Kaikkihan tietävät, että naiset ovat menestyvien ja hyvän elintason tarjoavien miesten perään. Ei se ole edes salaisuus.
Voiko naista tuosta edes syyttää, eikös se ole fiksua.
Voiko elintasoa vaativan naisen tuomita?
42
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi syyttää.
Mutta miestä voi perustellusti syyttää, jos menestyvä, hyvän elintason tarjoava ja kaunis nainen ei kelpaa.
🦄- Anonyymi
Tämä on tosi myös
- Anonyymi
Miten niin?
Ei kaikki miehetkään halua menestyvää kumppania ja korkeaa elintasoa. Ei itsensä tuottamana eikä toisen siivellä.
Mitä syytettävää siinä on? Vapaa maa, vapaa tahto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
Ei kaikki miehetkään halua menestyvää kumppania ja korkeaa elintasoa. Ei itsensä tuottamana eikä toisen siivellä.
Mitä syytettävää siinä on? Vapaa maa, vapaa tahto.Kommenttini oli kuittailua aloituksen kirjoittajalle. Useinhan juuri ne miehet, jotka syyttävät naisia siipeilystä, eivät suostu tutustumaan itseään menestyneempiin, kauniisiin naisiin.
Minulle ei kumppanin menestymisellä ole niinkään merkitystä, kunhan ei kukaan vain ala omaa menestymistäni estämään.
🦄
- Anonyymi
Jos ei ole rahaa ei saa kaunista naista ellette ole molemmat teinejä
- Anonyymi
Miksi pitäisi tuomita. Jos ei makuusi ole niin ei koske sinua. Tähän elämään on oikeus ja vapaus valita joko maallinen viisaus,tai taivaallinen. Tuomitseminen ei ole kenenkään oikeus.
- Anonyymi
Itselläni ainakaan ei ole tarvetta tuomita heitä. En jaa tuota maailmankuvaa heidän kanssaan, mutta eivät heidän päätöksensä mitenkään vahingoita minua tai edes kosketa minua. Jokainen tekee omalla elämällään sen minkä itse parhaaksi näkee.
Kuka on, kuka ei. En minä ole täällä tuomitsemassa ketään.
Haluan vain huomauttaa, että on olemassa määrätietoisia naisia, jotka rakentavat ihan itse oman elintasonsa ja ovat tyytyväisiä omiin kykyihinsä.- Anonyymi
Onko ostettu rakkaus aitoa oikeaa rakkautta itse en semmoista heitukkaa jaksaisi katsella mut korkeastikoulutetut tykkää siitä mut he ei koskaan ole kokenut aitoa rakkautta eli aitoa rakkautta ei voi ostaa
- Anonyymi
kerro se itsellesi.
- Anonyymi
En usko että aitoa rakkautta itseään kohtaan voi ainakaan ostaa hetkeksi voi kai aina seuraa ostaa mu se ei ole sillai ehkennii muuta kui et sitä mahdollisesti maksaa jolle kulle hänen ajastaan ettei ihan yksin tarvitse olla
- Anonyymi
Mutua. Tiedän monia pa rokkareita, jotka saavat kauneimmat naiset. Tavalliselle suomalaiselle naiselle riittää ihan hyvin tavismiehen taviselintaso. Työttömistä miehistä on sen sijaan aina jotain kuluja. Ei ole pinnallista vaatia, että tulee toimeen omillaan.
- Anonyymi
Joo, ne saa teinejä. Aikuinen nainen joka on tottunut tiettyyn elintasoon ei tingi siitä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ne saa teinejä. Aikuinen nainen joka on tottunut tiettyyn elintasoon ei tingi siitä enää.
Kokeilkaa kysyä omalta vaimolta muutetaanko puolet halvenpaan asuntoon jos haluatte turpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilkaa kysyä omalta vaimolta muutetaanko puolet halvenpaan asuntoon jos haluatte turpaan.
Onko sulla tolvana vaimona? Kyllä mä vaan muuttaisin heti puolet halvempaan asuntoon. Vain idiootti haluaa ehdottomasti maksaa enemmän. Eri juttu toki, jos kysyt muutetaanko johonkin rötisköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuo muori ehdottelee usein, että muutetaan johonkin pienempään ja halvempaan.
En ole vielä suostunut, kun tässä on perintömaat "takapihalla" ja hyvät puitteet omiin puuhailuihin.
Enhän minä tästä ikinä lähde kuin kantamalla. :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Kaikki naiset eivät ole menestyvien ja rikkaiden miesten perään, ei ollenkaan. Nykynaiset sitäpaitsi järjestevät itse itselleen elintasonsa.
"Menestys" tarkoittaa ihmisille eri asioita.
- Sheena- Anonyymi
Sitä mitä ei ole ei kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä mitä ei ole ei kaipaa.
Niinkö? Monet kaipaavat useinkin juuri sitä mitä ei ole. Niinkuin monet palstalla kaipaavat naista.
Maailma toimii juuri niin, kuin ap. kertoo, mutta ideologisesti suuntautuneet yrittävät väittää toisin. 🌹👀
- Anonyymi
Maailma on täynnä yksilöitä. Yksilöt toimivat omien henkilökohtaisten mieltymystensä mukaan. Osa toimii kuten aloituksessa ja osa taas ei. Sekin on ollut selkeästi huomattavissa, että kun entistä useampi kykenee itse huolehtimaan toimeentulostaa ja se vähentää selkeästi tarvetta etsiä elintason pönkittäjää toisesta. Tuossa on meinaan selkeästi tilastoista nähtävissä oleva ero, että heikkotuloiset naiset etsivät nimenomaan itseään parempituloista seuraa.
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on täynnä yksilöitä. Yksilöt toimivat omien henkilökohtaisten mieltymystensä mukaan. Osa toimii kuten aloituksessa ja osa taas ei. Sekin on ollut selkeästi huomattavissa, että kun entistä useampi kykenee itse huolehtimaan toimeentulostaa ja se vähentää selkeästi tarvetta etsiä elintason pönkittäjää toisesta. Tuossa on meinaan selkeästi tilastoista nähtävissä oleva ero, että heikkotuloiset naiset etsivät nimenomaan itseään parempituloista seuraa.
Ja yksilöitten erot noudattavat normaalijakaumaa eli Gaußin käyrää. 🌹👀
- Anonyymi
Jotkut naiset kyllä ovat, se on heidän asiansa. Minä olen jo kohta kymmenen vuotta pitänyt yksin yllä elintasoani eikä näköpiirissä ole, että se muuttuisi. Miehessä on lukuisia mielenkiintoisempia asioita, kuin hänen menestyksensä. Siitä nyt ehkä pidän kiinni, että tuskin aloittaisin suhdetta miehen kanssa, joka tieten tahtoen luistaa työstä ja elelee huoletta valtion tuilla. Olisi liian suuria näkemyseroja, ei onnistuisi.
- Anonyymi
Silti menisit yhteen yrittäjän kanssa joka elää yhteiskunnan rahoilla eli firman piikkiin kaikki eli kaikki ostettu ja eläminen yhteiskunnan piikkiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti menisit yhteen yrittäjän kanssa joka elää yhteiskunnan rahoilla eli firman piikkiin kaikki eli kaikki ostettu ja eläminen yhteiskunnan piikkiin
Mikäs yrittäjä se sellainen on, joka elelee täysin yhteiskunnan piikkiin? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs yrittäjä se sellainen on, joka elelee täysin yhteiskunnan piikkiin? 😄
Väliksellä nyt on vähän erikoisia käsityksiä monista ihmisryhmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väliksellä nyt on vähän erikoisia käsityksiä monista ihmisryhmistä.
En tunne Välistä, mutta ainakin ne yrittäjät, jotka tunnen, tekevät niska limassa töitä elantonsa eteen ja työllistääkseen muita, joten todellakin on aika erikoista syyttää yrittäjiä yhteiskunnan varoilla elämisestä.
- Anonyymi
Muutan tuon lauseen mieleni mukaiseksi
Kaikkihan tietävät, että naiset ovat menestyvien ja hyvän elintason tarjoavien miesten perään.
pitää olla
Kaikkihan tietävät, että naiset ovat menestyvien ja hyvää elintasoa tarvoittelevien miesten perään.
Näin on ja niin ole itsekin. Minulle ei tarvitse tarjota, rinnalla kulkea, se riittää. Ei tyhmä ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Edelleen onnittelut täydellisestä napakympistä ja nerokkuudesta esim. kultamekko-toimittajalle kun saapui silloin randomisti kameroiden eteen. Tai Maisalle kun tutustui Latvalaan, Sofia B:lle etc. Niillä on varaa vaatia mieheltäkin statusta, ketkä istuvat lompakon päällä, ja olen asian omakohtaisesti hyväksynyt (tavis)naisten tasoja tms. ajatellen.
En mä hiuksiani ole kiskonut enää pitkään aikaan, jos esim. Tinderissä pyöriessä on tullut osuma, keskustelu saanut jotenkuten alkunsa, mutta jotenkin samalla kuitenkin hahmottunut miten eri maailmoissa tai todellisuuksissa monesti ollaan eletty. Vaikka en mäkään mielestäni ruma mies ole, eikä sellaista ole naisten suunnaltakaan pahemmin kuulunut roa-kuurin jälkeen, mutta miehen status kun ei ole aina niin 1/1 sidoksissa ikään tai ulkonäköön.
Eikä edes siihen positiiviseen nettovarallisuuteen tai joustavaan vapaa-aikaan kaikkien kohdalla.
Kivahan se tietty on, että on talossa 7 huonetta ja 3 eteistä, pihalla kaksi ~20 vuotiasta leimattua koukullista kylmästöityä farkkua, työasioissa valtava määrä banaanilaatikkoja ja kuormalavoja jne. ja kaikki periaatteessa velattomasti. Mutta kun noihin kaikkiin pätee vähän se että "mikään ei toimi, mutta kaikki on aina mahdollista" ja omat de facto pienet ansiotulot sähkölaskun yms. jälkeen, niin onhan jotkut naiset hieman vierastaneet esim. työasioitani tai asumismuotoani. Se on mulle ihan fine, jos haluavat täyttää viikkonsa 8 päivää viettämällä kunkin päivän 25 tuntia päivässä töissä, salilla, viinillä ja festareilla, tuhlaten sinänsä mua paremmat ansiotulonsa sinne. Enkä mä kieltämättä oikea mies olisi rinnalle moiseen oravanpyörään.
Enkä mä varsinaisesti ole edes mitään "Maajussille morsian" ainesta, mutta mun kohdalla jos naisasioita ajatellaan, niin toisella pitäisi olla osapuilleen sama maailmankuva kuin itsellä, mitä tulee esim. ajan/stressittömyyden arvottamiseen kaikkeen pintaliitojuttuihin verrattuna. Ja kunpa näkisivät El Planin mun nerokkuutena eikä turn-offina 😁 Mua ei sinänsä haittaisi naisen paremmat tulot, kunhan autoasioissa ei astuta liikaa mun osaamisalueelle ja tietynlaisen punaisen viivan yli miesten asioihin, mutta ei se mikään salaisuus ole että monet pieni- tai keskituloiset tavisnaisetkin on jollain tasolla hypergamisia vaikka eivät mitään Karva-Ahoa välttämättä tavoittelisikaan.
Jos naiselle on ok mun käytettävissä olevat tulot omiin asioihini, autojeni ikä, kotini yleiskunto, tyhjä kaivo, toinen kaivo missä on vettä muttei vesijohtoja, ulkohuussi, maaseudun työjutut joita vain täytyy tehdä, oma suht arkinen tyylini arkisin kunhan ei nyt ota tavaksi mennä köyhän miehen dimexeissä (onnistuneille!) treffeille jne. niin en mä myöskään puutu mitenkään pikkumaisen narsistinomaisesti naisten rahankäyttöön tai sysäisi oman arkeni tai firmani kuluja kenellekään. Nää on näitä. Ainakin nyt pelaan avoimilla korteilla, enkä edes yritä pönkittää omaa tai firmani statusta millään Lavuaari S-Typellä tai uudehkon näköisellä 10 vuotta vanhalla 300tkm ajetulla katastrofipakulla.- Anonyymi
Periaatteessa olet oikeassa. Olen todella väsynyt toisaalta tähän, että pitää velkaista miestä elättää. Naimisissa, kun toisesta on elatusvelvollisuus. Itsellä on jopa parempi palkka kuin hänellä. 🆘
Tiedän, että hänen taakkansa loppuu muutaman vuoden päästä, mutta olen tähän väsynyt. Mitään ei saa säästöön, kun maksan suurimman osan kaikesta sekä kaikki asumiskustannukset yksin.
Ei mitään toivoakaan omistusasunnosta yhdessä ennen 40-vuotispäiviä tällä menolla.
Olen haaveillut korkeakoulusta, mutta arvatkaapa onko varaa?
Ei taida tulla perhettä meistä ainakaan. Jos pysymme yhdessä, niin varmaan lapsettomina.
Hän lähes uhkaa itsarilla, jos jättäisin hänet ja itsetunto on huono. Toki se huononi velkataakan takia lisää.
Itse olen taas positiivinen persoona joka uskoo hyvään ja taistelee hyvällä asenteella. Toinen on liian negatiivinen ja tavallaan lyttää. Liian pessimistinen ei menesty ja alisuorittaa. Pitää taistella tosissaan ja oppia virheistään eikä aina antaa muiden hoitaa kaikkea puolestaan. Äitinsä on sen hänelle majdolliatanjt jo aikoinaan. Suhteemme on mennyt siihen pisteeseen, että minä teen suurimman osan kaikesta. Veikkaan, että jos tulisi remontti, remontoisin yksin 🤣
Vastakohdat täydentävät toisiaan sanotaan. Kyllä. Meillä on paljon yhteistä, paljon hyvää, paljon hellyyttä, rakkautta ja läheisyyttä. Meillä on huumoria ja hauskaa yhdessä usein. Olemme omana itsenämme toisten kanssa. Tuossa ylempänä oli vain ne vaivaavat asiat, mutta olenhan vahva ihminen. Kyllä minun pitäisi kestää.
Laitanpa loton vetämään?
Minulla jo biologinen kello alkaa tikittää ja minun piti tässä iässä jo omistaa omakotitalo ja nauttia elämästä eikä sinnitellä.
Itsepä mieheni ja tieni valitsin. .
Saa nähdä onko tämä vain karikkoinen vaihe matkalla kohti hyvää elämää vai onko tämä kohtaloni.
Erkaneeko tiemme joskus vai voitammeko kaikki haasteemme. Saapa nähdä. Olen joskus jos olemme riidelleet miettinyt, että löytäispä hän toisen. Eli meillä on tavallaan jonkinlainen riippuvuussuhde. Toista ei raaski jättää ja toinen uhkaa itsarilla.
On aika raskasta helvettiä ollut jossain vaiheessa.
Olisikohan meille kummallekin vielä sopivammat olemassa? Että hän vihdoin alkaisi kukoistamaan ja minä myös?
Joskus heikkoina hetkinä mietin tämmöstä.- Anonyymi
En siis kaipaa mitään super hyper mahtavaa elintasoa vaan normaalin elämän tämän ikäiselle!
- Anonyymi
Piti sanoa, että olemme omana itsenämme toistemme seurassa. Ei toisten 🤣😇
- Anonyymi
Joudut jo niin paljon miettimään että et itse huomaa olet parisuhteessa jossa et voi olla oma itsesi josko siitä koittaisit itsenäisesti viedä ajatusta eteenpäin ja itse jos joku mua kiristäisi pysymään suhteessa sillä että muutoin tappaisi itsensä sanoisin suoraan että mä voin hankkia sulle aseen ja katsoa vierestä jos uskallat painaa liipaisimesta olen näin yhdelle naispuoleiselle kaverille sanonut kun yksi yhteinen tuttava häntä tuolla itsari asialla kiristi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti sanoa, että olemme omana itsenämme toistemme seurassa. Ei toisten 🤣😇
No si ei ole häävi tulevaisuuden kuva jos hän on omaitsensä silloin kun on saamaton nahjus vetämätön vetelys tähän voisi varmaan keksiä vaikka ja mitä kuvaamaan kyseisen kaltaista ihmistä yksiselitteisesti luultavammin tuossa avioliitossa tulet toimimaan elättäjänä liiton loppuun asti
- Anonyymi
Sitä en tiedä onko se fiksua mu naisen tulisi tuossa kohti muistaa että jos mies ei lopulta olekaan niin mukava ni kovin helposti tulee kuvioon jossai kohti se taloudellinen dominointi tai kiristäminen josai muodossa mahdollisesti naisen olisi hyvä olla vähintäänkin omillaan toimeen tuleva niin kumpikin tiedostaa sen tosiasian että kummankaan ei ole pakko olla parisuhteessa jos molemmin puoleinen kunnioitus syystä tai toisesta loppuu katoaa
- Anonyymi
Kyllä voi tuomita. Ei ihminen tarvitse muuta kuin sen että perustarpeet tulee tyydytetyksi, kaikki muu on turhaa.
- Anonyymi
Miksi tämän palstan ajatukset ovat aivan höhliä ?
Jos nainen vaatii, niin mieshän siinä valitsee ja tekee aivan niin kuin tykkää,
miksi siinä pitäisi kavereilta kysellä.
Mies vastaa valinnoistaan, myös tyhmistä sellaisista jos/kun sitten jatkossa tökkii
Edellä taisi ollakin, että tyhmä se joka maksaa, ei se joka pyytää ;) - Anonyymi
Yleensäkään nykyään ei pitäisi kenenkään pyrkiä korkeaan elintasoon sukupuolesta riippumatta. Tärkeintä on vastavuoroisuus. Etenkin suomen kauppiailta puuttuu vastavuoroisuus. Myydään kalliilla kansalaisille, mutta ostetaan halvalla ulkomailta. No ei liity parisuhteeseen, mutta vertauksena voi sanoa, että suomen kauppiaat käy vieraissa, eli voi verrata pettävään puolisoon. Esimerkiksi Hitler ei ikinä olisi pystynyt järjestämään niin laajaa juutalaisvainoa, ellei juutalaiset olisi toiminut siten kun suomalaiset kauppiaat kuin nyt.
- Anonyymi
Joo ja ei. Riippuu.
- Anonyymi
Ei voi. Minun avovaimo on nostanut minun elintasoa. En ole mitään pyytänyt mutta se ostaa minulle parempia vaatteita. Ostin minulle perämoottorin, maksaa matkat. Olen huonopalkkainen ollut aina tai työtön olen nytten.
- Anonyymi
Eikö Persu saa naista. Ihmekkö tuo.
- Anonyymi
Ennen vedenpaisumusta ryhdyttiin muuten vaan historian toistossa, kun varoitukset ei käy kuuroille korville
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/28bcc7f4-c956-4f8b-821a-8bc4dad17faf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973