Olen kiva nainen, etsin mukavaa miespuolista seuraa, toveriksi, jutusteluun ja voisimme ehkä tavata. Oletko mukava, sinut itsesi kanssa ja katseen kestävä..? Etsin juttuseuraa siis. Vain vapaat miehet
Kerro itsestäsi [email protected]
Mukava nätti nainen etsii miesseuraa
Anonyymi-ap
4
857
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen hu0ruli siellä, huutista 😆
- Anonyymi
Mukavat ja viehättävät naiset eivät hae seuraa keskustelupalstoilta netistä, koska heidän ei tarvitse.
Että eiköhän se siitä sitten.- Anonyymi
Ihan vaan mielenkiinnosta kysäisen, että mistä mukava ja nätti nainen, joka sattuu viihtymään kotona, sitten hakee seuraa? Vai eivätkö mukavat ja nätit ikinä viihdy kotona ja ovat aina jotain social butterfly tyyppiä?
- Anonyymi
kelpais kyllä juttuseura😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181