Sinulle sinua varten

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐đŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•

Mukavaa pÀivÀÀ

16

<50

Vastaukset

5000
    • En ymmĂ€rrĂ€ tÀÀltĂ€ poistunutta kommenttia. HyvĂ€ kun poistui.

• Anonyymi

Ripstoooo modeee👁

• TÀÀllĂ€ ei ole kyllĂ€ nyt paikalla kukaan jĂ€rkevĂ€ nĂ€köjÀÀn...

• Anonyymi

Onpas siinĂ€ kukkia, hemmetti. Kaikenlaisia viripĂ€itĂ€ taas on liikkeellĂ€. Minuakin joku esitti yön pimeinĂ€ tunteina tÀÀllĂ€ kun itse autuaana vetelin hirsiĂ€ mummupyjamassa. Hienoa tietysti, ettĂ€ mummut tekee vaikutuksen viripĂ€ihin. Oletkos sinĂ€ rinssi kanssa viripÀÀ? đŸ‘”

• Miksi minĂ€ viripÀÀ olisin? MitĂ€ tarkoitat sillĂ€? Minulla on vaan tajuton ikĂ€vĂ€ sitĂ€ naista.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.

Tai sanotaanko, ettÀ naisen alkua.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.

NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đŸ‘”

• Anonyymi kirjoitti:

NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đŸ‘”

EihÀn se olekaan mitÀÀn ruusuista ollut. Milloin olisi? Ei neitoa nÀy. Kukaan ei toivottele huomenta. YksinÀinen mies taidan olla lopun elÀmÀÀ.

• Anonyymi

Voi kuinka paljon kukkia. Rakastan niitĂ€. Taidan omia ne itselleni. 😍

• Anonyymi

Be my guest. đŸ€Ž

• Kiva kun kelpaa. TiedĂ€n ettĂ€ hĂ€n rakastaa kukkia. Olen niitĂ€ hĂ€nen kuvissaan nĂ€hnyt usein.

• Anonyymi kirjoitti:

Be my guest. đŸ€Ž

TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.

KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...

• Anonyymi kirjoitti:

KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...

MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.

Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaan☝

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaan☝

EiköhÀn tuo asia ole tÀÀllÀ kÀsitelty jo aika monen monta kertaa vuoden aikana. Kaipaan ketÀ kaipaan.

Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydÀ sinua

En löydÀ sinua tÀÀltÀ, etkÀ sinÀ varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillÀ tunnisteilla, nyt jÀtÀn ne pois. Varmaan k
      IkÀvÀ
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      IkÀvÀ
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elÀmÀn

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli SyrjÀlÀ, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hÀvisi?

Katso Frida Kahlo elÀmÀkerta ja opi.
      IkÀvÀ
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html TÀmÀ on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jÀttÀÀ puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      IkÀvÀ
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan KankaanpÀÀssÀ- JÀi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli KankaanpÀÀn Tokmannin edustalla perjantaina aamupÀivÀstÀ. Poliisin mukaan henkilö oli jÀÀnyt
      KankaanpÀÀ
      36
      1412
    8. MitÀ uskot sinun

Ja kaivattusi vÀlillÀ tulevan tapahtumaan lÀhiaikoina
      IkÀvÀ
      95
      1171
    9. MitÀ haluat oikeasti

Mun ymmÀrtÀvÀn? SitÀkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkÀÀn?
      IkÀvÀ
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

MitÀ vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin jÀrjetön ikÀvÀ. Jos haluat musta eroon pÀÀstÀ niin ÀlÀ huomioi mua. Muuten kÀ
      IkÀvÀ
      20
      1136
    Aihe