YTMi/ÄTMi/YTNi/ÄTNi jne.

Jäin tässä miettimään, että palstalla yleensä jauhetaan VAIN ätmeistä ja/tai jännämiehistä. Minne katosivat kaikki muut luokitukset? Eikö esim. YTNeistä riittä sanottavaa? Ja alunperin luokituksissa oli mukana myös KTM/KTN, niistä ei ole halaistua sanaa sanottu noin tuhanteen vuoteen, vaikka oletettavasti vähintään 80% kansasta koostuu juurikin keskitason olioista.

56

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairaalla informaatiosodalla niin omat kuin viholliset haluaa tuhota, lannistaa ja masentaa tavalliset miehet. Se on keskeinen osa NWO suunnitelmaa, eli suom. uutta maailmanjärjestystä. Siksi niistä ätmeistä ja atm:stä sekä inceleistä ja penisten pituuksista trollit pajoineen ja valvomoineen niin paljon jatkuvalla suollolla jauhavat. Feminismi on jo ajettu sisään. Naisasialiike onyksien maailman rikkaimpien hallinnassa.

• Anonyymi

Ja sama kun suoltavat 40-vuotiaiden olevan muka vanhoja tai että 50-vuotiaat tarvitsevat muka jo vaipat. Samaa kuraa kaikki, samoista lähteistä. Propagandaa.

• Anonyymi

Ei täällä oikein suvaita, jos on omiakin ajatuksia. Pitäisi luovia valtavirran mukana ja hyväksyä toisten ajatukset maailman menosta... mutisematta vastaan.
      Ei täällä kaikki asu esim. ongelma kaupungissa, jossa maahanmuuttajat suorastaan rajoittavat elämän menoa, ainakin naisten. Yksinkertaisesti naisten on katsottava missä liikkuvat, edes busseissa kulkeminen ei aina ole yksinkertaista.

Auto on kallis hankinta, mutt jos kulkee töissä epämääräisiin aikoihin, se on ainoa turvallinen vaihtoehto. Varsinkin kun asuu kilometrien päässä kaupunginkeskustasta. Eikä kannata ottaa kantaa yhtikäs mihinkään, niin miks ihmeessä sitt täällä edes hengailis?

Jos on erimieltä, joku pahoittaa mielensä ja hetken kuluttua toinen.
      Jatkuva lapsellinen torailu, eikä siihenkään ole syytä puuttua, edes osoittaakseen sen turhaksi! Missään nimessä ei olisi kannattanut kertoa totuutta, edes omasta kokemuksestaan, paskaa tulee niskaan sanko kaupalla. Mutt ei hätää; mä olen oppinut lapioimaan lastit takaisin lähettäjälle!

Pidä sinä pintas, samoin pikku pirpana ja pujis, meikkä lähtee vähintäänkin tauolle, mulla on muitakin huolia, kuin olla pellenä ja sylkykuppina täällä. Mä taidan jäädä pohtimaan mistä mä löydän säästettävää... Muutaman tonnin sähkölaskuun, tai mummut istuu pimeässä, kunnes päivänvalolla taas voivat liikkua. Hoitajilla on jo otsalamput ja taskulamput, kaiken varalta.

Nyt sähköyhtiöt takoo rahaa, "säästöön ett pystyvät kuluttajille lopulta myymään edullista sähköä jne." liirum laarum.
      Se on Moikka nyt!
      trollikka

• Anonyymi

et sinä mikään sylkykuppi ole. Älä ota itseesi noista liberaaleista, hyvin sulla ajatus juoksee ja omaat sellaista tervettä maalaisjärkeä mitä nykyään monelta puuttuu. valitettavasti.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Tuo on totta ei ätmejä ole enään maailmassa kuin alle 5 kpl eli aitoja oikeita suomalaisia miehiä mut jännämiehiä ja ktm miehiä kyllä riitää mut ätmi eli vanhan ajan kunnon miehiä ei ole tosiaan kuin alle 5 kpl jäljellä pilkattuja ja ivattuja korkeastikoulutetut juha föörit pilkkaa ätmejä ja naiset miksi täytyy aina puhua juha fööreistä ja jännä jammusedistä eli korkeastikoulutetuista

• -ATM: Ei löydä parisuhdetta tai seksikumppaneita, vaikka kuinka yrittäisi
      -Alempi KTM: Joutuu tekemään isoja myönnytyksiä saadakseen parisuhteen tai naisen kosketusta
      -KTM: Ei nyt varsinaisesti voi valkatakaan naisia, mutta yleensä tasainen luonne ja normaali keskipalkkainen työ on vahvuutena. "Onnistumiset" tapahtunee yleensä aika myöhäisellä iällä nykyisin, mutta ennenvanhaan nämä menivät nuorena naimisiin
      -Ylempi KTM: Todennäköisesti komea, tienaa keskimääräistä paremmin, ulkoiset puitteet kunnossa, ja yleensä miehellä on myös sitä karismaa
      YTM: Mies, joka voi valkata naisseuraa verrattaen isosta joukosta, se on helppoa ja toistuvaa, ja naiset itse lähestyvät näitä miehiä. Ns. hyvikset on monesti jotain urheilijoita tai liikemiehiä ja pahikset esim. vankilataustaisia tai katujengiläisiä.

-ATN: Seksuaalisesti ja parisuhdemielessä ei-kiinostava nainen. Silti suhteellisesti paremmassa asemassa kuin vaikkapa KTM. Taso aika usein sidoksissa ulkonäköön, ikään ja perhemuotoon.
      -Alempi KTN: Etuina edellämainittuun verrattuna voi olla parempi ulkonäkö, tai mukavempi luonne
      -KTN: Tavallinen, normaalinnäköinen nainen joka ihan oikeasti pystyy valkkaamaan miehen, jos siihen vain riittää päämäärätietoisuutta. Mutta usein tavallisia keskiluokkaisia työssäkäyviä naisia ja toisinaan äitejä.
      Ylempi KTN: Etulyöntiasemassa edelliseen verrattuna, kun tulot saattavat olla hyvät ja ulkonäkö vähintäänkin 8
      YTN: Pystyy sitouttamaan YTM:n avioliittoon tai vakaaseen parisuhteeseen. Period.

• Ja omaa tasoani ajatellen, niin sitä on ollut aina todella vaikea määritellä ja on vieläkin, mutta eri syistä 😅 Sanotaanko että vähän yli parikymppisenä, kun oli "saksalainen premium-auto" alla, asumisjärjestelyjen yms. vuoksi ehkä eniten tähänastisen elämäni aikana rahaa käytettävissä, en ollut vielä lihonnut eikä alkoholismi lähtenyt käsistä, niin kyllä mulla olisi ollut monia tilaisuuksia, jotka joko itse skippasin suoraan, tai jätin vain tosi-toimimatta tilaisuuden tullen. Ja se tulikin sitten aivan totaalisen puskista, että Suomessa kuukauden asunut muslimityttö ryösti poikuuteni ABC:n pullakahvien päätteeksi 😂 Jollain oudolla teorialla olen ollut lähes samanaikaisesi ATM ja YTM, vaikka siitä nyt ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan. 😅

KTM en edes halua olla 😄 Muita termejä käyttäen, niin en mä alfa ole, myönnetään. Mutta en myöskään betakaan, sillä olen monissa tapauksissa säilyttänyt itsekunnioitukseni rajat mitä tulee esim. puolisoehdokkaan aiempaan perhemuotoon, harvemmin peittelen mielipiteitäni, usein on ollut jotain Alonso-tyylisiä suukopuja jne.
        Omega on kai kaikkein alhaisin, eli ATM, ja yleensä kai menettäneet jotenkin elämänhallintansa eivätkä välitä juuri mistään, eli sellainen Simpsonien sarjakuvahemmo -tyylinen mies. Gamma (kreikkalainen aakkonen, ei päihde) taitaa osua parhaiten muhun. Eli vähän sellainen "wannabe-ytm" joka on suorastaan ylpeä ettei ole ktm. 😅
        Vähän makaaberi vertaus tässä maailmantilanteessa, mutta mielestäni esim. Dimitri Medvedev ei ole alfa kuten Putin, vaan juurikin Gamma kun pyrkii parhaansa mukaan olemaan hänen kanssaan samalla puolella, twiittaa ärhäkkäästi jne.

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

Ja omaa tasoani ajatellen, niin sitä on ollut aina todella vaikea määritellä ja on vieläkin, mutta eri syistä 😅 Sanotaanko että vähän yli parikymppisenä, kun oli "saksalainen premium-auto" alla, asumisjärjestelyjen yms. vuoksi ehkä eniten tähänastisen elämäni aikana rahaa käytettävissä, en ollut vielä lihonnut eikä alkoholismi lähtenyt käsistä, niin kyllä mulla olisi ollut monia tilaisuuksia, jotka joko itse skippasin suoraan, tai jätin vain tosi-toimimatta tilaisuuden tullen. Ja se tulikin sitten aivan totaalisen puskista, että Suomessa kuukauden asunut muslimityttö ryösti poikuuteni ABC:n pullakahvien päätteeksi 😂 Jollain oudolla teorialla olen ollut lähes samanaikaisesi ATM ja YTM, vaikka siitä nyt ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan. 😅

KTM en edes halua olla 😄 Muita termejä käyttäen, niin en mä alfa ole, myönnetään. Mutta en myöskään betakaan, sillä olen monissa tapauksissa säilyttänyt itsekunnioitukseni rajat mitä tulee esim. puolisoehdokkaan aiempaan perhemuotoon, harvemmin peittelen mielipiteitäni, usein on ollut jotain Alonso-tyylisiä suukopuja jne.
        Omega on kai kaikkein alhaisin, eli ATM, ja yleensä kai menettäneet jotenkin elämänhallintansa eivätkä välitä juuri mistään, eli sellainen Simpsonien sarjakuvahemmo -tyylinen mies. Gamma (kreikkalainen aakkonen, ei päihde) taitaa osua parhaiten muhun. Eli vähän sellainen "wannabe-ytm" joka on suorastaan ylpeä ettei ole ktm. 😅
        Vähän makaaberi vertaus tässä maailmantilanteessa, mutta mielestäni esim. Dimitri Medvedev ei ole alfa kuten Putin, vaan juurikin Gamma kun pyrkii parhaansa mukaan olemaan hänen kanssaan samalla puolella, twiittaa ärhäkkäästi jne.

Dutch van der Linde on kuulemma taas Paattisilla 😯

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

Ja omaa tasoani ajatellen, niin sitä on ollut aina todella vaikea määritellä ja on vieläkin, mutta eri syistä 😅 Sanotaanko että vähän yli parikymppisenä, kun oli "saksalainen premium-auto" alla, asumisjärjestelyjen yms. vuoksi ehkä eniten tähänastisen elämäni aikana rahaa käytettävissä, en ollut vielä lihonnut eikä alkoholismi lähtenyt käsistä, niin kyllä mulla olisi ollut monia tilaisuuksia, jotka joko itse skippasin suoraan, tai jätin vain tosi-toimimatta tilaisuuden tullen. Ja se tulikin sitten aivan totaalisen puskista, että Suomessa kuukauden asunut muslimityttö ryösti poikuuteni ABC:n pullakahvien päätteeksi 😂 Jollain oudolla teorialla olen ollut lähes samanaikaisesi ATM ja YTM, vaikka siitä nyt ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan. 😅

"😂 😂 Jollain oudolla teorialla olen ollut lähes samanaikaisesi ATM ja YTM, vaikka siitä nyt ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan. 😅, vaikka siitä nyt ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan. 😅"

No niin, nyt alat olla pikkuhiljaa sen totuuden juurella. Lähes jokainen ihminen on juuri noin: "Jollain oudolla teorialla lähes samanaikaisesi ATM/ATN ja YTM/YTN". Se "joku outo teoria" on niiden muiden ihmisten erilainen maku ja mieltymykset. Minäkin olen aina ollut ""Jollain oudolla teorialla lähes samanaikaisesi ATN ja YTN". Toisaalta en ole aina saanut mitä olen halunnut (edes tasoteoriassa alemmilta tasoilta) ja toisaalta olen monta kertaa torjunut (myös tasoteoriassa ylemmiltä tasoilta).

• hondakuski kirjoitti:

Mun on mahdottoman vaikea ajatella itteeni mihinkään kategoriaan. YTMin voi tiettyä laskea heti pois, rahaa ja ulkonäköä ei ole riittävästi.
        Toisaalta mua ei taas juurikaan kiinnosta, mikä se kategoria voisi olla ja vielä vähemmän kiinnostaa miten muut mut saattaisi kategorisoida. Tai edes mitä ne mahtavat ajatella musta muuten kuin markkinaobjektina.

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

Nämä ovat pahasti vanhentuneita termejä.

Nykyään ulkonäöltään atn voi olla ytn, jos on vaikka instajulkkis.

• Anonyymi

Olen yksiselitteisesti ATN, vaikka olen näinkin kaunis puoliälykkö.

Mutta jotain tuosta listasta uupuu... jos mies ei ole feministi, hän ei ole YTM, ei edes KTM. Period.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Olen yksiselitteisesti ATN, vaikka olen näinkin kaunis puoliälykkö.

Mutta jotain tuosta listasta uupuu... jos mies ei ole feministi, hän ei ole YTM, ei edes KTM. Period.

🦄

Koetko siis, että tulot/varallisuus, koulutus/ammatti ja yhteiskunnallinen status eivät puoltaisi ns. ylempää luokitusta sinulle? Jos siis olet ulkoisesti kuitenkin kaunis.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Koetko siis, että tulot/varallisuus, koulutus/ammatti ja yhteiskunnallinen status eivät puoltaisi ns. ylempää luokitusta sinulle? Jos siis olet ulkoisesti kuitenkin kaunis.

Mieheni mielestä tietysti puoltavat.

Mutta tässä taisi olla kyseessä laajempien markkinoiden mielipide, jossa tilanne on eri, riippuen kuitenkin osittain kulloisenkin miehen omasta asemasta.

Eivätkä kaikki minua varmastikaan pitäisi kauniina. Lihasta on jo sen verran. 💪

🦄

• randombypasser kirjoitti:

Mun on mahdottoman vaikea ajatella itteeni mihinkään kategoriaan. YTMin voi tiettyä laskea heti pois, rahaa ja ulkonäköä ei ole riittävästi.
        Toisaalta mua ei taas juurikaan kiinnosta, mikä se kategoria voisi olla ja vielä vähemmän kiinnostaa miten muut mut saattaisi kategorisoida. Tai edes mitä ne mahtavat ajatella musta muuten kuin markkinaobjektina.

Sama mulla, ja se taso kun voi vähän liukua ja elää pitkin ihmisen elämää eri syistä, ja tietynlainen Gaussin käyrä on yleensä miehille suotuisampi. Tosin en mäkään halua, että olisin vain joku ns. objektiivisesti määriteltävä lyhenne, vaan siksi nuo alfa/beta-luonneanalyysit on mielestäni parempia itsearviointikeinoja jos sellaisilla haluaa leikkiä.

Ja kun omalla kohdallani siihen tasoon menee niin monta juttua ristiin rastiin. Positiivista nettovarallisuutta kirjaimellisesti peruskalliolla, mutta de facto pienet tulot. Kaksi leimattua, koukullista ja kylmästöityä farkkua joissa on pääomaa parisen tonnia kiinni yhteensä, mutta niihin pätee se mun mottoni että mikään ei toimi mut kaikki on aina mahdollista 😅 Ei vaan, ihan hyviä ja kunnossaolevia autoja kumpikin, mutta 20-23 vuotta tekee joskus tehtävänsä eikä mitään luksus- tai urheiluautoja uutenakaan.

Ulkonäköni on mielestäni jopa valttikortti, mutta asperger-piirteet muussa olemuksessa voi vesittää suurimman terän siitä jne.

Varmaan tuo, että Suomessa silloin kuukauden asunut muslimityttö lopulta teki mut mieheksi, kertoo paljon ympäristön vaikutuksesta kaikkeen, molemmin päin. Hän ei vielä täysin tajunnut suomalaista kulttuuria ja lontoota me yhdessä puhuttiin, joten ehkä siinä tuli kiinnitettyä huomiota enemmän ihmiseen itseensä. Hän ei nähnyt mua täysin kylähulluna, ja esim. kahvilla ollessa hän laittoi kätensä polveni päälle ja sanoi että olen hyvä ihminen kun tuli silloiset kotiasiani puheeksi jne. Samasta asiasta eli omaishoitajuudesta ei ymmärrystä kovin monelta suomitytöltä tullut, vaan monet tavallaan sietivät mua siitä huolimatta tms. Samoin työni saattoi näyttäytyä kovin erilaiselta eri naisten silmin 🙄

Omat henkiset lukkoni liittyivät tuolloin lähinnä siihen omaan valtavaan takamatkaani, ja naisten asenteeseen kokematonta miestä kohtaan. Tämä nainen taas teki sen varsin selväksi, että näki mut kiinnostavana siinä hetkessä ovensuussa kun heitin hänet kotiin johtotähdellä. Ajattelin että tilaisuus oli niin ainutkertainen, eikä ainakaan entisiin koulukavereihin verrata, jos sikseen on, vaan johonkin turbaanipäähän ja kyllä mä sellaisen olisin kestänyt 😅

• hondakuski kirjoitti:

Sama mulla, ja se taso kun voi vähän liukua ja elää pitkin ihmisen elämää eri syistä, ja tietynlainen Gaussin käyrä on yleensä miehille suotuisampi. Tosin en mäkään halua, että olisin vain joku ns. objektiivisesti määriteltävä lyhenne, vaan siksi nuo alfa/beta-luonneanalyysit on mielestäni parempia itsearviointikeinoja jos sellaisilla haluaa leikkiä.

Ja kun omalla kohdallani siihen tasoon menee niin monta juttua ristiin rastiin. Positiivista nettovarallisuutta kirjaimellisesti peruskalliolla, mutta de facto pienet tulot. Kaksi leimattua, koukullista ja kylmästöityä farkkua joissa on pääomaa parisen tonnia kiinni yhteensä, mutta niihin pätee se mun mottoni että mikään ei toimi mut kaikki on aina mahdollista 😅 Ei vaan, ihan hyviä ja kunnossaolevia autoja kumpikin, mutta 20-23 vuotta tekee joskus tehtävänsä eikä mitään luksus- tai urheiluautoja uutenakaan.

Ulkonäköni on mielestäni jopa valttikortti, mutta asperger-piirteet muussa olemuksessa voi vesittää suurimman terän siitä jne.

Varmaan tuo, että Suomessa silloin kuukauden asunut muslimityttö lopulta teki mut mieheksi, kertoo paljon ympäristön vaikutuksesta kaikkeen, molemmin päin. Hän ei vielä täysin tajunnut suomalaista kulttuuria ja lontoota me yhdessä puhuttiin, joten ehkä siinä tuli kiinnitettyä huomiota enemmän ihmiseen itseensä. Hän ei nähnyt mua täysin kylähulluna, ja esim. kahvilla ollessa hän laittoi kätensä polveni päälle ja sanoi että olen hyvä ihminen kun tuli silloiset kotiasiani puheeksi jne. Samasta asiasta eli omaishoitajuudesta ei ymmärrystä kovin monelta suomitytöltä tullut, vaan monet tavallaan sietivät mua siitä huolimatta tms. Samoin työni saattoi näyttäytyä kovin erilaiselta eri naisten silmin 🙄

Omat henkiset lukkoni liittyivät tuolloin lähinnä siihen omaan valtavaan takamatkaani, ja naisten asenteeseen kokematonta miestä kohtaan. Tämä nainen taas teki sen varsin selväksi, että näki mut kiinnostavana siinä hetkessä ovensuussa kun heitin hänet kotiin johtotähdellä. Ajattelin että tilaisuus oli niin ainutkertainen, eikä ainakaan entisiin koulukavereihin verrata, jos sikseen on, vaan johonkin turbaanipäähän ja kyllä mä sellaisen olisin kestänyt 😅

Enkä tiedä onko tämä varsinaisesti kuinka yleinen piirre gamma-miehillä, mutta tuntuu että omaa kiinnostavuutta on määritellyt ja määrittelee vieläkin tietynlainen harkitsevuus, kaukonäköisyys, laskelmointi yms. mutta jotenkin nurinkurisesti aina. Tai monella naisella on ollut jotenkin ihan eri tulokulma kaikkeen. 🙄 Olihan se kotona asuminen jo osa yhtä isoa El Masterplania, mutta monelle tosiaan turnoff. El Plan eli periaatteessa loppuelämän ajan osittainen taloudellinen riippumattomuus terveyssyistä, voi olla yhdelle voitto ja toiselle vain todistus kelvottomuudesta. Ja noista mun viime aikojen autokäänteistäkin voi olla montaa mieltä oliko se neroutta, pakkorako, vai hillitöntä tuuria 😆 Tarkoitan, että autojen itsensä lisäksi miehen tapa järkätä asiat tarvittaessa kuntoon osaamisensa ja jäljellejääneen tuttavaverkoston kanssa jne. Kun taas monet naiset kuin miehetkin, sivuuttaa monesti uudehkojen arvonaleneman tai ikäänkuin hyväksyy sen isona osana autoilun kokonaiskustannuksia. 🙄 Siitä en nyt lähde enempää edes paasaamaan, kuinka paljon mua ärsyttää naisten naureskelu, väheksyntä, ja samalla väheksyntä kokonaista pelinkehittäjäfirmaa ja välinevalmistajia kohtaan, kun valtavaa teknistä teoreettista asiantuntemustani ja keskinkertaisia suorituksia ratin takana ei oteta ollenkaan vakavasti. Kysyn vaan, miten se eroaa esim. salituloksistanne tai reeniohjelmistanne? No siten, että mun ei tarvitse postata joka päivä uusia päivityksiä tai kuvia aihepiiristä someen 😆

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

Enkä tiedä onko tämä varsinaisesti kuinka yleinen piirre gamma-miehillä, mutta tuntuu että omaa kiinnostavuutta on määritellyt ja määrittelee vieläkin tietynlainen harkitsevuus, kaukonäköisyys, laskelmointi yms. mutta jotenkin nurinkurisesti aina. Tai monella naisella on ollut jotenkin ihan eri tulokulma kaikkeen. 🙄 Olihan se kotona asuminen jo osa yhtä isoa El Masterplania, mutta monelle tosiaan turnoff. El Plan eli periaatteessa loppuelämän ajan osittainen taloudellinen riippumattomuus terveyssyistä, voi olla yhdelle voitto ja toiselle vain todistus kelvottomuudesta. Ja noista mun viime aikojen autokäänteistäkin voi olla montaa mieltä oliko se neroutta, pakkorako, vai hillitöntä tuuria 😆 Tarkoitan, että autojen itsensä lisäksi miehen tapa järkätä asiat tarvittaessa kuntoon osaamisensa ja jäljellejääneen tuttavaverkoston kanssa jne. Kun taas monet naiset kuin miehetkin, sivuuttaa monesti uudehkojen arvonaleneman tai ikäänkuin hyväksyy sen isona osana autoilun kokonaiskustannuksia. 🙄 Siitä en nyt lähde enempää edes paasaamaan, kuinka paljon mua ärsyttää naisten naureskelu, väheksyntä, ja samalla väheksyntä kokonaista pelinkehittäjäfirmaa ja välinevalmistajia kohtaan, kun valtavaa teknistä teoreettista asiantuntemustani ja keskinkertaisia suorituksia ratin takana ei oteta ollenkaan vakavasti. Kysyn vaan, miten se eroaa esim. salituloksistanne tai reeniohjelmistanne? No siten, että mun ei tarvitse postata joka päivä uusia päivityksiä tai kuvia aihepiiristä someen 😆

"kun valtavaa teknistä teoreettista asiantuntemustani ja keskinkertaisia suorituksia ratin takana ei oteta ollenkaan vakavasti. Kysyn vaan, miten se eroaa esim. salituloksistanne tai reeniohjelmistanne? No siten, että mun ei tarvitse postata joka päivä uusia päivityksiä tai kuvia aihepiiristä someen 😆"

älä pliis kirjoita enempää rallista tähän lankaan mutta aamun naurut :D 🤣👏🏼

• hondakuski kirjoitti:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Gamma Male

Tossa aika hyvä määritelmä noista gammoista, mistä olen kirjoittanut.

• Anonyymi
        hondakuski kirjoitti:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=GammaMale

Ei ihan toiminut, kokeillaan uudestaan

Kiitos! Tuohan kuvasi minua melko hyvin! Pari eroavaisuutta löytyy:

- En ole manipulatiivinen.
        - Arvostan kaikenlaisia ihmisiä ja näiden ihmisten seuraa niin kauan, kuin he eivät yritä muuttaa minua.
        - Arvostan myös materiaan perustuvaa menestystä.

Voinko näistä huolimatta olla gamma female? 😁

🦄

• hondakuski kirjoitti:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=GammaMale

Ei ihan toiminut, kokeillaan uudestaan

Olihan tuossa gamman kuvauksessa sinällään paljon tuttua...

Manipulointi terminä kuuostaa aina ikävältä, mutta toisaalta olen aina ollut pirun hyvä saamaan ihmiset tekemään niitä asioita mitä juuri sillä hetkellä pitäisi tehdä, joka sattuu samalla olemaan se mitä haluan saada aikaiseksi. Tosin niitä ei tartte jekuttaa siihen, vaan kerron kylmät faktat ja sitten rullataan hihat.

Ja efektiivisesti unelma olisi taloudellinen riippumattomuus ja muutto jonnekin, missä lähin ihminen on noin neljä kertaa vuodessa alle 10km etäisyydellä 😂

Olihan tuossa gamman kuvauksessa sinällään paljon tuttua...

Manipulointi terminä kuuostaa aina ikävältä, mutta toisaalta olen aina ollut pirun hyvä saamaan ihmiset tekemään niitä asioita mitä juuri sillä hetkellä pitäisi tehdä, joka sattuu samalla olemaan se mitä haluan saada aikaiseksi. Tosin niitä ei tartte jekuttaa siihen, vaan kerron kylmät faktat ja sitten rullataan hihat.

Ja efektiivisesti unelma olisi taloudellinen riippumattomuus ja muutto jonnekin, missä lähin ihminen on noin neljä kertaa vuodessa alle 10km etäisyydellä 😂

Sama omalla kohdallani, että olen mä mielestäni jopa yllättävänkin hyvä "manipuloimaan" ihmisiä tai omasta mielestäni järjestelemään asioita, ollakseni asperger-tapaus. Tai tiedä vaikka siitä olisi jopa jonkinlaista apuakin, kun ihmisten käytöstä ja reaktioita tulee usein ikäänkuin luettua aika tarkkaan, ne jää mieleen tietyn logiikan mukaisesti, ja kaiken lisäksi mä osaan esittää asiani yleensä kohteliaasti, tietyllä tavalla kiltin pojan imagolla, ja niin että mua ei varsinaisesti voi syyttääkään mistään vaan asia jää auki monen harmaan sävyn sävyttämänä, kuten idolillani Alonsolla monessa asiassa uran varrella 😅

Esimerkkeinä nyt vaikkapa El Plan vaikka se sinänsä perustuu ihan totuudenmukaiseen ja kokonaisvaltaiseen arvioon työkyvystäni mutta niinku päämäärätietoisuus asiaan liittyen, "kiva" lääkitys, Hondan leimaamiseen liittyen sinkkimaalin suihkiminen "pikkuasiaan" jonka olisin ottanut ihan suosiolla hylyksikin mutta mukava inssi antoi suullisen huomautuksen ja oli joistain asioista aivan autuaan tietämätön, paljon työkaluja yms. on tullut hyödynnettyä vähän Homer Simpson ja Ned Flanders -hengessä tai lähinnä niin että olen pyytänyt ja saanut käytännön apua niiden omistajilta (välillä vttuilun kera) mutta kuitenkin 😁

Mutta suorasta kusettamisesta irtisanoudun, ihan henkilökohtaisessa elämässä tai työni osalta. Aina tietenkin pikkuasioita kaunistellaan sinne tänne, turha esim. jonkun shitboxin mittarilukemaa on aina töksäyttää jos oma arvio on että jo komponentti ei ole alkuperäinen tms. Eikä tosiaan jää liki 12 vuoden ajalta mieleen yhtään reklamaatiota, josta olisi jäänyt kummallekaan osapuolelle huono maku suuhun tai että kumpikaan osapuoli olisi alkanut vääristelemään asioita omaa etua tavoitellen. Ja se nyt on oma taitolajinsa, että voitto tehdään ostohetkellä. Mulla nyt on aina aikaa odotella, mutta kun siirtokehoitukset uhkaa niin hinnatkin monesti tippuu näppärästi 😁

• Anonyymi

Vaan missä viipyvät nämä trans-naiset ja turresukupuoliset ?

• Anonyymi

No kun nuo palstaprinssit eivät voi puhua keski tason miehistä, eli niistä oikeista taviksista. He kun itse ovat omasta mielestään taviksia, mutta eivät mitenkään päin tulkiten saa edes itse itseään mahdutettua KTM kategoriaan. Näin ollen he ovat vain pudottaneet koko KTM käsitteen pois ja tavis on nykyään ätmi (ATM). Erinomaisen kätevää.

Naisista taas ei käytetä käsitettä ATN, sillä he eivät osaa edes tunnistaa tuota kategoriaa naisiksi. Heillä on vaikeuksia tunnistaa edes oikeita KTN tason naisia, eli tavisnaisia, naisiksi. Palstaprinssin mielestä "tavisnainen" on sellainen hieman heikompi tasoinen YTN ja siihen hänellä itselään pitäisi olla mahkut. Kun ei ole niin itkupotkuraivari.

• Anonyymi

Ja sitten on tietysti Välis, joka kuvittelee ätmin olevan synonyymi vanhan kansan kunnon miehelle. Hänen itsepetoksensa on jo suorastaan patologista laatua.

• Anonyymi

hömppöpomppl.. muerr JOO MIKÄ ON pikkup´mustapuhelin a mikä on valkoilen lätty

• Anonyymi

V*ttu, maailma tarvii lisää kolmi/nelikirjaimisia lyhenteitä

• Valitettavasti kaikki kolmi- ja nelikirjaimiset lyhenteet on käytetty loppuun. Ole hyvä ja rekisteröi uusi viisikirjaiminen lyhenne.

Ystävällisin terveisin,
        Lyhennedirektoraatti

• Anonyymi

Propagandaa, jota naisia vihaavat miehet kylvävät toisistaan. Mies on miehelle susi.

• Anonyymi

Olin jo melkein unohtanut nuo luokitukset. Joskus aikoinaan kun pyörin palstalla aktiivisemmin, noita termejä tosiaan vilisi ihmisten puheissa kyllästymiseen asti. Itse en pidä niistä, sillä vaikka miten voitaisiin laittaa tietyt kriteerit minkä mukaan ketäkin meistä voisi luokitella, puhutaan silti ihmisistä, yksilöistä.

• Anonyymi

jos olet osittain samaa mieltä jonkin toien kanssa niin olet mös päämääräisesti erimieltä hänen kanssaan.

• Anonyymi

Nyt pitäisi enää päästä eroon ätmeistä ja jännämiehistä, ja muusta typerästä luokittelusta ja lokeroinnista!

Lokerointi johtaa kapeaan maailmankuvaan, aiheuttaa haitallista putkinäköä, sosiaalisia ongelmia.

- Sheena

• Eli siis suoraan luettuna ja nimenomaan järjestyksessä pitäisi maailmasta poistaa:
        -ätmit
        -jännämiehet
        -luokittelut (ihmisten)
        -lokeroinnit (ihmisten)

Tuossa järjestyksessä naisnäkökulma on kohtalaisen selkeä 😂

• Anonyymi

Eli siis suoraan luettuna ja nimenomaan järjestyksessä pitäisi maailmasta poistaa:
        -ätmit
        -jännämiehet
        -luokittelut (ihmisten)
        -lokeroinnit (ihmisten)

Tuossa järjestyksessä naisnäkökulma on kohtalaisen selkeä 😂

Aivan... ätmit ja jännämiehet itsessään ovat miesten eli ihmisten luokittelua 👎.

Enemmän uskallusta ymmärtää ihmisten erilaisuutta luokittelun sijaan. Löytämään erilaisista ihmistä samankaltaisuuksia lokeroinnin sijaan. Avoimuutta ennakkoluulojen, leimaamisen ja kolmikirjainyhdistelmien tilalle 👍.

- Sheena

• Toisaalta juuri lokerointi auttaa jäsentämään suurta massaa, jolloin tiedetään mistä puhutaan.

Ihmisiä lokeroidaan virallisestikin, vaikka läheskään kaikki ihmiset eivät sovi noihin lokeroihin.

Vanhukset, vaikeasti työllistettävät, vammaiset jne

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Toisaalta juuri lokerointi auttaa jäsentämään suurta massaa, jolloin tiedetään mistä puhutaan.

Ihmisiä lokeroidaan virallisestikin, vaikka läheskään kaikki ihmiset eivät sovi noihin lokeroihin.

Vanhukset, vaikeasti työllistettävät, vammaiset jne

Virallisia tilastoja varten jonkinlainen lokerointi on tarpeen. Kuitenkin muistettava, ettei nekään kerro juuri mitään, paitsi sen tilastoitavan asian osasen lukumäärän. Esimerkiksi tilasto kertoo paljonko on v 2021 avioliitosta/rekisteröidystä parisuhteesta eronneita. Se ei kerro kuinka moni erosi avoliitosta.

• Musta on persiistä moiset lokeroinnit. Ikäänkui ihminen olisi joku palkintosonni ruusuke kaulassa, että voi että, olet hyvä yksilö. Ruusukkeen saamatta jääjähän on sitten ei niin hyvää ainesta.

Kuka molo haluaa jonkun palkintolehmän itselleen? Mitä sillon edes virkaa?

Itse ihastun ihmiseen. Kaikki muu siinä on ympärillä, on jotain sellaista jonka ihminen on hankkinut itselleen geeniensä, elintapojensa yms lukemattomien tekojen hinnalla. Ensijaisesti ihmisessä kiehtoo se, viihtyykö yhdessä vai ei. Ja tämä sama koskee niin parissuhdetta kuin muitakin ystävyyssuhteita.

• Anonyymi

Lokeroinnit on tyhmiä, koska ne ei pidä paikkaansa.

• Lokerointi on ihmiselle luontainen tapa saada kokemaansa maailmaa jonkinlaisen järjestykseen. Ongelmia syntyy, kun vähemmistö päättää lokeroinnin säännöistä ja niihin liittyvistä yleistyksistä. Mutta tilastollisesti lokeroinnit pääosin pitävät varsin hyvin paikkansa, vain yleistykset vuotavat.

• Anonyymi

Lokerointi on ihmiselle luontainen tapa saada kokemaansa maailmaa jonkinlaisen järjestykseen. Ongelmia syntyy, kun vähemmistö päättää lokeroinnin säännöistä ja niihin liittyvistä yleistyksistä. Mutta tilastollisesti lokeroinnit pääosin pitävät varsin hyvin paikkansa, vain yleistykset vuotavat.

Olipa hyvin sanottu.

• Anonyymi

Lokerointi on ihmiselle luontainen tapa saada kokemaansa maailmaa jonkinlaisen järjestykseen. Ongelmia syntyy, kun vähemmistö päättää lokeroinnin säännöistä ja niihin liittyvistä yleistyksistä. Mutta tilastollisesti lokeroinnit pääosin pitävät varsin hyvin paikkansa, vain yleistykset vuotavat.

Haluaisin lisätä tähän, että sama pätee mielestäni vaatteisiin! Vaate on aina viesti!

Kaupungissa tulee jp hirveä määrä ihmisiä vastaan. Vaatteista saa edes jonkinlaista vinkkiä siitä, ollaanko samoilla linjoilla.

Ikävä kyllä mitä enemmän tulee ikää, sen tavallisemmaksi tahtoo mennä.

• Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin lisätä tähän, että sama pätee mielestäni vaatteisiin! Vaate on aina viesti!

Kaupungissa tulee jp hirveä määrä ihmisiä vastaan. Vaatteista saa edes jonkinlaista vinkkiä siitä, ollaanko samoilla linjoilla.

Ikävä kyllä mitä enemmän tulee ikää, sen tavallisemmaksi tahtoo mennä.

No onhan se ehkä tavallaan viesti, mutta toisaalta... No nyt esimerkiksi minä. Olen oikeastaan aina pyrkinyt pukeutumaan jätkämäisesti, käytännöllisesti ja huomiota herättämättömästi. Vaatteet voi olla vähän sinnepäin eikä niin justiinsa, osin rikkikin, asian voi nähdä statementinakin. Mutta sitten työaikana vaatteiden pitää olla tilanteeseen sopivat, siistit ja ehjät jne. Jos kohtaat minut töissä ja vapaa-ajalla, saisit vaatteistani helposti täysin erilaiset viestit.

Allekirjoitan tuon vanhuus-osan, jos kohta vanhemmiten välittää vielä vähemmän siitä, sattuuko päähän isoisän olkihattu, paidaksi valkoinen kauluspaita, keltaiset polvishortsit ja jalkaan punaiset kumisaappaat.

• KTM ja KTN varmaan ovat niin keskikastia, neutraaleja, ja pariutuvat paljon keskenään, kriteerien täyttyessä helposti molemmin puolin. Eivät aiheuta samanlaista tunteenpurkausta kuin nämä kaksi ääripäätä, YT ja AT.

• No tuossa mielessä se on ymmärrettävää kyllä. Tavanomaisesta ei jaksa siis jauhaa.

Mutta toisaalta palstalla tuhistaan jatkuvasti siitä, kuinka naiset naivat tai ainakin yrittävät naida ns. ylöspäin ja siinä mielessä luulisi palstalla olevan paljonkin asia K-ihmisistä...

No tuossa mielessä se on ymmärrettävää kyllä. Tavanomaisesta ei jaksa siis jauhaa.

Mutta toisaalta palstalla tuhistaan jatkuvasti siitä, kuinka naiset naivat tai ainakin yrittävät naida ns. ylöspäin ja siinä mielessä luulisi palstalla olevan paljonkin asia K-ihmisistä...

Mietin tuotakin kyllä. Jokainen varmaan tahtoo löytää, itselleen niin hyvän kuin mahdollista. Ei yksin naiset. Sitten on tietty niitäkin, jotka vain tyytyy siihen mitä sattuu tarjolla olemaan, vaikka ilman rakkautta, kun ei haluta taikka osata olla yksin yhtään.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mietin tuotakin kyllä. Jokainen varmaan tahtoo löytää, itselleen niin hyvän kuin mahdollista. Ei yksin naiset. Sitten on tietty niitäkin, jotka vain tyytyy siihen mitä sattuu tarjolla olemaan, vaikka ilman rakkautta, kun ei haluta taikka osata olla yksin yhtään.

Jos ihminen nyt omaa edes jonkinlaisen itsekuunioituksen, niin ei hän varmaankaan huonointa mahdollista halua. Se sitten tietenkin on oma lukunsa, että miten kukakin sen paremmuuden määrittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ihminen nyt omaa edes jonkinlaisen itsekuunioituksen, niin ei hän varmaankaan huonointa mahdollista halua. Se sitten tietenkin on oma lukunsa, että miten kukakin sen paremmuuden määrittää.

Tietysti näin.

• Monesti tiettyjen sanojen käytölle on omat huippukautensa ja toisaalta sanojen merkitys voi muuttua runsaassa käytössä.

Varsinkin naisten kohdalla tuo tasoajattelu on vaikeaa.

Mies joka ei saa seksiä, ei saa helposti parisuhdettakaan ja toisin päin.

Naiset saavat usein helposti seksiä, koska monet miehet panevat kaikkea mikä liikkuu, mutta se sama nainen, jolta saa helposti seksiä ei olekaan toiveiden mukainen aviopuoliso. Eli seksin suhteen on vaikea löytää oman tahdon vastaisia ATN: iä. Olen itsekin monesti baareissa nähnyt lihavan ja vanhan naisen ympärillä pyörivän miehiä kuin hunajapurkilla. Viimeksi ravintola Oivan karaokessa.

• Anonyymi

"Mies joka ei saa seksiä, ei saa helposti parisuhdettakaan ja toisin päin."

Tuo ei kyllä pidä paikkansa, ainakaan toisinpäin. Tunnen useamman miehen, jotka kyllä saavat seksiä, mutta parisuhderintamalla ei käy flaksi, vaikka tosiaan tahtoisivat. He ovat niitä miehiä, joita vain pannaan, mutta joita yksikään nainen ei suostu parisuhteeseen kelpuuttamaan. Sellaisiakin miehiä on paljon.

Ja kyllä mä tunnen useamman sellaisenkin miehen, jotka eivät todellakaan ole koskaan saaneet irtoseksiä, mutta parisuhteessa ovat olleet. Itselläni on ollut kaksi miesystävää, jotka olivat juuri tuollaisia. Kummallakaan ei ole ikinä käynyt flaksi irtoseksin suhteen. Tuosta aiheesta tuli molempien kanssa puhuttua. Molemmat ovat silti olleet parisuhteissa, paitsi minun niin myöskin muun naien kanssa. Toinen minun jälkeeni ja toinen ennen minua. Että eipä tuo seksin saaminenkaan nyt suoraan parisuhteeseen korreloi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei kyllä pidä paikkansa, ainakaan toisinpäin. Tunnen useamman miehen, jotka kyllä saavat seksiä, mutta parisuhderintamalla ei käy flaksi, vaikka tosiaan tahtoisivat. He ovat niitä miehiä, joita vain pannaan, mutta joita yksikään nainen ei suostu parisuhteeseen kelpuuttamaan. Sellaisiakin miehiä on paljon.

Ja kyllä mä tunnen useamman sellaisenkin miehen, jotka eivät todellakaan ole koskaan saaneet irtoseksiä, mutta parisuhteessa ovat olleet. Itselläni on ollut kaksi miesystävää, jotka olivat juuri tuollaisia. Kummallakaan ei ole ikinä käynyt flaksi irtoseksin suhteen. Tuosta aiheesta tuli molempien kanssa puhuttua. Molemmat ovat silti olleet parisuhteissa, paitsi minun niin myöskin muun naien kanssa. Toinen minun jälkeeni ja toinen ennen minua. Että eipä tuo seksin saaminenkaan nyt suoraan parisuhteeseen korreloi.

Tämä jälkimmäinen on aika loogista.

"Ja kyllä mä tunnen useamman sellaisenkin miehen, jotka eivät todellakaan ole koskaan saaneet irtoseksiä, mutta parisuhteessa ovat olleet. "

Kun se hänestä kiinnostunut nainen on löytynyt, niin sen kanssa aloitetaan parisuhde tai muuten voi olla, että seuraavan kiinnostuneen löytymiseen voi mennä aikaa

"Tunnen useamman miehen, jotka kyllä saavat seksiä, mutta parisuhderintamalla ei käy flaksi, "

Tämä on taas minun kokemustaustallani toisin, mutta ehkä asia selittyy sillä, että mies voi nostaa parisuhdestatustaan myös rahalla, statuksella tms.

Ehkä asiat ovat muuttuneet. Naisetkin ovat seksuaalisen vapautumisen myötä ruvenneet vain panemaan ja varatut naiset pettävät enemmän kuin ennen. Itse kun olin Tinderissä, huomasin kyllä, että sellaisetkin naiset, jotka kertoivat profiilitekstissään "ei yhden yön jutuille" tai olivat liikkeellä "tositarkoituksella" olivat kyllä valmiita hylkäämään periaatteensa välillä.

Tosin meidän kummankaan muutamilla kokemuksilla ei ole juurikaan painoarvoa totuudessa.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Tämä jälkimmäinen on aika loogista.

"Ja kyllä mä tunnen useamman sellaisenkin miehen, jotka eivät todellakaan ole koskaan saaneet irtoseksiä, mutta parisuhteessa ovat olleet. "

Kun se hänestä kiinnostunut nainen on löytynyt, niin sen kanssa aloitetaan parisuhde tai muuten voi olla, että seuraavan kiinnostuneen löytymiseen voi mennä aikaa

"Tunnen useamman miehen, jotka kyllä saavat seksiä, mutta parisuhderintamalla ei käy flaksi, "

Tämä on taas minun kokemustaustallani toisin, mutta ehkä asia selittyy sillä, että mies voi nostaa parisuhdestatustaan myös rahalla, statuksella tms.

Ehkä asiat ovat muuttuneet. Naisetkin ovat seksuaalisen vapautumisen myötä ruvenneet vain panemaan ja varatut naiset pettävät enemmän kuin ennen. Itse kun olin Tinderissä, huomasin kyllä, että sellaisetkin naiset, jotka kertoivat profiilitekstissään "ei yhden yön jutuille" tai olivat liikkeellä "tositarkoituksella" olivat kyllä valmiita hylkäämään periaatteensa välillä.

Tosin meidän kummankaan muutamilla kokemuksilla ei ole juurikaan painoarvoa totuudessa.

Tuossakin on monta ajatusvirhettä. En sanonut, etteikö noilla miehillä olisi ollut parisuhteeseen tulijoita. Sanoin, että irtoseksiä ei ole tippunut, yrityksistä huolimatta. Itse jopa tunnen ja tiedän erään naisen, joka oli ollut aiemmin kovasti nykyistä eksääni parisuhteeseen hinkumassa. Kaikki naisetkaan eivät vaan ole irtoseksistä kiinnostuneita.

Naiset ovat aina myös ihan vaan panneet. Tuo on tuollaista olemattoman muinaisen "hyveellisyyden" kuvittelua, vaikka todellisuudessa naiset ovat tuossa asiassa varsin samanlaisia kuin miehetkin. Ovat nyt ja ovat aina olleet. Ei toivotuista raskauksista "eroon pääseminen" on vanhinta olemassa olevaa lääketiedettä.

Tinderissä ja muissa tuollaisissa kuitenkin varsin julkisissa sovelluksissa kannattaa myös käyttää aivojaan kun niitä tekstejä lukee. Ne profiilit voivat lävähtää ihan kenen tahansa eteen ja valtaosa ihmisistä kaunistelee mitä oikeasti haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahvistan tuon kokemuksen. Miehiä on kahdenlaisia, niitä joITA naidaan ja niitä joTKA naidaan. Valtaosalle naisista nuo ovat kaksi ihan ei miestyyppiä. Ja siis meneväthän jotkun miehetkin naimisiin ihan kirjaimellisesti huorien, eli prostituoitujen kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossakin on monta ajatusvirhettä. En sanonut, etteikö noilla miehillä olisi ollut parisuhteeseen tulijoita. Sanoin, että irtoseksiä ei ole tippunut, yrityksistä huolimatta. Itse jopa tunnen ja tiedän erään naisen, joka oli ollut aiemmin kovasti nykyistä eksääni parisuhteeseen hinkumassa. Kaikki naisetkaan eivät vaan ole irtoseksistä kiinnostuneita.

Naiset ovat aina myös ihan vaan panneet. Tuo on tuollaista olemattoman muinaisen "hyveellisyyden" kuvittelua, vaikka todellisuudessa naiset ovat tuossa asiassa varsin samanlaisia kuin miehetkin. Ovat nyt ja ovat aina olleet. Ei toivotuista raskauksista "eroon pääseminen" on vanhinta olemassa olevaa lääketiedettä.

Tinderissä ja muissa tuollaisissa kuitenkin varsin julkisissa sovelluksissa kannattaa myös käyttää aivojaan kun niitä tekstejä lukee. Ne profiilit voivat lävähtää ihan kenen tahansa eteen ja valtaosa ihmisistä kaunistelee mitä oikeasti haluaa.

" En sanonut, etteikö noilla miehillä olisi ollut parisuhteeseen tulijoita. Sanoin, että irtoseksiä ei ole tippunut, yrityksistä huolimatta. "

""Ja kyllä mä tunnen useamman sellaisenkin miehen, jotka eivät todellakaan ole koskaan saaneet irtoseksiä, mutta parisuhteessa ovat olleet. ""

Nyt olen vähän hukassa tämän kanssa. Miehet eivät siis ole saaneet koskaan irtoseksiä, mutta parisuhteeseen tulijoita olisi ollut jonossa. Ovatko miehet siis nyt parisuhteessa, ja yrittäneet irtoseksiä, mutta naiset kertoneet, että ei, mutta seurustella voidaan jos eroat?
        Vai ovatko he olleet parisuhteessa ja eronneet ja yrittäessään irtoseksiä naiset ovat kertoneet, että seksiä tulee heti kun ostat sormuksen?

Osaatko siis kuvailla millaisia nuo parisuhteeseen kelpaavat, mutta irtosuhteeseen kelpaamattomat miehet ovat ja toisin päin. Millaisia ovat ne miehet, jotka kelpaavat vain panoksi.

"Kaikki naisetkaan eivät vaan ole irtoseksistä kiinnostuneita."
        Sitä en ole ikinä väittänytkään

"Naiset ovat aina myös ihan vaan panneet. Tuo on tuollaista olemattoman muinaisen "hyveellisyyden" kuvittelua, vaikka todellisuudessa naiset ovat tuossa asiassa varsin samanlaisia kuin miehetkin. Ovat nyt ja ovat aina olleet."

Osittain totta ja osittain potaskaa. Naiselle vahinkoraskauden seuraukset olivat paljon vakavammat ennen kuin nyt ja suhtautuminen yksinhuoltajuuteen oli paljon jyrkempää kuin nyt. Seksuaalisen vallankumouksen edesauttajat olivat antibiootit, ehkäisypilleri ja isyystestit. Lisäksi naiten vapautumista ovat lisänneet yhteiskunnan lisääntyneet tuet ja naisten kohoaminen työelämässä.

Totta sanomassasi oli se, että aina on ollut myös naisia, jotka eivät ole välittäneet yhteiskunnan normeista ja panneet ympäriinsä.

• Anonyymi

juviottavaakin jos kokeile painaa jonkin tietokoneen sisälle soermella että toimiikohan tuo osaq kunnolisesti nyt, mutta mutta ei niin saa sähköiskuja noista kyllåä

• Minusta nuo lyhenteet ovat ovat vähän teoreettisen tuntuisia. Itse kyllä allekirjoitan nuo luokitukset joissa verrataan jännämiehiä ja kilttejä/kunnollisia. Minusta niissä on totuuspohjaa vaikka ne tietysti todellisuutta kärjistääkin. Ongelma ehkä on tuo näkökulma jossa ne nähdään voittajina ja häviäjinä vaikka minusta kyse on enemmän erilaisuudesta.

En muista luinko vai kuulinko joskus hyvän vertauksen lintumailmasta. Fasaanikukot esittelevät mielellään sulkiaan, fyysistä kokoaan sekä käyttäytyvät hyvinkin mahtipontisesti. Lopputuos usein on se että muutama naaras siihen haaremiin liittyy. Toisaalta taas on joutsenia joille tulee se yksi kumppani jonka kanssa perheestä huolehditaan. Jos kumppanin matka päättyy vaikka tuulivoimalan lapoihin niin toinen siellä lammella edelleen kelluu odottamassa toista saapuvaksi.

No kyllähän meillä ihmisillä jonkinlaiset sulat on kaikilla ja jos tarpeeksi raaputetaan niin ehkä myös se joutsenen luonto löytyy. Mailma ei vain ole reilu ja noita sulkia voi saada jo syntymälahjana. Fyysiset ominaisuudet, vanhemmat/koti sekä asuinympäristö ja ystävät ovat erinlaisia. Samoin ne muokkaavat tuota luonnetta.
      Aina puhutaan itsensä kehittämisestä ja jos haluaa niin voi miettiä kumpaan kannattaa panostaa. Sulkiin tai luonteeseen. Toki aina on mhdollista että sulat on kunnossa ja luonne kuin joutsenella. Toinen kysymys sitten on että vaaditaanko nykyään molempia vai riittäkö jos painottuu selkeästi toiseen suuntaan.

Lintuvertaus on minusta siinäkin mielessä hyvä että vaikka perinteisesti tuo ehkä koskisi miehiä niin sanoisin että nykyään ja tulevaisuudessa tuo vertaus on ihan sukupuolineutraali.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3111
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1782
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    Aihe