Jos porukassa on lihava nainen

Anonyymi-ap

Niin en puhu sen kanssa ja yritän olla huomioimatta.

31

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä idea. Naisten kanssa väittely ei johda mihinkään. Joko nainen tajuaa itse asian tai siitä on turha puhua. Lihavilla tyypeillä on jaettavana lähinnä ongelmia. Muuten heillä olisi tekemistä sen verran, että kilot jäisivät kertymättä.

      • Anonyymi

        Oletpa kapeakatseinen ja ennakkoluuloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa kapeakatseinen ja ennakkoluuloinen.

        Olet lihava nainen joka yrittää päteä mollaamalla miehiä. Onko onnistunut ?


    • Anonyymi

      Ok. Sitten? 😂

      • Anonyymi

        Minun mielestä koolla ei ole väliä niin ei ole lihavuudella samalla on hyvä että naisella on vähän muotoa ettei ole kuitenkaan mikää lauta ja eikö lihavuus pitäisi vaikuttaa sosiaaliseen elämään


    • Anonyymi

      Mut jos sä tykkäätkin siitä, niin mitä silloin tapahtuu? - Terv. mies joka arvostaa lihallista naiskauneutta.

    • Ahdasmielinen asenne, huh huh oi oi.

      • Anonyymi

        Älä välitä ahdasmielisistä.


    • Anonyymi

      Hän tuskin jää mistään paitsi, jos sinun kanssasi jää keskustelut väliin.🤔

    • Anonyymi

      Onkohan vieraita tulossa, kun nenä kutiaa...

    • Anonyymi

      Se on sinun ongelmasi 😂😂😂

    • Anonyymi

      Niin? Oliko tässä joku pointti?

    • Anonyymi

      Pari kertaa olen nähnyt lihavan naisen. Molemmilla kerroilla väittivät minua isäksi.

      Hölmöä. Kait nyt itse tietäisin isäksi tulosta
      >simiti<

      • Anonyymi

        Kaupassa olin ostoksilla ja kaupan kassalla oli lihava nainen.
        Nainen oli niin lihava, että navan alapuolella oli kuin jonkinlainen vanne/pelastus rengas.
        Nainen oli ostanut monta kallista valmisruoka ateriaa, sipsejä, naposteltavaa ja monta paria kenkiä ja loppusumma oli yli 300 euroa.
        Meikäläisellä oli vaan yksi -50% alennus kahviboston pulla, josta useamman kerran saan kahvin kanssa syödä.


    • Anonyymi

      Se nainen saattaa loikata sun päälle eikä siirry siitä mihinkään.

    • Anonyymi

      Minäkin kartan hölmöjä.

    • Ei vaan just sen lihavan kanssa tulee parhaiten juttuun, kun sen kanssa ei jännitä yhtään. Mutta sen kanssa ei halua mitään muuta kuin jutella. Ei kiinnosta missään suhde eikä seksimielessä.

      • Anonyymi

        No silloinhan he ovat sinulle erinomaista harjoitussseuraa. Sinä kun olet sanonut, että sulle toi jutteleminen on vaikeaa ja tarvitset siihen rutkasti harjoitusta. Kun liityt sinne teatteriporukkaan tai kuoroon, niin hankkiudut siellä niinden pulleiden naisten juttusille ja pikkuhiljaa siedätät itseäsi tuohon juttelemiseen ja naisseuraan. Alotat pulleimmasta yksilöstä ja siirryt aina pikkuhiljaa kohti hoikempaa juttuseuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No silloinhan he ovat sinulle erinomaista harjoitussseuraa. Sinä kun olet sanonut, että sulle toi jutteleminen on vaikeaa ja tarvitset siihen rutkasti harjoitusta. Kun liityt sinne teatteriporukkaan tai kuoroon, niin hankkiudut siellä niinden pulleiden naisten juttusille ja pikkuhiljaa siedätät itseäsi tuohon juttelemiseen ja naisseuraan. Alotat pulleimmasta yksilöstä ja siirryt aina pikkuhiljaa kohti hoikempaa juttuseuraa.

        Mitä se auttaa, kun ei niiden pullukoiden kanssa ole sitä kipinää eikä jännitystä. Se tulee sitten sen omastamielestä kauniin kanssa se jännittäminen, ja lukkoon meneminen aina.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitä se auttaa, kun ei niiden pullukoiden kanssa ole sitä kipinää eikä jännitystä. Se tulee sitten sen omastamielestä kauniin kanssa se jännittäminen, ja lukkoon meneminen aina.

        Se on harjoitusta. Johan mä sen yllä sanoin. Aloitat turvallisesta ja teet siitä keskutelemisesta yleisesti itsellesi luontevampaa ja sitten siirryt pikkuhiljaa niihin vähän kiinnostavampiin keskustelukavereihin. Jos jokin on vaikeaa, sen harjoitteleminen kannattaa palastella pienempiin osiin, eikä hypätä suoraan syvään päätyy. Jos joudut pitämään puheen julkiesti ja pelottaa, niin silloinkin opetellaan ensiksi puhumaan se juttu luontevasti ääneen ihan vaan yksikseen, sen jälkeen jollekin turvalliselle tutulle ja sitten vähän tuntemattomammalle. Siitä se lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on harjoitusta. Johan mä sen yllä sanoin. Aloitat turvallisesta ja teet siitä keskutelemisesta yleisesti itsellesi luontevampaa ja sitten siirryt pikkuhiljaa niihin vähän kiinnostavampiin keskustelukavereihin. Jos jokin on vaikeaa, sen harjoitteleminen kannattaa palastella pienempiin osiin, eikä hypätä suoraan syvään päätyy. Jos joudut pitämään puheen julkiesti ja pelottaa, niin silloinkin opetellaan ensiksi puhumaan se juttu luontevasti ääneen ihan vaan yksikseen, sen jälkeen jollekin turvalliselle tutulle ja sitten vähän tuntemattomammalle. Siitä se lähtee.

        Sitten kun eteen tulee se kaunis, niin itse jutteleminen on sulle luontevaa, eikä sun tarvitse miettiä mitä sanoisit. Sä juttelet niitä samoja juttuja, joita olet jutellut niille muillekin ja homma on paljo helpompaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun eteen tulee se kaunis, niin itse jutteleminen on sulle luontevaa, eikä sun tarvitse miettiä mitä sanoisit. Sä juttelet niitä samoja juttuja, joita olet jutellut niille muillekin ja homma on paljo helpompaa.

        Joo, ja toisille se juttelu on syntyjään jo niin helppoa. Ovat hauskoja ja juttua tulee, porisevat kuin papupata koko ajan. Minä viiskymppisenä joutuisin tuollaisen työmäärän näkemään, että pääsisin juttelemaan jollekin ns kauniille. Ei taida ikä ja terveys riittää siihen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo, ja toisille se juttelu on syntyjään jo niin helppoa. Ovat hauskoja ja juttua tulee, porisevat kuin papupata koko ajan. Minä viiskymppisenä joutuisin tuollaisen työmäärän näkemään, että pääsisin juttelemaan jollekin ns kauniille. Ei taida ikä ja terveys riittää siihen.

        Minulle jutteleminen ei ole koskaan ollut luonnollista eikä helppoa, vaan sen opetteleminen on ollut työn ja tuskan takana. Nuorena mä ihan kirjaimellisesti aloin änkyttää aina kun oli pakko jonkun kanssa jutella. Siksipä otinkin ihan itse asiakseni sen homman opetella. Menin paikkoihin, joissa oli pakko puhua, jopa olla lavalla ihmesten edessä ja pärjätä siellä. Menin kurseille, joissa oli pakko pitää mielipidepuheita ihmisten edessä, näytellä ja laulaakin. Kirjaimellisesti hytisin ja tärisin, kun oli pakko mennä pois mukavuusalueelta ja itse tilanteen jälkeen olin kuin horkassa, kun jännitys laukesi. Sellasta se on. Toiset tekee ongelmilleen jotain ja toiset vain pakenevat niiden taakse.

        Ja älä luule sen ujouden ja arkuuden ikinä katoavan. Ei se koskaan kokonaan katoa. Aloittaminen on aina yhtä ikävä, mutta kynnyksen ylittäminen muuttuu hieman helpommaksi. Ikäkään ei siihen vaikuta lainkaan. Se ei ollut nuorena lainkaan helpompaa, eikä helpota iänkään myötä. Joka kerta kun viimeisestä sosiaalisesta tilanteesta on aikaa, niin kynnys on korkea, mutta tahdonvoimalla se menee.


    • Anonyymi

      Kuvittelepa tilanne, että olet huoneessa, jossa on hoikkia kauniita naisia ja yksi lihava nainen.
      Olet jutellut kauniiden naisten kanssa, etkä edes tervehtinyt lihavaa naista.
      Yht'äkkiä hoikat naiset toteavat, että heille tuli palaveri toisessa huoneessa ja lihava nainen toteaa, että palaveri ei koske häntä, eikä hän pääsisi palaveriin, koska on juuttunut tuoliin kiinni kahden käsinojan väliin ja pyytää mieheltä siis aloittajalta apua, että voisi auttaa naista hädässä ja koska tuoli on niin kevyt, että lähtee naisen mukana, niin varmaan mies voisi kiskoa tuolia, kun lihava nainen kohottautuu jaloilleen tuoli kiinni naisessa, mutta tuoli ei hellitä otettaan, vaan mies joutuisi hakemaan kuusiokolo avaimen, jolla käsituki saadaan irroitettua.
      Mitä mies tekee, hakeeko työkalun ja auttaa lihavaa naista vai karkaako kotiin.

      Mutta huoneeseen tulee suuri vaivautunut hiljaisuus, kun mies jää kahdestaan lihavan naisen kanssa, jota ei ole edes tervehtinyt, vaikka tunnin on hoikkien naisten kanssa jutellut.
      Mitä mies tekee, alkaako juttelemaan ja tarjoaa apua lihavalle naiselle vai istuuko tuppisuuna edelleen ja katselee varpaankärkiään ja alkaa selaamaan kännykkäänsä.

      • Anonyymi

        Istuu tuppisuuna edelleen ja katselee varpaankärkiään ja alkaa selaamaan kännykkäänsä.


    • Anonyymi

      Sen takia oletkin junttipelleteini loppu elosi. Asutko vielä Satakunnassa? Se on ylijunttiutta.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Esimiehissä on paljon pyyleviä naisia. Oletko yhtä luotaantyöntävä silloinkin?

    • Anonyymi

      Tyypillinen K&K mies siis. Arvottaa ihmiset ulkoisen olemuksen perusteella, eikä näe ihmisessä mitään muuta arvoa kuin ulkokuoren.

    • Anonyymi

      Kuvitteletko, että kaunis ja hoikka pitää sinua kovinkin viehättävänä ja mukavana, kun kohtelet hänen lihavaa ystäväänsä kuin ilmaa? Ei kannata ihmetellä, että ne kauniit ja hoikat, jotka susta innostuvat, osoittautuvat aina lopulta k.sipäiksi. Yksikään mukava ja kiva hoikka nainen ei tykästy mieheen, joka kohtelee hänen ystäviää noin törkeästi.

    • Ihan perussettiä. Monet laihtuneet naiset kertovat, että laihduttuaan he muuttuivat taas näkyviksi.

      • Anonyymi

        Niin, ja kokemuksiensa mukaan laihduttuaan piereskelevät vähemmän ihmisten joukossa, kuin lihavuutensa kulta-aikoina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe