss js käsi puutuu tunnottomsakdsi hertkeksi sittten jos nukkuu sen käden pääll jotenkin
- Anonyymi
tuntuuko hassulle nukkuakin jos jotain satiinisia juttuja sellaisia :D
- Anonyymi
En ymmärrä näitä täysin asiaan liittymättömiä viestejä. Ketjun aiheena on Lisääntyjät-deittiryhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä näitä täysin asiaan liittymättömiä viestejä. Ketjun aiheena on Lisääntyjät-deittiryhmä.
Minä taas en ymmärrä, miksi asiaan liittyvät viestit poistetaan. On perusteltua kysyä, tietävätkö kaikki ryhmään liittyvät sen, että ainakin joillakin ryhmässä perimmäisenä motiivina lisääntymiselle on hankkia uusi lapsi edellisen huostaanotetun tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä, miksi asiaan liittyvät viestit poistetaan. On perusteltua kysyä, tietävätkö kaikki ryhmään liittyvät sen, että ainakin joillakin ryhmässä perimmäisenä motiivina lisääntymiselle on hankkia uusi lapsi edellisen huostaanotetun tilalle.
...että ainakin joillakin ryhmässä perimmäisenä motiivina lisääntymiselle on hankkia uusi lapsi edellisen huostaanotetun tilalle.
- ja mininkä tietoon sinä perustat OMAN TIETOSI ?
On kyllä sikamaista kertoa huhua, tai keksiä ihan omasta pimeästä päästään, jotain näin pöyristyttävää! Ihan sulle vaan tiedoksi, ei toinen lapsi mitenkään pysy korvaamaan sitä edellistä lasta, jokainen lapsi on oma persoonansa. Eikä klooni, edellisestä.
Ja jos joltakulta on lapsi huostaanotettu, taatusti on tarkkailun alaisena.
Ei lapsia tehtailla salaa ja eikä synnytetä myös salaa viranomaisilta.
Kerran epäilty ja tuomion saanut, lapsen menettänyt, pysyy kyllä siltä osin kyllä tarkkailun alaisena.
Jopa murhan tehnyt ihminen on vapaampi, yhteiskunnan tarkkailusta.
Tänä päivänä kaikki tieto kulkee sähköisesti, sitä valvotaan myös sähköisesti automatiikalla... väärinkäytösten ehkäisemiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo multa poistettiin viesti tästä ketjusta eikä mielestäni ollut asiaton. Kyseenalaistan tuon deittiryhmän juuri mainitsemastasi syystä. Jos lapsi tehdään poliittisista syistä tai korvikkeeksi edelliselle, on hyvin mahdollista että perheen olosuhteet ovat taas epävakaat eivätkä perustu rakkaudelle, mikä johtaa taas huostaanottokierteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...että ainakin joillakin ryhmässä perimmäisenä motiivina lisääntymiselle on hankkia uusi lapsi edellisen huostaanotetun tilalle.
On kyllä sikamaista kertoa huhua, tai keksiä ihan omasta pimeästä päästään, jotain näin pöyristyttävää! Ihan sulle vaan tiedoksi, ei toinen lapsi mitenkään pysy korvaamaan sitä edellistä lasta, jokainen lapsi on oma persoonansa. Eikä klooni, edellisestä.
Kerran epäilty ja tuomion saanut, lapsen menettänyt, pysyy kyllä siltä osin kyllä tarkkailun alaisena.
Tänä päivänä kaikki tieto kulkee sähköisesti, sitä valvotaan myös sähköisesti automatiikalla... väärinkäytösten ehkäisemiseksi.Toi on kyllä ihan totta että joskus jopa murhaajat pääsevät helpommalla kuin tietyt yhteiskunnan osat. Esim. pienestäkin seksuaalirikoksesta kuten nettiahdistelusta tuomittu henkilö on loppuelämänsä kusessa, koska sana "seksuaalirikos" käsitetään jotenkin niin pahaksi. Murhaaja istuu linnassa joitain vuosia ja palaa yhteiskuntaan, menee töihin ja ehkä hankkii perheen. Ei kukaan tarkkaile eikä ahdistele. Tämä johtuu siitä että sisimmässään yhteiskunta "hyväksyy" murhan jos se on ollut perustellusta syystä tehty. Mutta jos on jotenkin outo, kuten seksuaalirikollinen, niin valvotaan, ja erilaiset nettiyhteisöt julkaisevat nimesi ja kuvasi netissä. Murhaajien kuvia ja nimiä ei laiteta foorumeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on kyllä ihan totta että joskus jopa murhaajat pääsevät helpommalla kuin tietyt yhteiskunnan osat. Esim. pienestäkin seksuaalirikoksesta kuten nettiahdistelusta tuomittu henkilö on loppuelämänsä kusessa, koska sana "seksuaalirikos" käsitetään jotenkin niin pahaksi. Murhaaja istuu linnassa joitain vuosia ja palaa yhteiskuntaan, menee töihin ja ehkä hankkii perheen. Ei kukaan tarkkaile eikä ahdistele. Tämä johtuu siitä että sisimmässään yhteiskunta "hyväksyy" murhan jos se on ollut perustellusta syystä tehty. Mutta jos on jotenkin outo, kuten seksuaalirikollinen, niin valvotaan, ja erilaiset nettiyhteisöt julkaisevat nimesi ja kuvasi netissä. Murhaajien kuvia ja nimiä ei laiteta foorumeille.
Seksuaalirikollisuudesta sen verran ett kaikki lapsiin sekaantuneet rikolliset pitäisi kuvata tarkasti ja kuvat lehtiin sekä nettiin. Viesti poistetaan, jos kerron heistä oman mielipiteeni tai vähimmäisrangaistuksen. Tulisi aika rauhallista, ehkä sillä saranpätkällä.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Kiitos nimiehdotuksesta ja tervetuloa lisääntymään.
Anonyymi kirjoitti:
Tänä päivänä kaikki tieto kulkee sähköisesti, sitä valvotaan myös sähköisesti automatiikalla... väärinkäytösten ehkäisemiseksi." hankkia uusi lapsi huostaanotetun tilalle". Ei pidä paikkaansa. Lastani ei huostattu vaan kaapattiin laittomasti tekaistuilla valheilla. Hän palaa kotiin, jossa hänellä on paras olla. Minä toivon lisää lapsia, koska se on luonnollista hyvälle isälle. Minä maailman paras isä. Ja etsin matchien joukosta jotain, jonka käytännön asiat sopivat yksiin.
- Anonyymi
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
" hankkia uusi lapsi huostaanotetun tilalle". Ei pidä paikkaansa. Lastani ei huostattu vaan kaapattiin laittomasti tekaistuilla valheilla. Hän palaa kotiin, jossa hänellä on paras olla. Minä toivon lisää lapsia, koska se on luonnollista hyvälle isälle. Minä maailman paras isä. Ja etsin matchien joukosta jotain, jonka käytännön asiat sopivat yksiin.
Ihan aidosta mielenkiinnosta; kuka lapsesi kaappasi ja miksi?
Mulla itsellä on au-lapsi ja oli vääntöä huoltajuudesta lapseni isän kanssa. Nyt lapsella on ns. tapaamisoikeus... ja jos minusta riippuisi; ei olisi!
Mies; kun porhalsi luoksemme koska tahansa tapaamiseen, kun hänelle itselleen sopi.
Tein lopun siitä tavasta, sanoin ett jos et ole sopinut aikaisemmin kanssani tapaamisajankohdasta niin sulla ei ole asiaa ovellemme. Jos jatkat näitä ilmestymisiä vierailuille omin luvin, tapaamiset menee valvotuiksi, eikä niitä käydä minun kodissani.
Jonkinlainen rauha palasi... ei ole ilmestynyt enää lauantai aamuna klo 07 jälkeen soittamaan ovikelloa, eikä ole kiivennyt suljetun pihaportin ylitse sen koommin.
Meillä on välit poikki, miehen itsensä aiheuttaman syyn vuoksi, ei pitänyt näppejään eikä jotain muutakaan irti ex-vaimostaan. Mies sai kolmannen lapsensa ex-vaimonsa kanssa ja minä pyöräytin hänelle neljännen lapsen. Ei ollut tarkoitus edes kertoa hänelle lapsesta, mutt meillä on yhteisiä tuttavia. Asian tultua hänelle ilmi, kuvitteli kaiketi kävelevänsä meidän kahden; äidin ja tyttären elämään, tuosta vain... isyyden turvin.
Se ei nyt vaan mitenkään sovi mulle, en mä halua miettiä milloin pettää ja kenen kanssa tai millaisin seurauksin!
Mä olen itkuni itkenyt hänen vuokseen, ei tule mahdollisuutta uusintaan.
- Anonyymi
Voitaisko puhua myös kasvien lisääntymisestä
- Anonyymi
polrsdtyo aika hinhottavaa, josx käädfut nukkuessas käden päälle jotenkin niin ja sitten nukahdahdat.
- Anonyymi
Sinä olet kyllä nukahtanut sellaiseen asentoon, jossa verenkierto päähän on estynyt pitkäksi aikaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175076
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301850
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341815Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301638Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531197
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81184Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43984