Sinulle sinua varten

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐đŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•đŸ’•

Mukavaa pÀivÀÀ

16

<50

Vastaukset

5000
    • En ymmĂ€rrĂ€ tÀÀltĂ€ poistunutta kommenttia. HyvĂ€ kun poistui.

• Anonyymi

Ripstoooo modeee👁

• TÀÀllĂ€ ei ole kyllĂ€ nyt paikalla kukaan jĂ€rkevĂ€ nĂ€köjÀÀn...

• Anonyymi

Onpas siinĂ€ kukkia, hemmetti. Kaikenlaisia viripĂ€itĂ€ taas on liikkeellĂ€. Minuakin joku esitti yön pimeinĂ€ tunteina tÀÀllĂ€ kun itse autuaana vetelin hirsiĂ€ mummupyjamassa. Hienoa tietysti, ettĂ€ mummut tekee vaikutuksen viripĂ€ihin. Oletkos sinĂ€ rinssi kanssa viripÀÀ? đŸ‘”

• Miksi minĂ€ viripÀÀ olisin? MitĂ€ tarkoitat sillĂ€? Minulla on vaan tajuton ikĂ€vĂ€ sitĂ€ naista.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.

Tai sanotaanko, ettÀ naisen alkua.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Miksi minÀ viripÀÀ olisin? MitÀ tarkoitat sillÀ? Minulla on vaan tajuton ikÀvÀ sitÀ naista.

NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đŸ‘”

• Anonyymi kirjoitti:

NiinpĂ€ niin, pelkkĂ€ ihastus tekee joistain viripĂ€itĂ€, toiset on semmosia ihan muuten vaan huvikseen. Ei aina voi tietÀÀ miten kenellĂ€kin. LykkyĂ€ vaan tuohon rinsessahommaan, eipĂ€ vaikuta kovin ruusuiselta sinunkaan elo. đŸ‘”

EihÀn se olekaan mitÀÀn ruusuista ollut. Milloin olisi? Ei neitoa nÀy. Kukaan ei toivottele huomenta. YksinÀinen mies taidan olla lopun elÀmÀÀ.

• Anonyymi

Voi kuinka paljon kukkia. Rakastan niitĂ€. Taidan omia ne itselleni. 😍

• Anonyymi

Be my guest. đŸ€Ž

• Kiva kun kelpaa. TiedĂ€n ettĂ€ hĂ€n rakastaa kukkia. Olen niitĂ€ hĂ€nen kuvissaan nĂ€hnyt usein.

• Anonyymi kirjoitti:

Be my guest. đŸ€Ž

TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

TÀmÀ on minua esittÀvÀ trollimies.

KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...

• Anonyymi kirjoitti:

KetÀköhÀn sinÀkin esitÀt tÀÀllÀ multipersoona, varastatteko toisten sometileiltÀ asioita joita sitten matkitte tÀÀllÀ ikÀÀnkuin omaksuisitte jonkun muun identiteetin? TÀtÀhÀn pskaa tÀÀllÀ tapahtuu...

MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

MinÀ en esitÀ ketÀÀn, kun olen ollut oma itseni tÀÀllÀ alusta saakka.

Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaan☝

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt kuule kaipailla nuorta ja itse olet papparainen. Tsottsot,jĂ€tetÀÀn nuoret tytöt rauhaan☝

EiköhÀn tuo asia ole tÀÀllÀ kÀsitelty jo aika monen monta kertaa vuoden aikana. Kaipaan ketÀ kaipaan.

Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. NÀin kertovat iltapÀivÀlehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua nÀitÀ tulee. . .
      SeinÀjoki
      139
      7880
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjÀlkiÀ!

Oho, aikamoinen yllÀtys, ettÀ Joel Jolle Harkimo on lÀhtenyt Iholla-ohjelmaan. TÀssÀhÀn hÀn seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa SeinÀjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa SeinÀjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      IkÀvÀ
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, ettÀ
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. TunnekylmÀ olet

En ole tyytyvÀinen kÀytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessÀ ettÀ ei osaa katua aiheuttamaansa p
      IkÀvÀ
      107
      1050
    7. Taisit sÀ sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❀ mutta silti sanoit kyllĂ€ vielĂ€ uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tĂ€ssĂ€ oik
      IkÀvÀ
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis lÀheisyyteen?
      IkÀvÀ
      50
      955
    9. Odotathan nainen jÀlleenkohtaamistamme

TiedÀt tunteeni, ne eivÀt sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan vÀri
      IkÀvÀ
      28
      840
    10. Muistatko hÀnen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymÀÀn? â€ïžâ€đŸ”„
      IkÀvÀ
      34
      822
    Aihe