Keisari Napoleonille kasvateltiin tyttöä, jonka tuli olla 17 vuotta täytettyään niin neitseellinen ja puhdas, ettei ollut koskaan edes nähnyt urospuolista miestä tai eläintä. Tyttö annettiin keisarille lahjaksi ja 'korkattavaksi'.
On selvä, että sellainen oli mahdollista vain vankilamaisissa oloissa, mutta arvohenkilön 'tarpeisiin' mitä tahansa pidettiin asiallisena. Tytöltä ei tietenkään itseltään kysytty mitään, eikä olisi voitu kysyäkään, koska olisi täytynyt paljastaa, että on olemassa miehiä.
Ei riittänyt, että kuninkailla ja keisareilla oli suuri määrä hovineitoja, joista saattoi milloin tahansa valita kenet tahansa tyydyttämään mahtimiehen seksuaalisia tarpeita.
Tällaista, mitä ennen pidettiin luonnollisena, pidetään nykyisin iljettävääkin iljettävämpänä. Kirkko ei ole suinkaan syytön, että neitsyysihanne kohosi yli äyräiden.
Tänäkin päivänä näkyy netissäkin vielä neitsyysihanteen jälkikaikuja. Jotkut vakiintumattomat miehet julistavat, että haluavat puolisekseen NEITSYEN.
Pyydän lausua, että inhoan tällaisia 'miehiä' enemmän kuin kulkutautia. 🌹👀
Neitsyysihanne
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja mitkähän voimat tälläsien takana vaikuttaa.. ei ainakaa Pyhä kolminainen Jumala vaan sielun vihollinen ja sen joukot, pthyi
Miesten naisiin kohdistama sorto kasvoi uudelle tasolle, kun hallintoalueet suurenivat ja väestötiheys kasvoi. Tuli uusi luokka, mahtimiehet, jonka vallalla ei ollut mitään rajaa. 🌹👀
- Anonyymi
Pyh. Itse miehenä olen seukannut, ollut naimisissa ja ehkä isäkin. Ainakin tunnustin hänet lapsekseni.
Silti olen aina vain neitsyt. 🤔 Mutta kokemuksesta... sitä luulisi tässä iässä jo osaavan edes auttavasti sekstailla.
Ehei, ei se niin mene. Aina oppii uutta ja eri ihmiset pitävät eri asioista. Kunhan myöntää oman osamattomuuden itselleen, niin ollaan jo hienosti aloitettu matka kohti parempaa.- Anonyymi
Toi oli >simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164