Aitoa ja hämäyksen yritystä!

Anonyymi-ap

Oikaisua hämäykseen - valoa pimeyteen!


Tällä palstalla näkyy aika rajua toimintaa?

Se taho, joka aloitti "riivaajista", näyttää edenneen äärimmäisen överiin tasoon?
'Ei kyllä ole eka kerta (tällä palstalla) kun JOKU näyttelee ihan toista kirjoittajaa?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17567239/riivaajat-ja-henkivallat

Nyt näyttää siltä, että em:n Aloituksen aloittaja leikkií samaa HÄMÄYSTÄ, jota jao aiemminkin?
Hän muka tekeytyy toiseksi.....

Saman Aloittajan aloitukset, tässä: - A
-------------------------------------------

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17581518/profetia-asiaa----vai-tuomioita--mielivaltaa-valheita----(osa-3)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17581562/profetoimista---riivaajistako

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17580293/profetia-asiaako--villin-viidakon-luvatonta-quottuomarointiaquot!--(2)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17578961/profetia-asiaa-vai------quotvillia-tuomiofoorumiaquot

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nämä aloitukset EIVÄT ole em:n aloittajan -A- aloituksia:


https://keskustelu.suomi24.fi/t/17567239/riivaajat-ja-henkivallat
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17581741/syyttajako-profetointi-asiaa-viidakon-kaarme-osa(434)
----------------------------------------

Ei siis ola eka kerta (tällä palstalla) että JOKU (?) koettaa esiintyä toisena persoonana, kirjoittajana!

Mutta fiksut lukijat kyllä osaavat erotta AIDOn ja plagioinnin!


JK. näyttää siltä, että aloituksen vastaaja:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17567239/riivaajat-ja-henkivallat

On ihan paniikissa?
'Eikä ihme?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joo. Nähty on!

      Tuo tyypi joka aloituksessa 17.9.2022 kirjoittaa....
      on tullut nähdyksi - täälläkin

      .https://keskustelu.suomi24.fi/t/17567239/riivaajat-ja-henkivallat

      Mutta helpotukseksi monille on tieto, että loppusuoralla ollaan.

      Ei Jumalakan loputtomasti odota, ei nuhtele, ei kurita?

      Jos (kun) ei edes kuritus johda katumukseen, nöyrtymiseen ja parannukseen?

      Mitä Sana sanoo`?

      Sananlaskut 29:1

      • Anonyymi

        "Ei siis ola eka kerta (tällä palstalla) että JOKU (?) koettaa esiintyä toisena persoonana, kirjoittajana!"


    • Anonyymi

      "Mutta fiksut lukijat kyllä osaavat erotta AIDOn ja plagioinnin!"

      Pidätkö sinä sitten ihmisiä tyhminä, jos kerran vielä erikseen pitää tästäkin asiasta aloittaa varoitusketju?
      Kyllä se ÄÄRIMMÄISEN KAVALA ja MILTEIN HUOMAAMATON "plagiaatti" oli niin selvästi kirjoitettu, ettei siitä kyllä kukaan voi kovinkaan helposti erehtyä.
      Mutta onneksi sinä tiedät että parempi varoittaa, jos löytyy joku, joka ei ole niin VIISAS kuin sinä.

      Muistaakseni sanoin taikka profetoin jo, että teidän toiminnassanne ei ole paljon järkeä.

      • Anonyymi

        Pakkoko oli postata typerää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkoko oli postata typerää?

        Ei ollut mikään pakko.
        Mikä pakkomielle sitten toisella on availla monia typeriä ketjuja samasta asiasta?
        Se on typerää.

        Oikein olisi lopettaa sellainen toiminta ja tehdä parannus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mikään pakko.
        Mikä pakkomielle sitten toisella on availla monia typeriä ketjuja samasta asiasta?
        Se on typerää.

        Oikein olisi lopettaa sellainen toiminta ja tehdä parannus.

        Ei anna aihetta.

        JK. Lukemisen pakkoa ei ole, oppivelvollisuus päättyi 16-vuotiaana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mikään pakko.
        Mikä pakkomielle sitten toisella on availla monia typeriä ketjuja samasta asiasta?
        Se on typerää.

        Oikein olisi lopettaa sellainen toiminta ja tehdä parannus.

        Miten mahtaisi olla? Olisko apua, valoa ja viisautta tässä Omassa Kirjoituksessa?

        Anonyymi
        29.09.2022 15:18

        Viidakon keskellä profetianpalstalla sihisi.
        *ensimmäinen pykälä momentti kaktus

        ---------------------------------------------------------

        kuten ihan jokainen jo varmasti tietää kaikkialla maailmassa ja on ihan samaa mieltä kanssani kun kirjoitan ja ellei ole niin tulisi olla tai käyn sinunkin kimppuusi sähisemään.

        dele laga ele mundo gloria de fakto.

        Asiassa tuomioistuimien neljä astetta ja oikeuspykälät
        -syytös
        -syytös syytös
        -syytös syytös syytös
        -syytös syytös syytös syytös
        -----------------------------------------------------------
        TÄYSIN on selvää ja todellakin olen sitä mieltä että on varmasti kyllä ja sen näkyy(rien432:45)

        pian jatkan osan 5 kun nyt on niin päässyt vauhtiin tekemään avauksia.

        Kuten huomaatte ja kaikki ovat samaa mieltä kun pääsen vauhtiin niin availen ketjun toisensa jälkeen ne numeroiden ja hyvin hienosti kirjoittaen juridisesti oikein kuten lainoppinut.

        Kuten Salomokin totesi, 3000 vuotta sitten siellä missä paljon tekstiä siellä on se viisas jolle on delegoitu tämä kirjoitustaito.

        On TÄYSIN selvää siis ettei mikään missään milloinkaan koskaa ikinä en erehdy en vaan syytän syytän ja syytän kunnes jos osuisi ja ellei osu syytän lisää ja teen juuri niin kuin meille opetettiin siirapin kirjassa jakeessa neljä:
        Ei syyllisen syytöstä syyttämättä jätetä sanoo Rouva Rouva apulaissyyttäjä ja kiivas sanktioiden julistaja ja vähän kuritustakin.

        Sssssshhhhhhhh pssssst
        ----------------------------------

        Tästä pääsemmekin ja voimme tehdä tietenkin analyysin joka kertoo, että kaikkihan sen luki ja tiesi ja on saamaa mieltä ja niin paljon jo luettu että kyllä minun nyt täytyy siihen puuttua.

        Eihän palstalla nyt voi olla kukaan muu kuin minä ja valvova silmäni kyllä heti näkee jos joku koittaa jotain jossain ehkäpä jopa sanoa joka ei minulle kelpaa ja kyllähän minä heti sen kimppuun hyökkään.

        Paavalin teesi neljä Rouvat olkaa hiljaa ja pysykää kotona ja lopettakaa se syyttelynne.......
        Joka ei tietenkään minuakaan koske koska eihän tämä ole mikään laillisesti perustettu seurakunta taikka paikka jossa on uskovia koska olen häätänyt ne kaikki pois tai ainakin yrittänyt tai ainakin yritin ja syytöksin karkein rangaistuksin kirosin.

        Tähän loppuu tämä ja jatkoa asian käsittelyyn tulee pian seuraavassa osassa päättyen viimeistelyjaksoon nro (84 666 4722819)

        -------------------------------------------------------------
        Usein apua on aivan lähellä? Omat - jalot- kirjoituksetkin joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mahtaisi olla? Olisko apua, valoa ja viisautta tässä Omassa Kirjoituksessa?

        Anonyymi
        29.09.2022 15:18

        Viidakon keskellä profetianpalstalla sihisi.
        *ensimmäinen pykälä momentti kaktus

        ---------------------------------------------------------

        kuten ihan jokainen jo varmasti tietää kaikkialla maailmassa ja on ihan samaa mieltä kanssani kun kirjoitan ja ellei ole niin tulisi olla tai käyn sinunkin kimppuusi sähisemään.

        dele laga ele mundo gloria de fakto.

        Asiassa tuomioistuimien neljä astetta ja oikeuspykälät
        -syytös
        -syytös syytös
        -syytös syytös syytös
        -syytös syytös syytös syytös
        -----------------------------------------------------------
        TÄYSIN on selvää ja todellakin olen sitä mieltä että on varmasti kyllä ja sen näkyy(rien432:45)

        pian jatkan osan 5 kun nyt on niin päässyt vauhtiin tekemään avauksia.

        Kuten huomaatte ja kaikki ovat samaa mieltä kun pääsen vauhtiin niin availen ketjun toisensa jälkeen ne numeroiden ja hyvin hienosti kirjoittaen juridisesti oikein kuten lainoppinut.

        Kuten Salomokin totesi, 3000 vuotta sitten siellä missä paljon tekstiä siellä on se viisas jolle on delegoitu tämä kirjoitustaito.

        On TÄYSIN selvää siis ettei mikään missään milloinkaan koskaa ikinä en erehdy en vaan syytän syytän ja syytän kunnes jos osuisi ja ellei osu syytän lisää ja teen juuri niin kuin meille opetettiin siirapin kirjassa jakeessa neljä:
        Ei syyllisen syytöstä syyttämättä jätetä sanoo Rouva Rouva apulaissyyttäjä ja kiivas sanktioiden julistaja ja vähän kuritustakin.

        Sssssshhhhhhhh pssssst
        ----------------------------------

        Tästä pääsemmekin ja voimme tehdä tietenkin analyysin joka kertoo, että kaikkihan sen luki ja tiesi ja on saamaa mieltä ja niin paljon jo luettu että kyllä minun nyt täytyy siihen puuttua.

        Eihän palstalla nyt voi olla kukaan muu kuin minä ja valvova silmäni kyllä heti näkee jos joku koittaa jotain jossain ehkäpä jopa sanoa joka ei minulle kelpaa ja kyllähän minä heti sen kimppuun hyökkään.

        Paavalin teesi neljä Rouvat olkaa hiljaa ja pysykää kotona ja lopettakaa se syyttelynne.......
        Joka ei tietenkään minuakaan koske koska eihän tämä ole mikään laillisesti perustettu seurakunta taikka paikka jossa on uskovia koska olen häätänyt ne kaikki pois tai ainakin yrittänyt tai ainakin yritin ja syytöksin karkein rangaistuksin kirosin.

        Tähän loppuu tämä ja jatkoa asian käsittelyyn tulee pian seuraavassa osassa päättyen viimeistelyjaksoon nro (84 666 4722819)

        -------------------------------------------------------------
        Usein apua on aivan lähellä? Omat - jalot- kirjoituksetkin joskus?

        Kyllähän se asiaa valaisee, mutta kysymys ei ollut itselleni.

        Muistatko kun Jeesus aikoinaan kysyi myös fariseuksilta kysymyksiä?
        Ei siksi, etteikö hän olisi tiennyt vaan siksi, että hän tiesi ja he eivät tienneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se asiaa valaisee, mutta kysymys ei ollut itselleni.

        Muistatko kun Jeesus aikoinaan kysyi myös fariseuksilta kysymyksiä?
        Ei siksi, etteikö hän olisi tiennyt vaan siksi, että hän tiesi ja he eivät tienneet.

        Kysymysten asettaminen kuuluu oppimiseen.
        Kysymys asettaa kohteensa miettimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymysten asettaminen kuuluu oppimiseen.
        Kysymys asettaa kohteensa miettimään.

        Kysymyksillä voi opettaa ja näyttää asioita.
        Vastauksia ei välillä kuulu.

        Tuokin asia, että jos teen aloituksen, niin toivoisin että siellä kysytään jos kysyttävää on ja keskustellaan ja kritisoidaan jos tarve vaatii.
        En ymmärrä sellaista käytöstä, että sinne tullaan syyttelemään ja sitten avataan muualle useita ketjuja ja oikein sekavaksi laitetaan koko homma ja puhutaan ikään kuin seläntakana, opetetaan yleisölle asiasta joka koskee minua ja juuri sitä ketjua jonka aloitin.

        Sellaista panettelua.

        Vastasin ihan melkein kaikkeen siellä. enkä saanut omiin kysymyksiini niin paljon vastauksia.
        Ja kaikessa kerroin totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksillä voi opettaa ja näyttää asioita.
        Vastauksia ei välillä kuulu.

        Tuokin asia, että jos teen aloituksen, niin toivoisin että siellä kysytään jos kysyttävää on ja keskustellaan ja kritisoidaan jos tarve vaatii.
        En ymmärrä sellaista käytöstä, että sinne tullaan syyttelemään ja sitten avataan muualle useita ketjuja ja oikein sekavaksi laitetaan koko homma ja puhutaan ikään kuin seläntakana, opetetaan yleisölle asiasta joka koskee minua ja juuri sitä ketjua jonka aloitin.

        Sellaista panettelua.

        Vastasin ihan melkein kaikkeen siellä. enkä saanut omiin kysymyksiini niin paljon vastauksia.
        Ja kaikessa kerroin totuuden.

        Sinun "totuutesi" laatu on todettu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksillä voi opettaa ja näyttää asioita.
        Vastauksia ei välillä kuulu.

        Tuokin asia, että jos teen aloituksen, niin toivoisin että siellä kysytään jos kysyttävää on ja keskustellaan ja kritisoidaan jos tarve vaatii.
        En ymmärrä sellaista käytöstä, että sinne tullaan syyttelemään ja sitten avataan muualle useita ketjuja ja oikein sekavaksi laitetaan koko homma ja puhutaan ikään kuin seläntakana, opetetaan yleisölle asiasta joka koskee minua ja juuri sitä ketjua jonka aloitin.

        Sellaista panettelua.

        Vastasin ihan melkein kaikkeen siellä. enkä saanut omiin kysymyksiini niin paljon vastauksia.
        Ja kaikessa kerroin totuuden.

        Onko tämä sitä "totuutta" vai sinnepäin?

        syyttäjäkö? profetointi asiaa viidakon käärme osa(434)
        Anonyymi
        29.09.2022 15:18

        Viidakon keskellä profetianpalstalla sihisi.
        *ensimmäinen pykälä momentti kaktus

        ---------------------------------------------------------

        kuten ihan jokainen jo varmasti tietää kaikkialla maailmassa ja on ihan samaa mieltä kanssani kun kirjoitan ja ellei ole niin tulisi olla tai käyn sinunkin kimppuusi sähisemään.

        dele laga ele mundo gloria de fakto.

        Asiassa tuomioistuimien neljä astetta ja oikeuspykälät
        -syytös
        -syytös syytös
        -syytös syytös syytös
        -syytös syytös syytös syytös
        -----------------------------------------------------------
        TÄYSIN on selvää ja todellakin olen sitä mieltä että on varmasti kyllä ja sen näkyy(rien432:45)

        pian jatkan osan 5 kun nyt on niin päässyt vauhtiin tekemään avauksia.

        Kuten huomaatte ja kaikki ovat samaa mieltä kun pääsen vauhtiin niin availen ketjun toisensa jälkeen ne numeroiden ja hyvin hienosti kirjoittaen juridisesti oikein kuten lainoppinut.

        Kuten Salomokin totesi, 3000 vuotta sitten siellä missä paljon tekstiä siellä on se viisas jolle on delegoitu tämä kirjoitustaito.

        On TÄYSIN selvää siis ettei mikään missään milloinkaan koskaa ikinä en erehdy en vaan syytän syytän ja syytän kunnes jos osuisi ja ellei osu syytän lisää ja teen juuri niin kuin meille opetettiin siirapin kirjassa jakeessa neljä:
        Ei syyllisen syytöstä syyttämättä jätetä sanoo Rouva Rouva apulaissyyttäjä ja kiivas sanktioiden julistaja ja vähän kuritustakin.

        Sssssshhhhhhhh pssssst
        ----------------------------------

        Tästä pääsemmekin ja voimme tehdä tietenkin analyysin joka kertoo, että kaikkihan sen luki ja tiesi ja on saamaa mieltä ja niin paljon jo luettu että kyllä minun nyt täytyy siihen puuttua.

        Eihän palstalla nyt voi olla kukaan muu kuin minä ja valvova silmäni kyllä heti näkee jos joku koittaa jotain jossain ehkäpä jopa sanoa joka ei minulle kelpaa ja kyllähän minä heti sen kimppuun hyökkään.

        Paavalin teesi neljä Rouvat olkaa hiljaa ja pysykää kotona ja lopettakaa se syyttelynne.......
        Joka ei tietenkään minuakaan koske koska eihän tämä ole mikään laillisesti perustettu seurakunta taikka paikka jossa on uskovia koska olen häätänyt ne kaikki pois tai ainakin yrittänyt tai ainakin yritin ja syytöksin karkein rangaistuksin kirosin.

        Tähän loppuu tämä ja jatkoa asian käsittelyyn tulee pian seuraavassa osassa päättyen viimeistelyjaksoon nro (84 666 4722819)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksillä voi opettaa ja näyttää asioita.
        Vastauksia ei välillä kuulu.

        Tuokin asia, että jos teen aloituksen, niin toivoisin että siellä kysytään jos kysyttävää on ja keskustellaan ja kritisoidaan jos tarve vaatii.
        En ymmärrä sellaista käytöstä, että sinne tullaan syyttelemään ja sitten avataan muualle useita ketjuja ja oikein sekavaksi laitetaan koko homma ja puhutaan ikään kuin seläntakana, opetetaan yleisölle asiasta joka koskee minua ja juuri sitä ketjua jonka aloitin.

        Sellaista panettelua.

        Vastasin ihan melkein kaikkeen siellä. enkä saanut omiin kysymyksiini niin paljon vastauksia.
        Ja kaikessa kerroin totuuden.

        Mikähän mörkö se "totuus" oikein on?

        A)

        Kun joku kirjoittaa tällaisen aloituksen (totuudenko) Anonyymi
        29.09.2022 15:18
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17581741/syyttajako-profetointi-asiaa-viidakon-kaarme-osa(434) Siis 29.9.2022 klo 15:18

        Sitten

        B)
        Saman päivän iltana 29-9.2022 , klo 21:29 ja 22:10 postailee "peruutusta"

        • Anonyymi 29.09.2022 21:59
        "No kyllähän minä vähän naureskelinkin sitä kirjoittaessa."
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Anonyymi 29.09.2022 22:10

        "Ihan hymyssä suin sen kirjoitin, ilman vihaa ja aggresiota.
        Ei se valta, valinta, taikka henki sitä estä, ettenkö voisi vähän leikitellä.
        Päin vastoin.
        Että kyllä niin."
        -------------------------------------------------------

        C)

        Eli, joku "totuus" muuttuu jopa saman päivän aikana?

        Joten? Tuollaiset "totuudet" ja sadut on kyllä jokaisen järki-ihmisen heitettävä datasiirtojen hautausmaalle. Eikä kukaan hengellinen ihminen voi uskoa "pimeitä totuuksia!" Sekoamisia!

        Jeesus sanoi: olkoon puheenne kyllä tai ei!

        Pyhä Henki ei koskaan johda "leikittelyyn" !

        Mutta toki? Omille kirjoituksilleen saa naureskella?
        Anonyymi 29.09.2022 21:59
        "No kyllähän minä vähän naureskelinkin sitä kirjoittaessa."


        Ei sitten pidä ihmetellä, että KAIKKI uskottavuus tuollaisessa sekoilemisessa on 100 % loppu!



        JK. Pitäisikö joku totuuden jyvänen löytää tästä (nettituomarin) koodista:

        "Sssssshhhhhhhh pssssst."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksillä voi opettaa ja näyttää asioita.
        Vastauksia ei välillä kuulu.

        Tuokin asia, että jos teen aloituksen, niin toivoisin että siellä kysytään jos kysyttävää on ja keskustellaan ja kritisoidaan jos tarve vaatii.
        En ymmärrä sellaista käytöstä, että sinne tullaan syyttelemään ja sitten avataan muualle useita ketjuja ja oikein sekavaksi laitetaan koko homma ja puhutaan ikään kuin seläntakana, opetetaan yleisölle asiasta joka koskee minua ja juuri sitä ketjua jonka aloitin.

        Sellaista panettelua.

        Vastasin ihan melkein kaikkeen siellä. enkä saanut omiin kysymyksiini niin paljon vastauksia.
        Ja kaikessa kerroin totuuden.

        Ei selän takana, vana julkisella palstalla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä sitä "totuutta" vai sinnepäin?

        syyttäjäkö? profetointi asiaa viidakon käärme osa(434)
        Anonyymi
        29.09.2022 15:18

        Viidakon keskellä profetianpalstalla sihisi.
        *ensimmäinen pykälä momentti kaktus

        ---------------------------------------------------------

        kuten ihan jokainen jo varmasti tietää kaikkialla maailmassa ja on ihan samaa mieltä kanssani kun kirjoitan ja ellei ole niin tulisi olla tai käyn sinunkin kimppuusi sähisemään.

        dele laga ele mundo gloria de fakto.

        Asiassa tuomioistuimien neljä astetta ja oikeuspykälät
        -syytös
        -syytös syytös
        -syytös syytös syytös
        -syytös syytös syytös syytös
        -----------------------------------------------------------
        TÄYSIN on selvää ja todellakin olen sitä mieltä että on varmasti kyllä ja sen näkyy(rien432:45)

        pian jatkan osan 5 kun nyt on niin päässyt vauhtiin tekemään avauksia.

        Kuten huomaatte ja kaikki ovat samaa mieltä kun pääsen vauhtiin niin availen ketjun toisensa jälkeen ne numeroiden ja hyvin hienosti kirjoittaen juridisesti oikein kuten lainoppinut.

        Kuten Salomokin totesi, 3000 vuotta sitten siellä missä paljon tekstiä siellä on se viisas jolle on delegoitu tämä kirjoitustaito.

        On TÄYSIN selvää siis ettei mikään missään milloinkaan koskaa ikinä en erehdy en vaan syytän syytän ja syytän kunnes jos osuisi ja ellei osu syytän lisää ja teen juuri niin kuin meille opetettiin siirapin kirjassa jakeessa neljä:
        Ei syyllisen syytöstä syyttämättä jätetä sanoo Rouva Rouva apulaissyyttäjä ja kiivas sanktioiden julistaja ja vähän kuritustakin.

        Sssssshhhhhhhh pssssst
        ----------------------------------

        Tästä pääsemmekin ja voimme tehdä tietenkin analyysin joka kertoo, että kaikkihan sen luki ja tiesi ja on saamaa mieltä ja niin paljon jo luettu että kyllä minun nyt täytyy siihen puuttua.

        Eihän palstalla nyt voi olla kukaan muu kuin minä ja valvova silmäni kyllä heti näkee jos joku koittaa jotain jossain ehkäpä jopa sanoa joka ei minulle kelpaa ja kyllähän minä heti sen kimppuun hyökkään.

        Paavalin teesi neljä Rouvat olkaa hiljaa ja pysykää kotona ja lopettakaa se syyttelynne.......
        Joka ei tietenkään minuakaan koske koska eihän tämä ole mikään laillisesti perustettu seurakunta taikka paikka jossa on uskovia koska olen häätänyt ne kaikki pois tai ainakin yrittänyt tai ainakin yritin ja syytöksin karkein rangaistuksin kirosin.

        Tähän loppuu tämä ja jatkoa asian käsittelyyn tulee pian seuraavassa osassa päättyen viimeistelyjaksoon nro (84 666 4722819)

        Tarkoitin tuolla edellisellä vastauksellani sitä alkuperäistä aloitustani.
        Varmaan käy ilmi jos ottaa vastauksen huomioon kokonaisuudessaan.

        Tämän minkä lainasit, niin kyllä sekin sitä totuutta sisältää.
        Mainitsinkin siellä jossain alkuperäisessä, että nurjille olen nurja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän mörkö se "totuus" oikein on?

        A)

        Kun joku kirjoittaa tällaisen aloituksen (totuudenko) Anonyymi
        29.09.2022 15:18
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17581741/syyttajako-profetointi-asiaa-viidakon-kaarme-osa(434) Siis 29.9.2022 klo 15:18

        Sitten

        B)
        Saman päivän iltana 29-9.2022 , klo 21:29 ja 22:10 postailee "peruutusta"

        • Anonyymi 29.09.2022 21:59
        "No kyllähän minä vähän naureskelinkin sitä kirjoittaessa."
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Anonyymi 29.09.2022 22:10

        "Ihan hymyssä suin sen kirjoitin, ilman vihaa ja aggresiota.
        Ei se valta, valinta, taikka henki sitä estä, ettenkö voisi vähän leikitellä.
        Päin vastoin.
        Että kyllä niin."
        -------------------------------------------------------

        C)

        Eli, joku "totuus" muuttuu jopa saman päivän aikana?

        Joten? Tuollaiset "totuudet" ja sadut on kyllä jokaisen järki-ihmisen heitettävä datasiirtojen hautausmaalle. Eikä kukaan hengellinen ihminen voi uskoa "pimeitä totuuksia!" Sekoamisia!

        Jeesus sanoi: olkoon puheenne kyllä tai ei!

        Pyhä Henki ei koskaan johda "leikittelyyn" !

        Mutta toki? Omille kirjoituksilleen saa naureskella?
        Anonyymi 29.09.2022 21:59
        "No kyllähän minä vähän naureskelinkin sitä kirjoittaessa."


        Ei sitten pidä ihmetellä, että KAIKKI uskottavuus tuollaisessa sekoilemisessa on 100 % loppu!



        JK. Pitäisikö joku totuuden jyvänen löytää tästä (nettituomarin) koodista:

        "Sssssshhhhhhhh pssssst."

        Kova hinku sinulla on saada minut edes jostain sanomisestani satimeen.
        Kyllä tuon viimeisen sihinän tarkoituksen pitäisi sinulle nyt viimeistään aueta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei selän takana, vana julkisella palstalla,

        Mutta niin en väittänytkään vaan ikään kuin seläntakana.

        Te olette ihan kummallisia pilkunviilajia, eikö teille mene millään mikään perille?

        Ymmärsitkö tuon mitä kirjoitin?
        ja jos ymmärsit, niin kerro mikä järki on tuossa vastauksessasi?
        Tarkentaa niinkuin joku ei tietäisi noinkin päivänselvää asiaa.

        Ymmärrätkö vertauksia?
        Osaatko nähdä milloin kyseessä on vertaus ja milloin ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tuolla edellisellä vastauksellani sitä alkuperäistä aloitustani.
        Varmaan käy ilmi jos ottaa vastauksen huomioon kokonaisuudessaan.

        Tämän minkä lainasit, niin kyllä sekin sitä totuutta sisältää.
        Mainitsinkin siellä jossain alkuperäisessä, että nurjille olen nurja.

        Joo, näin olet kirjoittanut:

        "Nurjille olen nurja ja syyttäjät ja käärmeensikiöt ei täällä määräile ja pompi silmille vaan ne tallotaan ja heitetetään tuleen."

        Koskas aikot talloa ja mihin tuleen aiot heittää????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova hinku sinulla on saada minut edes jostain sanomisestani satimeen.
        Kyllä tuon viimeisen sihinän tarkoituksen pitäisi sinulle nyt viimeistään aueta.

        Sihinää on monta sorttia? Usein sihisee vedenkeitin kun se kuumenee. Ja pottukattilastakin kuuluu sihinää. Joskus vesihanastakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niin en väittänytkään vaan ikään kuin seläntakana.

        Te olette ihan kummallisia pilkunviilajia, eikö teille mene millään mikään perille?

        Ymmärsitkö tuon mitä kirjoitin?
        ja jos ymmärsit, niin kerro mikä järki on tuossa vastauksessasi?
        Tarkentaa niinkuin joku ei tietäisi noinkin päivänselvää asiaa.

        Ymmärrätkö vertauksia?
        Osaatko nähdä milloin kyseessä on vertaus ja milloin ei?

        Ei mee perille!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sihinää on monta sorttia? Usein sihisee vedenkeitin kun se kuumenee. Ja pottukattilastakin kuuluu sihinää. Joskus vesihanastakin?

        No oletpa sinä sitten viisas ja ymmärtäväinen.
        Kyllä alkaa selkeästi näkymään mikä on se osa, joka sinulle on delegoitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mee perille!!

        No eipä näytä menevän.

        Koitetaan jos menisi joku yksinkertaisempi asia perille.
        Tee parannus.


    • Anonyymi

      Tämä palsta on vetänyt aina sellaisia kirjoittajia, joilla eivät realiteetit ole tallessa!
      Joka sortin profeetoiksi itseään kuvitelleita! Ja tosiaan, jopa tuomareiksi jotkut eksyvät! tarpeen siis että jarruja nousee!!!

      • Anonyymi

        Niinpä se näkyy. Jotkut on jämähtäneet krooniseen vihaan joitakin kohtaan, ja haukkuvat "käärmeeksi" ja uhkaavat niin aj näin. Sitä se katkeruus teettää, ja kun ei ole aikoinaan tunnustanut tekojaan ja tehnyt parannusta.! Sitten viha näyttää jäytävän, aina vain!

        Mutta ihan turhaa energian haaskausta.
        Jumalan ja Jeesuksen uskolliset palvelijat eivät ole peloteltavissa! Vaikka se riipiikin ehkä, kun suolaista nuhdetta tulee, ja siitä suuttuu?
        Tehtävät on tehtävä. Täällä, niinkuin muuallakin, globaalilla tasolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      468
      3406
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3401
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      138
      2955
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2272
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2140
    6. 199
      1520
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1261
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      87
      1254
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe