Olimme pitkään yhdessä. Yhteistä ei ollut muutakuin lapset. Kun lapset tulivat täysi-ikäisiksi mies halusi erota. Minulla oli ollut sivusuhde, josta olin jäänyt kiinni ja se loppui. Mies myönsi, että hänellä on toinen nainen. Erosta nyt muutamia vuosia ja miehellä uusi kumppani. Itseäni 15 vuotta nuorempi nainen. Yhteiset lapset ovat naisen tavanneet ja ovat kovasti onnellisia ja kertovat isänsä muuttuneen ja oleva erilainen nykyään. Itse en ole löytänyt elämääni miestä. Minulla ei myöskään ole ystäviä ja elämä on aika lailla tyhjää nykyisin. Mietin paljon mennyttä elämää ja sitä miten täydellinen elämä olikaan, mutta virheen takia menetin mieheni.
Ex miehen uusikko
2
255
Vastaukset
- Anonyymi
Itsesäälissä rypeminen ei auta. Lähde kokeilemaan uusia harrastuksia tai etsi vaikka vertaistukiryhmiä. Käy istumassa kahviloissa. Siellä niitä ihmisiä tapaa jos vain aukaisee itsekkin suunsa, ei kukaan tule kotoa hakemaan vaan ihan itse sinun on elämääsi elettävä. Menneessä vellominen ei hyödytä mitään.
- Anonyymi
Ja sitäpaitsi eihän elämänne ollut täydellistä. Sanoit että teitä yhdisti vain lapset. Millainen parisuhde se sellainen on, ei minusta ainakaan onnellinen. Ex on nyt onnellinen uuden ihmisen kanssa kuin myös lapset. Se sinua harmittaa ja romantisoit mennyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237256Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite935923Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1093947- 1283895
- 1571732
- 581578
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311490- 381301
- 451272
- 281271