Mistä on kyse JT kristillisyydestä?

Anonyymi-ap

Jos haluamme elää ikuisesti Jumalan uudessa maailman ajassa, niin meidän täytyy tunnustaa tosi seurakunta eli kirkko ja sen perustus, viitaten niihin Jeesus sanoi:
Matteus 16:18

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jehovat eivät ole kristityitä. Sitä ei lasketa edes kristinoppiin.
      Se on joku ihan harhainen huijausjengi.

      • Anonyymi

        Raamattu on eri mieltä, mutta sinähän et sitä ymmärrä!
        Raamattu osoittaa, että sinä olet harhainen, saatanan juoksupoika ja tällä palstalla niitä riittää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on eri mieltä, mutta sinähän et sitä ymmärrä!
        Raamattu osoittaa, että sinä olet harhainen, saatanan juoksupoika ja tällä palstalla niitä riittää!!

        Raamattu todistaa, etteivät JT seuraa Jeesuksen sanoja. He vääristävät Jeesuksen opetuksia.
        Siis he ovat huijareita.
        Jeesus käski uudestisyntyä. Myydä omaisuutensa ja jakaa se köyhille. Ei järjestölle.
        Uskollinen orja on yksilö. Ei amerikan huuhaa järjestö. Jeesus kielsi mennä talosta taloon.
        Jeesus käski ottaa vastaan Pyhän hengen armolahjat. JT sanoo:" antaa Jeesuksen puhua mitä puhuu, me emme ota armolahjoja." J.n.e.


    • Anonyymi

      Höpö höpö. Osuvampi raamattuviittaus kommentillesi on Sananl. 14:15

      • Anonyymi

        Täällä JT kertoi että nimike "järjestö" on kopsattu elokuvasta, jossa Sean Connery näytteli agentti 007:ää, ja hänen vastapuolenaan oli juuri tuo "järjestö"


      • Anonyymi

        Jossittelija!

        Raamattu antaa meille OIKEAT vastaukset.
        Vaikka monet nimittävät rakennuksia, joihin ihmiset kokoontuvat jumalanpalveluksiin, ” “kirkoiksi “, niin tiedätkö, ettei Raamattu missään käytä niistä sitä nimitystä ? Raamatussa sana ” Kirkko ” sikäli kun se jossakin raamatunkäännöksessä esiintyy, viittaa AINA IHMISIIN, todellisuudessa ihmisjoukkoon eli seurakuntaan
        Filemonille 2.


    • Anonyymi

      Lainaus
      ”Raamattu todistaa, etteivät JT seuraa Jeesuksen sanoja. He vääristävät Jeesuksen opetuksia.
      Siis he ovat huijareita.
      Jeesus käski uudestisyntyä. Myydä omaisuutensa ja jakaa se köyhille.


      Takaan ettet sinäkään antaisi omaisuuttasi köyhille joten ihan turha kirjoittaa tuollaista soopaa.
      Sekin osoittaa suuren tietämättömyytesi kun väität että Jeesus kielsi menemästä ovelta ovelle. Kannattaisiko ihan ekaksi lukea sitä Raamattua hieman enemmän.
      Eli et ole todellakaan lukenut väittäessäni tuollaista. En viitsi edes vaivautua kommentoimaan tämän enempää.

      • Anonyymi

        Olen jakanut jo omaisuuteni köyhille.
        En omista mitään. Enkä aio omaisuutta hankkiakkaan. Mitä minä sillä teen.
        Minä kerään aarteita taivaaseen.
        Joten tuki suusi amerikanhömppälahkomainosvaltuutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jakanut jo omaisuuteni köyhille.
        En omista mitään. Enkä aio omaisuutta hankkiakkaan. Mitä minä sillä teen.
        Minä kerään aarteita taivaaseen.
        Joten tuki suusi amerikanhömppälahkomainosvaltuutettu.

        Omaisuus piti jakaa köyhille, ei lahjoittaa Vartiotorni-seuralle.


      • Anonyymi

        JT:t jäljittelee takoin Jeesusta. Olihan Jeesukin huijari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT:t jäljittelee takoin Jeesusta. Olihan Jeesukin huijari.

        Niin, Jeesus lupasi pehmoisia. JT menee ja tekee samoin.


    • Anonyymi

      Jehovan todistajien usko muuttuu aina toisenlaiseksi. Amerikasta tulee uusia ohjeita. Esim. Maailmanloppu piti olla joskus 70 luvulla, mutta ei sitä tullutkaan. Uusia ennusteita tulee koko ajan. Esim. Pääsiäisen aikoihin heillä on ehtoollinen, joka on alkanut joskus 2000 luvulla. He jakavat kutsuja niihin ihmisille. Ristiä heillä ei ole ollenkaan.

      • Anonyymi

        " Pääsiäisen aikoihin heillä on ehtoollinen "
        -Ja he ivaavat Jeesusta kierrättämällä viintä, josta eivät maista.

        "Maailmanloppu piti olla joskus 70 luvulla,"

        ”Jeesus Kristus ja Raamattu eivät ennustaneet koskaan maailman käännyttämistä kristillisyyteen ennen Jeesuksen Kristuksen tuhatvuotishallitusta. Kumpikin ennusti maailmanlaajuisen todistamisen ennen sitä ”suurta ahdistusta”, jossa tämä koko asiainjärjestelmä, kristikunta mukaan luettuna, pian kohtaa tuhonsa.” (Vartiotorni 1. helmikuuta 1971 sivu 56)

        1973 levitettiin traktaattia "Onko aika loppumassa ihmiskunnalta?"

        traktaatissa pohdittiin kysymystä "Onko aika loppumassa ihmiskunnalta?" Oliko Jehovan todistajien tuolloin kertoma vastaus oikeaan osunut? Niin uskottiin, koska tuon traktaatin sanoman kerrottiin olleen itseltään Jehovalta ja ihmisille elintärkeä

        Vuosi 1975 - Mitä tuosta vuodesta kirjoitettiin Herätkää! -lehdessä vuonna 1968 ja 1969?
        Jos olet nuori, niin sinun on myös tunnustettava se tosiasia, ettet ehdi tulla vanhaksi nykyisessä asiainjärjestelmässä.
        https://johanneksenpoika.fi/1975_ennustelu.html


      • Anonyymi

        Jokainen Raamatussa oleva jae on JT kristillisyyttä,
        JT kelpaa kaikki Raamatut, mutta JT on parempi, koska siinä on mm. Jumalan nimi, joka muista Raamatuista puuttuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen Raamatussa oleva jae on JT kristillisyyttä,
        JT kelpaa kaikki Raamatut, mutta JT on parempi, koska siinä on mm. Jumalan nimi, joka muista Raamatuista puuttuu!

        Alkuteksteissä UM käännöksessä, olin vain yhdessä kohtaa JHVH. Sekin silloin kun viitattiin vanhaan testamenttiin.
        Missään ei ollut Jehovaa.
        Tämäkin vain yksi esimerkki siitä miten JT sotkevat Raamattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuteksteissä UM käännöksessä, olin vain yhdessä kohtaa JHVH. Sekin silloin kun viitattiin vanhaan testamenttiin.
        Missään ei ollut Jehovaa.
        Tämäkin vain yksi esimerkki siitä miten JT sotkevat Raamattua.

        Et ymmärrä heprean kieltä.
        Sieltä löytyy vastaus Jehova nimelle!


    • Anonyymi

      Jehovan todistajat ovat neljäs eli Tyatiran seurakunta. He selittävät julkaisussaan sen minkä tähden tuli juopa muihin seurakuntiin:

      Ensimmäisen maailmansodan aikana Russell joutui vankilaan koska kehotti kieltäytymään sotapalveluksesta. Hän suuttui saamastaan vankilatuomiosta ja veti johtopäätöksen että kaikki jotka kannattaa sotapalvelusta ovat osa porttoa.

      Nykyisin Jehovan todistajat vertaavat työtään sotilaspastorin työhön katsoen olevansa samalla viivalla.

      Paljon muutakin JT srk on kuin vain Tyatira, mutta kyllä he Kristusta pitävät ainoana välimiehenä rukouksessa. Itse esim. Rukoilen suoraan Jehovaa mikä on Jehovista liian uskaliasta. Pitää pyytää pääsyä Jehovan eteen nöyrästi Kristuksen välityksellä.

      Jt on mahtava srk ja mahtavaa työtä tehnyt yli sadan vuoden ajan.

      Shalom!

      • Anonyymi

        Sotilaspastori....hahhahahahahahhaha


      • Anonyymi

        JT kristillisyys on todella mahtavaa, mutta minä esim. en ole missään tekemisissä JT kanssa.
        Miksi?
        Koska heidän joukossa on todella mätämunia, joilla on vain tarkoitus pilata sitä mitä muut JT tekevät
        Minä olen joutunut kahdesti sen kokemaan ja se riittä syyksi pysyä heistä erossa.
        Uskon JT lailla Raamattuun, harmi vaan, joudun olemaan sitä ilman yhtäkään JT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT kristillisyys on todella mahtavaa, mutta minä esim. en ole missään tekemisissä JT kanssa.
        Miksi?
        Koska heidän joukossa on todella mätämunia, joilla on vain tarkoitus pilata sitä mitä muut JT tekevät
        Minä olen joutunut kahdesti sen kokemaan ja se riittä syyksi pysyä heistä erossa.
        Uskon JT lailla Raamattuun, harmi vaan, joudun olemaan sitä ilman yhtäkään JT

        Kyllähän ihminen voi hymyillä ja olla rehellisesti kohtelias, eikä pelkästään valmistautunut valehtelemaan saadakseen vartiotorninsa kaupaksi.

        Raamattu ilmoittaa että ihminen ei voi lopun aikaa tietää.

        Historia osoittaa että lahkon ennustukset ovat pelkästään vääriä. Ilm. 20:10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT kristillisyys on todella mahtavaa, mutta minä esim. en ole missään tekemisissä JT kanssa.
        Miksi?
        Koska heidän joukossa on todella mätämunia, joilla on vain tarkoitus pilata sitä mitä muut JT tekevät
        Minä olen joutunut kahdesti sen kokemaan ja se riittä syyksi pysyä heistä erossa.
        Uskon JT lailla Raamattuun, harmi vaan, joudun olemaan sitä ilman yhtäkään JT

        Minäkin pysyn JT erossa. He määräilevät toisten elämää, ja kaikki on niin ahtaaksi ja suppeaksi tehty, että se tekee elämästä ahdistavaa. Sieltä puuttuu vapaus. Aikuinen ihminen ei tarvitse sellaista paimentamista, mitä JT seurakunnissa harrastetaan. Raamatussa sanotaan, että missä Jumalan henki on, siellä on vapaus. Sitä ei löydy JT seurakunnista. Siksi olen alkanut tutkia myös muita näkemyksiä. Etsin sellaista Raamattua, jota ei ole niin paljon muokattu sen mukaan, minkä uskonnon käännös se on. Myöskin muut näkemykset kuin Raamattu kiinnostavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ihminen voi hymyillä ja olla rehellisesti kohtelias, eikä pelkästään valmistautunut valehtelemaan saadakseen vartiotorninsa kaupaksi.

        Raamattu ilmoittaa että ihminen ei voi lopun aikaa tietää.

        Historia osoittaa että lahkon ennustukset ovat pelkästään vääriä. Ilm. 20:10

        Ennustelu on myös Kristuksen opista edelle menemistä. Raamattu kertoo, miten sellaiseen pitää suhtautua.

        2. Joh. 1:9 Jokainen, joka ei pysy Kristuksen opetuksessa vaan tuo siihen jotakin lisää, on vailla Jumalaa. Jokaisella, joka tässä opetuksessa pysyy, on sekä Isä että Poika.
        10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä opeta tällä tavoin, älkää ottako häntä kotiinne älkääkä edes tervehtikö häntä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe