Kaksoiselämä

Anonyymi-ap

Olen yrittänyt etsiä vertaispintaa, vastaavanlaista tarinaa kuin itselläni. Naisena. Kyllä, nyt jutun pahis ei ole mies, kuten yleensä on tai niin meidän annetaan ymmärtää. Tarinani kaltaista kun ei googlettamalla löydy. Eli...olen ollut useiden vuosien suhteessa, kihlattuna. Noin 5 vuotta sitten uskoin suhteemme olevan lopussa, halusin erota ja otin etäisyyttä. Siitä muutama vuosi tapasin netin välityksellä miehen, joka oli kaikkea sitä, mikä sai oloni tuntumaan kotoisalta (pitkä suhteeni alkoi puhtaasti seksi etusijalla). Kerroin, että olen eroamassa jne. Kuitenkin kävi niin, että olen nyt kolmatta vuotta suhteessa, jossa kumpikaan mies ei tiedä toisensa olemassaolosta elämässäni. Kyllä, en siis koskaan lopullisesti eronnut alkuperäisestä suhteestani saati tästä uudesta, joka on täynnä keskusteluja ja samankaltaisuutta. Hän asuu todella kaukana enkä itse asu kihlattuni kanssa. Tilanne on aivan sekava ja samalla tunnen välittävän

5

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      molemmista. Pitkän suhteen kumppania kohtaan tunnen lojaalijuutta, vastuuta ja arvostusta ihmisenä sekä vahvaa tunnesidettä. Hän on vähän kuin "opettaja" minulle. Uudessa suhteessa on kepeyttä, sama syntymävuosikymmen, jonkinlainen helppous olla toisen ihmisen kanssa, yhteisiä kiinnostuksen ja uteliaisuuden kohteita, riitoja joita oikeasti riidellään, mutta myös sovitaan. Toinen mies ei riitele lainkaan, negatiivisiä tunteita ei saisi näyttää ja elämme lähinnä vain hänen asioiden kautta. Olen jäänyt rakastamaan ja välttelemään kahta miestä, rakentanut itselleni vankilan. Mitä voin tehdä? Todennäköisesti minun tulisi jättää molemmat. Tai heidän minut. Kumpikaan ei halua jättää vaikka näkevät varmasti etten anna itseäni "kokonaan". Aavistavat, että jokin iso asia painaa minua.

    • Anonyymi

      Hypähti silmiin kohta, missä mainitset arvostavas pitkäaikaista puolisoas. Tunnet lojaalisuutta myös. Noi ei vaan mahdu kumpikaan samaan kertomukseen pettämisen kanssa, tai sivusuhteen tms. Ethän sä arvosta noista miehistä kumpaakaan, kun touhuut selän takana moista. Valehtelet ja salailet asioita. Lopulta tossa käy niin, ettet arvosta itseäskään.

    • Anonyymi

      Juuri näin arvostusta sinulla ei löydy kumpaakaan

    • Anonyymi

      No eiköhän ihastuminen toiseen tarkoita että sinun olisi hyvä mennä eteenpäin.

    • Anonyymi

      Etsit vain elämystä. Jotka tuhoon tuomittuja. Se on kerralla yksi ja erotaan oli suhde kuin suhde. Sinulle sopii paremmin elät yksin ja kun tekee mieli ,menet ravintola ,paari otat yhden illan jutun. Vai oletko nykyisin suhteesi kanssa rahoittaa elämääsi jollain muotin: Rahan tähden? Ja antaa oikeuden uskottomuuteen?Olet myös sala suhteellesi pelkkä patja,varalla kun ei muita naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe