Kaksoiselämä

Anonyymi-ap

Olen yrittänyt etsiä vertaispintaa, vastaavanlaista tarinaa kuin itselläni. Naisena. Kyllä, nyt jutun pahis ei ole mies, kuten yleensä on tai niin meidän annetaan ymmärtää. Tarinani kaltaista kun ei googlettamalla löydy. Eli...olen ollut useiden vuosien suhteessa, kihlattuna. Noin 5 vuotta sitten uskoin suhteemme olevan lopussa, halusin erota ja otin etäisyyttä. Siitä muutama vuosi tapasin netin välityksellä miehen, joka oli kaikkea sitä, mikä sai oloni tuntumaan kotoisalta (pitkä suhteeni alkoi puhtaasti seksi etusijalla). Kerroin, että olen eroamassa jne. Kuitenkin kävi niin, että olen nyt kolmatta vuotta suhteessa, jossa kumpikaan mies ei tiedä toisensa olemassaolosta elämässäni. Kyllä, en siis koskaan lopullisesti eronnut alkuperäisestä suhteestani saati tästä uudesta, joka on täynnä keskusteluja ja samankaltaisuutta. Hän asuu todella kaukana enkä itse asu kihlattuni kanssa. Tilanne on aivan sekava ja samalla tunnen välittävän

5

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

molemmista. Pitkän suhteen kumppania kohtaan tunnen lojaalijuutta, vastuuta ja arvostusta ihmisenä sekä vahvaa tunnesidettä. Hän on vähän kuin "opettaja" minulle. Uudessa suhteessa on kepeyttä, sama syntymävuosikymmen, jonkinlainen helppous olla toisen ihmisen kanssa, yhteisiä kiinnostuksen ja uteliaisuuden kohteita, riitoja joita oikeasti riidellään, mutta myös sovitaan. Toinen mies ei riitele lainkaan, negatiivisiä tunteita ei saisi näyttää ja elämme lähinnä vain hänen asioiden kautta. Olen jäänyt rakastamaan ja välttelemään kahta miestä, rakentanut itselleni vankilan. Mitä voin tehdä? Todennäköisesti minun tulisi jättää molemmat. Tai heidän minut. Kumpikaan ei halua jättää vaikka näkevät varmasti etten anna itseäni "kokonaan". Aavistavat, että jokin iso asia painaa minua.

• Anonyymi

Hypähti silmiin kohta, missä mainitset arvostavas pitkäaikaista puolisoas. Tunnet lojaalisuutta myös. Noi ei vaan mahdu kumpikaan samaan kertomukseen pettämisen kanssa, tai sivusuhteen tms. Ethän sä arvosta noista miehistä kumpaakaan, kun touhuut selän takana moista. Valehtelet ja salailet asioita. Lopulta tossa käy niin, ettet arvosta itseäskään.

• Anonyymi

Juuri näin arvostusta sinulla ei löydy kumpaakaan

• Anonyymi

No eiköhän ihastuminen toiseen tarkoita että sinun olisi hyvä mennä eteenpäin.

• Anonyymi

Etsit vain elämystä. Jotka tuhoon tuomittuja. Se on kerralla yksi ja erotaan oli suhde kuin suhde. Sinulle sopii paremmin elät yksin ja kun tekee mieli ,menet ravintola ,paari otat yhden illan jutun. Vai oletko nykyisin suhteesi kanssa rahoittaa elämääsi jollain muotin: Rahan tähden? Ja antaa oikeuden uskottomuuteen?Olet myös sala suhteellesi pelkkä patja,varalla kun ei muita naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 523
      8012
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2009
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1891
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1685
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1496
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1252
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe