Melkein vuoden olleet korvareiät eivät millään parane

Anonyymi-ap

Joo tota otin ampumalla toiset korvareiät melkein jo vuosi sitten eivätkä vieläkään ole parantuneet. Pari kolme viikkoa pidin harjoituskorviksia ja sen jälkeen vaihdoin toisiin, koska tuntuivat parantuneilta. Ensimmäiset korvareikäni tehtiin myös ampumalla ja parantuivat hyvin. Nämä toiset eivät kuitenkaan parantuneet ja päädyin vaihtamaan titaanisiin renkaisiin, mitä pidän vieläkin. Korvalehden edestä mitään tulehdusta ei näy, mutta tulehduksen näköinen punaisuus ei ole kertaakaan vielä hävinnyt korvalehden takaa. Korvareikien kohdissa on myös aina ollut patit. Välillä menneet paremmaksi ja olenkin suolaliuosta käyttänyt ja huuhdellut joka päivä, mutta silti aina ne ovat uudelleen tulehtuneet ja tässä sitä ollaan.
Pitäiskö jo luovuttaa, mitä en siis haluaisi tehdä, mutta ideat alkaa olla mulla jo loppu…?
Kiitos jos joku auttaa

1

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä olisi paras luovuttaa. Yhdet reiät korvissa riittää hyvin, on itse asiassa tyylikkäämmän näköistä. Panosta kultaisiin korvakoruihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3693
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2384
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1945
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1699
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1669
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1588
    7. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      97
      1479
    8. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1447
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1389
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      90
      1290
    Aihe