Ajattelin kokeeksi liittyä A.Heikkilän terveysklubiin.Ikää alkaa tulla ja vaivat pahenee. Olen jo pikku hiljaa alkanu kokeilla vähähiilihydr.ruokavaliota.Millaisia kokemuksia niillä jotka olleet mukana? Onko painopudonnut ja onko vaivat helpottuneet? Ainskin asiakaspalaute on hyvin positiivista ja monet on päässeet nivelvaivoista ja lääkityksistä. Ainoa joka mietityttää on hinta, mutta nähdäkseni tuohon sisältyy lääkärin neuvontaa chattina, etäpalvelut, reseptejä, ja keskustelu muiden asiakkauden kanssa ynnä muuta. Ja jäsenyys on vuosi.
Terveysklubi kokemuksia?
Anonyymi-ap
4
218
Vastaukset
- Anonyymi
Olin jäsenenä vuoden, hukkaan heitettyä rahaa. Reseptejä ja vinkkejä saa ilmaiseksi muualta.
- Anonyymi
Etkö saanut mitään vastinetta rahoille? Moni kyllä on saanut ruokavaliohoidosta apua. Etkö syönyt ohjeiden mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö saanut mitään vastinetta rahoille? Moni kyllä on saanut ruokavaliohoidosta apua. Etkö syönyt ohjeiden mukaan?
Mistä olet tullut tuollaiseen johtopäätökseen?
Tuttaviesi kertomuksista vai mistä?
- Anonyymi
Miksi maksaisi tiedoista joita netti on pullollaan ja aivan ilmaiseksi?
Osaat jo käyttää tarpeeksi hyvin nettiä haravoidaksesi sieltä kaiken oleellisimman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977