Pettämisen fyysiset oireet?

Anonyymi-ap

Kun ihminen pettää, petetyt, kertokaa näin jälkeenpäin huomasitteko mitään fyysisiä oireita (levottomuus, paniikinomainen olemus tmv.) kumppanissanne?

21

1775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä epäilen vahvasti että kumppanillani on toinen. Hän ei enää halua seksiä kanssani,välttelee katsekontaktia ja on omissa oloissaan.Jotenkin vain tuntuu että kaikki ei ole hyvin,en tiedä....on vain sellainen tunne.

      • Anonyymi

        Piilotteleeko kumppanisi puhelintaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilotteleeko kumppanisi puhelintaan?

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Epäilen, että kerran oli maha
      kipeänä.
      Kerran vetäityi huoneeseen päiväksi migreenin takia.
      Näiden syiden takia saa ainakin olla omalta mieheltä rauhassa...

    • Anonyymi

      Väsynyt ja jatkuvasti puhelimella..

    • Anonyymi

      Ei pystynyt dopamiineissaan nukkumaan kuin klo 2-5. Oli ylienerginen, mutta ei saanut mitään, esim. pihahommia, tehtyä.

    • Anonyymi

      Salaa puhelimen katsominen,ärsyyntyy pienimmistäkin asioista.

      • Anonyymi

        Puhelin on aina piilossa, en saa häntä kiinni, yleensä sanoo että ei ole kuullut soittoani tai puhelin jäänyt kotiin tmv. ja jos olen sattunut kysymään miksi en saa yhteyttä -"tavoittelemaanne numeroon ei saada yhteyttä- sanoo että akku loppu. Olen rauhallisesti kysynyt onko sinulla toinen ja kieltää aina kaiken ja saa itseni tuntemaan typeräksi että edes kysyn sellaista. Ärtyneisyys on lisääntynyt, tuntuu että naamani ärsyttää häntä jatkuvasti, siltä todella tuntuu.Hän ei enää halua seksiä kanssani, ei suukota muuten kuin joskus suukko poskelle. Minulla on sellainen tunne että hän ei oikeastaan halua olla kanssani. Olen tästä puhunut mutta mies sanoo siihen "höpö.höpö." ja "just joo". Onneksi emme asu yhdessä.Olen ottanut muutenkin välimatkaa.


    • Anonyymi

      Mitä aiot, miksi kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Kysyä mitä aloituksessa


    • Anonyymi

      Ei muuta ku tekee mieli mueluusti lukea kirja
      "Eniten vituttaa kaikki".

      • Anonyymi

        Tässä puhutaan vakavasta asiasta. Voisitko olla aikuinen kun tänne vastailet omiasi.


    • Anonyymi

      Kynnenjäljet selässä.

    • Levottomuus, keskittymiskyvyn vaje (on ajatuksissaan) ja puhelimen jatkuva hinkkaaminen, myös puhelimen laittaminen äänettömälle koko päiväksi.

      • Anonyymi

        Mun mies oisi pettänyt aina jos nuo olisi merkkejä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mies oisi pettänyt aina jos nuo olisi merkkejä

        Ihmiset on erilaisia. Nuo omista kokemuksista havaintoja, ei voi yleistää edes naisiin, saatikka ihmisiin yleensä. Mutta kun vertaa siihen mitä ihminen keskimäärin oli ja miten levottomaksi jne. se yhtäkkiä tuli ilman syytä, niin asia oli aika selvä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ihmiset on erilaisia. Nuo omista kokemuksista havaintoja, ei voi yleistää edes naisiin, saatikka ihmisiin yleensä. Mutta kun vertaa siihen mitä ihminen keskimäärin oli ja miten levottomaksi jne. se yhtäkkiä tuli ilman syytä, niin asia oli aika selvä.

        Miksei pettäjä tunnusta? Jos on pidempiaikainen ulkopuolinen suhde niin miksi pitää selän takana? Miksi loukata toista, eihän se oma parisuhde ole sellaiselle riittävä joka lähtee hakemaan toista suhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei pettäjä tunnusta? Jos on pidempiaikainen ulkopuolinen suhde niin miksi pitää selän takana? Miksi loukata toista, eihän se oma parisuhde ole sellaiselle riittävä joka lähtee hakemaan toista suhdetta?

        Luulen, että pelkää jäävänsä yksin. Mies/vaimo voi olla alunperin jo niin hyvä, että kertoessaan pettämisestä saattaisi jäädä yksin ja menettää kaikennhyvän ja se jonka kanssa petti, olikin kokonaisuudessaan huonompi kuin aviopuoliso


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei pettäjä tunnusta? Jos on pidempiaikainen ulkopuolinen suhde niin miksi pitää selän takana? Miksi loukata toista, eihän se oma parisuhde ole sellaiselle riittävä joka lähtee hakemaan toista suhdetta?

        Kiteytän sen näin, hyvä elämänohje muutenkin:
        Ääneen lausumattomat asiat tulevat todeksi vasta kun ne on sanottu ääneen toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että pelkää jäävänsä yksin. Mies/vaimo voi olla alunperin jo niin hyvä, että kertoessaan pettämisestä saattaisi jäädä yksin ja menettää kaikennhyvän ja se jonka kanssa petti, olikin kokonaisuudessaan huonompi kuin aviopuoliso

        Nyt puhut niinkuin asia on: "Luulen, että pelkää...". Ei voi olla muuta sanoa kuin näin se asia on.


    • Anonyymi

      Hermostuu herkästi, raapii itseään, myöhässä kotiin, nukahtaessa säpsähtelee ja puhuu unissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe