Etenkin viime aikoina mutta en pyydä sitä anteeksi. Ikinä. Se on minun selviytymiskeinoni tässä elämässä, jonka avulla prosessoin uhrin elämääni. Olen huomannut että kränää tulee nykyään entistäkin helpommin minun ja muiden ihmisten välille joten olen valinnut sellaisen linjan etten enää välitä. En edes yritä mukautua ja alkaa noudattamaan yhteisön normeja. Se vain kuluttaisi minua ja sotisi spirituaalista luontoani vastaan.
Olen sekoillut suomi24ssä
4
159
Vastaukset
- Anonyymi
Nautit myös kirjoittaisesta, eikö vain, olet hän? Tai ainakin siitä että saa purettua ajatuksiasi 'ilmoille', niinhän?
- Anonyymi
Et kai vain yritä kalastella minusta irti jonkinlaisia tunnisteita 🤭? Onko joillakuilla skillsejä päätellä anonyymeista kirjoittelijoista että kuka on kuka? Pitäisi alkaa varmaan viljelemään silloin tällöin kirjoitusvirheitä niin se vaikeuttaisi identifiointiani. Kevennykseksi seuraava toteamus; Kukapa meistä ei olisi esiintynyt vastakkaisen sukupuolen nimissä samalla kun on itse pukeutuneena isänsä tai äitinsä käytettyihin alusvaatteisiin 🙂? Vastaus: En minä ainakaan 💪.
- Anonyymi
Aika monestakin asiasta olen pahoillani. Millä tavalla haluat että se tulee esiin? Ei ainakaan tänne kirjoittamalla.
- Anonyymi
Tädit ja sedät pukeutukoot miten tahtovat, mutta tekeytymällä toiseksi sukupuoleksi saamaan jotain ihme kiksejä ei ole pelkästään kieroa vaan kieroutunutta, eikä kestä kiittää tämän esiintuomisesta. Ilmainen mielipide. "Spiritualistinen luonto", joopa joo...itteensä voi hämätä kovin monella tavalla, vaikka uskottelemalla olevansa varsinainen kettu kanatarhassa. Ei kannata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745