luopumaan susta. 😭 Mut en mä myöskään tiedä, miten saisin sen sulle kerrottua, ennen kuin on liian myöhäistä ja olet jo poissa.
T->J
En mä oo mies valmis
7
816
Vastaukset
- Anonyymi
Käy vaikka bordellissa tutkimassa reikiä ja pötköjä. Sitten sen jälkeen menet ja koitat kertoa että sait sieltä taudin jos toisenkin. Siinä mukava keskustelunavaus. Siitä sitten jatkatte tai ette.
- Anonyymi
Ja lisään vielä että koskaan ei ole liian myöhäistä saada sukupuolitautia.
- Anonyymi
Koskaan ei myöskään tiedä koska sukupuolitauti tulee. Vai tuleeko. Onneksi on eri kokoisia kortsuja. Voisimme aloittaa mittaamalla sinun emättimen syvyyden ja levyden.
- Anonyymi
Kirjoita paperille tai laita viestinä jossain, jos ei meinaa saada sanottua.
- Anonyymi
Pitää harkita - siitä saattaa tosin tulla kohta romaani. 🙂 Postin kuljetettavaksi sitä ei uskalla laittaa, hukkaisivat kuitenkin. Ainoa vaihtoehto on käteen.
- Anonyymi
Kenelle tämä on? Saako enempää vihjeitä?
- Anonyymi
Soitin sille miehelle tänään viiden jälkeen - 17:08 puhelimen mukaan tarkalleen. Puhuttiin vartti pääasiassa ko. asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061574Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn231475- 551324
- 931235
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2051098- 471085