đđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đđđđđđđđđđđđđ
Mukavaa pÀivÀÀ
Sinulle sinua varten
16
<50
Vastaukset
En ymmÀrrÀ tÀÀltÀ poistunutta kommenttia. HyvÀ kun poistui.
- Anonyymi
Ripstoooo modeeeđ
- Anonyymi
Onpas siinĂ€ kukkia, hemmetti. Kaikenlaisia viripĂ€itĂ€ taas on liikkeellĂ€. Minuakin joku esitti yön pimeinĂ€ tunteina tÀÀllĂ€ kun itse autuaana vetelin hirsiĂ€ mummupyjamassa. Hienoa tietysti, ettĂ€ mummut tekee vaikutuksen viripĂ€ihin. Oletkos sinĂ€ rinssi kanssa viripÀÀ? đ”
Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.
PalstaRinssi kirjoitti:
Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.
Tai sanotaanko, ettÀ naisen alkua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đ”
Anonyymi kirjoitti:
NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đ”
EihÀn se olekaan mitÀÀn ruusuista ollut. Milloin olisi? Ei neitoa nÀy. Kukaan ei toivottele huomenta. YksinÀinen mies taidan olla lopun elÀmÀÀ.
- Anonyymi
Voi kuinka paljon kukkia. Rakastan niitĂ€. Taidan omia ne itselleni. đ
- Anonyymi
Be my guest. đ€Ž
Kiva kun kelpaa. TiedÀn ettÀ hÀn rakastaa kukkia. Olen niitÀ hÀnen kuvissaan nÀhnyt usein.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.
KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...
Anonyymi kirjoitti:
KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...
MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.
Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaanâ
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaanâ
EiköhÀn tuo asia ole tÀÀllÀ kÀsitelty jo aika monen monta kertaa vuoden aikana. Kaipaan ketÀ kaipaan.
Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. NÀin kertovat iltapÀivÀlehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua nÀitÀ tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjÀlkiÀ!
Oho, aikamoinen yllÀtys, ettÀ Joel Jolle Harkimo on lÀhtenyt Iholla-ohjelmaan. TÀssÀhÀn hÀn seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa SeinÀjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa SeinÀjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, ettÀ1801595TunnekylmÀ olet
En ole tyytyvÀinen kÀytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessÀ ettÀ ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sÀ sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta â€ïž mutta silti sanoit kyllĂ€ vielĂ€ uudelleen sen myöhemmin đ ei tĂ€ssĂ€ oik5989- 50955
Odotathan nainen jÀlleenkohtaamistamme
TiedÀt tunteeni, ne eivÀt sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan vÀri28840- 34822