Mistä uskovainen nainen löytää kumppanin?

Anonyymi-ap

Niin eli mistä uskovainen nainen löytää itselleen elämänkumppanin? Vinkkejä kiitos.

11

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se riippuu aika paljon siitä kuinka paljon olet valmis katsomaan läpi sormiesi miehen touhuja. Kai sinä baarissa käyt? Onko uskovaisilla tapana omata sellaiset omat piirinsä joissa he voivat tutustua toisiinsa? En tiedä yhtään onko asia näin koska en ole uskossa. Pakanaksi en sentään ryhdy.

• Anonyymi

Varmasti. Vanhan liiton uskovaisilla on paikkoja esimerkiksi kirkko. Uuden liiton uskollisilla on enemmän paikkoja. Suosittelen uutta uskollista liittoa.

• Anonyymi

Minuun otti yhteyttä eräässä deittipaikassa "kristillinen" nainen.
      Kyseli sitten omaan uskonnollisuuttani. En oikein ymmärtänyt miksi. Mutta vastasin oman näkemykseni.

Minua ei haittaa uskonnollinen vai pitäisikö sanoa kristillinen nainen kunhan terve järki pysyy kohdallaan. Ei sitä raamattua tehty vaan lukemalla luettavaksi vaan sen sisällön ymmärtämisen suhteen.

Mutta tää on sen verran henkilökohtainen asia että missään deittipalvelussa en lähde niistä kirjoittamaan.

• Anonyymi

Tartteeko mun taas alata tyrkyttään tota Harria tuossa kumppaniksi, pysyy takuulla hengissä vielä ainakin tämän elämän loppuun asti. Kumma juttu ku hyvä mies ei meinaa kelvata kumppaniksi kellekkää? Ei Harri ees pahalle tuoksahda vaikka joskus toi pesulla käynti tuppaa unohtuun näitten harrastuksien puitteis, ne kun ovat toisinaa semmosia 24/7 tyylisiä viikon mittasia...toisaalta liikekin on vähissä joskus, kun toi kroppa menee siihen pisteeseen ettei tottele enää liikkeelle-käskyjä, siitä selvii kyllä kun ottaa parin vuorokauden torkut ensihätiin. Eihän toi käsidesin tuoksahtelu ärsytä nenää mitenkää? Jotku on vähän kranttuja sen tuoksun kanssa...ihan turhanpäite. Harri käyttää sitä vain just sen verran että maksa ja munuaiset pysyy kondiksessa, homma hanskassa. 👍

• Anonyymi

Älä ihmeessä! Siellä ei naiset ja miehet eivät eroa Tinderin käyttäjistä mitenkään. Eli samat naamat esiintyvät siellä.

• Anonyymi

Löysin tuolta hyvän miehen, nyt elellään yhdessä ja ollaan aviossa. Käydään yhdessä seurakunnassa ja mökkeillään ja puuhaillaan kaikkea yhdessä.

• Anonyymi

Kokeile Suomi24, Happypancake. Uskovaisena sinulla on ehkä kaksi mahdollisuutta. Olla tiukkanutturainen tai toisen huomioiva, seksuaalinen ja suvaitseva Jälkimmäisenä löydät varmasti nopeasti, kuten kuka tahansa nainen, ehkä paremmin.

• Anonyymi

Noista paikoista ei löydy varmaankaan yhtään mitään.
        Se että nainen on passiivinen lopettaa kaikki aloitukset.
        Siinä ei uskonnollisuuden maininta vaikuta yhtään.

• Anonyymi

Kokeile Aurinkokivi Deittiä.

• Anonyymi

Ei kai uskovainen ole sen kummempi kuin normaali muukaan ihminen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe