Kumpi mahtaa olla yleisempää? Enkä nyt vedä tätä sukupuolikysymykseksi.
Kuitenkin paljon on rutinaa molempien ympärillä.
Minulla puolestaan esiintyy työhaluttomuutta.
Jos on työkyvyttömyyseläke, niin miksei voi olla työhaluttomuuseläkettä?
-keinovaginamies-
Parisuhdekyvyttömyys vs. parisuhdehaluttomuus
34
62
Vastaukset
- Anonyymi
Oman kokemukseni mukaan parisuhdehaluttomuus.
Tietysti vähän riippuu siitä miten tuon parisuhdekyvyttömyyden määrittää. Jos jatketaan pohdintaa tuon työteeman ympärillä niin itse olen täysin työhaluton, jos työpaikka on huono. Vai olenko vain työkyvytön, jos en"osaa" sietää p.skaa työilmapiiriä ja vielä p.skempaa palkkaa? Pääsisikö sitä osatyökyvyttömyyseläkeelle, koskien p.skoja työpaikkoja?- Anonyymi
Kyvyttömyyttä hieman pidemmälle kehitettäessä mieleeni tulee parisuhdekyvyttömyyseläke.
Kyllä siitä pitäisi vähän kansalaispalkkaa maksaa ettei kestä näitä kauheita suomalaisia parisuhteita.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Työhaluttomat on päivärahalla tai toimeentulotuella. Tai veneen alla.
- Anonyymi
Osittaistyöhaluttoman kannattaa hankkiutua työpaikkaa jossa kukaan ei huomaa vaikkei muutamaan päivään tee yhtään mitään, ainakaan firman hommia :)
Vielä kun jonkun saisi maksamaan siitä osittaistyöhaluttomuuseläkettä.
Mukava palkanlisä tällaiselle lossivahdille tammikuisella Inarinjärvellä. :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittaistyöhaluttoman kannattaa hankkiutua työpaikkaa jossa kukaan ei huomaa vaikkei muutamaan päivään tee yhtään mitään, ainakaan firman hommia :)
Vielä kun jonkun saisi maksamaan siitä osittaistyöhaluttomuuseläkettä.
Mukava palkanlisä tällaiselle lossivahdille tammikuisella Inarinjärvellä. :)
-keinovaginamies-Ei noita helppoja työpaikkoja enää oikein ole.
Nyt otetaan kaikki mahdollinen irti työntekijästä.
Jos et sopeudu, elät toimettomana itsemurhakopperossa, käyttörahaa 500e /kk.
Riittää lidlin ruokaan ja kirppisvaatteisiin.
Elämä jää elämättä.
"Ei se raha ole tärkeintä, eihän.."
No.. Kylmyys odottaa talvella, eikä yhteiskunnan piikki kaikille ole voimassa loputtomasti.
Kokoomus on vaalivoittaja seuraavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noita helppoja työpaikkoja enää oikein ole.
Nyt otetaan kaikki mahdollinen irti työntekijästä.
Jos et sopeudu, elät toimettomana itsemurhakopperossa, käyttörahaa 500e /kk.
Riittää lidlin ruokaan ja kirppisvaatteisiin.
Elämä jää elämättä.
"Ei se raha ole tärkeintä, eihän.."
No.. Kylmyys odottaa talvella, eikä yhteiskunnan piikki kaikille ole voimassa loputtomasti.
Kokoomus on vaalivoittaja seuraavaksi.Raha helpottaa elämää mutta jos siitä tekee elämässään pääasian ei osaa mitään muuta ympärillään lopulta edes huomata
- Anonyymi
Työhaluttomuuseläke = kansalaispalkka
En tiedä, onko liian kova rinnastus? - Anonyymi
Itse kuulun kolmanteen luokitukseen eli haluaisin ja kykenisin parisuhteeseen, mutta en löydä sopivaa. Olisiko tämä sitten parisuhdekohtaamattomuus 😁
- Anonyymi
Olet vain liian normi. Vaikka niinhän ne sanoo, että kyllä koira koiran haistaa, mutta ovatko normit sitten niin vähissä?
Kyllä tuostaki pitänee yhteiskunnan korvauksia maksaa. Olemmehan koko maailman sosiaalitoimisto.
- Anonyymi
No luultavasti se kaikkein suurin osa sekä parisuhdehaluttomuudesta ja myös parisuhdekyvyttömyydestä on myös juuri tuota parisuhdekohtaamattomuutta. Sellaiset ehdottomasti parisuhdevastaiset ja ehdottoman parisuhdekyvyttömät ovat aika pieni vähemmistö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vain liian normi. Vaikka niinhän ne sanoo, että kyllä koira koiran haistaa, mutta ovatko normit sitten niin vähissä?
-keinovaginamies-Mitä tarkoittaa liian normi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuostaki pitänee yhteiskunnan korvauksia maksaa. Olemmehan koko maailman sosiaalitoimisto.
Outo kommentti. En tarvitse korvauksia keneltäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa liian normi?
Siis kyllä hullu hullun tuntee.
Pitäisikö olla vähän hullumpi, jotta ne muut hullut löytäisivät sinut?
Anonyymi kirjoitti:
Siis kyllä hullu hullun tuntee.
Pitäisikö olla vähän hullumpi, jotta ne muut hullut löytäisivät sinut?
-keinovaginamies-En kaipaa lisää hulluutta elämääni, nykyinen hulluuden taso on riittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No luultavasti se kaikkein suurin osa sekä parisuhdehaluttomuudesta ja myös parisuhdekyvyttömyydestä on myös juuri tuota parisuhdekohtaamattomuutta. Sellaiset ehdottomasti parisuhdevastaiset ja ehdottoman parisuhdekyvyttömät ovat aika pieni vähemmistö.
En usko.
Helpolla luonteella, realistisilla vaatimuksilla, ja ihmisten ilmoilla olemisella löytyy kyllä seuraa.
Jos viisikymppiselle röllykkämahalle kelpaa vaan nuori, kaunis nainen, niin yksin jää.
Samoin jos nainen odottaa keski-ikäisenä unelmiensa prinssiä, niin yksinäinen vanhuus odottaa.
Silloin ei kelpaa enää kenellekään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko.
Helpolla luonteella, realistisilla vaatimuksilla, ja ihmisten ilmoilla olemisella löytyy kyllä seuraa.
Jos viisikymppiselle röllykkämahalle kelpaa vaan nuori, kaunis nainen, niin yksin jää.
Samoin jos nainen odottaa keski-ikäisenä unelmiensa prinssiä, niin yksinäinen vanhuus odottaa.
Silloin ei kelpaa enää kenellekään.Olen tämän parisuhdekohtaamattomuuskommentin (kiva sana) kirjoittanut ja tottakai etsin näin nelikymppisenä unelmieni prinssiä. Minulle unelmien prinssi kun voi olla ihan se ihan tavallinen, mutta loputtoman ihana mies. Ei minulla ole mitään sellaisia "vaatimuksia" miehelle, mitä suunnilleen ikäiseni miehet eivät helposti täyttäisi, mutta en kai nyt suhteeseen ala miehen kanssa, joka ei tunnu sydämessä oikealta. Mitään sikspäkkejä tai Porscheja en ole koskaan miehessä kaivannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tämän parisuhdekohtaamattomuuskommentin (kiva sana) kirjoittanut ja tottakai etsin näin nelikymppisenä unelmieni prinssiä. Minulle unelmien prinssi kun voi olla ihan se ihan tavallinen, mutta loputtoman ihana mies. Ei minulla ole mitään sellaisia "vaatimuksia" miehelle, mitä suunnilleen ikäiseni miehet eivät helposti täyttäisi, mutta en kai nyt suhteeseen ala miehen kanssa, joka ei tunnu sydämessä oikealta. Mitään sikspäkkejä tai Porscheja en ole koskaan miehessä kaivannut.
Tuo ny on oikeastaan semmoi juttu mikä selvinnee vai nukkumalla yön vierekkäin mistäkö se tuntuu olla toisen kainalossa onko siinä hyvä ja turvallista olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ny on oikeastaan semmoi juttu mikä selvinnee vai nukkumalla yön vierekkäin mistäkö se tuntuu olla toisen kainalossa onko siinä hyvä ja turvallista olla
Noinhan se on. Toisen seurassa sen vasta tietää, onko oikeanlaista yhteyttä ja tunnetta. Katse, tuoksut, kosketukset, tapa olla, keskustella.. Oikean ihmisen kanssa kaikki tuollainen tuntuu vaivattomalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko.
Silloin ei kelpaa enää kenellekään.Ihminen, joka kuvittelee helppoja luonteita olevan vain yhdenlaisia ja että heistä kaikki sopivat yhteiseloon, on aika hankala luonteeltaan. Realistisia vaatimuksiakin on monelaisia. Esimerkiksi tupakointi tai tupakoimattomuus ovat molemmat aivan yhtä realistisia vaatimuksia, mutta sulkevat toisensa pois.
- Anonyymi
Olen parisuhteessa oleva nainen mutta viime vuosina on ilmennyt enenevästi selkeää parisuhdehaluttomuutta. Mikä neuvoksi?
- Anonyymi
Valitettavasti en osaa neuvoa.
Olen aivan vastaavassa tilanteessa, paitsi että olen mies.
Jotain yhteiskunnan tukia tähän tunnutaan kaipailevan.
Vetäydy kahdeksi kuukaudeksi yksinäiseen hiljaisuusretriittiin Kainuun korpeen, ilman älylaitteita. Retriitin päätyttyä tutkaile uudestaan miltä sinusta tuntuu. Jos koet edelleen parisuhdehaluttomuutta niin eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetäydy kahdeksi kuukaudeksi yksinäiseen hiljaisuusretriittiin Kainuun korpeen, ilman älylaitteita. Retriitin päätyttyä tutkaile uudestaan miltä sinusta tuntuu. Jos koet edelleen parisuhdehaluttomuutta niin eroa.
Onko omakohtaista kokemusta vastaavasta asiasta?
- Anonyymi
Minulla oli rakastaja 9kk. Huomasin, kuinka hyvä mieheni on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli rakastaja 9kk. Huomasin, kuinka hyvä mieheni on.
Aijaa? No mä luulen jotenkin että kyseessä on mulla yleinen haluttomuus sekä parisuhteesen että miehiin muutenkin.
- Anonyymi
Mikä susta itsestä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta pitäisi kai kuunnella itse itseään mitäkö mieli käy läpitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en osaa neuvoa.
Olen aivan vastaavassa tilanteessa, paitsi että olen mies.
Jotain yhteiskunnan tukia tähän tunnutaan kaipailevan.
-keinovaginamies-Sullahan on avovaimo… onko parisuhde alkanut tuntua huonolta tavalta elää?
- Anonyymi
Kykyä kyllä olis pienen pitäjän verran, mut omalla kohdalla se kääntyy tohon haluttomuuteen. Mut, mikäs kiire tässä näinkin on hyvä.
- Anonyymi
valehtelemisen sietämätön keveys, elokuva, mutta eräs joku uudempi sarja, nimi olikaan... pepsi max mieluummin kuin coca-cola, kuin lumikola.
mikähän olikaan nimi joku sarja avaruusjuttu... laittavat ruumisarkkuina avaruuteen le4ijumaan ja sitten jos on suuri alu se avaruusjuttu niin se ruumis ja ne3 arkut jäävät leijumaan aluksen ympärille ikuisesti, kuin zombir4y kuin kuuy kirtyämään sludys. Voisin kyllä olla parisuhteessa kivan naisen kanssa, ja osaisin oikein hyvin ollakin kunhan kemiaa, tunteita ja intohimoa löytyy molemmin puolin. En kuitenkaan ole kun ei kukaan ole tullut kotoa hakemaan. Pimputtanut ovikelloa ja viettelevästi katsonut silmiin, että nyt seukataan mussukka 🤭
- Anonyymi
Eikö sinuakaan ole kotisohvalta kukaan hoksannut hakea? 😄 Ei minuakaan, vaikka miten kärsivällisesti olen odottanut. Selkeästi pitäisi vaihtaa taktiikkaa, kun tietäisi mihin 🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinuakaan ole kotisohvalta kukaan hoksannut hakea? 😄 Ei minuakaan, vaikka miten kärsivällisesti olen odottanut. Selkeästi pitäisi vaihtaa taktiikkaa, kun tietäisi mihin 🤷♀️
Voisi laittaa ensi alkuun ulko-oveen lapun ”Ladies, I’m available. Stay in front of the peephole” 🤔 englanniksi valikoiman kasvattamiseksi.
- Anonyymi
MaximiIIian kirjoitti:
Voisi laittaa ensi alkuun ulko-oveen lapun ”Ladies, I’m available. Stay in front of the peephole” 🤔 englanniksi valikoiman kasvattamiseksi.
Ei huono idea 😄 Saisi tehtyä pre-checkin toisen huomaamatta ja teeskennellä, ettei ole kotona, jollei heti ala syntymään jotain mystistä yhteyttä oven läpi. Oman oveni ohi kulkee tosin lähinnä muutama eläkeläispariskunta sekä pari nuorempaa pariskuntaa, ei ole kovin vilkas oven edusta 🤔 Tähän täytyisi jotenkin miehiä opastaa, jotta löytäisivät oveni, kun ei tänne kyllä kukaan vahingossa eksy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463