đđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđčđ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đ»đđđđđđđđđđđđđ
Mukavaa pÀivÀÀ
Sinulle sinua varten
16
<50
Vastaukset
En ymmÀrrÀ tÀÀltÀ poistunutta kommenttia. HyvÀ kun poistui.
- Anonyymi
Ripstoooo modeeeđ
- Anonyymi
Onpas siinĂ€ kukkia, hemmetti. Kaikenlaisia viripĂ€itĂ€ taas on liikkeellĂ€. Minuakin joku esitti yön pimeinĂ€ tunteina tÀÀllĂ€ kun itse autuaana vetelin hirsiĂ€ mummupyjamassa. Hienoa tietysti, ettĂ€ mummut tekee vaikutuksen viripĂ€ihin. Oletkos sinĂ€ rinssi kanssa viripÀÀ? đ”
Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.
PalstaRinssi kirjoitti:
Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.
Tai sanotaanko, ettÀ naisen alkua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đ”
Anonyymi kirjoitti:
NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đ”
EihÀn se olekaan mitÀÀn ruusuista ollut. Milloin olisi? Ei neitoa nÀy. Kukaan ei toivottele huomenta. YksinÀinen mies taidan olla lopun elÀmÀÀ.
- Anonyymi
Voi kuinka paljon kukkia. Rakastan niitĂ€. Taidan omia ne itselleni. đ
- Anonyymi
Be my guest. đ€Ž
Kiva kun kelpaa. TiedÀn ettÀ hÀn rakastaa kukkia. Olen niitÀ hÀnen kuvissaan nÀhnyt usein.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.
KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...
Anonyymi kirjoitti:
KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...
MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.
Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaanâ
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaanâ
EiköhÀn tuo asia ole tÀÀllÀ kÀsitelty jo aika monen monta kertaa vuoden aikana. Kaipaan ketÀ kaipaan.
Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
En löydÀ sinua
En löydÀ sinua tÀÀltÀ, etkÀ sinÀ varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillÀ tunnisteilla, nyt jÀtÀn ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elÀmÀn
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli SyrjÀlÀ, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html TÀmÀ on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jÀttÀÀ puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan KankaanpÀÀssÀ- JÀi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli KankaanpÀÀn Tokmannin edustalla perjantaina aamupÀivÀstÀ. Poliisin mukaan henkilö oli jÀÀnyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
MitÀ vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin jÀrjetön ikÀvÀ. Jos haluat musta eroon pÀÀstÀ niin ÀlÀ huomioi mua. Muuten kÀ201136