Parisuhdekyvyttömyys vs. parisuhdehaluttomuus

Anonyymi-ap

Kumpi mahtaa olla yleisempää? Enkä nyt vedä tätä sukupuolikysymykseksi.
Kuitenkin paljon on rutinaa molempien ympärillä.

Minulla puolestaan esiintyy työhaluttomuutta.
Jos on työkyvyttömyyseläke, niin miksei voi olla työhaluttomuuseläkettä?

-keinovaginamies-

34

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oman kokemukseni mukaan parisuhdehaluttomuus.

      Tietysti vähän riippuu siitä miten tuon parisuhdekyvyttömyyden määrittää. Jos jatketaan pohdintaa tuon työteeman ympärillä niin itse olen täysin työhaluton, jos työpaikka on huono. Vai olenko vain työkyvytön, jos en"osaa" sietää p.skaa työilmapiiriä ja vielä p.skempaa palkkaa? Pääsisikö sitä osatyökyvyttömyyseläkeelle, koskien p.skoja työpaikkoja?

      • Anonyymi

        Kyvyttömyyttä hieman pidemmälle kehitettäessä mieleeni tulee parisuhdekyvyttömyyseläke.
        Kyllä siitä pitäisi vähän kansalaispalkkaa maksaa ettei kestä näitä kauheita suomalaisia parisuhteita.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Työhaluttomat on päivärahalla tai toimeentulotuella. Tai veneen alla.

      • Anonyymi

        Osittaistyöhaluttoman kannattaa hankkiutua työpaikkaa jossa kukaan ei huomaa vaikkei muutamaan päivään tee yhtään mitään, ainakaan firman hommia :)

        Vielä kun jonkun saisi maksamaan siitä osittaistyöhaluttomuuseläkettä.
        Mukava palkanlisä tällaiselle lossivahdille tammikuisella Inarinjärvellä. :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osittaistyöhaluttoman kannattaa hankkiutua työpaikkaa jossa kukaan ei huomaa vaikkei muutamaan päivään tee yhtään mitään, ainakaan firman hommia :)

        Vielä kun jonkun saisi maksamaan siitä osittaistyöhaluttomuuseläkettä.
        Mukava palkanlisä tällaiselle lossivahdille tammikuisella Inarinjärvellä. :)

        -keinovaginamies-

        Ei noita helppoja työpaikkoja enää oikein ole.

        Nyt otetaan kaikki mahdollinen irti työntekijästä.

        Jos et sopeudu, elät toimettomana itsemurhakopperossa, käyttörahaa 500e /kk.

        Riittää lidlin ruokaan ja kirppisvaatteisiin.

        Elämä jää elämättä.

        "Ei se raha ole tärkeintä, eihän.."

        No.. Kylmyys odottaa talvella, eikä yhteiskunnan piikki kaikille ole voimassa loputtomasti.

        Kokoomus on vaalivoittaja seuraavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noita helppoja työpaikkoja enää oikein ole.

        Nyt otetaan kaikki mahdollinen irti työntekijästä.

        Jos et sopeudu, elät toimettomana itsemurhakopperossa, käyttörahaa 500e /kk.

        Riittää lidlin ruokaan ja kirppisvaatteisiin.

        Elämä jää elämättä.

        "Ei se raha ole tärkeintä, eihän.."

        No.. Kylmyys odottaa talvella, eikä yhteiskunnan piikki kaikille ole voimassa loputtomasti.

        Kokoomus on vaalivoittaja seuraavaksi.

        Raha helpottaa elämää mutta jos siitä tekee elämässään pääasian ei osaa mitään muuta ympärillään lopulta edes huomata


    • Anonyymi

      Työhaluttomuuseläke = kansalaispalkka
      En tiedä, onko liian kova rinnastus?

    • Anonyymi

      Itse kuulun kolmanteen luokitukseen eli haluaisin ja kykenisin parisuhteeseen, mutta en löydä sopivaa. Olisiko tämä sitten parisuhdekohtaamattomuus 😁

      • Anonyymi

        Olet vain liian normi. Vaikka niinhän ne sanoo, että kyllä koira koiran haistaa, mutta ovatko normit sitten niin vähissä?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Kyllä tuostaki pitänee yhteiskunnan korvauksia maksaa. Olemmehan koko maailman sosiaalitoimisto.


      • Anonyymi

        No luultavasti se kaikkein suurin osa sekä parisuhdehaluttomuudesta ja myös parisuhdekyvyttömyydestä on myös juuri tuota parisuhdekohtaamattomuutta. Sellaiset ehdottomasti parisuhdevastaiset ja ehdottoman parisuhdekyvyttömät ovat aika pieni vähemmistö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vain liian normi. Vaikka niinhän ne sanoo, että kyllä koira koiran haistaa, mutta ovatko normit sitten niin vähissä?

        -keinovaginamies-

        Mitä tarkoittaa liian normi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuostaki pitänee yhteiskunnan korvauksia maksaa. Olemmehan koko maailman sosiaalitoimisto.

        Outo kommentti. En tarvitse korvauksia keneltäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa liian normi?

        Siis kyllä hullu hullun tuntee.
        Pitäisikö olla vähän hullumpi, jotta ne muut hullut löytäisivät sinut?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kyllä hullu hullun tuntee.
        Pitäisikö olla vähän hullumpi, jotta ne muut hullut löytäisivät sinut?

        -keinovaginamies-

        En kaipaa lisää hulluutta elämääni, nykyinen hulluuden taso on riittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luultavasti se kaikkein suurin osa sekä parisuhdehaluttomuudesta ja myös parisuhdekyvyttömyydestä on myös juuri tuota parisuhdekohtaamattomuutta. Sellaiset ehdottomasti parisuhdevastaiset ja ehdottoman parisuhdekyvyttömät ovat aika pieni vähemmistö.

        En usko.

        Helpolla luonteella, realistisilla vaatimuksilla, ja ihmisten ilmoilla olemisella löytyy kyllä seuraa.

        Jos viisikymppiselle röllykkämahalle kelpaa vaan nuori, kaunis nainen, niin yksin jää.

        Samoin jos nainen odottaa keski-ikäisenä unelmiensa prinssiä, niin yksinäinen vanhuus odottaa.

        Silloin ei kelpaa enää kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko.

        Helpolla luonteella, realistisilla vaatimuksilla, ja ihmisten ilmoilla olemisella löytyy kyllä seuraa.

        Jos viisikymppiselle röllykkämahalle kelpaa vaan nuori, kaunis nainen, niin yksin jää.

        Samoin jos nainen odottaa keski-ikäisenä unelmiensa prinssiä, niin yksinäinen vanhuus odottaa.

        Silloin ei kelpaa enää kenellekään.

        Olen tämän parisuhdekohtaamattomuuskommentin (kiva sana) kirjoittanut ja tottakai etsin näin nelikymppisenä unelmieni prinssiä. Minulle unelmien prinssi kun voi olla ihan se ihan tavallinen, mutta loputtoman ihana mies. Ei minulla ole mitään sellaisia "vaatimuksia" miehelle, mitä suunnilleen ikäiseni miehet eivät helposti täyttäisi, mutta en kai nyt suhteeseen ala miehen kanssa, joka ei tunnu sydämessä oikealta. Mitään sikspäkkejä tai Porscheja en ole koskaan miehessä kaivannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän parisuhdekohtaamattomuuskommentin (kiva sana) kirjoittanut ja tottakai etsin näin nelikymppisenä unelmieni prinssiä. Minulle unelmien prinssi kun voi olla ihan se ihan tavallinen, mutta loputtoman ihana mies. Ei minulla ole mitään sellaisia "vaatimuksia" miehelle, mitä suunnilleen ikäiseni miehet eivät helposti täyttäisi, mutta en kai nyt suhteeseen ala miehen kanssa, joka ei tunnu sydämessä oikealta. Mitään sikspäkkejä tai Porscheja en ole koskaan miehessä kaivannut.

        Tuo ny on oikeastaan semmoi juttu mikä selvinnee vai nukkumalla yön vierekkäin mistäkö se tuntuu olla toisen kainalossa onko siinä hyvä ja turvallista olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ny on oikeastaan semmoi juttu mikä selvinnee vai nukkumalla yön vierekkäin mistäkö se tuntuu olla toisen kainalossa onko siinä hyvä ja turvallista olla

        Noinhan se on. Toisen seurassa sen vasta tietää, onko oikeanlaista yhteyttä ja tunnetta. Katse, tuoksut, kosketukset, tapa olla, keskustella.. Oikean ihmisen kanssa kaikki tuollainen tuntuu vaivattomalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko.

        Helpolla luonteella, realistisilla vaatimuksilla, ja ihmisten ilmoilla olemisella löytyy kyllä seuraa.

        Jos viisikymppiselle röllykkämahalle kelpaa vaan nuori, kaunis nainen, niin yksin jää.

        Samoin jos nainen odottaa keski-ikäisenä unelmiensa prinssiä, niin yksinäinen vanhuus odottaa.

        Silloin ei kelpaa enää kenellekään.

        Ihminen, joka kuvittelee helppoja luonteita olevan vain yhdenlaisia ja että heistä kaikki sopivat yhteiseloon, on aika hankala luonteeltaan. Realistisia vaatimuksiakin on monelaisia. Esimerkiksi tupakointi tai tupakoimattomuus ovat molemmat aivan yhtä realistisia vaatimuksia, mutta sulkevat toisensa pois.


    • Anonyymi

      Olen parisuhteessa oleva nainen mutta viime vuosina on ilmennyt enenevästi selkeää parisuhdehaluttomuutta. Mikä neuvoksi?

      • Anonyymi

        Valitettavasti en osaa neuvoa.
        Olen aivan vastaavassa tilanteessa, paitsi että olen mies.

        Jotain yhteiskunnan tukia tähän tunnutaan kaipailevan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Vetäydy kahdeksi kuukaudeksi yksinäiseen hiljaisuusretriittiin Kainuun korpeen, ilman älylaitteita. Retriitin päätyttyä tutkaile uudestaan miltä sinusta tuntuu. Jos koet edelleen parisuhdehaluttomuutta niin eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetäydy kahdeksi kuukaudeksi yksinäiseen hiljaisuusretriittiin Kainuun korpeen, ilman älylaitteita. Retriitin päätyttyä tutkaile uudestaan miltä sinusta tuntuu. Jos koet edelleen parisuhdehaluttomuutta niin eroa.

        Onko omakohtaista kokemusta vastaavasta asiasta?


      • Anonyymi

        Minulla oli rakastaja 9kk. Huomasin, kuinka hyvä mieheni on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli rakastaja 9kk. Huomasin, kuinka hyvä mieheni on.

        Aijaa? No mä luulen jotenkin että kyseessä on mulla yleinen haluttomuus sekä parisuhteesen että miehiin muutenkin.


      • Anonyymi

        Mikä susta itsestä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta pitäisi kai kuunnella itse itseään mitäkö mieli käy läpitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti en osaa neuvoa.
        Olen aivan vastaavassa tilanteessa, paitsi että olen mies.

        Jotain yhteiskunnan tukia tähän tunnutaan kaipailevan.

        -keinovaginamies-

        Sullahan on avovaimo… onko parisuhde alkanut tuntua huonolta tavalta elää?


    • Anonyymi

      Kykyä kyllä olis pienen pitäjän verran, mut omalla kohdalla se kääntyy tohon haluttomuuteen. Mut, mikäs kiire tässä näinkin on hyvä.

    • Anonyymi

      valehtelemisen sietämätön keveys, elokuva, mutta eräs joku uudempi sarja, nimi olikaan... pepsi max mieluummin kuin coca-cola, kuin lumikola.

      mikähän olikaan nimi joku sarja avaruusjuttu... laittavat ruumisarkkuina avaruuteen le4ijumaan ja sitten jos on suuri alu se avaruusjuttu niin se ruumis ja ne3 arkut jäävät leijumaan aluksen ympärille ikuisesti, kuin zombir4y kuin kuuy kirtyämään sludys.

    • Voisin kyllä olla parisuhteessa kivan naisen kanssa, ja osaisin oikein hyvin ollakin kunhan kemiaa, tunteita ja intohimoa löytyy molemmin puolin. En kuitenkaan ole kun ei kukaan ole tullut kotoa hakemaan. Pimputtanut ovikelloa ja viettelevästi katsonut silmiin, että nyt seukataan mussukka 🤭

      • Anonyymi

        Eikö sinuakaan ole kotisohvalta kukaan hoksannut hakea? 😄 Ei minuakaan, vaikka miten kärsivällisesti olen odottanut. Selkeästi pitäisi vaihtaa taktiikkaa, kun tietäisi mihin 🤷‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinuakaan ole kotisohvalta kukaan hoksannut hakea? 😄 Ei minuakaan, vaikka miten kärsivällisesti olen odottanut. Selkeästi pitäisi vaihtaa taktiikkaa, kun tietäisi mihin 🤷‍♀️

        Voisi laittaa ensi alkuun ulko-oveen lapun ”Ladies, I’m available. Stay in front of the peephole” 🤔 englanniksi valikoiman kasvattamiseksi.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Voisi laittaa ensi alkuun ulko-oveen lapun ”Ladies, I’m available. Stay in front of the peephole” 🤔 englanniksi valikoiman kasvattamiseksi.

        Ei huono idea 😄 Saisi tehtyä pre-checkin toisen huomaamatta ja teeskennellä, ettei ole kotona, jollei heti ala syntymään jotain mystistä yhteyttä oven läpi. Oman oveni ohi kulkee tosin lähinnä muutama eläkeläispariskunta sekä pari nuorempaa pariskuntaa, ei ole kovin vilkas oven edusta 🤔 Tähän täytyisi jotenkin miehiä opastaa, jotta löytäisivät oveni, kun ei tänne kyllä kukaan vahingossa eksy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe