Olimme pitkään yhdessä. Yhteistä ei ollut muutakuin lapset. Kun lapset tulivat täysi-ikäisiksi mies halusi erota. Minulla oli ollut sivusuhde, josta olin jäänyt kiinni ja se loppui. Mies myönsi, että hänellä on toinen nainen. Erosta nyt muutamia vuosia ja miehellä uusi kumppani. Itseäni 15 vuotta nuorempi nainen. Yhteiset lapset ovat naisen tavanneet ja ovat kovasti onnellisia ja kertovat isänsä muuttuneen ja oleva erilainen nykyään. Itse en ole löytänyt elämääni miestä. Minulla ei myöskään ole ystäviä ja elämä on aika lailla tyhjää nykyisin. Mietin paljon mennyttä elämää ja sitä miten täydellinen elämä olikaan, mutta virheen takia menetin mieheni.
Ex miehen uusikko
2
199
Vastaukset
- Anonyymi
Itsesäälissä rypeminen ei auta. Lähde kokeilemaan uusia harrastuksia tai etsi vaikka vertaistukiryhmiä. Käy istumassa kahviloissa. Siellä niitä ihmisiä tapaa jos vain aukaisee itsekkin suunsa, ei kukaan tule kotoa hakemaan vaan ihan itse sinun on elämääsi elettävä. Menneessä vellominen ei hyödytä mitään.
- Anonyymi
Ja sitäpaitsi eihän elämänne ollut täydellistä. Sanoit että teitä yhdisti vain lapset. Millainen parisuhde se sellainen on, ei minusta ainakaan onnellinen. Ex on nyt onnellinen uuden ihmisen kanssa kuin myös lapset. Se sinua harmittaa ja romantisoit mennyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840