luopumaan susta. 😭 Mut en mä myöskään tiedä, miten saisin sen sulle kerrottua, ennen kuin on liian myöhäistä ja olet jo poissa.
T->J
En mä oo mies valmis
7
808
Vastaukset
- Anonyymi
Käy vaikka bordellissa tutkimassa reikiä ja pötköjä. Sitten sen jälkeen menet ja koitat kertoa että sait sieltä taudin jos toisenkin. Siinä mukava keskustelunavaus. Siitä sitten jatkatte tai ette.
- Anonyymi
Ja lisään vielä että koskaan ei ole liian myöhäistä saada sukupuolitautia.
- Anonyymi
Koskaan ei myöskään tiedä koska sukupuolitauti tulee. Vai tuleeko. Onneksi on eri kokoisia kortsuja. Voisimme aloittaa mittaamalla sinun emättimen syvyyden ja levyden.
- Anonyymi
Kirjoita paperille tai laita viestinä jossain, jos ei meinaa saada sanottua.
- Anonyymi
Pitää harkita - siitä saattaa tosin tulla kohta romaani. 🙂 Postin kuljetettavaksi sitä ei uskalla laittaa, hukkaisivat kuitenkin. Ainoa vaihtoehto on käteen.
- Anonyymi
Kenelle tämä on? Saako enempää vihjeitä?
- Anonyymi
Soitin sille miehelle tänään viiden jälkeen - 17:08 puhelimen mukaan tarkalleen. Puhuttiin vartti pääasiassa ko. asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512