Renny Harlinilla on hyvä maku naisten suhteen

Anonyymi-ap

63-vuotias Harlin on naimisissa 28-vuotiaan naisen kanssa, ja loppukesästä syntyi pariskunnalle perheeseen myös tytär. Eipä ottanut vaivoikseen vanhaa akkaa, jotain ylipainoista ja mahoa norsua joka ei tee muuta kuin kitisee koko ajan jostakin.

23

794

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otti sitten nuoren norsun joka rahasta jaksaa pappararaista katsella. Katsokaa heitä! Papparainen jota kukaan rahanahne ei katselis vaan juoksis karkuun!

• Anonyymi

Hirveä sotanorsu tämä harlin. Vanha ukko. Ryppyinen pappa. Ei rahallakaan ole itseään nuoreksi saanut. Mutta rahanahneita piipwrtäjiä kyllä jopa lapsia tekemään. Joka panolla ajattelee ikäistään naapurin poikaa.sulkee tärisevältä ukkelilta silmät. Naapurissa on kiva piipahtaa..

• Anonyymi

Älä ihmettä, ajatteletko sinä tosiaan jotain naapurin poikaa kun hierot itseäsi lapaseen?
        Onneksi Rennyn ei tarvitse tehdä niin, vaan astuu komeasti nuorta morsianta ja jälkikasvuakin tulee kuin liukuhihnalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ihmettä, ajatteletko sinä tosiaan jotain naapurin poikaa kun hierot itseäsi lapaseen?
        Onneksi Rennyn ei tarvitse tehdä niin, vaan astuu komeasti nuorta morsianta ja jälkikasvuakin tulee kuin liukuhihnalta.

Tai sitten joku muu hoitaa sen astumispuolen.

• Anonyymi

Papparaisilta otetaan rahat ja rakastajilta elämä.

• Anonyymi

Joku ätmi ottaa tuonkin äijän lapsen omakseen kun äijä kupsahtaa. Noh, elämä on varmasti nastaa kun ätmi pääsee johanna kanssa julkkispiireihin ja seiskan kanteen.

• Anonyymi

Mitä muita tulevaisuudensuunnitelmia sinulla on, vai onko tuo "päästä ätminä Seiskan kanteen" se ainoa?

🤣🤣😅😂😅

• Anonyymi

Mä en lähtis kirjoittamaan tota tekstiä julkisesti.
        Siitä voi poikia sulle sellasia ongelmia jota maksat loppuelämäsi.

Ja mitä ko henkilöihin tulee niin se on heidän asiansa, ei sinun.

• Anonyymi

28 on palstakriteereillä täysi kurppa.

• Anonyymi

Se oli heidän asiansa. Ei se teille kateellisille panettelijoille kuulu.

• Anonyymi

Nimenomaan, HE tekivät omat päätöksensä foorumi kirjoittajille se ei kuulu.

• Anonyymi

Arvostan kyllä Rennyä, mies tekee 63-vuotiaana sen mihin nuoret pojanklopit ei pysty.

• Anonyymi

Renny ei saisi ikäistään naista. Kukaan täysikasvuinen ei tahdo mieleltään jälkeenjäänyttä pikkupoikkelia😅

• Anonyymi

Sinuako haluaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuako haluaa?

Ei ainakaan Renny halua, vaan nuoren naisen.

• Anonyymi

Kantsii ottaa nyt tietty se isyys testi :DD

• Anonyymi

Isolla rahapussilla saa paljon anteeksi

• Anonyymi

50v mies ja vaihdoin 40 lahnan puolta nuorempaan.Kysyy kuntoa mikä oli hakusassa kun lahnan jäljiltä oli tunnepuolikin jäissä.Viime yökin jäätävää menoa luxushotellin parisängyssä.Elämä hymyilee🥰

• Anonyymi

Ja sitte heräsit kotona hikisenä hetekalta kuten aina ennenkin, elarit maksamatta.

• Anonyymi

Jos Renny ei olisi niin komea, ei saisi nuoria naisia.

• Anonyymi

Rahalla saa kokea itsensä keskinkasvuiseksi munansa perässä juoksevaksi pässiksi joka ei tahdo henkisesti kasvaa,kehittyä tai viisastua. Ei kunnioita toisen nuoruutta vaan tunkee siinne minne ei ikäisenään kuulu.

• Anonyymi

Iällä on merkitystä. Iän myötä kuuluu kehittyä ja kasvaa sen mukana. Jälkeenjääneet jää jälkeen iän tuomasta kehityksestä,tökkii paikoillaan. Ikääntyminen on rikkaus,

• Anonyymi

Niin, vaikka Renny on minua useita vuosia vanhempi niin mikä etten itsekin ottaisi sellaista sipsakkaa nuorta vaimoa kuten hällä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      15
      2940
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2537
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1403
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      969
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      863
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe