Miehen ulkonäkö taso

Anonyymi-ap

Tuota miesten ulkonäkötasosta. Sanokaapa mielipiteenne, mikä olisi formulakuski Räikkösen ns ulkonäöllinen taso, ihan vaikka kouluasteikolla 4-10. Ilman siis sitä formulakuski statusta. Ihan ulkonäkö ajatuksella vain. Palataan ajatuksiin kun saan vastauksia...

56

708

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitääkö naisten vai miesten vastata tuohon aloitukseesi? Vai molempien? Olen mies ja sanoisin että hän on enemmän kuin 7 mutta vähemmän kuin 8. Tiedän että olen ankara arvioimaan ihmisten kauneutta/komeutta. Omaa naamakerrointani en tuo tässä julki koska joku kuitenkin takertuisi siihen ja alkaisi maalittamaan minua.

    • Anonyymi

      9 🤤

    • Anonyymi

      6/10. Statuksen kanssa 9/10.

    • Anonyymi

      Livenä en ole koskaan häntä nähnyt, eli pakko mennä kuvien perusteella. Olen nähnyt hänestä monen tasoisia kuvia, että mikähän niistä nyt sitten on totuus. Jos vaikka rankkaan parhaat ja huonoimmat pois, niin kouluarvoisanoilla kasin tasoa.

      • Anonyymi

        Tee sama jaoittelu myös omille kuvillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee sama jaoittelu myös omille kuvillesi.

        Musta ei juuri kuvia ole, kun en sellaisia harrasta. Noista julkimoista taas tuppaa löytymään monenmoista otosta, niin stailattua ja viimesen päälle tehtyä promokuvaa, kun paparazzin mahdollisimman kulahtaneena ja huonosta kulmasta ja valaistuksessa otettua. Kumpikaan noista ääripäistä ei kerro totuutta. Erikoista, että vedit kasista herneen käkättimeen. Kasihan on kouluarvosanoissa hyvä numero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta ei juuri kuvia ole, kun en sellaisia harrasta. Noista julkimoista taas tuppaa löytymään monenmoista otosta, niin stailattua ja viimesen päälle tehtyä promokuvaa, kun paparazzin mahdollisimman kulahtaneena ja huonosta kulmasta ja valaistuksessa otettua. Kumpikaan noista ääripäistä ei kerro totuutta. Erikoista, että vedit kasista herneen käkättimeen. Kasihan on kouluarvosanoissa hyvä numero.

        Näinpä. Ihmisten ulkonäöstä saa mielestäni parhaan mielikuvan irl tai muokkaamattomista/filtterittömistä videoista. Sittenkin on otettava tilanne huomioon, koska esimerkiksi tapahtumassa voi olla naamassa litra ammattilaisen laittamaa meikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Ihmisten ulkonäöstä saa mielestäni parhaan mielikuvan irl tai muokkaamattomista/filtterittömistä videoista. Sittenkin on otettava tilanne huomioon, koska esimerkiksi tapahtumassa voi olla naamassa litra ammattilaisen laittamaa meikkiä.

        Todellakin, vain livenä voi saada käsityksen ihmisen oikesta ulkonäöstä. Silloinkin tosin voi olla mm. tuota meikkiä, mutta silti se käsitys on selkeämpi kuin kuvasta.

        Itse tunnen sellaisia ihmisiä, jotka näyttävät aina kuvissa (ihan filtteröimättömissä ja käsittelemättömissä) paljon paremmilta kuin livenä. Sitten tunnen myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat aina kuvissa vähintää kummallisen näköisiä, mutta livenä todella upeita ilmestyksiä. Toiset ovat fotogeneettisiä ja toiset eivät.


    • Anonyymi

      Apua näitä luokittelujuttuja. Kyllä ns. tavallisen näköisestäkin kiinnostuu, joissain ihmisessä on kiinnostavaa koko paketti. Yleensä kyseessä on mielenkiintoinen persoona jolla on aivot ja joka on sinut itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      Ei Sulla muuta funtsaamista ole? Harmi.

    • Anonyymi

      Eli juuri niin kuin arvelinkin, 7-8 tasoa. Tällä pienellä otannalla.

      Miksi kysyin? Siksi, että olen pahasti saman näköinen ja pituinen, sekä suunnilleen saman ikäinen. Onpa minulta tultu joskus kysymään jopa nimmaria. Minulla on myös kavereiden antama liikanimi, tähän liittyen.

      Myös pari kaveriani auttoi minua mm tinder profiilin teossa, ja he myös sanoivat rehellisesti että olen ns keskitason mies, tai jopa hieman ylempää keskitasoa. Eli tuokin kuvastaisi juuri tuota 7-8 tasoa.

      Tällä perusteella tinderissä, luulisi matcheiksi tulevan 7-8 tason naisia. Vaan ei. Naiset ovat järjestään alempaa tasoa, keneltä tulee ns tykkäyksiä. Matcheja en ole saanut yhtään, koska en ole tykännyt ns 6 alaspäin naisista, ja olen myös pyyhkinyt pois nuo 9-10 naiset. Eli olen tykännyt vain 7-8 tason naisista.

      Aika helposti sen tason voi määrittää. Omat määritelmät osuu aika hyvin muiden määritelmien kanssa yksiin. Parin kaverin kanssa ollaan aina arvioitu naiset, ja aika lähellä kaikkien arviot on toisiaan. Kasin nainen on ihan eri mitä kutosen nainen, jne. Ja sanotaanko että vitostason naiset ovat jo sellaisia, että meistä kaveruksista ei kukaan kehtaisi näyttäytyä yhdessä sellaisen kanssa. Sekin paljastaa osittain myös oman tason. Eli kun tasoero kasvaa liian suureksi, niin jokin esto napsahtaa automaationa päälle.

      Eikä tarvi kenenkään loukkaantua. Tätä asiaa on vain pohdittava kylmästi, muuten asia ei tule ymmärretyksi. Joku tässä samantasoisten (tai edes lähellä) naisten ja miesten kohtaamisessa on muuttunut, mitä se oli esim 2000-luvun alussa. Samaa sanovat kaverini, ja sieltä täältä tuttavista kuuluu ihan samoja ajatuksia. Että todella vaikeaa nykyään nämä parisuhdemarkkinat. Sitten jos jollain tuurilla löytääkin siedettävän näköisen naisen, niin usein tällä on henkisiä ongelmia, ja homma menee ihmeelliseksi peliksi.

      Kiitos vastauksista.

      • Anonyymi

        Tinder on ihan puhtaasti vain ja ainoastaan ulkonäköön perustuva appi. Ei siitä mihinkään pääse.


      • Anonyymi

        Mun täytyy sanoa, että tätä palstaa lukiessani itselleni on iskenyt päälle tietynlaisen eston miesten suhteen. Mä olen täällä jotenkin niin totaalisen tympääntynyt tohon tasojen pohtimiseen, että mua melkein jopa suorastaan vatuttaa miehet, jotka yrittävät lähestyä mua tai katselevat pitkään ja kaikkein eniten ne, jotka kehuvat ulkonäköäni. Olen vaan saanut ihan totaalisen tarpeekseni tuosta ajattelutavasta. Nykyään en suostu laittamaan kuvaani yhteenkää nettideittiin, enkä myöskään suostu lähettämään kuvaani. Mut joko "uskaltaa" tavata julkisesti täysin sokkona tai saa vaihtaa kohdetta.


      • Anonyymi

        Tuota ulkonäköjuttua oli tutkittu jossain okcupid-sivustolla ja ilmeisesti lopputulos oli vähän niin, että naisten mielestä 80% miehistä oli keskitasoa vähemmän viehättäviä. Miehillä meni suunnilleen 50%. Naiset kyllä sitten ilmeisesti lähestyivät enemmän myös mielestään ei-viehättäviä, kun taas miehet yrittivät iskeä enemmän itseään viehättävämpiä.

        Tinder tosin mahtaa toimia nykyään paljolti niin, että todella moni mies vaan tykkää kaikista profiileista ja sitten valikoi sieltä tulleista matcheista mieleisimmät. Siksikin sitten naisten tykkäyksien ja matchien määrä on todella suuri miehiin verrattuna, mutta pienempi määrä miehistä pääsee yleensäkään keskustelemaan naisten kanssa.

        Itse oon tyypillisesti swaipannut kauniit naiset vasemmalle, koska tiedän kaikkien komeimpien jo tykkäävän heistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyy sanoa, että tätä palstaa lukiessani itselleni on iskenyt päälle tietynlaisen eston miesten suhteen. Mä olen täällä jotenkin niin totaalisen tympääntynyt tohon tasojen pohtimiseen, että mua melkein jopa suorastaan vatuttaa miehet, jotka yrittävät lähestyä mua tai katselevat pitkään ja kaikkein eniten ne, jotka kehuvat ulkonäköäni. Olen vaan saanut ihan totaalisen tarpeekseni tuosta ajattelutavasta. Nykyään en suostu laittamaan kuvaani yhteenkää nettideittiin, enkä myöskään suostu lähettämään kuvaani. Mut joko "uskaltaa" tavata julkisesti täysin sokkona tai saa vaihtaa kohdetta.

        Jes, kerrankin joku samoilla linjoilla 👍. Paitsi tuo kohta ei päde tähän suuntaan:"vatuttaa miehet, jotka yrittävät lähestyä mua tai katselevat pitkään ja kaikkein eniten ne, jotka kehuvat ulkonäköäni" :D, mä kun en ole kovinkaan tyttömäinen


      • Anonyymi

        Millä perusteella määrittelet naisen ulkonäön tason? Mistä tiedät että olet itse "korkeammalla" tasolla kuin mätsisi? Et sinä näe itseäsi ulkoapäin etkä naisen silmin. On ihan kiva juttu jos sinulla on hyvä itsetunto ja peiliin katsoessasi olet tyytyväinen näkemääsi. Mutta naiset eivät ehkä ole kanssasi samaa mieltä, ja sille sinä et mitään mahda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella määrittelet naisen ulkonäön tason? Mistä tiedät että olet itse "korkeammalla" tasolla kuin mätsisi? Et sinä näe itseäsi ulkoapäin etkä naisen silmin. On ihan kiva juttu jos sinulla on hyvä itsetunto ja peiliin katsoessasi olet tyytyväinen näkemääsi. Mutta naiset eivät ehkä ole kanssasi samaa mieltä, ja sille sinä et mitään mahda.

        Naiset vähät välittävät siitä minkä arvosanan annat itse omalle ulkoiselle olemuksellesi (asteikolla 4-10) ja minkä "tasoinen" itse arvelet olevasi.

        Suurin osa naisista ei mieti arvosanoja eikä "tasoja" ollenkaan. He vain joko kiinnostuvat sinusta (eli pitävät sinua tutustumisen arvoisena) tai eivät kiinnostu. Kummassakaan tapauksessa he eivät vertaile itseään sinuun eivätkä mieti kumpi teistä on "tasokkaampi".

        Vastassa voi tietysti olla sellainen nainen, joka on yhtä ulkonäkökeskeinen kuin sinä ja joka sinun laillasi määrittelee "tasoja" ja antaa kaikille mätseilleen kouluarvosanan. Mikäli näin on, nainen ei välttämättä anna itselleen eikä sinulle samoja arvosanoja. Sinä olet sitä mieltä että sinulle kuuluu arvosanaksi 8 ja nainen on 6, joten olet häntä "tasokkaampi". Nainen ehkä on kanssasi samaa mieltä, ehkä ei. Voi olla että hänen mielestään sinä olet 6 ja hän sen sijaan 8. Kumpi teistä on oikeassa? Molemmat, ja ei kumpikaan. Nämä ovat nimittäin makuasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella määrittelet naisen ulkonäön tason? Mistä tiedät että olet itse "korkeammalla" tasolla kuin mätsisi? Et sinä näe itseäsi ulkoapäin etkä naisen silmin. On ihan kiva juttu jos sinulla on hyvä itsetunto ja peiliin katsoessasi olet tyytyväinen näkemääsi. Mutta naiset eivät ehkä ole kanssasi samaa mieltä, ja sille sinä et mitään mahda.

        Hyvä jos tykkäät omasta peilikuvastasi. Vain sillä on merkitystä mitä itse itsestäsi ajattelet. Jos uskot omaan arvoosi, kaikki ok. Ihan sama mitä mieltä joku muu on, kun itse tykkäät itsestäsi. Sama koskee naisia. Ihan sama mitä sinä tai joku muu ajattelee, pääasia että nainen itse tykkää itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset vähät välittävät siitä minkä arvosanan annat itse omalle ulkoiselle olemuksellesi (asteikolla 4-10) ja minkä "tasoinen" itse arvelet olevasi.

        Suurin osa naisista ei mieti arvosanoja eikä "tasoja" ollenkaan. He vain joko kiinnostuvat sinusta (eli pitävät sinua tutustumisen arvoisena) tai eivät kiinnostu. Kummassakaan tapauksessa he eivät vertaile itseään sinuun eivätkä mieti kumpi teistä on "tasokkaampi".

        Vastassa voi tietysti olla sellainen nainen, joka on yhtä ulkonäkökeskeinen kuin sinä ja joka sinun laillasi määrittelee "tasoja" ja antaa kaikille mätseilleen kouluarvosanan. Mikäli näin on, nainen ei välttämättä anna itselleen eikä sinulle samoja arvosanoja. Sinä olet sitä mieltä että sinulle kuuluu arvosanaksi 8 ja nainen on 6, joten olet häntä "tasokkaampi". Nainen ehkä on kanssasi samaa mieltä, ehkä ei. Voi olla että hänen mielestään sinä olet 6 ja hän sen sijaan 8. Kumpi teistä on oikeassa? Molemmat, ja ei kumpikaan. Nämä ovat nimittäin makuasioita.

        Unohdat nyt että hän on jutellut oman kuplansa parin kaverin kanssa ja he oli samaa mieltä arvosanoista. Täysin puolueeton ja kattava otanta maailman miesten mielipiteistä näiden naisten ulkonäkötasosta siis.

        /s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat nyt että hän on jutellut oman kuplansa parin kaverin kanssa ja he oli samaa mieltä arvosanoista. Täysin puolueeton ja kattava otanta maailman miesten mielipiteistä näiden naisten ulkonäkötasosta siis.

        /s

        Ok. Yhtä kaikki, kyse on makuasioista. Onko sinulla puolueeton ja kantaa ottava kattava otanta naisten mielipiteistä, kun kyse on miesten ulkonäöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Yhtä kaikki, kyse on makuasioista. Onko sinulla puolueeton ja kantaa ottava kattava otanta naisten mielipiteistä, kun kyse on miesten ulkonäöstä?

        En ole hän, joka edellä kommentoi ja jolta kysyit, mutta kerron oman näkemykseni.

        Naisten mielipiteet miesten ulkonäön suhteen ovat TODELLA jakautuneet. On todella harvinaista kuulla kahden naisen kehuvan pelkän ulkoisen olemuksen osalta samaa miestä. Josuseiden naiset kehuvat yhtä ja samaa miestä, niin se mies on oikeastaan poikkeuksetta joku julkimo tai muu vastaava ja siihen kehuun sekoittuu niin imago, kuin ulkonäkö, kuin näyttelijöiden kohdalla roolihahmot tai laulajien kohdalla ne laulut ja lauluääni. Silloin kun sotketaan tuollainen "mukatuttu" sekoitus, niin useat naiset voivat kehua samaa miestä. Sen sijaan jos lähdet näyttämään naisille random kuvia tuntemattomista miehistä niin saat todella jakautuneita vastauksia - yhden kymppi on toisen seiska ja yhden yök on toisen wow.

        Sitten täytyy myös erottaa, että on olemassa kategoria "komea" ja kategoria "panisin" ja nuo eivät monenkaan naisen kohdalla ole lainkaan korrelaatiossa toisiinsa. Maailma on täynnä miehiä, jotka ovat komeita ja lähes jokainen nainen järjellä tunnistaa komeiksi. Se "panisin" elementti jää kuitenkin valtaosin puuttumaan, vaikka mies olisi kuinka järjellä tiedostaen komea. Jos pyydät naisia pisteyttämään järjellä jotain random miesten kuvia niin silloin hajonta on suht pieni ja mielipiteet samantyyppisiä. Sen sijaan jos pyydät naisia laittamaan ne saman kuvat henkilökohtaiseen paremmusjärjestykseen, niin joka alkaakin löytyä hajontaa ja paljon. Noidenkin kategorioiden suhteen kun naiset ovat TODELLA jakautuneita ja yhden "panisin" on toisen "hyi helvetti", vaikka se tyyppi järjellä ajatellen olisikin komea. Jos lähdet katselmaan naisen kaveripiirinkin miesvalintoja, niin eipä sieltä juuri yleensä mitään yhteistä niiden miesten väliltä löydä.


    • Anonyymi

      Kimi on 7-8 (7 1/2). Kerran nähnyt elävässäelossa.

    • Anonyymi

      Räikkösen ulkonäkö. En löydä mitään poikkeavaa ulkonäössä.. 🙄. On siis ulkonäöltään erittäin semmoinen sopusuhtainen, vartalo ja kasvot. Taitaa olla aika suora hammasrivistökin ja kaikki tallella. Hyvät geenit ilmeisimmin. Kymppi?
      Omakin ulkonäkö samaa tyyppiä. En tosin ole noin tiimissä kunnossa. Liekö omaa kehuakin tässä :D

    • Anonyymi

      Ilman statusta olisi naisten silmissä ätmi eli 6 tai 7 mies.

      • Anonyymi

        On se 7—7 1/2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se 7—7 1/2.

        Mutta ei yhtään yli.


      • Anonyymi

        Tuo arvio pistää kysymään, että millaisia mahtaa olla ne teidän kympin komistukset. Ei taida sellaisia olla yhtään tällä pallolla. Lienevät jostain toisesta galaksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo arvio pistää kysymään, että millaisia mahtaa olla ne teidän kympin komistukset. Ei taida sellaisia olla yhtään tällä pallolla. Lienevät jostain toisesta galaksista.

        Sama kävi mielessä mutta tämä onkin palsta missä mielikuvitus lyttää todellisuutta aika usein :D


      • Anonyymi

        Onko nyt kouluarvosanojen asteikko päässyt unohtumaan? Jos sinusta 7 ja 6 ovat tasoa ätmi, niin mikä nimitys sitten annetaan numeroille 4 ja 5?

        Kouluarvosanoissahan:

        10 = erinomainen
        9 = kiitettävä
        8 = hyvä
        7= tyydyttävä
        6 = kohtalainen
        5 = välttävä
        4 = hylätty

        Sinusta siis ätmi on jopa kohtalainen ulkoisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nyt kouluarvosanojen asteikko päässyt unohtumaan? Jos sinusta 7 ja 6 ovat tasoa ätmi, niin mikä nimitys sitten annetaan numeroille 4 ja 5?

        Kouluarvosanoissahan:

        10 = erinomainen
        9 = kiitettävä
        8 = hyvä
        7= tyydyttävä
        6 = kohtalainen
        5 = välttävä
        4 = hylätty

        Sinusta siis ätmi on jopa kohtalainen ulkoisesti?

        Siis vähintään jopa kohtalainen, ellei jopa tyydyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kävi mielessä mutta tämä onkin palsta missä mielikuvitus lyttää todellisuutta aika usein :D

        Sori nyt vaan mutta tämä on puhtaasti makuasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori nyt vaan mutta tämä on puhtaasti makuasia.

        Anteeksipyyntö hyväksytty :)


    • Anonyymi

      Varmaan tästä maasta löytyy sieltä täältä aina niitä ysin ja kympin ihmisiä. Mutta kyllä se perus Pekka vain on hyvin hyvin usein Suomessa, korkeintaan 7-tasoa. Jos nyt katsot ihmisten naamoja jossain vaikka väenpaljoudessa, niin suurimmalla osalla, niin miehellä kuin naisellakin, on vain se nipin napin seiskan ulkonäkö. Sen takia kauniit ihmiset erottuukin väkimassasta, koska heitä on loppupeleissä aika vähän. Suurin osa ihmisistä on samanlaisia pallopäitä mitä muutkin.

    • Anonyymi

      EVVK

    • Anonyymi

      Nariseva, syvä - 3

    • Anonyymi

      Naiset menevät ulkonäkö edellä, koska saavat seksitykkäyksiä kun miehet ovat valmiita panemaan alas päin. Kun komeita miehiä ei saada parisuhteeseen, niin sanotaan kaikkien miesten etsivän seksiseuraa. Tavallaan tuo pitää paikkansa jos leikitään ajatuksella: ätmeille ehdotetaan yhden illan juttua missinaisen kanssa, niin ei ätmit seksistä missinaisen kanssa kieltäydy, mutta tällä on ihan turha spekuloida, koska naiset ei pane alas päin.

    • Anonyymi

      Serkkuni on putkimies, ja näyttää ihan Räikköseltä. Asuu Varissuolla ja ihan tyytyväinen elämäänsä.

    • Anonyymi

      Ja esimerkiksi olisi voinut ottaa monen muunkin. Tuo nyt vain on jollain tapaa niin keskiverto suomalaisen näköinen kuin olla ja voi. Siksi. Toki keskiverto suomalaisen vartalomalli taitaa olla vatsakkaampi, ainakin tuolla ikää.

    • Anonyymi

      On tutkittu, että kaikkein epärealistisin kuva itsestään ja omasta ulkonäöstä on heteromiehillä. He keskimäärin arvioivat oman ulkonäkönsä yläkanttiin.

      Some on tuonut kaikkien ulottuville loppumattoman liukuhihnan upeannäköisiä ihmisiä. On hämärtynyt se käsitys muokkaamattomasta kauneudesta/ komeudesta. Aikoinaan ne erityisen upean näköiset ilmestykset oli tavoittamattomissa tv:ssä ja lehdissä, ja ymmärrettiin heidän olevan poikkeuksia eikä normeja. Nyt huomataan että tavallisuutta pidetään huonona, pitäisi olla jotain erikoista.

      Esim tämä aloittajan arvio että hänestä kiinnostuvat naiset ovat kouluarvosanalta huomattavasti hänen itsensä alapuolella. Realistisempi kaveri tajuaisi että se mitä saa, on se oma taso. Tämän tiesi aikoinaan kaikki, kiertelit lavatansseissa pyytämässä naisia pyörähtelemään lattialle - ne jotka innostuivat lähtemään, olivat omaa tasoa. Ne jotka eivät, olivat sitten saavuttamatonta tasoa.

      Maailma on täynnä esimerkkejä siitä, että onnenonkijat vähät välittävät ulkonäöstä, mikäli kohteena on rikas ja/ tai julkkis henkilö.
      Jos mielii ympärilleen hyväksikäyttäjäparven pörräämään, niin ei kun rupeamaan julkkikseksi tai rikkaaksi. Sillä viisiin saa vähemmän kauniit/ komeat ihmiset itselleen koreaa seuraa. Kunhan muistaa että sellainen rakkaus katoaa äkkiä jos rahat tai julkisuus hiipuu.

      • Anonyymi

        No niinpä. Nämä tasojutut ovat tällaisia länsimaisen nykyihmisen liian helpon elämän mukanaantuomia hömpötyksiä. Ei tällaisia aikanaan kukaan ihminen pohtinut. Sitä vaan kiinnostuttiin jostakin ja kokeiltiin onneaan ja joskus onnisti ja joskus taas ei.

        Ja todellakin monien ihmisten käsitys "tavallisen" ihmisen ulkonäöstä on täysin vääristynyt. Jos menee katselemaan männävuosikymmenten kaunotarten kuvia, niin voisi kuvitella ihmislajin käyneen läpi aivan ihmeellisen ulkonäköevoluution ihan parissa vuosikymmenessä. Ne männävuosien kaunottaret ja komistukset eivät monikaan pääsisi nykyhetkessä (muka) edes taviksen kategoriaan. Todellisuudessa ihmisen ulkonäkö ei tietenkään ole juurikaan suuressa kaavassa muuttunut. Meidän mielikuvamme ovat vaan vääristyneet.


    • Anonyymi

      Neljä miinus.

    • Anonyymi

      ""On tutkittu, että kaikkein epärealistisin kuva itsestään ja omasta ulkonäöstä on heteromiehillä. He keskimäärin arvioivat oman ulkonäkönsä yläkanttiin.""

      Onko samanlaista tutkimusta tehty naisista? No, ei tietenkään. Sehän olisi loukkaavaa naisia kohtaan.

      ""Realistisempi kaveri tajuaisi että se mitä saa, on se oma taso.""

      Eli jos 6/10 nainen saa seksiin 9/10 miehiä, niin naisen taso on 9/10 vaikka 9/10 mies ei halua parisuhdetta 6/10 naisen kanssa?

      • Anonyymi

        On tietysti. Noissa on tutkittu heteroseksuaalimiehet ja -naiset ja homoseksuaalimiehet ja -naiset. Sitä en muista, että noissa olisi eroteltu muunsukupuolisia tai muita seksuaalisia suuntauksia.

        Ja tosiaan noista RYHMISTÄ heteroseksuaalisilla miehillä on selkeästi epärealistisin kuva itsestään ja ja omasta ulkonäöstään. Heteroseksuaalinen mies mm. määrittää itsensä sitä viehättävämmäksi mitä viehättävämpi "kohde" hänellä on.

        Homoseksuaalimiehilläkin on RYHMÄNÄ naisia epärealistisempi kuva itsestään ja omasta viehättävyydestään, mutta se ei ole yhtä epärealistinen kuin heteromiehillä.

        Naisilla noiden RYHMIEN välinen ero on selkeästi pienempi. Naiset RYHMÄNÄ aliarvioivat omaa ulkonäköään ja omaa viehättävyyttään ja eniten tuota tekevät heteroseksuaaliset naiset.


      • Anonyymi

        "6/10 nainen saa seksiin 9/10 miehiä.."

        Millä perusteella se nainen on 6/10 ja mies 9/10? Kuka nuo arvosanat on antanut?


      • Anonyymi

        ""On tutkittu, että kaikkein epärealistisin kuva itsestään ja omasta ulkonäöstä on heteromiehillä. He keskimäärin arvioivat oman ulkonäkönsä yläkanttiin.""

        "Onko samanlaista tutkimusta tehty naisista? No, ei tietenkään. Sehän olisi loukkaavaa naisia kohtaan."

        Höpö höpö. Täsmälleen samassa tutkimuksessa tutkittiin tuokin.


    • Anonyymi

      Välillä ihmettelen minkä takia naiset jossain fb:ssä kehuvat kavereitaan kilpaa tyyliin "kaunis" vaikka kyseessä on ylipainoinen tavisnainen.

      • Anonyymi

        Enkö saisi kehua ystävääni, joka on MINUSTA kaunis? Joltain mieheltäkö sitä asiaa pitäisi ensiksi kysyä ja pyytää lupa?


      • Anonyymi

        Miksikö? Varmaan siksi että se, joka kehui naisen kauneutta, oli sitä mieltä että nainen on kaunis. Kaikilla ei ole samanlainen maku kuin sinulla. Joku nainen, joka on sinun mielestäsi mielettömän kaunis, on vastaavasti jonkun toisen mielestä tavallisen näköinen tai jopa ruma.


      • Anonyymi

        Miksi ylipainoinen tavisnainen ei voisi olla kaunis? Tottakai voi ja on!


    • Anonyymi

      Komean alfa miehen ei tarvii tyytyä rumaan läskiin tai kurppaan,jos hän kuitenkin heitä panee,hän kokee että he KAUNIITA ja HALUTtAVIA. Miksi muuten ei tyytyis botokshuuleen?

      • Anonyymi

        Komeille on botoks huulia tyrkyllä pilvinpimein mutta siitähuolimatta panevat taviksia. Mietis kummat on parempii!


    • Anonyymi

      Monesti komeat alfat on niin tarpeekseen saaneet tyrkky botokseista ettei enää näille seiso.. tahtoo jotain aitoa,aidosti kaunista. Kaunista sellaisena kuin luoja loi.

      • Anonyymi

        Ryppyineen,selluliitteineen, näin se menee. Kaikesta saa tarpeekseen ja maku ja mieltymykset muuttuu.


    • Anonyymi

      Kyllä se 8 luokkaa kaveri 175 cm paino 70kg hyvä kunto,kulli seisokissa 18 cm hyvät jutut.

      • Anonyymi

        Lopeta porno ja viisastu


      • Anonyymi

        Oho, mistä joku tiesi mun speksit noin hyvin, kun en oo niitä edes kenellekään kertonut. Pärstä on kyllä enemmänkin 5 omasta mielestä, mutta kai se on makuasia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe