luopumaan susta. 😭 Mut en mä myöskään tiedä, miten saisin sen sulle kerrottua, ennen kuin on liian myöhäistä ja olet jo poissa.
T->J
En mä oo mies valmis
7
847
Vastaukset
- Anonyymi
Käy vaikka bordellissa tutkimassa reikiä ja pötköjä. Sitten sen jälkeen menet ja koitat kertoa että sait sieltä taudin jos toisenkin. Siinä mukava keskustelunavaus. Siitä sitten jatkatte tai ette.
- Anonyymi
Ja lisään vielä että koskaan ei ole liian myöhäistä saada sukupuolitautia.
- Anonyymi
Koskaan ei myöskään tiedä koska sukupuolitauti tulee. Vai tuleeko. Onneksi on eri kokoisia kortsuja. Voisimme aloittaa mittaamalla sinun emättimen syvyyden ja levyden.
- Anonyymi
Kirjoita paperille tai laita viestinä jossain, jos ei meinaa saada sanottua.
- Anonyymi
Pitää harkita - siitä saattaa tosin tulla kohta romaani. 🙂 Postin kuljetettavaksi sitä ei uskalla laittaa, hukkaisivat kuitenkin. Ainoa vaihtoehto on käteen.
- Anonyymi
Kenelle tämä on? Saako enempää vihjeitä?
- Anonyymi
Soitin sille miehelle tänään viiden jälkeen - 17:08 puhelimen mukaan tarkalleen. Puhuttiin vartti pääasiassa ko. asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283577Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142860Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt292817Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212781Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162458Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771782Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501708Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261686Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431481- 1501379