Mitä tehdä kun naisen pylly haisee

Anonyymi-ap

Suhde on aika tuore, ja minua on alkanut etomaan, kun aina seksin yhteydessä, haistan että naisen pylly haisee paskalta, ja usein hänen pikkuhousuissa on vielä pyykkikoneen jälkeenkin ruskea pinttynyt raita. Joka kerta kun hän riisuutuu seksin yhteydessä, niin tulee sellainen paskan lemahdus. En ole tätä tietenkään viitsinyt sanoa, kohteliaisuus syistä. Mutta miten asiasta voisi edes sanoa, ilman että loukkaa toista. Pitäisikö antaa pieniä vihjeitä?

18

1852

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisit antaa rakkaallesi esileikkinä kunnon analnuolut. Tällöin tietäisit rakkaasi olevan raikas ja puhdas ennen varsinaista aktia.

• Anonyymi

Paskanhaju on helppo pestä. Ongelma on pari piirua vaikeampi, jos etupuoli haisee valkovuodolle. Ota asia varovasti puheeksi.

• Anonyymi

Outoa, ettei nainen itse tee asialle mitään, ellei sitten ole kyseessä jokin terveysongelma. Itse peseydyn joka kerta vessassa käynnin jälkeen, sillä en haluaisi, että kumppanini haistaisi tai näkisi mitään. Itseänikin ällöttäisi, olisi likainen olo.

Ihan oikeutettua sinulle ainakin on mainita asiasta, ja oikeastaan välttämätöntä, sillä ei tuollaista varsinkaan pidemmän päälle kestä. On myös hyvä kertoa tyytymättömyytensä syystä, eikä vaan suoraan vaikka erota. Antaa suhteelle mahdollisuus kehittyä. Nyt vain tosiaan täytyy pohtia sitä tapaa, kuinka asian ilmaisee, jotta toiselle aiheutuisi mahdollisimman vähän vahinkoa. Kuten juuri teetkin.

En ainakaan itse keksi, millaisia vihjeitä sitten voisi antaa. Luulen, että paras olisi ihan vain kysyä, että: "Hei voisitko käydä pesulla sen jälkeen kun olet käynyt vessassa?". Jos kysyy perustelua, niin voit vastata sellaisella pahoittelevalla tyylillä, että muuten haistat sen. Eli äänenpainollasi kerrot olevasi ymmärtäväinen, että ymmärrät hänen mahdollista häpeäänsä, mutta että sinun oli siitä huolimatta aivan pakko mainita asiasta sen häiritsevyyden vuoksi, ja että haluat helpottaa hänen tunnettaan kaikin tavoin. Voi myös tosiaan varautua siihen, että syynä olisi jokin terveysongelma, jonka vuoksi puhtaana pysyminen olisi mahdotonta.

Hyvää harjoitusta suhteeseen, sillä suhteen elinkelpoisuudelle on tärkeää, että myös vaikeista asioista pystytään puhumaan, ja niin, että toiselle aiheutuu mahdollisimman vähän haittaa. Lempeällä ja ymmärtäväisellä tavalla puhuen se yleensä onnistuu

• Anonyymi

Alapää on pestävä aina, kun käy vessassa isommalla tarpeella . Tämä pitäisi kai kaikille olla itsestäänselvyys.

• Anonyymi

Menkää suihkuun

• Anonyymi

Suihkussa ei puhdistu, saunaan.

• Anonyymi

Ostat roskiksen makuuhuoneeseen ja vauvan pyllypyyhkeitä. Sitten laitat naisen makaamaan sängylle ja pyyhit pyllyn niillä pyyhkeillä.

• Tätä meinasin ehdottaa itsekin.

• Anonyymi

Tulipa makiat naurut 😁

• Anonyymi

Eihän tuo maata kaatava ongelma, voitte käydä suihkussa yhdessä ennen sänkyyn menoa. Tottakai pylly tuoksuu, toisia se etoo ja toisia kiihottaa. Hygienia on naisilla tärkeää mutta jos on vaivaa alapäässä niin tuoksut korostuu.

• Anonyymi

Mene naimisiin niin tilanne vakiintuu Saat seksiä korkeintaan kerran viikossa saunan jälkeen,mutta silloin on ainakin paikat pesty.

• Anonyymi

Suihkun kautta petiin

• Anonyymi

Itselläni oli emännän kanssa sama ongelma. Meillä seksihommat on loppuneet jo vuosia sitten ja nykyään hoidankin niitä nuorenmiehen kanssa. Hän tykkää, kun panen häntä ja aina on ollut pylly pyhdas. Emäntähän ei luonnollisesti tiedä tästä mitään ja hänen oma hygieniansa on vain vuosien varrella huonontunut entisestään.

• Anonyymi

Ehkä nainen haluaa tällä osoittaa, että älä työnnä nokkaasi joka paikkaan?

• Anonyymi

Mitäs nuuhkit liikaa.

• Anonyymi

Pane vähemmän, ehkä naistasi kiinnostaa enemmän kokonaisuus.
      Tarviiko sitä joka välissä jumppailla, yleensä vasta treenin jälkeen mennään pesulle eli ehdottaisin hieman enemmän mielikuvitusta ja romantiikkaa mikä ei vaikuta väkisin tehdyltä.

• Anonyymi

Joo pesulle vaan. Ite sanoin ex-avopulisolle, kun hänellä oli tapana silloin tällöin sotkea wc-istuin rinkkaa myöten, sonnalla, että menehän pesemään wc, kun kerran sotkit. Olen kuullut, että anaali seksiä harrastaessa naisella on mennyt rinkula rikki ja se alkaa vuotamaan. On kuulemma erittäin vaikea ongelma korjata.

• Anonyymi

Voi olla myös perianaalifisteli korjattu silkkilangalla, joka tavallaan kuroen halkaisee sulkijalihaksen. Sulkija jää sitten hiukan emtistä löysemmäksi. Ei dieltä paska vuoda, mutta joskus ennen isoa asiaa voi haiskahtaa hiukan pahalta. Kiusallinen vaiva etenkin kantajalleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe