Poistamiseen pääsee näin:
Omat asetukset
Laskutus historia
Poista tilaus
Sitten avautuu seuraava:
Haluatko peruuttaa tilauksen?
Tunnussana?
Paina "peruuta" tai "jatka".
Peruutanko peruuttamisen ja jatkan tilausta?
Peruutanko tilauksen ja jatkan peruuttamista?
Mistään näy onnistuiko peruutus.
Tendermeets - kuinka poistetaan tili
9
4532
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei laskutuksen peruutus ees onnistu, sanoo vaan että kiitos että olitte sivustomme jäsen ja silti se tilaus näkyy spoti tekninen tuki/bottu hokee vaan niitä samoja peruutusohjeita, haluaisin kyllä helvettiin tuon tilauksen ettei yhtäkkiä taas 50€ lähe tililtä
- Anonyymi
Jos joku tietää kuinka poistetaan, niin antakaa kiitos ohjeita? On kyllä niin kusetusta ja se ei ainakaan multa onnistu!!!
- Anonyymi
Kuoleta luottokortti ei taida muuta mahdollisuutta olla
- Anonyymi
Miten poistetaan tili taas lähti 50e
- Anonyymi
Tilin poistaminen onnistuu helposti. Asetukseni—-> Laskutushistoria ja sieltä peruuta tilaus. Lopussa ne pyytää viimeistelemään homman soittamalla heille. Ja kun kerrot puhelimessa sun käyttäjätunnuksen (eli sen numerosarjan) ja että haluat poistaa tilin niin homma on sillä selvä. Mutta tosiaan se vaatii sen puhelinsoiton. Varaudu esittämään asiasi englanniksi.
- Anonyymi
Ei auttanut soittokaan
- Anonyymi
Sain tilin poistettua laittamalla spostin asiasta, saa nähdä jatkuuko veloittaminen silti, ei tuohon sivustoon pysty luottamaan.
- Anonyymi
onnistuiko
- Anonyymi
Minäkää en saa lopettaa maksun perimistä vaikka olen lopettanut tilin heti ensimmäisen tunnin aikana. 3 päivän tilaus muuttui jatkuvaksi tilauksesi.luottokortti on kuoletettu mutta aina vaan menee 49.99 jo kahdesti tässä kuussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940