Sinkut bussipysäkillä

Anonyymi-ap

Pian alkaa olla se aika kun sinkkuja alkaa näkymään bussipysäkeillä.
Siellä sinkut jurottaa eivätkä puhu toisilleen. Sama mykkäkoulu jatkuu linja-auton sisällä.
Puhetta alkaa kuulumaan vasta jos sinkku on juonut niin ettei tahdo pystyssä pysyä.

35

669

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mari monroe metsoasella jotta pikkuhousut vilahtaa kun hame nousee korviiin.

      mutta ei kovin mukavaa itselläni yönhämärissä, taas kylkiluita, hengittäminen vaikeaa noin 3 viikkoa ei murtumia mutta jotain pieniä sellaisia murtumia ei koko murtumia.

      • Anonyymi

        Hoono soomi sulla


    • Anonyymi

      Milloin taas nähdään ja tulet mun viereen?

    • Anonyymi

      entie4dä pystyykö antero-puheimissa eli siis androi´d laittamaan noin omallaa valilinnalla Gpsd drutsansa poid.

    • Anonyymi

      Joskus mies saattaa jutella naiselle, harvoin tosin. Nainen ei juttele miehelle, ei koskaan. Se on luonnonlaki joten näin se on oltava koska aina on ollut näin ja luoja paratkoon, näin on aina oleva.

      • Anonyymi

        Kyllä juttelen sinulle tietty mies kun näen sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juttelen sinulle tietty mies kun näen sinut.

        Aika luonnotonta että joku alkais juttelemaan. Tähän aikaan enemmän mahdollista sellainen perverssi käyttäytyminen


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä juuri ne sinkut siellä bussipysäkeillä tekee? Onko teillä joku sinkkualennus busseissa?

      • Anonyymi

        Sinkulla ei ole puolisoa joka kyydittäisi ja kaikilla sinkuilla ei ole ajokorttia tai yksin ei kannata autoa hankkia.
        Viikonloppuisin sinkku menee keskustaan bussilla katsomaan muita sinkkuja.
        Osa menee ravintolaan perjantaina tai lauantai-iltana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkulla ei ole puolisoa joka kyydittäisi ja kaikilla sinkuilla ei ole ajokorttia tai yksin ei kannata autoa hankkia.
        Viikonloppuisin sinkku menee keskustaan bussilla katsomaan muita sinkkuja.
        Osa menee ravintolaan perjantaina tai lauantai-iltana.

        Olen sinkku koska 22 vuotta kestänyt suhteeni kuoli.v. 2021. En seiso pussipysäkillä.Käytän sujuvaa ja nopeaa Metroa ,jos on muaale menoa kuin sinne minne normaalisti menen pystyn siis omin jaloin likkumaan 5 km matkan viellä ostoksille kauppakeskus Itis -Itä Keskus.Edestakainen matka 10 km. On myös polkuåyörä jolla pojen 10 km.Ihanaan Itä Helsingin meren ranoille.Edes takaisin pyörä matkani 10 km.Miksi en aloita keskustelua esim miesten kanssa? Jo johonkin penkille ulkona istahdan ja sihen mies istahtaa. Hän aloitaa keskustelun. Jonin joutavaa johon voin harmitomasti osalistua ja siitä lähteä pois. Kun toisen kerran kohtaan alkaakin puhua seksistä.Ei suhdetta 10 vuteen ymm.Saman asian voi kohtaa kerrostalon pihapiiri jossa taloja ja useampi talous käytää sama roska katosta. Jos vastaa puhutelu kohtelias. Henkilä mies jos siellä eronut tai leski kaljassa hyvin pian alkaa puhua seksistä,putesta ja sen tarpeesta.Jos sala suhde ymm.Parasta on kerho toiminta jonka pätytyä mies perääni ja sama asia mutta hei tulisin luoksesi kahville.Juurihan kahvit juotin kerhossa. Ei. Terveisiä vaan vanha Nainen Kontula Helsinki 94. Tiedoksi nainen jos asuu yksin oli Nuori Tai vanha ei ole Vapaata riistaa.ps.lukihäiröisenä en näet teksti virheitäni ANTEEKSI NE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkulla ei ole puolisoa joka kyydittäisi ja kaikilla sinkuilla ei ole ajokorttia tai yksin ei kannata autoa hankkia.
        Viikonloppuisin sinkku menee keskustaan bussilla katsomaan muita sinkkuja.
        Osa menee ravintolaan perjantaina tai lauantai-iltana.

        Ei kaikilla parisuhteessakaan olevilla ole sellaista joka kyyditsisi. Puoliso voi olla vaikka töissä, tai ehkä hänellä ei ole ajokorttia.

        Miksi baarit ovat siis täynnä varattuja, eivätkä sinkkuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkulla ei ole puolisoa joka kyydittäisi ja kaikilla sinkuilla ei ole ajokorttia tai yksin ei kannata autoa hankkia.
        Viikonloppuisin sinkku menee keskustaan bussilla katsomaan muita sinkkuja.
        Osa menee ravintolaan perjantaina tai lauantai-iltana.

        Nykyään lähes kaikilla sinkuilla on ajokortti, ja lähes kaikilla sinkuilla on auto.


    • Onneksi kuitenkin Suomessa on luovuttu kahden metrin turvavälivaatimuksesta ja bussipysäkilläkin voidaan palata vanhaan 5 metrin etäisyyteen seuraavaan.

      • Anonyymi

        😂🤣


      • Anonyymi

        Kaksi odottelijaa. Alkaa satamaan ja toinen jo valmiiksi seisoo katoksen alla ja toinen kasteluttaa itsensä, ennenkuin empivästi harppoo katoksen lähimpään päähän. - cu-


    • Anonyymi

      jotenkin, hon toimii näppäimet jotenkin taas niiin tapaaminen jokun vahan tytön tutun kanssa, kaupungin bussissa, menin viereen istumaanja hän sanoi elet tämä henkilä ja sitten tunnistaa toisensa hassusti.

    • Anonyymi

      kib


      hlöäflfäläflfäfäuåp.ppöå,x¨¨¨p,-uouudioypup,ötyuådtuu
      kio

      eli urotom lertpa ett' jaisdlalomkps pöet milli,asa zgtzoxoox mpj----

    • Anonyymi

      Älä ota enempää.

    • Anonyymi

      'öl' 'ööpz edes ootso leso mikszi ei voi oll< emerik<l<is< norm<a<li< käytäntöä >SC OOO

      joku vitumainen europpajoka paskaaa siihtä johtuu kun in pitää käyttää a

    • Bussipysäkit nyt ei aikuisiällä ole mitenkään ihmeellisiä paikkoja, mutta kouluaikoina toki määritteli nokkimisjärjestystä aika paljon. Täälläpäin pidettiin aika monenkin mun ikäluokan nuoren kesken kunnon turvaväli bussia odotellessa, silloisia MP3-soittimia räplätessä ja kuulokkeita selvitellessä.
      Koulun, amiksen, Raunistulan nurkkien tai ydinkeskustan alueen pysäkeillä iltapäivisin taasen oli helpompaa/rennompaa kun yleensä oli aina jotain tuttuja samaan aikaan, ja toki valtavasti vieraita ihmisiä ympärillä.

      Seuraava juttu on pientä kaksinaismoralismia ehkä, kun itsekin kesällä olin hetkellisesti pienessä kassakriisissä, ja väliaikaisesti riitauduin lähimmän sukulaiskotitalouden (~10k€/kk) kanssa, mutta mielestäni se oli kuitenkin hiukan eri asia.
      Mutta anyway, joskus kymmenisen vuotta sitten mulla kävi pariin otteeseen asiakkaana ikäluokkani nainen, joka ei joskus sanotaanko 2004-2010 varmaan juuri koskaan moikannut saati jutellut tai istunut viereen bussissa, enkä mäkään häneen ollut koskaan yksipuolisesti mitenkään erityisen lääpälläni. Mutta aika pian niiden kymppikauppojen jälkeen alkoi kiittely osaamisesta, imartelu, vihjailu yms. ja niin ikään (alkuun ainakin) tarpeena muutama satanen, ettei mene vuokra-asunto alta. Aikani toistin kohteliaasti, että ei ole tapana lainata asiakkaille kun menisi monimutkaiseksi kirjanpidossa, enkä itsekään kylve varsinaisesti rahassa. Loppukaneetti olikin sitten "no vittu kannatti edes yrittää" 🙄

      Mä en paljoakaan ole bussia käyttänyt ajokortin saamisen jälkeen, paitsi kesällä 2010 kun työmatkat hoitui bussilla käytännössä firman oven eteen, ja matkaa oli kai joku 12km. Sen jälkeen olen bussia käyttänyt lähinnä silloin, kun olen yksin tehnyt autokauppoja ja mennyt hakemaan jonkun shitboxin, tai myöhemmin oman käyttöauton kotiin. Toki myös pitkin vuotta 2019 käytin suht paljon busseja, kun parin eksän luona ei aina pystynyt selvinpäin käymään 😂

      Ja sen jälkeen itse asiassa viime kesänä joitakin kertoja, kun tankkausbudjetti oli vähän rajallinen ja liput sai maksettua puhelimella. En edes muista mihin ketjuun silloin kommentoin, mutta kuten sanoin niin se oli jännä "aikakapseli" jonnekin vuoteen 2006 kun reitit ja maisemat oli tuttuja, samat hvetin Lahti Scala Scaniat jyrisi varmaan 3M kilometriä taulussa muutamien hybridibussien elinkaaret nähneinä, joiltain pysäkeiltä kun tuli ihmisiä niin oli jännä huomata ikääntyminen/aikuistuminen reilussa 10 vuodessa jne. 😃

    • No jos tuohon lähimmälle pysäkille kokoontuvat niin saattaa olla että puhettakin alkaa kuulua sillä mobiililaitteiden akut tuskin kestävät maanantai-aamuun jolloin siitä kulkee seuraava bussi.

    • Anonyymi

      Minulle alkaa aina joku juttelemaan. Kaupassa, bussipysäkillä, junassa.. Siis kaikenikäiset ihmiset eikä mitenkään iskemistarkoituksessa. Minulta kysytään todella usein esim neuvoa mistä löytyy kirjasto, mistä löytyy sitä ja tätä.. En tajua miksi. Jopa silloin, kun olin sydän särkyneenä junassa silmät turvonneina koko yön itkemisestä, minun kanssani tuli kolme ihmistä keskustelemaan junamatkan aikana. Ei se sinänsä haittaa, kivahan se on kun ihmiset tulevat juttelemaan. Ehkä olen jotenkin vaarattoman oloinen 🤔

      • Anonyymi

        Sama mulla. Ei nyt tietenkään joka kerta, mutta mulle on ihan tavallista, että ihmiset alkavat jutella mulle bussipysäkillä, bussissa, junaa odotellessa, junassa, taksitolpalla, kirjastossa, kaupassa kassajonossa jne. Eikä todellakaan ole useinmiten kyse mistää iskuyrityksistä. Joskun on kyllä niitäkin, mutta ei läheskään aina. Meillä on kai jotenkin sellaiset naamat, että meille uskaltaa jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla. Ei nyt tietenkään joka kerta, mutta mulle on ihan tavallista, että ihmiset alkavat jutella mulle bussipysäkillä, bussissa, junaa odotellessa, junassa, taksitolpalla, kirjastossa, kaupassa kassajonossa jne. Eikä todellakaan ole useinmiten kyse mistää iskuyrityksistä. Joskun on kyllä niitäkin, mutta ei läheskään aina. Meillä on kai jotenkin sellaiset naamat, että meille uskaltaa jutella.

        Täytyy johtua jostain tuollaisesta, että meidän tyyliset koetaan helposti lähestyttäviksi. Minua usein kuvaillaan ensimmäisenä sanalla ystävällinen, joten ehkä se sitten välittyy myös ventovieraille. Ja tosiaan itseäni tämä ei haittaa, ihmisten kanssa on mukava jutella, mutta joskus on ollut jopa koomisia tilanteita, kun esim ulkomailla minua on luultu paikalliseksi ja minulta kysytään neuvoja tai aletaan puhua paikallista kieltä, espanjaa, italiaa tms. Heh, minulle on alettu puhumaan italiaa jopa Suomessa 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy johtua jostain tuollaisesta, että meidän tyyliset koetaan helposti lähestyttäviksi. Minua usein kuvaillaan ensimmäisenä sanalla ystävällinen, joten ehkä se sitten välittyy myös ventovieraille. Ja tosiaan itseäni tämä ei haittaa, ihmisten kanssa on mukava jutella, mutta joskus on ollut jopa koomisia tilanteita, kun esim ulkomailla minua on luultu paikalliseksi ja minulta kysytään neuvoja tai aletaan puhua paikallista kieltä, espanjaa, italiaa tms. Heh, minulle on alettu puhumaan italiaa jopa Suomessa 😄

        Tuokin kuulostaa tutulta, hassua.

        Mä en todellakaan sen kummemmin poikkea "tavallisesta" suomalaisesta ulkoisesti. Mä olen todella vaalea iholtani, punahiuksinen, mutta kylläkin ruskeasilmäinen. Jos tilanne vain on se, että ruotsi voisi vaikuttaa luontevalta kieleltä, mulla aletaan lähes aina puhua ruotsia. Jos menen laivalle, niin mulle ei oikeastaan koskaan kukaan pyri puhumaan suomeksi, ellen itse avaa suutani ensiksi. Jos olen lentokoneessa, niin keskustelu aloitetaan aina englanniksi. Ulkomailla on alettu puhua venäjää, espanjaa, italiaa jne. Toi on outo ilmiö.


    • Anonyymi

      Kerran bussipysäkilla pummasin tupakan

      >simiti<

      • Anonyymi

        Minulla kävi kerran niin jotta "narkomaaninatsi" halusi ostaa minulta yhden tupakan yhdellä Kukkuramerkillä kun odottelimme metron saapumista.


    • Anonyymi

      Bussipysäkillä jurottajissa on varmaan parisuhteessa olevia yhtä paljon kuin sinkkuja. Jurotus ei johdu sinkkuudesta tai parisuhteessa olemisesta. Jurottaminen vaan on suomalaista käyttäytymistä.
      t. Jari

    • Anonyymi

      Viimeksi bussilla siirtyessäni huomasin moisen jurottamisen. Pummin tupakkamieheltä savukkeen ja estot hävisivät.

      Osa matkujista oli koululaisia. Me loput olimme eläkeläisiä menossa keskussairaalan. Ensimmäisellä vuorolla tietenkin.

      >simiti<

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinkkuus on parasta elämässä .

      • Anonyymi

        Kuoleminen on vielä parempaa. Pääsee nauttimaan auvoisesta onnellisuudesta elämän jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuoleminen on vielä parempaa. Pääsee nauttimaan auvoisesta onnellisuudesta elämän jälkeen.

        Ainakaan ei tarvi käydä töissä.


    • Anonyymi

      Tossa muutama rivi ylöspäin puhuttiin raunistulan bussipysäkistä. Että se on semmonen paikka missä on se siilo. Paljon ruostuneita koneita monessa kerroksessa. Se purettiin sen jälkeen kun yks pikkupoika oli pudonnut sen katolta. Ja sitä mä en oikein ymmärrä. Kun mullakin lapsuudessa yks luokkaroveri jäi bussin alle. Niin eikö samalla periaatteella pidä sitten bussitkin kieltää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe