Vain miehet ovat yksinäisiä

Anonyymi-ap

Nykyään on havaittavissa hullu ilmiö: tuhansia miehiä riutuu yksin eikä löydä ketään. Tinderissä nolla tai pari matchia jotka katoavat paremman löydettyään.
Samaan aikaan on yksinäisiä naisia, jotka eivät edes halua löytää ketään vaikka saisivat miehen milloin tahansa. Nämä naiset ovat täysin tyytyväisiä koko elämän yksinäisyyteen, ehkä senkin takia että se on oma valitna. Mies on yksin vain pakosta, ja pakotetussa eristyksessä miehet sekoavat.

92

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehet tykkää tehdä erilaisia asioita ja niitä ei voi kerrostaloasunnossa tehdä. Niin miehet jää kotiin pelaan tietokoneella. Naisille riittää vaan kahviloissa ja baareissa istuminen eikä silleen oo tarvetta luoda uutta.

• Anonyymi

No miksi ne miehet sitten ovat siellä kerrostaloissa. Onko mies niin avuton olento, ettei kykene poistumaan kerrostalosta?

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi ne miehet sitten ovat siellä kerrostaloissa. Onko mies niin avuton olento, ettei kykene poistumaan kerrostalosta?

Yksin on tylsää lähteä kerrostalostakin minnekään. Kaveriporukoissa se oli erilaista sillon joskus nuorena.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Yksin on tylsää lähteä kerrostalostakin minnekään. Kaveriporukoissa se oli erilaista sillon joskus nuorena.

Hanki kavereita, keksi harrastus.

• Anonyymi kirjoitti:

Hanki kavereita, keksi harrastus.

Miten niitä hankitaan? Vanhempana aika paljon vaikeampaa kuin lapsena ja nuorena. Harrastuksia kyllä on, mutta ei auta silti tähän asiaan, sen olen havainnut.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Miten niitä hankitaan? Vanhempana aika paljon vaikeampaa kuin lapsena ja nuorena. Harrastuksia kyllä on, mutta ei auta silti tähän asiaan, sen olen havainnut.

Justhan sanoin, keksi joku harrastus. Mene vaikka potkimaan palloa, jos sellainen kiinnostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Justhan sanoin, keksi joku harrastus. Mene vaikka potkimaan palloa, jos sellainen kiinnostaa.

Justiin sanoin, että minulla on harrastuksia. Käyn salilla ja olen mukana eräässä seurassakin... Valokuvaan yms. Mutta silti sitä on vaan yksin aina. Mitä se pallon potkiminen auttaa sekään? Yksin sitäkin saisi tehdä lopulta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Justiin sanoin, että minulla on harrastuksia. Käyn salilla ja olen mukana eräässä seurassakin... Valokuvaan yms. Mutta silti sitä on vaan yksin aina. Mitä se pallon potkiminen auttaa sekään? Yksin sitäkin saisi tehdä lopulta.

Aloita joku sosiaalisempi harrastus kuin salillakäynti. Siellä kaikki vaan ähräävät omiaan. Ei siellä kenelläkään kavereita ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloita joku sosiaalisempi harrastus kuin salillakäynti. Siellä kaikki vaan ähräävät omiaan. Ei siellä kenelläkään kavereita ole.

Niin, ja sitten kun sellaisen aloittaa, huomaa että kaikilla on niissä jo omat kaverinsa. Eivätkä ota tällaista introverttia hiljaista miestä mukaan, vaan niillä on keskenään hauskaa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kysy neuvoa niiltä miehiltä, jotka löytävät kavereita aikuisiällä. Mene johonkin miesten harrastusryhmään, äijäjumppaan tmv. Sellaiseen paikkaan, jotka ovat oikein teille kaverittomille miehille suunnattu. Tai sitten et tee mitään ja valitat yksinäisyyttäsi. Sekin on vaihtoehto. Omapahan on elämäsi.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Niin, ja sitten kun sellaisen aloittaa, huomaa että kaikilla on niissä jo omat kaverinsa. Eivätkä ota tällaista introverttia hiljaista miestä mukaan, vaan niillä on keskenään hauskaa.

Ja kyllä salillakin näkee monilla olevan kavereita. Jopa naisystäviäkin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin, että sekin on muiden homma "ottaa sinut mukaan". Itse et kykene mitään tekemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, että sekin on muiden homma "ottaa sinut mukaan". Itse et kykene mitään tekemään.

Niin, no minä olen sen verta wammanen sitten. Olenhan tätä uumoillut monesti, että mistä johtuu.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ja kyllä salillakin näkee monilla olevan kavereita. Jopa naisystäviäkin.

Tottakai, kun tulevat sinne salille niiden kanssa. On ihmisillä kavereita ja naisystäviä kirjastossakin ja kaupoissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysy neuvoa niiltä miehiltä, jotka löytävät kavereita aikuisiällä. Mene johonkin miesten harrastusryhmään, äijäjumppaan tmv. Sellaiseen paikkaan, jotka ovat oikein teille kaverittomille miehille suunnattu. Tai sitten et tee mitään ja valitat yksinäisyyttäsi. Sekin on vaihtoehto. Omapahan on elämäsi.

Tuo sun asenteesi paistaa tuosta kommentista. Tosi mukavan kuuloinen olet, "omapahan on elämäsi".

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin, no minä olen sen verta wammanen sitten. Olenhan tätä uumoillut monesti, että mistä johtuu.

Jaa-a, siihen ei taida kukaan pystyä vastaamaan. Kokeile terapiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen psykologilla juossut ja tulen juoksemaan vast edeskin. Toiset on luotuja kulkemaan yksin. Se on pakko kai jo uskoa, ettei minulle ole täällä ketään.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tuo sun asenteesi paistaa tuosta kommentista. Tosi mukavan kuuloinen olet, "omapahan on elämäsi".

Mietipä ensiksi omaa asennettasi. Ethän sä ole tehnyt muut kuin valittanut ja vaatinut muita ratkomaan ongelmasi. Ja kyllä se tosiaankin on SINUN elämäsi. Ei kenenkään muun. SINULLA on vastuu SINUN elämästäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, kun tulevat sinne salille niiden kanssa. On ihmisillä kavereita ja naisystäviä kirjastossakin ja kaupoissa.

Näion on ja niin ne menevät niihin muihinkin harrastuksiin yhdessä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kyllä olen psykologilla juossut ja tulen juoksemaan vast edeskin. Toiset on luotuja kulkemaan yksin. Se on pakko kai jo uskoa, ettei minulle ole täällä ketään.

Noin se menee. Ikävä tosiasia on, että ei kukaan jaksa loputtomiin kuunnolla ainaista valitusta. Se ei auta mitään. Been there done that, ei toimi.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Näion on ja niin ne menevät niihin muihinkin harrastuksiin yhdessä.

Aika moni löytää seuransa niistä harrastuksista, mutta ei todellakaan salilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mietipä ensiksi omaa asennettasi. Ethän sä ole tehnyt muut kuin valittanut ja vaatinut muita ratkomaan ongelmasi. Ja kyllä se tosiaankin on SINUN elämäsi. Ei kenenkään muun. SINULLA on vastuu SINUN elämästäsi.

Vaatinut? Jos kerron omasta elämästäni, niin sinä oletat että vaadin sinua ratkaisemaan sen?

• Anonyymi kirjoitti:

Aika moni löytää seuransa niistä harrastuksista, mutta ei todellakaan salilta.

Aika moni joo, mutta ne ovatkin normaaleja (normaalilla älyllä varustettuja) ulospäin suuntautuneita iloisia ihmisiä, jotka löytää seuraa mistä tahansa muutenkin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Vaatinut? Jos kerron omasta elämästäni, niin sinä oletat että vaadin sinua ratkaisemaan sen?

En minä itsestäni puhunutkaan. Muiden pitäisi sut porukoihinsa ottaa, sitähän sä tuolla edellä vaadit. Sä kun olet vaan "ressukka", joka ei itse kykene. Kyllä meitä introvertteja kuule muitakin on, eikä se alku tosiaan herkkua ole. Vaan pois mukavuusalueelta mars ja kyllä se siitä pikkuhiljaa lutviutuu.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Aika moni joo, mutta ne ovatkin normaaleja (normaalilla älyllä varustettuja) ulospäin suuntautuneita iloisia ihmisiä, jotka löytää seuraa mistä tahansa muutenkin.

Eivät ole. Iso osa on ihan niitä samanmoisia introvertteja kuin sinäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä itsestäni puhunutkaan. Muiden pitäisi sut porukoihinsa ottaa, sitähän sä tuolla edellä vaadit. Sä kun olet vaan "ressukka", joka ei itse kykene. Kyllä meitä introvertteja kuule muitakin on, eikä se alku tosiaan herkkua ole. Vaan pois mukavuusalueelta mars ja kyllä se siitä pikkuhiljaa lutviutuu.

Minun elämäni ei olen nyt vuoteen ollut muuta, kuin treeniä ja työssäkäyntiä kotona istumisen lisäksi. Olen ollut ihmistenilmoillakin. Se on vaan aika vaikeaa ottaa kontaktia muihin, kun ei sitä näytä muutkaan tekevän. Deittisovellukset toimii, kuten aloittaja mainitsi. Yksi tai kaksi mätsiä, jotka nekin häipyy heti eikä vastaa edes tervehdykseen... Ja olen palstalla kaipaillut ihastukseni perään, siksi täällä roikun.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tuokin on niin puhdasta hevosenlantaa, että naiset muka eivät olisi koskaan yksinäisiä. Introvertti nainen, joka istuu yksikseen kotona on aivan yhtä yksinäinen kun samanmoinen mies. Ei sellaista naistakaan kukaan tule kotoaan hakemaan.

Sekin on ihan puhdasta hevosenlantaa, että nainen löytäisi aina seuraa. Joo, nainen voi varmasti aina löytää hyväksikäyttäjän. He ovat erinomaisen taitavia haistamaan jos ihminen on yksinäinen ja toista ihmistä vailla ja tästä voisi jotenkin hyötyä. Vaan ei heistä ystäviä saa.

Hiljainen introverttinainen saa istua ihmisjoukossa aivan yhtä yksinään, kuin samanmoinen mieskin. Ei tule kuule kukaan kyselemään mitään, eikä seuraan tuppautumaan. Korkeintaan kysyvät, että saako tän tuolin ottaa (ja viedä toiseen pöytään). Ihan itse on pitänyt kaikki lähestymiset tehdä ja seuransa etsiä tämän kiltin, hiljaisen ja introvertin naisen, jota jopa kauniiksi haukutaan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minun elämäni ei olen nyt vuoteen ollut muuta, kuin treeniä ja työssäkäyntiä kotona istumisen lisäksi. Olen ollut ihmistenilmoillakin. Se on vaan aika vaikeaa ottaa kontaktia muihin, kun ei sitä näytä muutkaan tekevän. Deittisovellukset toimii, kuten aloittaja mainitsi. Yksi tai kaksi mätsiä, jotka nekin häipyy heti eikä vastaa edes tervehdykseen... Ja olen palstalla kaipaillut ihastukseni perään, siksi täällä roikun.

Jos on valmiiksi jo itsetunto-ongelmia, niin deittisovellukset nyt ovat vihonviimeinen käytettäväksi. Siellä saa hyvänkin itsetunnon rikki, myös nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on valmiiksi jo itsetunto-ongelmia, niin deittisovellukset nyt ovat vihonviimeinen käytettäväksi. Siellä saa hyvänkin itsetunnon rikki, myös nainen.

Se on ihan lottoamista, varsinkin jos on tällainen kirveellä veistetyn näköinen ilmestys, josta ei saa hyvää kuvaa, kuin yhdestä kulmasta sopivassa valaistuksessa. Milläs siellä todistat olevasi mukava ja rehti ihminen? Ketään ei kiinnosta tutustua pelkän kuvan perusteella. Mätsejä vaan keräillään omaa markkina-arvoa tutkaillessa. Jos mätsi tuleekin, niin se on lottoa taas, jos onnistut saada viestintäyhteyden, kun toista pommittaa sen sata muutakin urosta viestein ja treffipyynnöin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Naiset vaistoaa, että haikailet jonkun muun perään. Ei ole houkutteleva asetelma naisen kannalta. Vieläpä kun kaipauksesi kohde on kovasti nuorempi, niin kukapa sellaiseen kisaan lähtisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset vaistoaa, että haikailet jonkun muun perään. Ei ole houkutteleva asetelma naisen kannalta. Vieläpä kun kaipauksesi kohde on kovasti nuorempi, niin kukapa sellaiseen kisaan lähtisi.

Ei ole kyse mistään kisasta. Sillehän ei voi mitään jos ihastuu/rakastuu johonkin tiettyyn.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Se on ihan lottoamista, varsinkin jos on tällainen kirveellä veistetyn näköinen ilmestys, josta ei saa hyvää kuvaa, kuin yhdestä kulmasta sopivassa valaistuksessa. Milläs siellä todistat olevasi mukava ja rehti ihminen? Ketään ei kiinnosta tutustua pelkän kuvan perusteella. Mätsejä vaan keräillään omaa markkina-arvoa tutkaillessa. Jos mätsi tuleekin, niin se on lottoa taas, jos onnistut saada viestintäyhteyden, kun toista pommittaa sen sata muutakin urosta viestein ja treffipyynnöin.

Se on lottoamista ihan kaikille, jos nyt ei ole voittanut jättipottia ulkonäkögeenilotossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on lottoamista ihan kaikille, jos nyt ei ole voittanut jättipottia ulkonäkögeenilotossa.

Ja jos taas on voittanut sen jättipotin siinä ulkonäkögeenilotossa, niin sitten se on lottoamista sen suhteen keneen voi edes pienimmässä määrin luottaa. Näin siis ainakin, jos etsii mitään pysyvämpää. Siitä luotettavuudesta ei kerro mitään esim. miehen tavis status, sillä sellaiselle miehelle kaunis nainen on uein vain sulka hattuun ja hieno sulka onkin ja uutta metsästämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin on, tuollaisissa kuviin perustuvissa deittijutuissa. Kauniit ja komeat siellä pärjää parhaiten, niin kuin toki muillakin elämän osa-alueilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos taas on voittanut sen jättipotin siinä ulkonäkögeenilotossa, niin sitten se on lottoamista sen suhteen keneen voi edes pienimmässä määrin luottaa. Näin siis ainakin, jos etsii mitään pysyvämpää. Siitä luotettavuudesta ei kerro mitään esim. miehen tavis status, sillä sellaiselle miehelle kaunis nainen on uein vain sulka hattuun ja hieno sulka onkin ja uutta metsästämään.

Ja sama toki myös miehelle, joka etsii mitään pysyvämpää. Hyväksikäyttäjiä, pettureita ja pelailijoita kyllä riittää naisissakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrostaloissa asuva aikuinen mies on ihan oma rotunsa, laiska, mitään saamaton nahjus.

Samanlaisia ovat kerrostalossa asuvat naisetkin, mutta nainen on perusluonteeltaan flegmaattisempi olento, jolle riittää useimmiten neulominen ja muut pienimuotoiset piiperrykset, siksi nainen sopeutuu kerrostalokopperoon.
        Mies taas surkastuu henkisesti ja fyysisesti, jos ei voi autotallissa puuhastella ja rakentaa jotakin. Miehestä tulee silloin kuin jokin juoruakka, kun sillä ei ole oikeaa tekemistä.

Kun puitteet on kunnossa, virikkeitä riittävästi, voi olla yksinkin elämäänsä tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sellaista miehistä hommaa, esim. Metsänraivausta ei vaan voi siihen kaupunkipuistoon mennä tekemään. Ja vaikka kuinka sanotaan, ettei sukupuolirooleja enää ole. Niin silti ne kahvilat baarit on enemmän naisten juttu. Se on semmosta hihitystä, mikä ei miehille sovi. Sorry toi sanavalinta, mutta pastori sanoi noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry kun tähän väliin huutelen. Mutta se oli jo se lasten laulukin. Mörkö se lähti piiriin. Eli se oli aina se edellinen joka kutsui uuden tulijan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mä oob vielä enemmän wammanen. Jos mun pitää painaa s niin tulee d tai jos m niin tulee n ja välilyönnistä v. Että sen suhteen sä oot vielä onnellisessa asemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry kun tähän väliin huutelen. Mutta se oli jo se lasten laulukin. Mörkö se lähti piiriin. Eli se oli aina se edellinen joka kutsui uuden tulijan.

No sitten kannattaa ehdottaa vaikka tuollaista piirileikkiä siellä harrasteryhmässä, Tulee jokainen kutsutuksi mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä lotto on jännittävää. Mä oon lotonnu paljon ja voittojakin on tullut.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä oob vielä enemmän wammanen. Jos mun pitää painaa s niin tulee d tai jos m niin tulee n ja välilyönnistä v. Että sen suhteen sä oot vielä onnellisessa asemassa.

Tuota samaa kirjoituswammailua tulee minullakin silloin, kun yritän kännykällä näpytellä näitä. Nyt istun koneella ja näppäimistö sylissä. Osuu aika paljon paremmin ja helpompi korjata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä lotto on jännittävää. Mä oon lotonnu paljon ja voittojakin on tullut.

Toiset tykkää hakata jotain Veikkauksen pelikoneitakin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hyvä ei ole olla yksin...mutta kaksin vielä kauheampi...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Vaivansa ne on suvussakin saati sitten kaveripiireissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihalla ja leivällä ne terapiatontutkin elää riepottavat..Hmm...saati sitten minä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahah just tuo :D
        ei kai se mies siellä voi olla kuin jokin hiiri juustoloukussa, kai voisi poistua :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihalla ja leivällä ne terapiatontutkin elää riepottavat..Hmm...saati sitten minä...

Paitsi jos ovat vegaaneja?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Älä kuuntele tollasia "neuvoja" keneltäkään ylimieliseltä päsmäriltä.

Meet ulos. Joko treenaa tai jotain vastaavaa. Tai sitten paikalliseen tai muuhun raaflaan.

Pääasia että astut ovesta ylös. Älä kuuntele noita päsmäreitä vaan tee jotain!

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hei jostain on aloitwttava! Muokkaa kroppasi parempaan kuntoon niin alkaa tullua juttua naistenkin kanssa. Toi vaatii panostusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin hittoon pitäs poistua sun mielestä jos et ole kiinnostunut miehistä??? Melko falskia juttua.

Kyllä miehenä lähden stadin kavereiden kanssa tai yksinkin. Ei siihen naista tarvita mukaan. Niitä voi tsiikailla paikan päällä.

Jotenkin tää nettinaisten ylimielisyys paistaa läpi joka puolella. Silti samat naamat deittipalveluissa vuodesta toiseen.

No vaikkapa sieltä omasta asunnosta (siellä kerrostalossa). On hyvin harvinaista, että sitä seuraa tulee tosta vaan ovikelloa soittelemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei jostain on aloitwttava! Muokkaa kroppasi parempaan kuntoon niin alkaa tullua juttua naistenkin kanssa. Toi vaatii panostusta!

Minä olen muokannut kroppaani hyvään kuntoon. En turhaan ole salilla juossut.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Minä olen muokannut kroppaani hyvään kuntoon. En turhaan ole salilla juossut.

Ei ketään silti kiinnosta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin hittoon pitäs poistua sun mielestä jos et ole kiinnostunut miehistä??? Melko falskia juttua.

Kyllä miehenä lähden stadin kavereiden kanssa tai yksinkin. Ei siihen naista tarvita mukaan. Niitä voi tsiikailla paikan päällä.

Jotenkin tää nettinaisten ylimielisyys paistaa läpi joka puolella. Silti samat naamat deittipalveluissa vuodesta toiseen.

• Näin se on.

• Anonyymi

Naiset tosiaan kasvatettaan jo pienestä pitäen itsenäisiksi ja tunnollisiksi ja pitämään huolta itsetään. Pojat saavat vaan olla poikia ja mitään ei opeteta, eikä vaadita. Tuohon se sitten johtaa, ettei aikuisena kykene ottamaan lainkaan vastuuta omasta elämästään ja onnellisuudestaan. Nekin pitäisi naisen kantaa valmiina eteen.

• Anonyymi

Nahkahan hengittää mutta kirtsan voi mokata tuputtamalla sen ihan täyteen 😂🤣😅😬

• Anonyymi

Näihin on tullut törmättyä deittipalstoilla. Yhteistä heille on asenne: "Mä nyt vaan oon tämmönen, ota tai jätä." Eli kehittyminen ihmisenä on pysähtynyt. Jos ei edellinenkään emäntä jaksanut katsella ruokapöydässä piereskelevää, vihanneksia ja kotitöitä välttelevää, emäntäänsä aliarvostavaa rökälettä, niin miksi uusi emäntä olisi sen suopeampi.

• Anonyymi

Jokainen sinkkumies on aina incel!

• Jos näin, niin sinä yrität varmaan saada varattuja haaviisi

• Anonyymi

kun kahdesta vaihtovaihtoehdosta pitää valita niin yksin, oikeaa kannattaa odottaa,

• Anonyymi

Naiset kyllä haluaa miehen ja kumppanin mutta miehet mököttää kotona netin ääressä vaikka pitäisi mennä baareihin juomaan viinaa ja tapaamaan naisia. Kävin muutamana viikonloppuna baarissa ja siellä oli paljon yksinäisen näköisen naisia mutta miehiä oli aika vähän. Juttelin muutamalle naiselle ja nainen antoi ymmärtää että olisi kiva jos joku tekisi aloitteen. Vain viinaa juomalla yksinäinen mies löytää kumppanin.

T: viinamies

• Anonyymi

Näin se on. Vain viinaa juomalla tapaa naisia ja voi löytää kumppanin.

t. viinamies

• Anonyymi

Kyllä ihminen joka ei osaa pitää hauskaa, on helvetin tylsä.

Meillä kotona vanhemmat joi lasillisen viiniä jouluaattona ja kaikki ilo ja hauskanpito oli kielletty.

Vähänkin kun jostain innostui, niin alkoi v.tuilu ja nolaaminen ja toinen vanhempi oikein järjesti pettymyksiä ettei vaan ollut hyvä olo mistään asiasta.

• Anonyymi

Naista kiinnostaa kun mies on työteliäs, rehti, tupakoimaton , alkoton, ei mikään mammanpoika, parraton, sopusuhtainen, hiukset lyhyet, puhdas, siisti ja myös koti ja auto siisti , selviää omilla rahoillaan, Liikunnallisuus, keskustelutaito, tanssitaito kaikkien näiden lisäksi plussaa.
      En mielellään halua miehen olevan hieltä haiseva, hikinen, punakka, pönäkkä, partasuinen, pikaruualta, tupakalta, alkoholilta tuoksuva, vatsan alapuolella roikkuvine lökäpöksyinen, huonokäytöksinen työtön hemmo.

• Anonyymi

Mutta kun tuolla töissä hikoilee. Ei sellasta dödöö ookkaan mikä tän poistas.

• Anonyymi

å,öp, swpös ksidls autopeli viper racing, voi itse maalata autojakin mielen mukaan ja pelata tietokoneella.

• Anonyymi

On sitä meitä yksinäisiä naisiakin. Osaan olla yksin, mutta kaipaan kumppania. Pelkästään parisuhteen takia en siis suhdetta aloita.

• Anonyymi

Se aloittaminen on vaikeaa. Helpompi olla, niin kuin on. En pitäisi siitä, että minua tultaisiin moittimaan ja sättimään niin kuin PalstaRinssiä. Ihan niin kuin ei saisi sanoa, että vaikeaa tekee.

Aivan tunnistettu ongelma se on ja palveluja ainakin nuorille järjestetty. Kun ikää tulee enemmän, lähinnä kun yhteiskunta näkee, ettei perhettä ja lapsia tarvitse tukea, ei mitää ole tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se aloittaminen on vaikeaa. Helpompi olla, niin kuin on. En pitäisi siitä, että minua tultaisiin moittimaan ja sättimään niin kuin PalstaRinssiä. Ihan niin kuin ei saisi sanoa, että vaikeaa tekee.

Aivan tunnistettu ongelma se on ja palveluja ainakin nuorille järjestetty. Kun ikää tulee enemmän, lähinnä kun yhteiskunta näkee, ettei perhettä ja lapsia tarvitse tukea, ei mitää ole tarjolla.

Aloittaminen on vaikeaa. Varsinkin jos on pidempään ollut yksin, niin kynnys saattaa olla jo sen takia aika korkea lähteä aktiivisesti etsimään uutta suhdetta. Ei sitä silti yrittämättä ainakaan ketään löydä, mutta ketään ei todellakaan pitäisi asiasta sättiä.

Olen ollut pitkässä suhteessa ja vaikka se päättyi todella rankalla tavalla, koen silti, että minä viihtyisin parisuhteessa paremmin kuin yksin. Minulla olisi sydämessä paljon rakkautta annettavana, mutta ei kohdetta sille..

• Anonyymi

Se on kumma juttu, kun jotain tuntuu puuttuvan tai olevan liian vähän, niin sitä ajattelee koko ajan.

Itsellä kun loppukuusta loppuu rahat ja ruokaa täytyy säännöstellä, niin nälkä on läsnä ihan koko ajan.

Kun on rahaa ostaa ruokaa, niin voi olla ihan yhtä vähällä ruualla eikä silti ole nälkä eikä ajattele tilannetta.

Miehet tosiaan tuntuu tarvivan naista kovastikkin arkeensa, joten eikö olisi järkevää osata arvostaa ja osoittaa sitä, pitää hyvänä, eikä haukkua ulkonäköä ja olla kaikkeen naisiin liittyviin asioihin negatiivinen, kun toinen kerran on niin tärkeä?

Mutta mies haluaa alistaa naisen, jonka kokee olevan puuttuva osa häntä itseään. Naisen kuuluu olla kiitollinen miehestä. Ihan kuin Raamatussa sanotaan. Kyllä miehet on tyhmiä ja itsekeskeisiä. Ihan älytöntä.

Nyt on nähty, kuka tarvii ketäkin nykyarjessa.

Joku tuolla kirjoitti, että mies tarvii miestekemistä ja hän oli ihan oikeassa. Ti nderissäkin tyytyväisimpiä profiileja tuntuu olevan niiden miesten profiilit, joilla on miesharrastuksia kuten kalastusta, veneilyä, liikuntaa, moottoripyöräilyä, kitaransoittoa jne

• Anonyymi

Ei täällä ole naista alustavia kuin osa, mutta joskin äänekäs trolli. Hän tietysti onnistuu parhaiten aiheuttamalla naisille ulkonäköpaineita.

Eikä normimies odota kiitollisuutta, mutta osaa pahoittaa mielensä siinä missä nainenkin, jos kokee moitteet epäreiluiksi.

Kyllähän sen eilisen tilaston mukaan mies näkyi kaipaavan naista enemmän kuin nainen. En tietenkään voi sanoa että yllätys, mutta jotenkin miehet kokenut aina jotenkin itsenäisemmiksi kuin naiset. Ei ole kukaan tullut koskaan livessä surkeilemaan asiasta. Itse taisin tehdä sitä alkuun ystävieni kanssa aika paljon.. kun yksin piti huolehtia kaikesta.

• Tuolla oli puhetta asumismuodosta ja omalta kohdallani on todettava että yksinäinen minäkin olen vaikka asun omakotitalossa. Yksin teen ruuan ja muut kotityöt kuten kerrostaloasujatkin eikä se tilanne muutu sillä että leikkaan nurmikon, puhdistan rännit tai tapetoin; nekin minä teen yksin ja yksinäisyyden ympäröimänä.

Kyllä minulla kavereita ja harrastuksia on ja ne on kyllä pelastus. Sen mitä tämä yksinäisyys kuluttaa ja nakertaa sen nämä pystyvät täyttämään ja paikaamaan. Tämä mahdollistaa sellaisen ihan tasapainoisen ja perushyvän elämän. Se että haaveillaan vielä rakkaudesta ja sen tuomasta seurauksesta tehdä kaksi ihmistä onnelliseksi onkin sitten taas ihan eri luokan toive.

Mitä tuohon aloitukseen tulee niin vaikea on mitään järkevää. Kaikki kuulosttaa kuin sanoisi väsyneelle että koitahan piristyä. Jos nyt kuitenkin ajatellaan tuo aloitus todeksi eli jos naiset eivät halua niin turha silloin miestenkään on etsiä. Ehkä pitäisi pysähtyä ja kysyä miksi naiset eivät halua; onko vika miehissä tai tarjoaako yhteiskunta/ympäristö jotakin enemmän vai onko nämä asioita jotka rajoittaisivat elämää ja unelmien saavuttamista.

• Anonyymi

"Jos nyt kuitenkin ajatellaan tuo aloitus todeksi eli jos naiset eivät halua niin turha silloin miestenkään on etsiä. Ehkä pitäisi pysähtyä ja kysyä miksi naiset eivät halua; onko vika miehissä tai tarjoaako yhteiskunta/ympäristö jotakin enemmän vai onko nämä asioita jotka rajoittaisivat elämää ja unelmien saavuttamista."

Itse en usko, että vikaa on varsinaisesti kenessäkään. Yksi ongelma lienee toiveiden kohtaamattomuus ja se, että samoin ajattelevat eivät kohtaa. Tästä kertoo mm. tälläkin palstalla esiintyvä "kriteerien" haukkuminen. Tietysti monet etsivät seuraa ihan kaheleillakin kriteereillä, se on totta. Sekin on kuitenkin totta, että siitä ei seuraa kenellekään mitään iloa ja autuutta, jos kaksi toisilleen täysin epäsopivaa pariutuvat. Jostain syystä moni kokee, että jos toinen etsii vaikkapa savutonta seuraa, niin se tarkoittaa "tuo yrittää pakottaa MINUA lopettamaan tupakoinnin". Tuohan on ihan omituinen ajattelutapa. Miksi pitää yrittää tuputtaa itseään sellaiselle ihmiselle, joka on ilmaissut etsivänsä jotain muuta? Enkä nyt syytä tästä mitään sukupuolta. Tuollaisia yksilöitä löytyy varmasti kaikista ryhmistä.

Jos noita tuollaisia kokemuksia olisi vähemmän ja ne ihmisten toiveet ja tarpeen kohtaisivat parisuhteissa paremmin niin ihmisiä, jotka kokevat parisuhteet vastenmielisiksi, olisi vähemmän. Jos asioista ollaan jo alunperin samaa mieltä niin ei kompromisseille ole tarvetta.

• Anonyymi kirjoitti:

"Jos nyt kuitenkin ajatellaan tuo aloitus todeksi eli jos naiset eivät halua niin turha silloin miestenkään on etsiä. Ehkä pitäisi pysähtyä ja kysyä miksi naiset eivät halua; onko vika miehissä tai tarjoaako yhteiskunta/ympäristö jotakin enemmän vai onko nämä asioita jotka rajoittaisivat elämää ja unelmien saavuttamista."

Itse en usko, että vikaa on varsinaisesti kenessäkään. Yksi ongelma lienee toiveiden kohtaamattomuus ja se, että samoin ajattelevat eivät kohtaa. Tästä kertoo mm. tälläkin palstalla esiintyvä "kriteerien" haukkuminen. Tietysti monet etsivät seuraa ihan kaheleillakin kriteereillä, se on totta. Sekin on kuitenkin totta, että siitä ei seuraa kenellekään mitään iloa ja autuutta, jos kaksi toisilleen täysin epäsopivaa pariutuvat. Jostain syystä moni kokee, että jos toinen etsii vaikkapa savutonta seuraa, niin se tarkoittaa "tuo yrittää pakottaa MINUA lopettamaan tupakoinnin". Tuohan on ihan omituinen ajattelutapa. Miksi pitää yrittää tuputtaa itseään sellaiselle ihmiselle, joka on ilmaissut etsivänsä jotain muuta? Enkä nyt syytä tästä mitään sukupuolta. Tuollaisia yksilöitä löytyy varmasti kaikista ryhmistä.

Jos noita tuollaisia kokemuksia olisi vähemmän ja ne ihmisten toiveet ja tarpeen kohtaisivat parisuhteissa paremmin niin ihmisiä, jotka kokevat parisuhteet vastenmielisiksi, olisi vähemmän. Jos asioista ollaan jo alunperin samaa mieltä niin ei kompromisseille ole tarvetta.

Allekirjoitettavaa tekstiä; kiitos siitä.

Tosiaan ei ollut tarkoitus hakea mitään vikaa vaan itse olen joskus miettinyt että jos tulisi töistä mahdollisuus esim pitkälle ulkomaankomennukselle joka käytännössä aiheuttaisi valinnan kumppanin etsimisen tai työuran/rahan välillä niin olisi vakava harkinnan paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi pitää yrittää tuputtaa itseään sellaiselle ihmiselle, joka on ilmaissut etsivänsä jotain muuta? " Näinpä juuri.

Kannattaisi myös enemmän kuin valittaa "eilöydy-eilöydy" miettiä syytä miksei löydy, tarkistaa omat kriteerit. Itse olen kuullut, että aika monet miehet etsivät vain "naista". Itsekään en kriteereistä kovin perusta, mutta jotain pientä määrittelyä silti täytyy olla, etenkin jos etsii ihmistä internetin ihmemaailmasta. Tärkeintä seuranhakusovelluksissa on kuitenkin se mitä itse kertoo itsestään. Jos laittaa valokuvan ja kuvaa lyhyesti tyyliin "mies etsii naista", niin voi olla melko varma, ettei löydä ketään.

Jokainen meistä on jonkunlainen ja parhain toimivuus parisuhteeseen tulee kun ollaan vähän samanlaisia ja vähän erilaisia jonkunlaisia, ihan suhteen osapuolten toiveiden mukaan.

Joillekin on täysin mahdoton tehtävä hyväksyä, ettei hänen ihannenainen/-mies sovikaan hänelle. Esimerkiksi tämä ihanne "etsii vaikkapa savutonta seuraa". Jos itse tupakoi, joku saattaa reagoida asiaan vihan tunteella. Kova paikka, kun kokee että olisi muuten ollut täydellinen kumppani ITSELLE, mutta mokoma laittoi tuollaisen henkilökohtaisen loukkauksen, vaatimuksen tupakoimattomuudesta. Ei osata ottaa toista ihmistä huomioon. Parisuhteen etsinnöissä SE on huono asia.

Vaikuttaa siltä, että nämä yksinäiset miehet ovat yksinäisiä, koska eivät ole aktiivisia toimijoita omassa elämässään. Kun ihminen kokee elämänsä merkitykselliseksi ja tekee itselleen mieluisia asioita, hän on tyytyväinen ja onnellinen yksinkin.Tyytyväinen ihminen ei tarvitse kumppania. Mutta voi hyvinkin alkaa suhteeseen, JOS tapaa jonkun toisen, joka on tyytyväinen yksinkin, joka ei tarvitse kumppania - haluaa vain olla toisen seurassa, koska se tuottaa iloa elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi pitää yrittää tuputtaa itseään sellaiselle ihmiselle, joka on ilmaissut etsivänsä jotain muuta? " Näinpä juuri.

Kannattaisi myös enemmän kuin valittaa "eilöydy-eilöydy" miettiä syytä miksei löydy, tarkistaa omat kriteerit. Itse olen kuullut, että aika monet miehet etsivät vain "naista". Itsekään en kriteereistä kovin perusta, mutta jotain pientä määrittelyä silti täytyy olla, etenkin jos etsii ihmistä internetin ihmemaailmasta. Tärkeintä seuranhakusovelluksissa on kuitenkin se mitä itse kertoo itsestään. Jos laittaa valokuvan ja kuvaa lyhyesti tyyliin "mies etsii naista", niin voi olla melko varma, ettei löydä ketään.

Jokainen meistä on jonkunlainen ja parhain toimivuus parisuhteeseen tulee kun ollaan vähän samanlaisia ja vähän erilaisia jonkunlaisia, ihan suhteen osapuolten toiveiden mukaan.

Joillekin on täysin mahdoton tehtävä hyväksyä, ettei hänen ihannenainen/-mies sovikaan hänelle. Esimerkiksi tämä ihanne "etsii vaikkapa savutonta seuraa". Jos itse tupakoi, joku saattaa reagoida asiaan vihan tunteella. Kova paikka, kun kokee että olisi muuten ollut täydellinen kumppani ITSELLE, mutta mokoma laittoi tuollaisen henkilökohtaisen loukkauksen, vaatimuksen tupakoimattomuudesta. Ei osata ottaa toista ihmistä huomioon. Parisuhteen etsinnöissä SE on huono asia.

Vaikuttaa siltä, että nämä yksinäiset miehet ovat yksinäisiä, koska eivät ole aktiivisia toimijoita omassa elämässään. Kun ihminen kokee elämänsä merkitykselliseksi ja tekee itselleen mieluisia asioita, hän on tyytyväinen ja onnellinen yksinkin.Tyytyväinen ihminen ei tarvitse kumppania. Mutta voi hyvinkin alkaa suhteeseen, JOS tapaa jonkun toisen, joka on tyytyväinen yksinkin, joka ei tarvitse kumppania - haluaa vain olla toisen seurassa, koska se tuottaa iloa elämään.

"Kannattaisi myös enemmän kuin valittaa "eilöydy-eilöydy" miettiä syytä miksei löydy, tarkistaa omat kriteerit. Itse olen kuullut, että aika monet miehet etsivät vain "naista". Itsekään en kriteereistä kovin perusta, mutta jotain pientä määrittelyä silti täytyy olla, etenkin jos etsii ihmistä internetin ihmemaailmasta. Tärkeintä seuranhakusovelluksissa on kuitenkin se mitä itse kertoo itsestään. Jos laittaa valokuvan ja kuvaa lyhyesti tyyliin "mies etsii naista", niin voi olla melko varma, ettei löydä ketään."

Tuo on myös harvinaisen totta. Se, että kertoo jotain itsestään, on ehdottoman tärkeää. Kannattaa kertoa sellaisia asioita, jotka kokee itse tärkeiksi. Ei kannata miettiä sitä mitä se toinen ehkä kokisi tärkeäksi, sillä silloin antaa heti itsestään väärän kuvan.

Toinen oleellinen asia on kertoa vähnä mitä etsii ja toiselta toivoo. Ainakin minulle tuo on myös ehdottoman tärkeää. En tule kirjoittamaan sellaiselle miehelle, joka ei lainkaan kerro mitä etsii. En tule itse kirjoittamaan, enkä tule vastaamaankaan sellaiselle miehelle, joka ei ole mitään tuosta kertonut. Mä en ole kiinnostunut siitä mitä mies ehkä juuri minulle ja vain minulle satuilee etsivänsä.

• Anonyymi

Paljosta valitetaan mutta mitään ei pystytä ratkaisemaan. Jokaisen tulee yksilönä tehdä parannus ja uskoa Jeesukseen Jumalana kuka kuoli ristillä kaiken meidän tekemän ja ajatteleman pahan vuoksi ja kuka heräsi kuolleista. Tämä antaa pysyvän tarkoituksen elämään. Sensijaan että pelaatte pelejä, katsotte pokea tai käytte kuppiloissa voisitte ihan oikeasti pohtia asioita ja ottaa esimerkiksi selvää voiko Raamattu olla totta.
      Naisen on tarkoitus olla yhden miehen vaimo ja miehen yhden naisen mies. Jumalan antaman elämäntyylin vieroksuminen luo paljon kärsimystä ja murhetta jo tässä elämässä. t. entinen riippuvainen.

• Anonyymi

...
        Enkä sano että jokaisen pitää nyt heti avioitua että olisi Jumalalle kelvollinen. Jumala haluaa että ihmiset uskovat hänen olleen Jeesuksessa ja kääntyvät pois pahasta, elämään hänelle otollista elämää. Kasvamaan hänen armonsa tuntemisessa ja rakkaudessa, jota hän itse on osoittanut uhraamalla itsensä kaikkien syntien vuoksi.

• Anonyymi

Olen houkutellut tässä erästä kerrostalomörköä, ja asia on jo hyvällä mallilla, hän alkaa tajuta, että maaseutu on olemassa :”D:D

• Anonyymi

en tiedä miksi pidän jostain syystä tuosta karoliina tuossa selviytyjät-ohjelmassakin, jostain syystä pidän siitä hahmosta, en tiedä miksi

• Anonyymi

Karoliinasta on ilmeisen helppo pitää. Edellisessä suuttui krisulla tosi rajusti, kun se petti luottamuksen. Krisu ei olisi edes halunnut tehdä niin. Ehkä hyvä Katolle, et joutui tässä samanlaisen eteen. Niko ei tosin suuttunut Karolle lainkaan, vaan lahjoitti noppansa.

• Anonyymi

Nyky-yhteiskunnassa on se vika että valehtelusta ja paskanjauhannasta on tehty negatiivisia luonteenpiirteitä vaikka ne ovat peruselementtejä tiellä menestykseen. Kaikkia Auervaaran ja Kreivi Lindgrenin konsteja pidetään lähes rikollisina vaikka niiden avulla niinkin ruma tai tavallisen näköinen mies kuin Auervaara sai niin paljon naista kuin psyyke ja keho kesti. Rehellisyys ja rehtiys ovat vaatimuksina luonnonvastaisia joilla alistetaan suomalaista miestä. Miehet, opetelkaa valehtelemaan ja vedättämään naista niin on Pirkkoa tarjolla niin että hippulat vinkuu.

• Anonyymi

Ääh, ei tämä nyt ihan näinkään. Miehen kanssa on kyllä kevyt jutella, jos on tällainen luikuri. Ei kuitenkaan mitään mahiksia kestävämpään.

• Anonyymi

Yksinäisiä ovat suurelta osin vain pornon suurkuluttajamiehet. jotka eivät keksi itselleen mitään merkityksellistä tekemistä.

• Anonyymi

Juu luovutin ja jätin miehen kahden kesken sen p*rnon kanssa. Ei hän mitään oikealla elävällä naiselle tehnyt, koneen sisällöt vei mennessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu luovutin ja jätin miehen kahden kesken sen p*rnon kanssa. Ei hän mitään oikealla elävällä naiselle tehnyt, koneen sisällöt vei mennessään.

Mutta tuskin se p*rnomisu tulee miehen vanhana ollessa vilttiä päälle vetämään tai kysymään onko sinulla kaikki hyvin, tuonko vaikka iltapalaleipää. No se oli hänen, miehen, valintansa.

• Anonyymi

Niin miehet ovat ehkä yksinäisiä. Naiset haluavat olla yksin :)

• Anonyymi

Höpö höpö. Aina voi käydä maksullisissa. Saa lempeä ja läheisyyttä riihikuivalla. Mikä parasta niin kukaan ei nalkuta tekemättömisti asioista yms.

• Anonyymi

Jos ei juo viinaa, ei tutustu naisiin ja silloin niin joutuu elää yksin.

T: viinamies

• Anonyymi

Kyllä se niin on, että naiset pärjäävät paremmin yksin kuin miehet. Jos alkaa kumppania etsiä, niin tosi tarkkoja ollaan siitä kenet hyväksyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4413
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      59
      3182
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2531
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      118
      2368
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      86
      2127
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1987
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1743
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe