Mun ihannenainen

Anonyymi-ap

On naisoletettu joka tienaa samanverran kuin minä, ja hyväksyy sen että molemmilla on omat rahat. Mikäli päädytään avioliittoon niin tehdään avioehto missä lukee selkeästi että toisella ei ole oikeutta toisen omaisuuteen eron sattuessa tai kuollessa ellei testamentti toisin määrää

22

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen kyllä ihan samaa mieltä, että molemmillaomat rahat jne. Ihmettelen kuitenkin hieman sitä, että rahako on ainoa oleellinen asia? Koen myös erikoiseksi sen, että toisen tulojen suuruus on jotenkin oleellista. Mulle on ihan sama mitä toinen tienaa, kunhan tulee toimeen niillä omillaan. Minusta molemmilla on omat rahat ihan tuloista riippumatta.

Homma tietysti mutkistuu hieman, jos asutaan yhdessä, sillä silloin tietysti kulutkin maksetaan yhdessä. Pakolliset kulut 50/50, mutta itse en suostuisi toisen kuluihin osallistumaan. Jos nyt vaikka toisella olisi reilusti sähköä kuluttavia harrastuksia niin en mä suostuisi hänen sähköjään maksamaan. Tuo nyt siis esimerkkinä siitä, että yhteistaloudessa asiat voivat mutkistua.

Naimisiin en suostuisi ikinä menemään. Minusta koko avioliitto on ihan kieroutunut ja sairas instituutio.

• Anonyymi

Se on kieroutunut vain siksi, koska et itse pidä ajatuksesta. Älä syötä agendaasi muille.

Kaikilla on ihan omanlaisensa avioliitto joten älä tule kylvämään myrkkyä muiden liittoihin.

Joillekin voi olla ok, että maksetaan puoliksi ja autetaan toista tarvittaessa. Rakasta ihmistä? Toisaalta, jos itse elät pumpulissa niin et tällaista ymmärrä.
        Et ymmärrä mitä on taloudelliset vastoinkäymiset. Mulle on täysin ok maksaa vaikka toisen laskuja. Se homma tasaantuu kuitenkin jossain vaiheessa aina ja toinen maksaa jotain minun, ostaa minulle jotain. Olemme tyytyväisiä tähän, että on avoimuus raha-asioissa. Ei tarvitse riidellä rahasta koskaan. Sen puutteesta ehkä on joskus joutunut kärsimään, mutta töitä tehdään kumpikin ja asiat hoidetaan.

Se piirtää kel on liituu. Näin se meillä menee. Avioliitossa on myös käytännössä elatusvelvollisuus toisesta.

Naimisiin ei ole pakko mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kieroutunut vain siksi, koska et itse pidä ajatuksesta. Älä syötä agendaasi muille.

Kaikilla on ihan omanlaisensa avioliitto joten älä tule kylvämään myrkkyä muiden liittoihin.

Joillekin voi olla ok, että maksetaan puoliksi ja autetaan toista tarvittaessa. Rakasta ihmistä? Toisaalta, jos itse elät pumpulissa niin et tällaista ymmärrä.
        Et ymmärrä mitä on taloudelliset vastoinkäymiset. Mulle on täysin ok maksaa vaikka toisen laskuja. Se homma tasaantuu kuitenkin jossain vaiheessa aina ja toinen maksaa jotain minun, ostaa minulle jotain. Olemme tyytyväisiä tähän, että on avoimuus raha-asioissa. Ei tarvitse riidellä rahasta koskaan. Sen puutteesta ehkä on joskus joutunut kärsimään, mutta töitä tehdään kumpikin ja asiat hoidetaan.

Se piirtää kel on liituu. Näin se meillä menee. Avioliitossa on myös käytännössä elatusvelvollisuus toisesta.

Sinusta se taas ei ole kieroutunut, koska pidät sen kieroutuneisuudesta. Älä itse syötä agendaasi muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minullekin on ok, että maksetaan puoliksi. Olen jopa täysin tyytyväisenä elättänyt miestä ja se on minulle täysin ok. Vaan en ikinä tekisi niin sellaisen ihmisen kanssa, joka odottaisi minun tekevän noin. Minä en maksa yhtään laskua, jonka toinen katsoo olevansa oikeutettu noin vain tekemään ja ajattelee, että kyllä toinen maksaa. Se kertoo niin suuresta luonteen kieroutuneisuudesta, että sellainen yksilö saa painua helvettiin. Ihminen, joka on syystä tai toisesta toisen elätettävänä, ei ole oikeutettu kuluttamaan mitään turhaa. Omansa saa kuluttaa miten tahtoo, mutta toisen omaisuutta pitää kunnioittaa ja kuluttaa mahdollisimman vähän. Noin toimisin itsekin. Ei tulisi mieleenkään törsätä toisen rahoilla.

• Anonyymi

Mulle on selvää että jos kuolen ja en kerkiäisi tekemään testamenttia menisi omaisuus rakkaalle puolisolleni.
      Muutenkin suurimman osan testamenttaisin hänelle. Eri asia, jos olisi lapsia.
      Muuten kyllä taitaisi saada kaiken. On sen ihan ansainnut.

• Anonyymi

En sitten ole ihannenaisesi. Voi harmi kun luulin meidän välillä olevan jotain kemiaa ja yhteyttä sekä tunnetta. En vain tienaa saman verran kuin sinä. :( olen tietysti valmis maksamaan puolet kaikesta mutta eihän se kelpaa.

• Anonyymi

Eikö voi tienata sinua enempää?

• Anonyymi

Mun ihanne on lihalamppu

• Anonyymi

Sä tarvitsisit jotain konsultaatiota setalta tms tuohon seksuaalisuuden moninaisuuden kokemiseen, esim internetin fiktiivihahmot ei ole ideaali mutta meneehän ne eiffeltorninkin kanssa naimisiin, että nykyään on muotia kun ei tuomita

• Anonyymi

Itse olen ollut vain avioliittojen vierestä seuraaja. Avioehto on hyvä vaihtoehto jos molemmat ovat tehneet omaisuutensa ennen parisuhdetta. Mutta toisaalta avioehdon voi välttää olla menemättä naimisiin ja vaikka asua erillään. Näin molemmat varmasti maksavat vain omansa. Olenkin kääntynyt aikaisemmasta avioliittounelmasta ei avioliittoon. Tiedän yhden pariskunnan jotka 10 vuoden seurustelun jälkeen menivät avioon siksi että takaavat toisen hyvinvoinnin jos toiselle kävisi jotain. Mutta he ovat pariskunta jotka yhdessä tekivät omaisuutensa eikä siis tarvinnut avioehtoa kun oli selvää että puoliksi menee kaikki.

• Anonyymi

Niin ja avioehtohan ei ole lainkaan varma ratkaisu. Niin kutsuttu kohtuullistaminen on ihan rutiinitoimenpide avioehdosta huolimatta jos pitkä liitto päätyy eroon, vaikka omaisuus olisi tehty ennen liittoa. Ei se ehto tarvitse kuin riitauttaa ja lähes aina "kohtuullistetaan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja avioehtohan ei ole lainkaan varma ratkaisu. Niin kutsuttu kohtuullistaminen on ihan rutiinitoimenpide avioehdosta huolimatta jos pitkä liitto päätyy eroon, vaikka omaisuus olisi tehty ennen liittoa. Ei se ehto tarvitse kuin riitauttaa ja lähes aina "kohtuullistetaan".

En tiedä avioliittojen eroista paljoa mutta sen tiedän että minun kohdalla ei tule avioeroa. Joko siksi etten liity avioon tai jos liityn, avioliittoni on pysyvä. Jos suhde aloitetaan valmistautumalla eroon, suostun olemaan ilman avioo.

• Anonyymi

Tuo avioehto vaikuttaa vähän siltä kuin, että rakastan vain omaa rahaani, en välitä siitä toisesta lainkaan, kuinka hänelle käy, jos esim. avioero, lapset ym. On mielestäni aika turhuutta arvostaa aviopuolisoiden kesken vain sitä rahaa, jos ei ole muuta arvostettavaa toisessa? Ja ihan samat tulot? Luulisi ap:n toivovan enemmänkin hyvää parisuhdetta, onnea, sielun kumppanuutta, hyviä keskusteluja, yhteistä tekemistä, hyvää yhteistä huumoria ym. mutta se, että ap:lle on tärkeintä se raha? Todella outoa, en usko, että saat ketään näillä ehdoilla.

• Anonyymi

Ymmärrän täysin. Itsellä jää käteen noin 160000 vuodessa. Naiset joihin tutustu pruukaavat juosta rahan ja helpon elämän perässä

• Anonyymi

Hanki nainen joka haluaa olla kanssasi. Itse haet pintaliitäjiä.

• Anonyymi

Nyt täytyy kysyä, että miksi oletat enemmän tienaavan olevan automaattisesti vähemmän rahan perässä? Oman kokemukseni mukaan ne nemmän tienaavat tuppaavat usein olemaan enemmän sen rahan ja maalliisen mammonan perään.

• Anonyymi

Ihannenaista ei ole mutta on naisia jotka ovat mahdollisimman vähän vaivaksi.
      Nainen joka antaa aina seksiä ja tekee ruokaa on ihanne, vielä jos osaa muuten olla hiljaa ja muutenkin poissa näkyvistä on paras.
      Tosin tällainen naikkonen on fiktiivinen olio, aivan kuten joulupukkikin.

• Anonyymi

Oikee asenne valtaosa naisista on vain onnenonkijoita

• Anonyymi

Ikävä kyllä suurin osa naisista juoksee vain rahan perässä

• Anonyymi

Mun isä oli sanonut nuorena. Että hän ottaa vaimon joka tärvää kaikki hänen rahat. Äiti on kuulemma parhaansa yrittänyt 😂

• Anonyymi

Taitaa olla vain paras tyytyä siihen että ottaa avopuolison

• Anonyymi

Kyllä miehen mieli heltyy kun vähän alkaa flirttaamaan. Eipä ole kukaan kysellyt tuloja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5557
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      173
      2071
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      162
      1649
    4. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1627
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      30
      1341
    7. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      67
      1333
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1194
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1108
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (71) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja