Sinulle sinua varten

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐đŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•

Mukavaa pÀivÀÀ

16

<50

ÄÀnestÀ

    Vastaukset

    5000
    • En ymmĂ€rrĂ€ tÀÀltĂ€ poistunutta kommenttia. HyvĂ€ kun poistui.

    • Anonyymi

      Ripstoooo modeee👁

      • TÀÀllĂ€ ei ole kyllĂ€ nyt paikalla kukaan jĂ€rkevĂ€ nĂ€köjÀÀn...


    • Anonyymi

      Onpas siinĂ€ kukkia, hemmetti. Kaikenlaisia viripĂ€itĂ€ taas on liikkeellĂ€. Minuakin joku esitti yön pimeinĂ€ tunteina tÀÀllĂ€ kun itse autuaana vetelin hirsiĂ€ mummupyjamassa. Hienoa tietysti, ettĂ€ mummut tekee vaikutuksen viripĂ€ihin. Oletkos sinĂ€ rinssi kanssa viripÀÀ? đŸ‘”

      • Miksi minĂ€ viripÀÀ olisin? MitĂ€ tarkoitat sillĂ€? Minulla on vaan tajuton ikĂ€vĂ€ sitĂ€ naista.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.

        Tai sanotaanko, ettÀ naisen alkua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.

        NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đŸ‘”


      • Anonyymi kirjoitti:

        NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đŸ‘”

        EihÀn se olekaan mitÀÀn ruusuista ollut. Milloin olisi? Ei neitoa nÀy. Kukaan ei toivottele huomenta. YksinÀinen mies taidan olla lopun elÀmÀÀ.


    • Anonyymi

      Voi kuinka paljon kukkia. Rakastan niitĂ€. Taidan omia ne itselleni. 😍

      • Anonyymi

        Be my guest. đŸ€Ž


      • Kiva kun kelpaa. TiedĂ€n ettĂ€ hĂ€n rakastaa kukkia. Olen niitĂ€ hĂ€nen kuvissaan nĂ€hnyt usein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Be my guest. đŸ€Ž

        TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.

        KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...

        MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.

        Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaan☝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaan☝

        EiköhÀn tuo asia ole tÀÀllÀ kÀsitelty jo aika monen monta kertaa vuoden aikana. Kaipaan ketÀ kaipaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tÀmÀ sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enÀÀ kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemÀÀn, kun elÀkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttÀÀ kumppaninne silmÀÀ?

      EntÀ muita aisteja? MitÀ olette valmiita tekemÀÀn sen eteen ettÀ kumppani nÀkisi teissÀ kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessÀni. Olet minulle tÀrkeÀ, niin suunnattoman tÀrkeÀ. En kestÀisi sitÀ jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      IkÀvÀ
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      HyvÀÀ yötÀ. Voisiko nykyistÀ tilannetta uhmaten vielÀ pienintÀkÀÀn toivetta olla, pÀÀstÀ kainaloosi joskus lepÀÀÀmÀÀn.
      IkÀvÀ
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillÀ paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti nÀyttÀÀ olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      IkÀvÀ
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielÀ yrittÀÀ?
      IkÀvÀ
      59
      1188
    7. TĂ€ytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enÀÀ ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      IkÀvÀ
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enÀÀ tunteita

      kun nÀhdÀÀn seuraavan kerran? Niin hyvÀ fiilis on ollut viime aikoina, ettÀ se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      IkÀvÀ
      36
      1014
    9. KylpylÀsaaren LomakylÀn kahvilaravintola

      KÀvimme syömÀssÀ KylpylÀsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisÀksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmÀrrÀ ettÀ olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa pÀÀssÀni?
      IkÀvÀ
      65
      904
    Aihe