Kävelevä mies

Anonyymi-ap

Miksi Tinderin prifiileissa miesten harrastuksena tai kiinnostuksen kohteena on mainittu kävely?

Tarkoittaako se sitä, että miehellä on erittäin heikko aerobinen kunto eikä hän pysty parempaan, vai sitä, että mies vihjailee, että naisella on oltava edes tämä alkeellinen kiinnostus liikuntaan ja jos tulee suhde, on naisen syytä noille kävelyille miehen kanssa lähteä ettei ala liikaa turpoamaan. Vaiko sitä, että koska miestä kiinnostaa näin vaatimaton yhdessäolo, niin mistään kalliimmista treffeistä ei tule hänen suhteen haaveilla?

Kun siis kävely ja keppijumppahan on lähinnä vanhuksille ja liikuntaongelmaisille ihmisille sopivaa liikuntaa.

Toinen yleinen kiinnostuksen kohde mitä en vastaavasti ymmärrä, on kahvi. Aika tylsä ihminen jos kiinnostuksen kohde varsin laajasta valikoimasta on kahvikupillinen, niin mukava pirustys kun se arkena onkin. Onko tässäkin joku piilomerkitys?

Onko naisillakin vastaavasti kiinnostuksen kohteina kävely ja kahvi, heteroprofiileissa?

191

3867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kun aikkkii loppuu aikanaan, mutta mitaä sitten kun aika loppuu?

• Anonyymi

Joo swaippaan vasemmalle kaikki kävelijät.

En tosiaan tuhlaa kallista aikaani johonkin hyödyttömään ja tappavan tylsään kävelyyn eikä kiinnista noin huonokuntoiset miehet seksuaalisesti.

Kävelijämiehet voi tosiaan ottaa niitä reilusti ylipainoisia ja liikuntahaluttomia naisia, sopivat täydellisesti yhteen kuntonsa puolesta.

• Puuh. Naisten pitää kaikkea analysoida ja ylianalysoida malliin, jos mies sanoo illalla, että on ollut pitkä päivä, joten haluan mennä aikaisin nukkumaan, alkaa nainen käymään viikon tapahtumat lävitse ja miettii mikä on mennyt pieleen ja tuleeko avioero jne.

• Anonyymi

Naisten "analysoinnit" menee enimmäkseen päin anusta. Jos kysyt naiselta, että mikä on vialla, niin takuulla ei mikään. Jos sitten käyttäydyt siten ettei mikään ole vialla, niin alkaa helvetillinen sota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosiaan tuhlaa kallista aikaani johonkin hyödyttömään ja tappavan tylsään kävelyyn eikä kiinnista noin huonokuntoiset miehet seksuaalisesti.

Kävelijämiehet voi tosiaan ottaa niitä reilusti ylipainoisia ja liikuntahaluttomia naisia, sopivat täydellisesti yhteen kuntonsa puolesta.

Jos olisin Tinderissä, valitsisin kaikki kävelijät. Se on merkki terveestä järjestä 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa swaippaan? Eiks täällä enää suomeksi pärjää??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa swaippaan? Eiks täällä enää suomeksi pärjää??

Saippualla pestään tarkasti, vähintään kaks minuuttia hinkataan. Ja huolellisesti huuhdellaan, tottakai.

• Anonyymi

Hyvä, Sulla jo jäähtynyt? Voimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, Sulla jo jäähtynyt? Voimia.

Kiitos. Aina ne voi onneks lämmittää uudelleen. Enkä ainakaa ite siihen edes kummemmin voimia tartte. Mutta kiitos huolestasi, lisään sut mun iltarukouksiin.

• Anonyymi

Lakkaa olemasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävely metsissä, vuoristoissa ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saippualla pestään tarkasti, vähintään kaks minuuttia hinkataan. Ja huolellisesti huuhdellaan, tottakai.

😆Mun täytyy kävellä näin, täytyy kävellä näin..

• Anonyymi

Kävely on ihan kiva ajankulu siitä ny juuri muuhun ol

• Anonyymi

Mulla on aina enemmän tekemistä kun mihin mikään aika ja oma jaksaminen riittää.

Jotenkin kun katsoo miehiä Tinderissä ja sit ne olettaa, et kiinnistun jostain yhteisestä kävelylenkistä, niin se tuntuu lähinnä joltain herjaukselta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on aina enemmän tekemistä kun mihin mikään aika ja oma jaksaminen riittää.

Jotenkin kun katsoo miehiä Tinderissä ja sit ne olettaa, et kiinnistun jostain yhteisestä kävelylenkistä, niin se tuntuu lähinnä joltain herjaukselta..

Omissa käsityksissäsi olet pakkomielteinen =)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omissa käsityksissäsi olet pakkomielteinen =)

Intissä mentiin ja välillä vauhdilla 4=5 kertaa päivä oli hauskaa. Yleiskuntoa on hyvä pitää yllä.li

• Kyllä tuo jonkin sortin mielikuvituksettomuudesta kertoo ja ehkä ei ole mitään oikeita harrastuksia ollenkaan.

• Anonyymi

Niin tai ei osaa eikä viitsi katsoa netistä mitä ympäristössä tapahtuu. Monet tapahtumat ovat myös täysin ilmaisia ja museoihin ja gallerioihin pääsee ilmaiseksi kun katsoo päivän ja avajaisussa tarjoillaan ilmaista viinaa..

Tietty maalla on hiljaisempaa, mut omassa Tinderissä miehet on kyl kaupunkilaisia tai lähiseudulta.

• Anonyymi

Psykopaatti ei parane lääkkeillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai ei osaa eikä viitsi katsoa netistä mitä ympäristössä tapahtuu. Monet tapahtumat ovat myös täysin ilmaisia ja museoihin ja gallerioihin pääsee ilmaiseksi kun katsoo päivän ja avajaisussa tarjoillaan ilmaista viinaa..

Tietty maalla on hiljaisempaa, mut omassa Tinderissä miehet on kyl kaupunkilaisia tai lähiseudulta.

Kyllä on yksinkertaisia ihmisiä? Pitääkö olla harrastuksena kuntosali, menisivät töihin ,niin tulisi uni. Jääkiekko, jossain luki, että älykiekko, ei siinä tarvita älykkyyttä, kun mustan pisteen perässä luistelee, tarkkailuluokan kavereita varmaan puolet pelaajista, kun ei älykkyys muuhun riitä, mutta tyhmille naisille kyllä kelpaa. Tapahtumat, joka vuosi samaa ohjattua toimintaa, kun ei itsellä ole omia ajatuksia, miten viettää vapaa-aikaa, niin sinne toisten älyvapaitten kanssa jonottaan. Toisilla on harrastuksena kaljaterassit koko kesän ja sen on näköisiäkin,siellä tyhmyys tiivistyy porukassa, koordinaattorit ei muuta keksi, kuin ryyppääminen ja sirkushuvit. Kun kansa on pimee, niin herrojen tie on silee. Kävely tekisi hyvää monelle ja siinä ehtii katseleen ympärilleen, huomaa, että muutakin elämää on ja ei maksa mitään. Miksi harrastuksen pitää olla maksullista, siksi, että joku rahastaa toisen tyhmyydellä. Voi sitä ihminen harrastaa uintia järvessä, pitää pientä kasvimaata, hyötyliikuntaa esim. luomalla lunta, kunto nousee ilmaiseksi ja saa raitista ilmaa. Jos on älyvapaa ihminen, niin tuijottaa vain sitä kapulaa kädessä ja kysyy siltä, olenko tyhmä, en osaa mitään ilman sitä, sitä ei voi edes nukkuessa jättää mihinkään tai ystävät katoaa. Sellaisilla ystävillä ei tee mitään, joiden koko elämä on kännykässä tai netissä, Donaldsissa, Burgerissa ja jossain hikisessä kuntosalissa polkemassa pyörää, joka ei liiku mihinkään. Ehkä ne on niitä, jotka työkseen istuu jossain virastossa ja ei uskalla mennä ulos läskeineen, niin illaksi kuntosalille ja lapset on yksin, ne ei koskaan näe vanhempiaan, niin miksi niitä sitten hankkii, kun niiden kanssa ei ehdi olemaan? Sitten ihmetellään, kun nuoriso tekee pahaa, potkii seiniä ja toisiaan, käyttää huumeita ja mikään työ ei kelpaa. Raha ei kasva puussa ja nuorikin haluaisi, että saisi omaa rahaa, mutta kaupunki on kaatanut kaikki puut keskustoista, että saa ratikoita ja taloja rakentaa, supermarketteja vieri viereen, ihmiset tunneleihin ja siellä se elämä on koko talven sisällä tunneleissa, tavarataivaassa ja parkkihalleissa ja jatkuva meteli ympärillä. Mieluummin kävelen rauhassa ja istun kahvilla välillä, nautin hiljaisuudesta, eikä ole kiire tapahtumiin, eikä tarvitse apteekissa käydä vitamiineja hakemassa, kun ne vitamiinit saa ruuastakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on yksinkertaisia ihmisiä? Pitääkö olla harrastuksena kuntosali, menisivät töihin ,niin tulisi uni. Jääkiekko, jossain luki, että älykiekko, ei siinä tarvita älykkyyttä, kun mustan pisteen perässä luistelee, tarkkailuluokan kavereita varmaan puolet pelaajista, kun ei älykkyys muuhun riitä, mutta tyhmille naisille kyllä kelpaa. Tapahtumat, joka vuosi samaa ohjattua toimintaa, kun ei itsellä ole omia ajatuksia, miten viettää vapaa-aikaa, niin sinne toisten älyvapaitten kanssa jonottaan. Toisilla on harrastuksena kaljaterassit koko kesän ja sen on näköisiäkin,siellä tyhmyys tiivistyy porukassa, koordinaattorit ei muuta keksi, kuin ryyppääminen ja sirkushuvit. Kun kansa on pimee, niin herrojen tie on silee. Kävely tekisi hyvää monelle ja siinä ehtii katseleen ympärilleen, huomaa, että muutakin elämää on ja ei maksa mitään. Miksi harrastuksen pitää olla maksullista, siksi, että joku rahastaa toisen tyhmyydellä. Voi sitä ihminen harrastaa uintia järvessä, pitää pientä kasvimaata, hyötyliikuntaa esim. luomalla lunta, kunto nousee ilmaiseksi ja saa raitista ilmaa. Jos on älyvapaa ihminen, niin tuijottaa vain sitä kapulaa kädessä ja kysyy siltä, olenko tyhmä, en osaa mitään ilman sitä, sitä ei voi edes nukkuessa jättää mihinkään tai ystävät katoaa. Sellaisilla ystävillä ei tee mitään, joiden koko elämä on kännykässä tai netissä, Donaldsissa, Burgerissa ja jossain hikisessä kuntosalissa polkemassa pyörää, joka ei liiku mihinkään. Ehkä ne on niitä, jotka työkseen istuu jossain virastossa ja ei uskalla mennä ulos läskeineen, niin illaksi kuntosalille ja lapset on yksin, ne ei koskaan näe vanhempiaan, niin miksi niitä sitten hankkii, kun niiden kanssa ei ehdi olemaan? Sitten ihmetellään, kun nuoriso tekee pahaa, potkii seiniä ja toisiaan, käyttää huumeita ja mikään työ ei kelpaa. Raha ei kasva puussa ja nuorikin haluaisi, että saisi omaa rahaa, mutta kaupunki on kaatanut kaikki puut keskustoista, että saa ratikoita ja taloja rakentaa, supermarketteja vieri viereen, ihmiset tunneleihin ja siellä se elämä on koko talven sisällä tunneleissa, tavarataivaassa ja parkkihalleissa ja jatkuva meteli ympärillä. Mieluummin kävelen rauhassa ja istun kahvilla välillä, nautin hiljaisuudesta, eikä ole kiire tapahtumiin, eikä tarvitse apteekissa käydä vitamiineja hakemassa, kun ne vitamiinit saa ruuastakin.

Niin se on, harvat ihmiset oikeasti osaa tai viitsii tehdä mitään todellista, vaan lähinnä valuvat paikasta toiseen puhelimet kourassa, hyvä pointti.

• Anonyymi

Kerro, mikä/mitkä on "oikeita" harrastuksia?
        Heräsi uteliaisuus.

• Heille on ilmoitettu usein, että: Lähe nyt jo kävelemään!

Siitä innostus. 😁

• Anonyymi

😂😂😂👍

Tuin kyllä uskon, mutta minun tapauksessa mies olisi silloin edes juoksija, sen verran hirveä ämmä osaan siinä tilanteessa olla..

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂👍

Tuin kyllä uskon, mutta minun tapauksessa mies olisi silloin edes juoksija, sen verran hirveä ämmä osaan siinä tilanteessa olla..

No mä voin sanoa, että kävely ei oo mun juttu. Voin mä käpötellä hyvässä seurassa ja/tai jonkun syyn takia, mutta vapaaehtoisesti ei hotsita talsia tyhjänpäiten.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No mä voin sanoa, että kävely ei oo mun juttu. Voin mä käpötellä hyvässä seurassa ja/tai jonkun syyn takia, mutta vapaaehtoisesti ei hotsita talsia tyhjänpäiten.

Joo mäkin kävelen bussipysäkille😁

• Anonyymi kirjoitti:

Joo mäkin kävelen bussipysäkille😁

No kokeile joskus juoksulaukkaa. Tylsää tuollainen ainainen kävely. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No kokeile joskus juoksulaukkaa. Tylsää tuollainen ainainen kävely. 😁

Kyllä vedän joskus 60 m sprintin ja ihmiset katsoo ihaillen😁

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vedän joskus 60 m sprintin ja ihmiset katsoo ihaillen😁

Juoksulaukkaa?

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Juoksulaukkaa?

No tuli jo täytettyä 12 v tuossa joku aikaa sitten...

• Anonyymi

Kävely, kahvi jne on aika monessa naistenkin profiileissa, joten kiva kuulla kyllä, että niitä miehiltäkin löytyy. Mut oikeesti moni niistä kiinnostuksen kohteista ei tosiaan ole kovin ihmeellisiä, vaan monelle ehkä enemmänkin profiilin täytettä, jos eivät jaksa panostaa esittelyyn.

Itselläni on myös kiinnostuksen kohteissa tee, mutta tässä tapauksessa oikeasti panostan siihen, kun tilaan ulkomailta hyvää teetä ja kivoja kuppeja. Ehkä osa kahvin sinne valinneista myös juo paljon kahvia, kokeilee erilaisia papuja ja optimoi omaan makuun sopivia jauhatuksia. Enemmistö toki saattaa ihan vaan juoda sitten teetä tai kahvia sen kummemmin miettimättä.

• Anonyymi

Nii ja käveleminenhän voi tarkoittaa vaikka sitä, että tykkää lenkkeillä päivittäin ja käyttää vaikka mielellään koiraa ulkona.

• Anonyymi

Just just..no hyvä tietää, ettei kyseessä ole vaan v..tuilu lihaville golddiggereille.

Täytyy sanoa, että aika laihat ja laiskat eväät kuitenkin siihen yhdessätekemiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Just just..no hyvä tietää, ettei kyseessä ole vaan v..tuilu lihaville golddiggereille.

Täytyy sanoa, että aika laihat ja laiskat eväät kuitenkin siihen yhdessätekemiseen.

Toisaalta, tässä nyt tuomitaan koko ihminen yhden pienen asian takia. Voihan sillä silti olla vaikka mitä ideoita yhdessätekemiseen, tuon kävelyn sijasta. Ei vaan ole jaksanut panostaa profiilin tekemiseen tarpeeksi.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Toisaalta, tässä nyt tuomitaan koko ihminen yhden pienen asian takia. Voihan sillä silti olla vaikka mitä ideoita yhdessätekemiseen, tuon kävelyn sijasta. Ei vaan ole jaksanut panostaa profiilin tekemiseen tarpeeksi.

Eikö se jo kerro paljon?

Mitä yhteistä mullakin olisi ihmisen kanssa, joka ei tee mitään, ei osaa mitään vaan lähinnä vaan on paikallaan ja liikuttaa sormiaan tai antaa jotain epämääräisiä lupauksia, että alkaa johonkun ihan konkreettisesti. Taivaanrannan maalailu vetää mulla punaselle ihan välittömästi ja sanon tosi pahasti ja siinä murtuu unelmat.

Niinhän sitä sanotaan, että toiset puhuu ja toiset tekee. Kai kummassakin on omat hyvät puolensa. Tekijät voi olla tosi epäsosiaalisia ihmisiä, kuten minä.

Taidan tästä jatkaa hommia, tuli otettua tosi raskas projekti tulevalle talvelle.

En nyt mitenkään erityisesti tuomitse tässä ketjussa ketään, jokainenhan tekee mitä tykkää. Ite vihaan kävelyä ja ulkoilua muutenkin, hyh.

• Anonyymi

Ne on köyhiä jotka kävelee ja juo kahvia. Tosin kohta eivät juo sitä kahviakaan enää kun hinnat nousee

• Anonyymi

Mäkin olen ihan helvetin köyhä, mut siltikin on muuta tekemistä ja varaa käydä kunnon treffeillä.

Mietin myös sitä, että jos mies käy valtavan monilla treffeillä, kaikilla mitä vaan irtoaa, niin ehkä siksi ei halua käyttää rahaa.

Ite en anna edes matchia helposti ja jos menen treffeille, niin valinta on harkittu ja haluan nauttia tilanteesta juuri kyseisen henkilön kanssa. Jos mies on vastahakoinen kunnon treffeille, juttu loppuu siihen ja näin on käynyt.

Olen tosin käynyt vain yksillä treffeillä Tinderin kautta ja se oli keikka johon maksoin oman lippuni. Treffit ei onnistuneet, mutta muuten oli hauskaa eikä tarvinnut katua.

Treffit maksoi minulle n 30 € 😅😆 Sillä sai etkonamit/juomat, sisäänpääsyn ja pari tuoppia.

• Anonyymi

Minä olen varakas erittäin suuri perintö tuli ja 2 osakeyhtiötä myös sain toisen möin hyvät tulot et tunnista näemmä rikasta itse harrastuksena teen jopa omia vaatteita ettei kukaan tajua kuin rahaa en halua seuraa minun pankkitilillä olevaa summaa haluan mielummin mennä lenkille minulla kotona minikuntosali ja joogastudio tarkoitus ostaa laitepilates laite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen varakas erittäin suuri perintö tuli ja 2 osakeyhtiötä myös sain toisen möin hyvät tulot et tunnista näemmä rikasta itse harrastuksena teen jopa omia vaatteita ettei kukaan tajua kuin rahaa en halua seuraa minun pankkitilillä olevaa summaa haluan mielummin mennä lenkille minulla kotona minikuntosali ja joogastudio tarkoitus ostaa laitepilates laite.

Samasta syystä itse piilottelen varallisuuttani. Tottakai haluan antaa itsestäni siistin, terveen ja tasapainoisen kuvan, mutta tietyillä (ulkonäöllisillä) valinnoillani pyrin karsimaan turhat kullankaivelijat pois jo ennen sen kummallisempaa tutustumista.

Treffeillä en mielestäni mitenkään pihistele, mutta en myöskään halua tehdä vaikutusta varallisuudellani. Tottakai vanhat arvot omaksuneena miehenä tarjoudun kustantamaan treffit, mutta mielestäni käytämällä yhteen treffi-iltaan yli 200€ ei ole mitään järkeä. Toki joskus voi hommat lähteä vähän käsistä, jos seura on oikeanlaista.

Niin ja omassa profiilissani on tuo kävely, sekä jonkun mainitsema kahvi. Molemmat ovat asioita, joista tulee nautittua päivittän. Sitä en ole ikinä edes osannut ajatella, että nuo olisivat jotain ehdotuksia treffeille tai parisuhteeseen. Treffit on treffit, enkä niitä liikaa halua suunnitella. Jos nainen odottaa minulta tietyn budjetin ylittäviä, valmiiksi pitkälle suunniteltuja treffejä, on hän mielestäni mielikuvitukseton kullankaivelija.

Parisuhteeseen haluan avarakatseisen ja muut huomioivan, minusta välittävän ihmisen (ei rahoistani) kenen kanssa olemme samalla aaltopituudella. Kumpikaan ei odota tai vaadi toiselta mitään, molemmat kykenevät avoimeen keskusteluun ilman tuomitsemista, sekä tietenkin rehellisyyteen. Itselleni on myös tärkeää pystyä ja osata nauttia pienistä arkisista asioista, koska ainakaan itselleni raha ei ole tuonut onnea.

Jos joku vetää omia (varsinkin negatiivisia) johtopäätöksiä Tinderprofiilini kiinnostuksenkohteiden "kahvi" ja "kävely" mukaan, on hän lähtökohtaisesti sen tyyppinen ihminen mitä pyrin välttämään sosiaalisessa kanssakäymisessä kokonaan. Omien kokemusteni mukaan kyseessä on silloin hieman ylimielinen (ehkä jopa narsistinen), mielikuvitukseton ja itsestään liikoja kuvitteleva nainen, joka odottaa tietynlaista oman vääristyneen ja kieroutuneen persoonansa jatkuvaa ylistämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samasta syystä itse piilottelen varallisuuttani. Tottakai haluan antaa itsestäni siistin, terveen ja tasapainoisen kuvan, mutta tietyillä (ulkonäöllisillä) valinnoillani pyrin karsimaan turhat kullankaivelijat pois jo ennen sen kummallisempaa tutustumista.

Treffeillä en mielestäni mitenkään pihistele, mutta en myöskään halua tehdä vaikutusta varallisuudellani. Tottakai vanhat arvot omaksuneena miehenä tarjoudun kustantamaan treffit, mutta mielestäni käytämällä yhteen treffi-iltaan yli 200€ ei ole mitään järkeä. Toki joskus voi hommat lähteä vähän käsistä, jos seura on oikeanlaista.

Niin ja omassa profiilissani on tuo kävely, sekä jonkun mainitsema kahvi. Molemmat ovat asioita, joista tulee nautittua päivittän. Sitä en ole ikinä edes osannut ajatella, että nuo olisivat jotain ehdotuksia treffeille tai parisuhteeseen. Treffit on treffit, enkä niitä liikaa halua suunnitella. Jos nainen odottaa minulta tietyn budjetin ylittäviä, valmiiksi pitkälle suunniteltuja treffejä, on hän mielestäni mielikuvitukseton kullankaivelija.

Parisuhteeseen haluan avarakatseisen ja muut huomioivan, minusta välittävän ihmisen (ei rahoistani) kenen kanssa olemme samalla aaltopituudella. Kumpikaan ei odota tai vaadi toiselta mitään, molemmat kykenevät avoimeen keskusteluun ilman tuomitsemista, sekä tietenkin rehellisyyteen. Itselleni on myös tärkeää pystyä ja osata nauttia pienistä arkisista asioista, koska ainakaan itselleni raha ei ole tuonut onnea.

Jos joku vetää omia (varsinkin negatiivisia) johtopäätöksiä Tinderprofiilini kiinnostuksenkohteiden "kahvi" ja "kävely" mukaan, on hän lähtökohtaisesti sen tyyppinen ihminen mitä pyrin välttämään sosiaalisessa kanssakäymisessä kokonaan. Omien kokemusteni mukaan kyseessä on silloin hieman ylimielinen (ehkä jopa narsistinen), mielikuvitukseton ja itsestään liikoja kuvitteleva nainen, joka odottaa tietynlaista oman vääristyneen ja kieroutuneen persoonansa jatkuvaa ylistämistä.

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kahvi, viini, olut, viski ... samaa "maistelua"

• Anonyymi

Ei uppoa muhun mikään kahvin maistelu, en usko tollasta😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uppoa muhun mikään kahvin maistelu, en usko tollasta😆

No muhun taas ei uppoa joku viini, oluen tai viskinkään maistelu. En usko. Tekosyy ryypätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No muhun taas ei uppoa joku viini, oluen tai viskinkään maistelu. En usko. Tekosyy ryypätä.

😆

En ole myöskään mikään maistelija. Halvat kaljat ja einespitsat vaan luukusta alas!

Ruokaostokset sujuu yleensä parissa kolmessa minuutissa olus jonotus. Oon jo kotona kun toinen on vasta valinnut mitä söis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆

En ole myöskään mikään maistelija. Halvat kaljat ja einespitsat vaan luukusta alas!

Ruokaostokset sujuu yleensä parissa kolmessa minuutissa olus jonotus. Oon jo kotona kun toinen on vasta valinnut mitä söis.

Hyi helvetti. Juoko joku oikeesti kaljaa janojuomana?

Toikin on niin ihmeellinen "perinne", että kalja on jotenkin erityisesti pizzan kanssa sopiva juoma.

En ymmärrä miten tuo ruokaostosten tekemisen nopeus tähän liittyy, mutta jos kyseessä on kilpailu, niin itsehän tilaan ruokaostokseni kotiovelle. Kaupassa ja jonossa vietetty aika pyöreä nolla. Mitä voitin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi helvetti. Juoko joku oikeesti kaljaa janojuomana?

Toikin on niin ihmeellinen "perinne", että kalja on jotenkin erityisesti pizzan kanssa sopiva juoma.

En ymmärrä miten tuo ruokaostosten tekemisen nopeus tähän liittyy, mutta jos kyseessä on kilpailu, niin itsehän tilaan ruokaostokseni kotiovelle. Kaupassa ja jonossa vietetty aika pyöreä nolla. Mitä voitin?

Kyllä räpläät puhelintasi jo sen aikaa kun olen jo käynyt lähikaupassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä räpläät puhelintasi jo sen aikaa kun olen jo käynyt lähikaupassa.

Ja lähetti oli tuonut ruoat kotiovelle ennen kuin edes lähdit kauppaan, sillä tilasin ruoat ennen kuin siirryin räpläämään puhelintani palstalle. Shakkimatti. Ja lähetti ∞ 1!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lähetti oli tuonut ruoat kotiovelle ennen kuin edes lähdit kauppaan, sillä tilasin ruoat ennen kuin siirryin räpläämään puhelintani palstalle. Shakkimatti. Ja lähetti ∞ 1!

Ai niin lähettikin vielä...

Eli ensiksi tunnin pläräät mitä ostat ja sitten pari tuntiavenailet että ruuat tulee ja vielä maksat kaikesta vaivasta ekstraa...et ihan tajua, vai mitä?

Ei tuu siiliä, ihan kantaa omat jalat kauppaan juoksulaukalla, tuossa on Lidl 10 minuutin matkan päässä:)

Oliks se lesbojulkkis joka mainosti, että 20 000 € mennyt muutamassa vuodessa woltin kuljetuksiin..oikeesti? Sun mielestä tää on ok, vaikka kävely on niin mahtava harrastus?

Et kävely kiinnostaa, mut pikkurilliä ei kuitenkaan viittitä nostaa? Just..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin lähettikin vielä...

Eli ensiksi tunnin pläräät mitä ostat ja sitten pari tuntiavenailet että ruuat tulee ja vielä maksat kaikesta vaivasta ekstraa...et ihan tajua, vai mitä?

Ei tuu siiliä, ihan kantaa omat jalat kauppaan juoksulaukalla, tuossa on Lidl 10 minuutin matkan päässä:)

Oliks se lesbojulkkis joka mainosti, että 20 000 € mennyt muutamassa vuodessa woltin kuljetuksiin..oikeesti? Sun mielestä tää on ok, vaikka kävely on niin mahtava harrastus?

Et kävely kiinnostaa, mut pikkurilliä ei kuitenkaan viittitä nostaa? Just..

Vaikka se sulle olis noin hankalaa ei todellakaan tarkoita, että se olis sitä myös muille. Itselleni kaupassa käynti ei ole millään tavalla mielekästä, eikä varsinkaan kävelylenkin määränpäänä. Ymmärrän toki, että kaikilla ei ole varaa.

Tottakai se on ok. Jokainen saa käyttää rahansa miten haluaa. Eipä tuo Wolt luultavasti olisi edes pystyssä, ellei sillä olisi kysyntää. Hieno ja hyvä palvelu, mikä säästää omia resurssejani. Ihan yhtä ok on, että lenkkeilet sinne "lähi" lidliin vaikka joka päivä. Se on ihan oma valintasi.

Kauppareissun ja kävelyharrastuksen yhdistäminen on vähintäänkin kaukaahaettua, varsinkin tässä ketjussa. Ja pikkurillin nostaminen taitaa liittyä enemmänkin käytöstapoihin, kuin yksilön valintoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka se sulle olis noin hankalaa ei todellakaan tarkoita, että se olis sitä myös muille. Itselleni kaupassa käynti ei ole millään tavalla mielekästä, eikä varsinkaan kävelylenkin määränpäänä. Ymmärrän toki, että kaikilla ei ole varaa.

Tottakai se on ok. Jokainen saa käyttää rahansa miten haluaa. Eipä tuo Wolt luultavasti olisi edes pystyssä, ellei sillä olisi kysyntää. Hieno ja hyvä palvelu, mikä säästää omia resurssejani. Ihan yhtä ok on, että lenkkeilet sinne "lähi" lidliin vaikka joka päivä. Se on ihan oma valintasi.

Kauppareissun ja kävelyharrastuksen yhdistäminen on vähintäänkin kaukaahaettua, varsinkin tässä ketjussa. Ja pikkurillin nostaminen taitaa liittyä enemmänkin käytöstapoihin, kuin yksilön valintoihin.

Tee mitä tykkäät, mutta minun perse nousee kyllä penkistä ja haen sapuskat nopeammin kun yksikään wolt niitä tuo. En koe tätä miksikään vaivaksi, vaan ihan normaaliksi toiminnaksi.

Resurssit..😆Netflix ja chill? Vai tilaatko ruuat kenties työajalla?

No voihan se olla, että sulla on lapsia ja kauppakassi painaa tonnin. Sitten kyllä ymmärrän.

Sitä en ymmärrä ikinä, että joku maksaa ekstraa, että saa syödä haaleita hampurilaisia, yök. Täytyy kyllä olla ihan tolkuttoman laiska ihminen jossei viitsi omaa ruokaansa laittaa ja vielä tilaa jonkun toisen sen tuomaan. Ja ihan turha väittää, että kyseinen ihminen on niin aikaansaapa ja 24/7 työn touhussa, lähinnä vaan sohvaan liimautunut somenkuluttaja.

Minä teen raskasta fyysistä työtä pitkiä päiviä, eikä se mitenkään estä kaupassakäyntiä ja ruuanlaittoa, kysymys on viitsimisestä.

Eli sanokaa vaan ihan suoraan, ettette viitsi käydä kaupassa, tehdä ruokaa ja maksatte siitä. Ilman mitään resursseihin nojaavia, muita vähätteleviä kaunisteluja, kiitos.

Samahan se, kun ei viitsi lähteä salille, ei viitsi laittautua, ei viitsi nähdä yhtään vaivaa treffien kanssa jne

Sit huomaa, että oma elämä on ihan helvetin tylsää kuten itsekkin on, ei jaksa, ei viitsi yhtään mitään ja on etsinyt kunnon pohjan perusteita miksi näin.

Sitten on kiinnostuksen kohteena "kahvi ja kävely"😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee mitä tykkäät, mutta minun perse nousee kyllä penkistä ja haen sapuskat nopeammin kun yksikään wolt niitä tuo. En koe tätä miksikään vaivaksi, vaan ihan normaaliksi toiminnaksi.

No voihan se olla, että sulla on lapsia ja kauppakassi painaa tonnin. Sitten kyllä ymmärrän.

Sitä en ymmärrä ikinä, että joku maksaa ekstraa, että saa syödä haaleita hampurilaisia, yök. Täytyy kyllä olla ihan tolkuttoman laiska ihminen jossei viitsi omaa ruokaansa laittaa ja vielä tilaa jonkun toisen sen tuomaan. Ja ihan turha väittää, että kyseinen ihminen on niin aikaansaapa ja 24/7 työn touhussa, lähinnä vaan sohvaan liimautunut somenkuluttaja.

Minä teen raskasta fyysistä työtä pitkiä päiviä, eikä se mitenkään estä kaupassakäyntiä ja ruuanlaittoa, kysymys on viitsimisestä.

Eli sanokaa vaan ihan suoraan, ettette viitsi käydä kaupassa, tehdä ruokaa ja maksatte siitä. Ilman mitään resursseihin nojaavia, muita vähätteleviä kaunisteluja, kiitos.

Samahan se, kun ei viitsi lähteä salille, ei viitsi laittautua, ei viitsi nähdä yhtään vaivaa treffien kanssa jne

Sit huomaa, että oma elämä on ihan helvetin tylsää kuten itsekkin on, ei jaksa, ei viitsi yhtään mitään ja on etsinyt kunnon pohjan perusteita miksi näin.

Niin ja vielä lisään, että sitten kun olen iäkäs, niin varmasti käytän ruokakaupan kotiinkuljetusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Woltista en tiedä, mutta ainakin Oda tuo valmiiksi valitsemani ostokset sopimuksen mukaisesti kerran kuussa. Eipä ole tarvinnut päätä ruokaostoksilla, tai niiden hakemisella vaivata. Se mikä sinulle on tässä normaalia, koen minä turhauttavana ja ylimääräisenä resurssejani kuluttavana toimintana. Resursseja, kuten aikaa ja vaivaa.

En ihan ymmärrä miten pidät Netflixiä ja chillaamista resursseina, ainakaan tässä yhteydessä. Tarkoitatko vapaa-aikaa?

Tuosta valmisruoan tilaamisesta voidaan olla montaa mieltä, mutta siinä olen kyllä kanssasi samoilla linjoilla, varsinkin hampurilaisten suhteen.

Somea en varsinaisesti käytä ollenkaan, ellei tätä palstaa lasketa sellaiseksi. Ajalleni keksin 24/7 parempaa tekemistä, kun kauppaostosten miettiminen tai hakeminen.

Minä teen henkisesti raskasta työtä, en niinkään fyysisesti. Harrastukseni ovat fyysisiä, ja ruokaa teen Odan toimittamista tarvikkeista. Ei työni tai harrastukseni ruoan valmistamista tai kaupassa käyntiä mitenkään estä, mutta ajallisesti ja vaivallisesti se on muista tekemisistäni pois.

Sitä en ymmärrä, että miten viitseliäisyys tähän liittyy? Yhtä typerää kuin se, että väittäisin sinua laiskaksi kun et kasvata ja metsästä omaa ruokaasi. Eli sano vaan suoraan, jos olet uusiavuton laiskimus, ole hyvä.

Laiska ihminen tekee laiskoja johtopäätöksiä. Sitten täytyy perustella muiden valintoja puutteellisella logiikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja vielä lisään, että sitten kun olen iäkäs, niin varmasti käytän ruokakaupan kotiinkuljetusta!

Itse pyrin juuri päinvastaiseen. Kun toivottavasti sitten joskus eläkepäivillä on enemmän vapaata aikaa ja kuormitusta, niin voin tukea peruskuntoni ylläpitoa kevyillä kauppareissuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Woltista en tiedä, mutta ainakin Oda tuo valmiiksi valitsemani ostokset sopimuksen mukaisesti kerran kuussa. Eipä ole tarvinnut päätä ruokaostoksilla, tai niiden hakemisella vaivata. Se mikä sinulle on tässä normaalia, koen minä turhauttavana ja ylimääräisenä resurssejani kuluttavana toimintana. Resursseja, kuten aikaa ja vaivaa.

En ihan ymmärrä miten pidät Netflixiä ja chillaamista resursseina, ainakaan tässä yhteydessä. Tarkoitatko vapaa-aikaa?

Tuosta valmisruoan tilaamisesta voidaan olla montaa mieltä, mutta siinä olen kyllä kanssasi samoilla linjoilla, varsinkin hampurilaisten suhteen.

Somea en varsinaisesti käytä ollenkaan, ellei tätä palstaa lasketa sellaiseksi. Ajalleni keksin 24/7 parempaa tekemistä, kun kauppaostosten miettiminen tai hakeminen.

Minä teen henkisesti raskasta työtä, en niinkään fyysisesti. Harrastukseni ovat fyysisiä, ja ruokaa teen Odan toimittamista tarvikkeista. Ei työni tai harrastukseni ruoan valmistamista tai kaupassa käyntiä mitenkään estä, mutta ajallisesti ja vaivallisesti se on muista tekemisistäni pois.

Sitä en ymmärrä, että miten viitseliäisyys tähän liittyy? Yhtä typerää kuin se, että väittäisin sinua laiskaksi kun et kasvata ja metsästä omaa ruokaasi. Eli sano vaan suoraan, jos olet uusiavuton laiskimus, ole hyvä.

Laiska ihminen tekee laiskoja johtopäätöksiä. Sitten täytyy perustella muiden valintoja puutteellisella logiikalla.

Apua, oot KOTIRUOKAMIES/NAINEN!!!!

Nyt luovutan. Ite ostan lähes aina kaiken vain ja ainoastaan hetken mielijohteesta, mitä milloinkin tekee mieli syödä ja kaupassa poikkeaminen on ihan ok pikku suoritus, näkee tuttuja myyjiä, tänään yksi hymyili kun näki minun tulevan ovesta ja se olin oikein söpöä.

Eli täysin eri tyyleillä, mikäs siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse pyrin juuri päinvastaiseen. Kun toivottavasti sitten joskus eläkepäivillä on enemmän vapaata aikaa ja kuormitusta, niin voin tukea peruskuntoni ylläpitoa kevyillä kauppareissuilla.

Kuule kauppareissut on vanhuksille vaarallisia! On jäätä, liian kuuma tai voimat loppuu, kaatuu kun raahaa kauppakassia jne

Vanhusten on parasta olla kotona, partsilla ja omassa pihassa tai liikkua taksilla ja käydä ohjatussa liikunnassa jossa on turvallista liikkua.

Tai joo kävellä tuttu kävelylenkki ilman mitään lisärasitteita kuten kauppakassi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua, oot KOTIRUOKAMIES/NAINEN!!!!

Nyt luovutan. Ite ostan lähes aina kaiken vain ja ainoastaan hetken mielijohteesta, mitä milloinkin tekee mieli syödä ja kaupassa poikkeaminen on ihan ok pikku suoritus, näkee tuttuja myyjiä, tänään yksi hymyili kun näki minun tulevan ovesta ja se olin oikein söpöä.

Eli täysin eri tyyleillä, mikäs siinä.

Ei tarvii säikähtää, ei se musta vaarallista tee.

Tuo hetken mielijohteesta on myös yksi niistä syistä, minkä unohdin mainita kauppareissuissa epämukavana tekijänä.

Sosiaalisuuttani ylläpidän tuttujen, kavereiden ja ystävien kanssa. Joskus tapaan uusia ihmisiä myös Tinderin kautta. Kauppaa en tähän tarkoitukseen tarvitse. Odan ansiosta jää joskus ylimääräistä aikaa hillua täälläkin. Mutta olet oikeassa, kukin tyylillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule kauppareissut on vanhuksille vaarallisia! On jäätä, liian kuuma tai voimat loppuu, kaatuu kun raahaa kauppakassia jne

Vanhusten on parasta olla kotona, partsilla ja omassa pihassa tai liikkua taksilla ja käydä ohjatussa liikunnassa jossa on turvallista liikkua.

Tai joo kävellä tuttu kävelylenkki ilman mitään lisärasitteita kuten kauppakassi.

Ehkä se on sitä luonnonvalintaa? En tiedä, mutta ainakaan itse en halua homehtua kotona eläkepäivilläni. Siinä vaiheessa kun pitää alkaa varomaan ja pelkäämään ulkona liikkumista, niin teen suosiolla tilaa uusille sukupolville.

Omalla kohdallani muista riippuvaista elämää, varsinkaan länsimaisessa yhteiskunnassa, en pidä elämisen arvoisena. Olenkin ehkä ollut onnekas, että ei ole ollut mitään perussairauksia tai muita vammoja. Kaikillahan näin ei tietenkään ole.

• Anonyymi

Ööh, mua vastaan käveli aina sama pariskunta. Vaihdoin reittiä ja kotona keitin kahvia...

• Anonyymi

Kunnon parisuhdepainajainen. Join ite kans just kahvia. Keitän ison pannullisen jääkaappiin ja sitten sitä voi joko nauttia kylmänä tai lämmittää mikrossa, fiiliksen mukaan🤌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon parisuhdepainajainen. Join ite kans just kahvia. Keitän ison pannullisen jääkaappiin ja sitten sitä voi joko nauttia kylmänä tai lämmittää mikrossa, fiiliksen mukaan🤌

Heh, no ehkä niin :) Keitän aina vain kolme kuppia. Aamuisin saatan ehtiä juoda kaikki kolme lämpiminä. Iltapäivisin lämmitän kylmät loput mikrossa. Ei sen maku ehdi siinä ajassa mihinkään muuttua.. tai sitten olen vaan liian laiska mitään muuta tekemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, no ehkä niin :) Keitän aina vain kolme kuppia. Aamuisin saatan ehtiä juoda kaikki kolme lämpiminä. Iltapäivisin lämmitän kylmät loput mikrossa. Ei sen maku ehdi siinä ajassa mihinkään muuttua.. tai sitten olen vaan liian laiska mitään muuta tekemään

Keitän ite kahvit kattilassa. En siedä sitä paperisuodattimen makua ja vaan viidestä mitallisesta tulee kahvia iso kannu, kun antaa vähän kiehahtaa enemmän.

Maku ei muutu jätti sitten kylmään tai lämpimään pariksi päiväksi ja silmät pysyy auki aamuviiteen.

Mut ei taitais kelvata niille, jotka on tottunut johonkin hyvään makukahviin😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keitän ite kahvit kattilassa. En siedä sitä paperisuodattimen makua ja vaan viidestä mitallisesta tulee kahvia iso kannu, kun antaa vähän kiehahtaa enemmän.

Maku ei muutu jätti sitten kylmään tai lämpimään pariksi päiväksi ja silmät pysyy auki aamuviiteen.

Mut ei taitais kelvata niille, jotka on tottunut johonkin hyvään makukahviin😆

No enpä ole ennen kuullut, että suodatinpahvit maistuu 😅 taidat olla töissä paperitehtaalla ja herkistynyt hajuille?

Kaikenlaista tohtooria sitä somessa liikkuu neuvomassa, miten kahvi on parasta laittaa, mutta luotan tässä visusti yksinkertaiseen makuuni. Tuskin erottaisin, vaikka se olisi kattilalla tehty 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enpä ole ennen kuullut, että suodatinpahvit maistuu 😅 taidat olla töissä paperitehtaalla ja herkistynyt hajuille?

Kaikenlaista tohtooria sitä somessa liikkuu neuvomassa, miten kahvi on parasta laittaa, mutta luotan tässä visusti yksinkertaiseen makuuni. Tuskin erottaisin, vaikka se olisi kattilalla tehty 😂

Kyl se on parempaa. Mulla olin perkolaattori monta vuotta ja on se vieläkin. Kattilahan on tietenkin sama kun pannukahvi... Siinä oppi tuntemaan eron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl se on parempaa. Mulla olin perkolaattori monta vuotta ja on se vieläkin. Kattilahan on tietenkin sama kun pannukahvi... Siinä oppi tuntemaan eron.

Vai tuollainen pulputuskone :D Hieman hatara mielikuva, että vanhemmillani oli aikoinaan sellainen laboratoriovälinettä muistuttava kahvinkeittokoje. Lienee tuon esikuva. Suodatinpusseja ei tarvittu, mutta herkkä oli rikkoutumaan.

Taidatkin olla metsäläisiä, "ainut oikea kahvi on nuotiolla nauttittuna pannujauhatus" :) no okei, myönnetään että on paljon parempaa. Lienee tuo aamuisin naittimani heräämiseen vaadittu. Ja tosiaan, nyt muuten nukkumaan mentävä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai tuollainen pulputuskone :D Hieman hatara mielikuva, että vanhemmillani oli aikoinaan sellainen laboratoriovälinettä muistuttava kahvinkeittokoje. Lienee tuon esikuva. Suodatinpusseja ei tarvittu, mutta herkkä oli rikkoutumaan.

Taidatkin olla metsäläisiä, "ainut oikea kahvi on nuotiolla nauttittuna pannujauhatus" :) no okei, myönnetään että on paljon parempaa. Lienee tuo aamuisin naittimani heräämiseen vaadittu. Ja tosiaan, nyt muuten nukkumaan mentävä :)

Heh. Puutun keskusteluun. Ostin ääs kaupasta metallia olevan kestosuodattimen. Muistaakseni 2, 95€

Ainoastaan roskan määrä väheni. Ei maku.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jääkaappi mikrokahvia... Eiiiiiii!!!!!!

Monta orastavaa suhdettakin olen katkaissut tuon takia.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jääkaappi mikrokahvia... Eiiiiiii!!!!!!

Monta orastavaa suhdettakin olen katkaissut tuon takia.

>simiti<

Sitähän ne kaupassa myytävät kalliit kylmät kahvijuomatkin ovat. Varmaan ainakin viikon vanhaa kahvia, ellei peräti kaksi. Kahvi säikyy kylmässä todella kauan, samoin säilyy muuten leipä. Mulla leipäpussi kestää yli viikon ja säilytän siksi leipää jääkaapissa.

• Anonyymi

Jaksan kävellä vaikka 30 km vaikka olen 93 kiloinen läski mies. Naiset ei jaksa kävellä vaikka ovat hoikkavartaloisia. Naisilla ei ole lihaksia pitkään kävelyyn

• Anonyymi

23km on pisin tekemäni lenkki viime aikoina, tämä metsäisessä maastossa. Ihan kovin paljon pitempää en ehkä olisi jaksanut, alkoi ristiselässä ja lanteilla tuntua jo sen verran ikävältä. Saman ikäiset ystäväni olivat samaa mieltä, että oli rittävän pitkä matka. Mutta varmaan löytyy kovakuntoisia naisia, jotka jaksavat ongelmitta kävellä kanssasi 30km, eihän tuo nyt ainakaan nuorille urheilullisille naisille ole varmaan matka eikä mikään 🤗

• Anonyymi

Sen myönnän, että hyvä kävelykunto on hyödyllinen jos harrastaa vaellusta.

Mutta empä oikein usko, että perusjamppa vetää 3-5 km pitempiä lenkkejä tässä Hesan keskustassa.

Koronan aikaan kävin kerran pitkällä kävelyllä ja seuraavana yönä luulin, että on korons kun suussa maistui lyijy, mutta eipä se ollut muuta kun läheisen kylätien muistot limakalvoillani..🤮

Tyhmä lähtee tuonne tiepölyyn ja likaan ryystämään keuhkonsa täyteen.

• Jos jollakin kiinnostuksen kohde on kahvi niin kyllä minulla mielenkiinto heräisi. Itse nyt oletan että jos kahvia harrastaa niin silloin löytyy erilaisia keittimiä, kahvilaatuja sekä varmaan kahvimyllykin on hommattu jolla seoksen karkeutta pystyy säätelemään. Jos aikaa ja vaivaa sekä rahaakin tuohon laittaa niin kovasti kiinnostaa mistä tällainen harrastus/kiinnostus tai intohimo on saanut alkunsa ja miten se on jalostunut vuosien varrella.

Tuo kävely voisi olla omassakin profiilissa. Itse pidän kävelystä sillä se mahdollistaa pääsyn paikkoihin jonne muuten ei pääse. Keväisin laitan joskus rinkkaan painoa yli sen mitä vaelluksissa tulee mukaan ja kävelen pururataa sekä kuntoportaita jotta vaellus/kävelykunto taas nousee. Samalla on hyvä testata varusteiden toimivuutta ennen oikeita vaelluksia.
      Yksi toiveistani on yhdessäoloa luonnossa. Olisi mukava lähteä jonnekin päiväretkelle. Muutaman kilometrin kävely vaikka laavulle jossa keitetään nuotiokahvit ja syödään eväät ja katsellaan luontoa sekä nautitaan hiljaisuudesta. Tai ihan vaan katsotaan kartasta joku paikka jonne suunnistetaan ja jossa juodaan termarikahvit kera voileipien.
      Eikä sekään nyt mikään huono vaihtoehto ole kävellä jossakin kaupungin ostoskeskuksessa ja katsella näyteikkunoita sekä syödä jossakin ravintoloissa. En tosin tiedä tulisiko minusta taas poikamies vai vahvistaisiko se parisuhdetta kun kumppani ei millään saisi houkuteltua minua pois verho-osastolta.

• Anonyymi

Tässä yksi loistava esimerkki kävelevästä miehestä, joka takuulla herättäisi monen samanhenkisen naisen kiinnostuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä yksi loistava esimerkki kävelevästä miehestä, joka takuulla herättäisi monen samanhenkisen naisen kiinnostuksen.

Kävelyn mainitseminen onkin soidinhuuto kaiken tylsyyden kestävään arkisuhteeseen..tämä on nyt todettu.

• Anonyymi

Ota selvää kävelystä ennen kun tekeydyt tyhmäksi. Vitun urpo

• Anonyymi

Olet luultavasti läski.

Asuin vuoden suomenruotsalaisella paikkakunnalla. Ihmiset olivat siellä hoikkia. Kävellivät paljon.

Laittoivat itse ruokaa, ei eineksiä.

Proteiinin lähde oli valkoinen kala.

Jotain tuossa on tehty oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet luultavasti läski.

Asuin vuoden suomenruotsalaisella paikkakunnalla. Ihmiset olivat siellä hoikkia. Kävellivät paljon.

Eli saitoja laihaläskejä🤣

• Anonyymi

No no no...ota kiinni jos saat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet luultavasti läski.

Tämä on kyllä jännä. En ole ikinä Suomessa tavannut ylipainoista suomenruotsalaista. Toki niitä varmasti on, sitä en väitä. Mutta ilmeisesti sen verran vähemmän, että ovat suhteellisen harvinaisia.

Ilmiö saattaa liittyä myös alkoholiin. Suomalaiset eivät yleisesti ottaenkaan kovin usein lihoa ruolla, vaan viinalla. Suomalainen "läski" on yleensä keskivartalolihava (alkoholin aiheuttama elinten ympärille kertyvä rasva), mutta muuten suhteessa "normaaleja".

Vaikka esimerkiksi mäkkäri on ollut jo pitkään Suomessa (kuten myös entinen Carrols, entinen Rosso ja Hesburger, varmasti myös muita), niin suomalaisten painoindeksi vaikuttaisi olevan nousussa 2000-luvulla, kun pizzerioita ja muita pikaruokaravintoloita löytyy joka kulmalta. Huomion arvoista on myös se, että pienemmillä paikkakunnilla joissa kyseisenlaisia ravintoloita on vähän tai ei ollenkaan, ihmiset ovat hoikempia. Tosin näillä paikkakunnilla tehdään myös paljon ruumiillista työtä, syödään paljon luomua ja kävellään paljon. Mutta pelkkiä omia havaintoja, mistä ei liikaa kannata vetää johtopäätöksiä.

• Anonyymi

No jaa.. kävelen ainakin tunnin päivässä.

Olen pitänyt sitä laiskan urheiluna, mutta painoni on normaali.

• Anonyymi

No varmasti👍

Mut eihän siinä varsinaisesti hiki lennä, ellei sitten vedä tosi rankkaa vauhtia. Vai ootko saanut runners highn kävelyllä aikaan, kun kerran varmasti tiedät? Ihan uteliaisuuttani kysyn.

Kyllä mä tiedän, mitä on kävellä tosi lujaa, kyllä onnistuu, mut harvemmin tuola näkee semmosta. Yleensä normityypit ei hikoile kun ne sporttaa.

Ja "kahvi ja kävely"-treffitermi..en ihan oikeesti usko että olis kysymys liikunnasta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmasti👍

Mut eihän siinä varsinaisesti hiki lennä, ellei sitten vedä tosi rankkaa vauhtia. Vai ootko saanut runners highn kävelyllä aikaan, kun kerran varmasti tiedät? Ihan uteliaisuuttani kysyn.

Kyllä mä tiedän, mitä on kävellä tosi lujaa, kyllä onnistuu, mut harvemmin tuola näkee semmosta. Yleensä normityypit ei hikoile kun ne sporttaa.

Ja "kahvi ja kävely"-treffitermi..en ihan oikeesti usko että olis kysymys liikunnasta..

Hiki lentää vaatetuksen, kunnon, hikirauhasten ja hormoonitoiminnan johdosta. Jos et usko, niin kokeile seistä vaikka paikallasi toppatakissa keskellä lämpimintä kesäpäivää.

Runner's highin voi saada myös muilla liikuntamuodoilla. Ei pelkästään juoksemalla, vaikka nimi siihen viittaakin. Kyseessä on ilmiö, missä fyysisellä suorituksella ylittää oman käsityksensä omista fyysisten suorituskykynsä rajoista. Väitän, että kyseisen euforisen tunteen voi saavuttaa myös kokonaan ilman liikuntaa, mutta liikunta on kai se helpoin keino.

"Yleensä normityypit ei hikoile kun ne sporttaa." Mitä tarkoitat tällä? Mikä on normityyppi, ja miksi ne ei hikoile urheillessa?

"Ja 'kahvi ja kävely'-treffitermi..en ihan oikeesti usko että olis kysymys liikunnasta.." Tässä olen samaa mieltä, vaikka en tiennyt kyseessä olevan "treffitermi". Täytyy olla vähän yksinkertainen ihminen, jos kuvittelee Tinderprofiilissa olevat tägit kahvin ja kävelyn viittaavan liikunnalliseen aktiivisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiki lentää vaatetuksen, kunnon, hikirauhasten ja hormoonitoiminnan johdosta. Jos et usko, niin kokeile seistä vaikka paikallasi toppatakissa keskellä lämpimintä kesäpäivää.

Runner's highin voi saada myös muilla liikuntamuodoilla. Ei pelkästään juoksemalla, vaikka nimi siihen viittaakin. Kyseessä on ilmiö, missä fyysisellä suorituksella ylittää oman käsityksensä omista fyysisten suorituskykynsä rajoista. Väitän, että kyseisen euforisen tunteen voi saavuttaa myös kokonaan ilman liikuntaa, mutta liikunta on kai se helpoin keino.

"Yleensä normityypit ei hikoile kun ne sporttaa." Mitä tarkoitat tällä? Mikä on normityyppi, ja miksi ne ei hikoile urheillessa?

"Ja 'kahvi ja kävely'-treffitermi..en ihan oikeesti usko että olis kysymys liikunnasta.." Tässä olen samaa mieltä, vaikka en tiennyt kyseessä olevan "treffitermi". Täytyy olla vähän yksinkertainen ihminen, jos kuvittelee Tinderprofiilissa olevat tägit kahvin ja kävelyn viittaavan liikunnalliseen aktiivisuuteen.

Tiedän kyllä mikä on runners high ja voin kertoa, että on lähinnä ihan fyysinen ilmiö, ainakin itselleni, koska pystyn kyllä runners highin jälkeen jatkamaan vielä korkealla intensiteetillä/sykkeellä jotain 20 minuuttia ihan kevyesti. Runners highin jälkeen vasta alkaa kunnon rasitus joka nostaa kuntoa.

Mut nyt olen jo paremmalla tuulella, kun poistin Tinderin😃

Keväällä viimeksi Tinderissä oli ihan hauskaa, mutta nyt oli ihan todellla tylsää, just tuota kahvi ja kävely-arkea. Mut nythän on parisuhteenhakukausi taas kun talvi lähestyy.

• Anonyymi

"Mun täytyy kävellä, mun täytyy kävellä näin🎵 "
      "Mul on tästä asti aikaa. Muutama lantti mammonaa. Mielin määrin kahvii ja tupakkaa 🎵"

• Anonyymi

Ja kävin hakee sitä alesta monta pakettii. Kulta Katriinan kohdalla mietin, tyydynkö Saluunaan :) 🎶

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

No anna nyt jumalauta ihmisten olla kiinnostuneita mistä haluavat. Jollei jonkun profiili herätä sinussa kiinnostusta, niin tiedät varmaan mitä tehdä.

Kaikki miehet eivät ole Tinderissä juuri sinua varten.

• Anonyymi

Eikun mietin vaan, että mikä tää juttu on, kun suurimmalla osalla on noi. Et onko se oikeesti kiinnostuksen kohde, vai joku ansaviritys.

Kyl joo swaippaan vasemmalle, mut mullahan on Tinderissä sormi sen punasen raksin yläpuolella valmiina ja sinne swaippaan kaikki muutkin, kun oon oikeesti kiinnostunut lähinnä vaan itsestäni😃

Ja en mitenkään siis halveksi kävelyä, oon suunnitellut, et vanhana ostan kotiin kävelymaton et pysyy kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun mietin vaan, että mikä tää juttu on, kun suurimmalla osalla on noi. Et onko se oikeesti kiinnostuksen kohde, vai joku ansaviritys.

Kyl joo swaippaan vasemmalle, mut mullahan on Tinderissä sormi sen punasen raksin yläpuolella valmiina ja sinne swaippaan kaikki muutkin, kun oon oikeesti kiinnostunut lähinnä vaan itsestäni😃

Ja en mitenkään siis halveksi kävelyä, oon suunnitellut, et vanhana ostan kotiin kävelymaton et pysyy kunnossa.

Niin että sinun harrastuksesi on käydä ruksimasaa kaikki punaiselle ja ihmetellä muiden harrastuksia 😄

Vastatakseni varsinaiseen kysymykseesi niin luulen, että "harrastuksena kävely" on vain yleinen tapa ilmaista vastapuolelle, että hänestä saisi seuraa lenkeille, mikä itsestäni kuulostaisi ihan hyvältä. En ole Tinderissä, mutta jos olisin, niin minulle tuo olisi plussaa (olettaen, että se sitten myös pitää paikkaansa). Itse pidän myös hieman vauhdikkaammista lajeista kuin kävely, mutta sunnuntaikävely kuulaana syyspäivänä rakkaan kanssa ei kuulosta sekään pahalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että sinun harrastuksesi on käydä ruksimasaa kaikki punaiselle ja ihmetellä muiden harrastuksia 😄

Vastatakseni varsinaiseen kysymykseesi niin luulen, että "harrastuksena kävely" on vain yleinen tapa ilmaista vastapuolelle, että hänestä saisi seuraa lenkeille, mikä itsestäni kuulostaisi ihan hyvältä. En ole Tinderissä, mutta jos olisin, niin minulle tuo olisi plussaa (olettaen, että se sitten myös pitää paikkaansa). Itse pidän myös hieman vauhdikkaammista lajeista kuin kävely, mutta sunnuntaikävely kuulaana syyspäivänä rakkaan kanssa ei kuulosta sekään pahalta.

Eikun kattelen lähinnä komeita miehiä sielä vaan. Ja aattelen kuinka mukavaa, kun ei tarvi niiden oikkuja sietää.

Ihan mukavia yleensä perusmiesten profiilit, mut ihmettelen vaan kahvin ja kävelyn suurta kiinnostavuutta.

Jotenkin itseä ärsyttää, et jos vihdoin tapaa kiinnostavan ihmisen, niin panostus on "kahvi ja kävely". Eihän siinä ole mitään hauskaa, ei voi edes pukeutua hienosti. Yks tiedemies koitti tuota ja siihen sai jäädä, vaikka iltais voitu olla sopiva pari.

Ja siis hei, nyt on jäänyt huomioimatta, että tottakai saan supertykkäyksiä, tykkäyksiä ja salaisia ihailijoita näiltä kävelymiehiltä. Mikään mun profiilissa ei viittaa siihen, että ulkona rinta rinnan hinaaminen kunnes kuolema meidät erottaa, olis mun juttuni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun kattelen lähinnä komeita miehiä sielä vaan. Ja aattelen kuinka mukavaa, kun ei tarvi niiden oikkuja sietää.

Ihan mukavia yleensä perusmiesten profiilit, mut ihmettelen vaan kahvin ja kävelyn suurta kiinnostavuutta.

Jotenkin itseä ärsyttää, et jos vihdoin tapaa kiinnostavan ihmisen, niin panostus on "kahvi ja kävely". Eihän siinä ole mitään hauskaa, ei voi edes pukeutua hienosti. Yks tiedemies koitti tuota ja siihen sai jäädä, vaikka iltais voitu olla sopiva pari.

Ja siis hei, nyt on jäänyt huomioimatta, että tottakai saan supertykkäyksiä, tykkäyksiä ja salaisia ihailijoita näiltä kävelymiehiltä. Mikään mun profiilissa ei viittaa siihen, että ulkona rinta rinnan hinaaminen kunnes kuolema meidät erottaa, olis mun juttuni.

Profiilin tekeminen on varmasti monelle vaikeaa. Monelle itsestään kertominen niin, että se aidosti herättää muissa mielenkiintoa, on todella haastavaa. Eikä kaikilla ole mitään lennokkaita harrastuksia, jolloin sinne varmaan herkästi laittaa tuollaisia aika perusjuttuja. Jolleivat ole sinun juttusi, niin sitten vain on swaippailtava niin kauan kunnes kohdalle osuu sellainen, joka herättää juuri sinun kiinnostuksesi. Eräs ystäväni swaippaili muuten yhden miehen vasemmalle eikä kiinnostunut hänestä lainkaan. Sattuman kautta hän tapasi miehen livessä ja nyt he ovat yhdessä. Tinderissä saa ihmisestä siis todellakin hyvin, hyvin kapean kuvan. Mutta toki jokaisella on ne omat mieltymyksensä eikö sitä väkisinköän voi yrittää tykätä jostakusta, jollei vain herää kiinnostus. Joskus kuitenkin kannattaa ehkä antaa mahdollisuus 😊 Jos sen parisuhteen tai muuta kanssakäymistä siis ylipäätään haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Profiilin tekeminen on varmasti monelle vaikeaa. Monelle itsestään kertominen niin, että se aidosti herättää muissa mielenkiintoa, on todella haastavaa. Eikä kaikilla ole mitään lennokkaita harrastuksia, jolloin sinne varmaan herkästi laittaa tuollaisia aika perusjuttuja. Jolleivat ole sinun juttusi, niin sitten vain on swaippailtava niin kauan kunnes kohdalle osuu sellainen, joka herättää juuri sinun kiinnostuksesi. Eräs ystäväni swaippaili muuten yhden miehen vasemmalle eikä kiinnostunut hänestä lainkaan. Sattuman kautta hän tapasi miehen livessä ja nyt he ovat yhdessä. Tinderissä saa ihmisestä siis todellakin hyvin, hyvin kapean kuvan. Mutta toki jokaisella on ne omat mieltymyksensä eikö sitä väkisinköän voi yrittää tykätä jostakusta, jollei vain herää kiinnostus. Joskus kuitenkin kannattaa ehkä antaa mahdollisuus 😊 Jos sen parisuhteen tai muuta kanssakäymistä siis ylipäätään haluaa.

Totta totta..ja miehet matkii toisiaan ja koittaa nokittaa muitten profiilien vikojen kautta.

Ja kyllä mun mielestä kävely ja jäätelöllä käynti, ettei naiselle heti tarjota luksusta, tuli muotiin kun Niko Ranta-Aho vei sen jonkun Katrin treffeille jäätelökiskalle ja epäilen, et miehet matkii tällä sitä.

Mut ainakin ite kokisin kiinnostavammsksi, että mies vaikka ilmaisisi olevansa kiinnostunut aloittamaan jonkun yhteisen harrastuksen kun että väkisin keksii jotain latteita feikkikiinnostuksia tai koittaa selvittää naisen tarkoitusperiä köyhäilemällä.

Kansalaisopistoissakin on aina halpoja kursseja esim tanssia jne jne jne ja urheiluharrastuksia on vaikka mitä missä oma pari on erittäin suuri etu.

Ei niitten nyt niin lennokkaita tai kalliita tarvi olla, mut kävely..huoh..mikä moodkiller jo nähdä se siinä profiilissa.

En oo maksullinen, enkä omista tuulipukua🤐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta totta..ja miehet matkii toisiaan ja koittaa nokittaa muitten profiilien vikojen kautta.

Ja kyllä mun mielestä kävely ja jäätelöllä käynti, ettei naiselle heti tarjota luksusta, tuli muotiin kun Niko Ranta-Aho vei sen jonkun Katrin treffeille jäätelökiskalle ja epäilen, et miehet matkii tällä sitä.

Mut ainakin ite kokisin kiinnostavammsksi, että mies vaikka ilmaisisi olevansa kiinnostunut aloittamaan jonkun yhteisen harrastuksen kun että väkisin keksii jotain latteita feikkikiinnostuksia tai koittaa selvittää naisen tarkoitusperiä köyhäilemällä.

Kansalaisopistoissakin on aina halpoja kursseja esim tanssia jne jne jne ja urheiluharrastuksia on vaikka mitä missä oma pari on erittäin suuri etu.

Ei niitten nyt niin lennokkaita tai kalliita tarvi olla, mut kävely..huoh..mikä moodkiller jo nähdä se siinä profiilissa.

Eli kävely ei siis todella ole sinun juttusi 😂

Hyvät treffit olisivat mielestäni sellaiset, joiden aikana pystyisi luontevasti juttelemaan ja tutustumaan. Itse tekeminen voi olla monenlaista. Urheilu on mielestäni hyvä vaihtoehto, kunhan se on sellaista sopivan rentoa sopivaa tekemistä ja kumpikin suhtautuu siihen huumorilla (paitsi, että kilpailuviettini on kova, eli tämä voi tehdä tiukkaa 😄). Myös erilaiset tapahtumat, näyttelyt, teatterit, keikat tms voisivat olla mukavia. Niitäkin löytyy ihan ilmaisia eli ei treffien ei todellakaan tarvitse olla kalliit. Itse pidän luonnosta eli patikointi yhdessä toimisi minulle. Melonta, suppailu olisi kivaa myös.. Onhan näitä kaikenlaisia. Lavatanssit on ehkä itselle sellainen pienimuotoinen inhokki 😄

Tuo, mitä sanoit kopioinnista, on sellainen mitä ei tosiaan osaa arvostaa eli profiilista tulisi ilmetä miehen omaa persoona, omia juttuja ja elämäntilannetta. En nyt tiedä miten paljon Tinderissä porukka ylipäätään itsestään avautuu, mutta olisihan siellä hyvä olla muutakin kuin että tykkää kävellä ja juoda kahvia 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotipihankalioita.
        Kiivennyt.
        Soilla.Metsissä.
        Korvessa.
        Hölkännyt.
        Vaeltanut.
        Tuntureilla.
        Kaupungissa.
        Mitä,jaksaa.2-3km.
        Niin,se.Vaan.on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kävely ei siis todella ole sinun juttusi 😂

Hyvät treffit olisivat mielestäni sellaiset, joiden aikana pystyisi luontevasti juttelemaan ja tutustumaan. Itse tekeminen voi olla monenlaista. Urheilu on mielestäni hyvä vaihtoehto, kunhan se on sellaista sopivan rentoa sopivaa tekemistä ja kumpikin suhtautuu siihen huumorilla (paitsi, että kilpailuviettini on kova, eli tämä voi tehdä tiukkaa 😄). Myös erilaiset tapahtumat, näyttelyt, teatterit, keikat tms voisivat olla mukavia. Niitäkin löytyy ihan ilmaisia eli ei treffien ei todellakaan tarvitse olla kalliit. Itse pidän luonnosta eli patikointi yhdessä toimisi minulle. Melonta, suppailu olisi kivaa myös.. Onhan näitä kaikenlaisia. Lavatanssit on ehkä itselle sellainen pienimuotoinen inhokki 😄

Tuo, mitä sanoit kopioinnista, on sellainen mitä ei tosiaan osaa arvostaa eli profiilista tulisi ilmetä miehen omaa persoona, omia juttuja ja elämäntilannetta. En nyt tiedä miten paljon Tinderissä porukka ylipäätään itsestään avautuu, mutta olisihan siellä hyvä olla muutakin kuin että tykkää kävellä ja juoda kahvia 😆

Ei todellakaan ole.

Joskus nuoruudessa miesystävä oikein nurkui kävelylle. Sitten kun sen yhden kerran lähdin, niin oli hyvin järkyttynyt ja häpeissään, kun kehtasin kadulla talojen ohi kulkiessa töllistellä sisälle ikkunoista että millaisia sisustuksia oli näkyvissä.

Olisi ilmeisesti vaan pitänyt naama loistaen puuskuttaa eteenpäin rinta rinnan siipan kanssa🤮

Kai sitä nyt voi puhua missä vaan paitsi teatterissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole.

Joskus nuoruudessa miesystävä oikein nurkui kävelylle. Sitten kun sen yhden kerran lähdin, niin oli hyvin järkyttynyt ja häpeissään, kun kehtasin kadulla talojen ohi kulkiessa töllistellä sisälle ikkunoista että millaisia sisustuksia oli näkyvissä.

Olisi ilmeisesti vaan pitänyt naama loistaen puuskuttaa eteenpäin rinta rinnan siipan kanssa🤮

Kai sitä nyt voi puhua missä vaan paitsi teatterissa.

No miksi sinä halusit ihmisten koteja tirkistellä? 🤔 Oletko sitä tyyppiä, joka kaupassakin kyttää muiden ostoskoreja? Sisustus kiinnostaa kyllä minuakin, mutta tiskistelen vain sisustuslehtien tai -ohjelmien esittelemiä sisustuksia, en tarkoituksella tuijottele ihmisten ikkunoista sisään. Tirkistelyn vaihtoehtona ei muuten ole puuskuttaa naama loistaen eteenpäin 😄 Ihan voi tavallisestikin kävellä ja jutustella, mutta kun kävely ei innosta sinua niin turhasta tuota edes miettiä.

Puhua voi tosiaan melkein missä vain. Ajattelen niin, että treffeillä on hyvä olla jotain luontevaa yhdessä tekemistä esim sen sijaan, että istuskellaan vain kahvilla. Yhdessä tekeminen vapauttaa tunnelmaa ja on jotenkin luontevampi tapa tutustua. Ei kahvittelussakaan mitään vikaa ole, mutta eritoten jos on kova jännittäjä tai vähemmän puhelias, niin kahvittelu hiljaisessa kahvilassa saattaa olla jollekin kiusallista. Itse puhun helposti ihmisen kuin ihmisen kanssa, joten en karsastaisi kahvitteluakaan. Minähän siis pidän kahvistakin kävelyn lisäksi 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sinä halusit ihmisten koteja tirkistellä? 🤔 Oletko sitä tyyppiä, joka kaupassakin kyttää muiden ostoskoreja? Sisustus kiinnostaa kyllä minuakin, mutta tiskistelen vain sisustuslehtien tai -ohjelmien esittelemiä sisustuksia, en tarkoituksella tuijottele ihmisten ikkunoista sisään. Tirkistelyn vaihtoehtona ei muuten ole puuskuttaa naama loistaen eteenpäin 😄 Ihan voi tavallisestikin kävellä ja jutustella, mutta kun kävely ei innosta sinua niin turhasta tuota edes miettiä.

Puhua voi tosiaan melkein missä vain. Ajattelen niin, että treffeillä on hyvä olla jotain luontevaa yhdessä tekemistä esim sen sijaan, että istuskellaan vain kahvilla. Yhdessä tekeminen vapauttaa tunnelmaa ja on jotenkin luontevampi tapa tutustua. Ei kahvittelussakaan mitään vikaa ole, mutta eritoten jos on kova jännittäjä tai vähemmän puhelias, niin kahvittelu hiljaisessa kahvilassa saattaa olla jollekin kiusallista. Itse puhun helposti ihmisen kuin ihmisen kanssa, joten en karsastaisi kahvitteluakaan. Minähän siis pidän kahvistakin kävelyn lisäksi 🤣

Arvasit oikein! Kyllä kyttään ihmisten ostoksia kun lappaavat kassahihnalle😚😆

Yleensä mietin, että varmasti on pakki kuralla kun syö sekaisin kaikkea sitä tilpehööriä mikä siinä näkyy ihan jo Lidlinkin hihnalla jostain K-marketista tai Stockan herkusta nyt puhumattakaan.. Se myös selittänee miksi ulotuslääkkeuden mainonta on niin laajamittaista.

En tunne tästä huonoa omaatuntoa, koska lähes kaikkihan siinä kyttäävät, turha väittää muuta. Minunkin ostoksia ihan selvästi säälitään ja paheksutaan vuoron perään.

Ihmisten sisustukset taas koen hyvin mielenkiintoisiksi, riippumatta tyylistä tai siisteydestä.

Ehkäpä olen vähän tirkistelijä kun täälä palstallakin viihdyn..

Mutta takaisin treffeihin. Minusta on hyvä, että treffkympäristö on virikkeellinen, esim taidenäyttely tai museo, keikka. Siinä on helppo keksiä puhuttavaa itse aiheesta tai vaikka muista ihmisistä😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä mietin, että varmasti on pakki kuralla kun syö sekaisin kaikkea sitä tilpehööriä mikä siinä näkyy ihan jo Lidlinkin hihnalla jostain K-marketista tai Stockan herkusta nyt puhumattakaan.. Se myös selittänee miksi ulotuslääkkeuden mainonta on niin laajamittaista.

En tunne tästä huonoa omaatuntoa, koska lähes kaikkihan siinä kyttäävät, turha väittää muuta. Minunkin ostoksia ihan selvästi säälitään ja paheksutaan vuoron perään.

Ihmisten sisustukset taas koen hyvin mielenkiintoisiksi, riippumatta tyylistä tai siisteydestä.

Mutta takaisin treffeihin. Minusta on hyvä, että treffkympäristö on virikkeellinen, esim taidenäyttely tai museo, keikka. Siinä on helppo keksiä puhuttavaa itse aiheesta tai vaikka muista ihmisistä😃

Tuo toisten ostoskoriin kyttääminen on kyllä jännä ilmiö 🤔 En tajua sitä yhtään. Minä käyn kaupassa keskittyen omiin ostoksiini. Minulla on suunnitelma, mitä ostan, kierrän kaupan niin nopeasti ja tehokkaasti kuin pystyn, menen kassalle (mielellään itsepalvelukassalle) ja huitelen ulos kaupasta. Ei siinä ole aikaa muiden ostoksia kytätä enkä tajua miksi edes pitäisi. Kiinnostukseni muiden ostoksiin on olematon. Mutta ilmeisen paljon sitä tapahtuu, eräs ystäväni aina päivittelee mitä joku ventovieras taas osti 😄

Ihmisten sisustukset ovat kyllä mielenkiintoisia, mutta minä kyttään vain "luvalla' eli kun joku on itse postannut kuvia kodistaan instaan tai muualle. Kaduilta en muiden koteihin tuijottele, se tuntuisi liian tunkeilevalta. Kaikissa meissä kai silti on jonkin verran tirkistelijää, ehkä. En ole itsestäni tuota piirrettä kauheasti vielä löytänyt, mutta olen kuullut jonkun noin lausuvan 😁

Täytyy sanoa, että hieman menisi maku miehestä, jos hän kauheasti keskittyisi puhumaan muista ihmisistä ja tarkoitan nyt sellaiseen arvostelevaan sävyyn esim ohikulkijoista. Ystävistään, lapsistaan tms voi toki puhua tai vaikka jostain julkisuuden henkilöstä, jos keskustelu siihen suuntaan menisi, vaikka ei minua kauheasti kiinnosta julkkiksetkaan 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi miten ahdistavalta ja mielikuvituksettomalta ihmiseltä kuulostat! Jos joskus liityn Tinderiin niin pidän huolen, että painotan kuinka tärkeitä "harrastuksia" kahvi ja kävely minulle on. Ja mitä tuohon ympäristön virikkeellisyyten tulee, niin mielestäni kävely luonnossa on paljon virikkeellisempää toimintaa, kuin taidenäyttelyn kävijöiden kyttääminen. Kesken kävelyn tai sen päätteeksi voi sitten istahtaa vielä alas kahville juttelemaan, jos siltä tuntuu. Keikalla on mielestäni äärimmäisen huono yrittää tutustua uuteen ihmiseen, mikä käsittääkseni kuitenkin on treffien tarkoitus. Museot on aika nähtyjä, enkä sinne veisi kun vain historiasta kiinnostuneen ihmisen. Silloinkin vasta korkeintaan toisilla treffeillä.

Löytyykö vielä jotain muita hyviä vinkkejä, millä saisin pidettyä kaltaisesti ihmiset mahdollisimman kaukana? Ilmeisesti yksi hyvä keino on viedä treffikumppani ruokakauppaan? Voi sitten vetää omat johtopäätöksensa. Eikä maksa edes sisäänpääsyn hintaa. Ja jos ruokakauppakierroksen tuomat johtopäätökset ei miellytä, voi sitten ehdottaa kävelyä. Pääsee tarvittaessa huonosta treffikumppanista helposti eroon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi miten ahdistavalta ja mielikuvituksettomalta ihmiseltä kuulostat! Jos joskus liityn Tinderiin niin pidän huolen, että painotan kuinka tärkeitä "harrastuksia" kahvi ja kävely minulle on. Ja mitä tuohon ympäristön virikkeellisyyten tulee, niin mielestäni kävely luonnossa on paljon virikkeellisempää toimintaa, kuin taidenäyttelyn kävijöiden kyttääminen. Kesken kävelyn tai sen päätteeksi voi sitten istahtaa vielä alas kahville juttelemaan, jos siltä tuntuu. Keikalla on mielestäni äärimmäisen huono yrittää tutustua uuteen ihmiseen, mikä käsittääkseni kuitenkin on treffien tarkoitus. Museot on aika nähtyjä, enkä sinne veisi kun vain historiasta kiinnostuneen ihmisen. Silloinkin vasta korkeintaan toisilla treffeillä.

Löytyykö vielä jotain muita hyviä vinkkejä, millä saisin pidettyä kaltaisesti ihmiset mahdollisimman kaukana? Ilmeisesti yksi hyvä keino on viedä treffikumppani ruokakauppaan? Voi sitten vetää omat johtopäätöksensa. Eikä maksa edes sisäänpääsyn hintaa. Ja jos ruokakauppakierroksen tuomat johtopäätökset ei miellytä, voi sitten ehdottaa kävelyä. Pääsee tarvittaessa huonosta treffikumppanista helposti eroon?

Kyllä se kahvin ja kävelyn mainitseminen ihan riittää. Ja kerro vielä olevasi 👦👧50/50 ja perhekeskeinen!

Yhtä mietin, että jossei sinua kiinnosta esim taide tai muut vastaavat kulttuurivirikkeet niin mistä helvetistä te siellä kävelyllä sitten oikein puhutte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kahvin ja kävelyn mainitseminen ihan riittää. Ja kerro vielä olevasi 👦👧50/50 ja perhekeskeinen!

Yhtä mietin, että jossei sinua kiinnosta esim taide tai muut vastaavat kulttuurivirikkeet niin mistä helvetistä te siellä kävelyllä sitten oikein puhutte?

Huutelen tähän väliin, että minä, joka aloitin tämän ko. ketjun (eli se, joka ei kyttää muiden ostoskoreja), en kirjoittanut tuota "hyi"-kommenttia. Ei kai sillä sinänsä merkitystä ole, kun anonyymeinä täällä kirjoitellaan, mutta vaikka olen kanssasi selvästikin erilainen ja katsomme maailmaa hyvin eri näkökulmista, en "hyittele" ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutelen tähän väliin, että minä, joka aloitin tämän ko. ketjun (eli se, joka ei kyttää muiden ostoskoreja), en kirjoittanut tuota "hyi"-kommenttia. Ei kai sillä sinänsä merkitystä ole, kun anonyymeinä täällä kirjoitellaan, mutta vaikka olen kanssasi selvästikin erilainen ja katsomme maailmaa hyvin eri näkökulmista, en "hyittele" ihmisiä.

😄🥰

Sen kyllä tajusin.

Ei mua pieni hyittely kirpaise, eikä puskista sohivat sauvakävelijätkään..

Tää nyt on tälläistä pohdintaa ja omien mieltymysten heijastelua.

Tuolla jo totesin, että ilmeisesti kävely on jonkinlainen ilmaisu siittä että kyseinen ihminen etsii sitä kaiken arjen tylsyyden kestävää parisuhdetta, johon kuuluu ne yhteiset iltalenkit jne

Itse en tän tyyppiselle suhteelle lämpene hoidan arkeni tylsyydet ihan itsekseni mieluummin. Mulle suhde olis parhaimmillaan sitä laatuajan viettoa, en ole kovinkaan seurankipeä enkä halua yhteisasumistakaan missään tapauksessa, jo pelkkä ajatus alkaa puistattaan ja ihoa alkaa pistelemään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi? Perhe ei kiinnosta sitten ollenkaan, tai ainakaan lapset. En ymmärrä ollenkaan mitä "👦👧50/50" tarkoittaa, mutta ehkä se ei ole minulle tarpeellistakaan.

En ymmärrä mistä keksit tuon, etteikö taide tai kulttuuri kiinnostaisi? Puhuin ympäristön virikkeellisyydestä. Ehkä ymmärrät, jos luet viestin uudelleen ajatuksen kanssa. Ehkä osaat sen jälkeen muotoilla kysymyksesikin uudelleen, hieman paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta juuri teit niin? Omalla mielipiteelläsi (kommentillasi) vähättelit mielipidettäni ja tapaani osoittaa sen, etkä edes lisännyt itse keskustelevaan aiheeseen mitään.

Hyi sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄🥰

Sen kyllä tajusin.

Ei mua pieni hyittely kirpaise, eikä puskista sohivat sauvakävelijätkään..

Tää nyt on tälläistä pohdintaa ja omien mieltymysten heijastelua.

Tuolla jo totesin, että ilmeisesti kävely on jonkinlainen ilmaisu siittä että kyseinen ihminen etsii sitä kaiken arjen tylsyyden kestävää parisuhdetta, johon kuuluu ne yhteiset iltalenkit jne

Itse en tän tyyppiselle suhteelle lämpene hoidan arkeni tylsyydet ihan itsekseni mieluummin. Mulle suhde olis parhaimmillaan sitä laatuajan viettoa, en ole kovinkaan seurankipeä enkä halua yhteisasumistakaan missään tapauksessa, jo pelkkä ajatus alkaa puistattaan ja ihoa alkaa pistelemään...

Joo olis se kyllä aika outoa, jos anonyymipalstalla loukkantuisi anonyymeistä viesteistä. Varsinkin, jos viestissä ei edes ole haukkumista, vaan mielipide.

Toki jokainen on vapaa loukkaantumaan mistä haluaa. Sitä en minä päätä.

Siinä olen täysin samaa mieltä, että tuon "kahvin" ja "kävelyn" voisi tulkita eräänlaisena arjen tylsyyden voittamisen määritelmänä. Itse ajattelen sen kuitenkin enemmänkin pienistä arkisista asioista nauttimisena. Usein se on vaikeampaa, jos seurustelee kumppanin kanssa joka ei siihen kykene. Silloin yhteiselokin voi olla sietämätöntä. Vastaavasti mielenkiintoisempien ihmisten kanssa arkisia tylsistymisiä voi olla huomattavasti vähemmän. Ehkä juuri tästä syystä myös omasta profiilistani löytyy tuo kahvi ja kävely.

Hirveimpiä ovat ne, ketkä ei jostain kumman syystä voi sietää muiden ajanvietettä. Hyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi? Perhe ei kiinnosta sitten ollenkaan, tai ainakaan lapset. En ymmärrä ollenkaan mitä "👦👧50/50" tarkoittaa, mutta ehkä se ei ole minulle tarpeellistakaan.

En ymmärrä mistä keksit tuon, etteikö taide tai kulttuuri kiinnostaisi? Puhuin ympäristön virikkeellisyydestä. Ehkä ymmärrät, jos luet viestin uudelleen ajatuksen kanssa. Ehkä osaat sen jälkeen muotoilla kysymyksesikin uudelleen, hieman paremmin.

Sulla toi luetun käsittäminen ja ymmärtäminen menee aika pahasti ristiin, vai mitä? Omatkaan tekstisi ei ole kovin johdonmukaisia, joten en ala sun kanssa kiistelemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta juuri teit niin? Omalla mielipiteelläsi (kommentillasi) vähättelit mielipidettäni ja tapaani osoittaa sen, etkä edes lisännyt itse keskustelevaan aiheeseen mitään.

Hyi sinua.

Ok, voihan kommenttini noinkin tulkita, vaikkei se ollut edes sinulle suunnattu 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla toi luetun käsittäminen ja ymmärtäminen menee aika pahasti ristiin, vai mitä? Omatkaan tekstisi ei ole kovin johdonmukaisia, joten en ala sun kanssa kiistelemään.

Voitko perustella? Vai onko argumentointisi pelkästään huomion siirtämistä pois itse aiheesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, voihan kommenttini noinkin tulkita, vaikkei se ollut edes sinulle suunnattu 😊

Vastasin vain keskustelupalstan viestiin. En tiedä kenelle oli suunnattu, mutta omaan kirjoitukseeni (mielipiteeseeni) se oli liitetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo olis se kyllä aika outoa, jos anonyymipalstalla loukkantuisi anonyymeistä viesteistä. Varsinkin, jos viestissä ei edes ole haukkumista, vaan mielipide.

Toki jokainen on vapaa loukkaantumaan mistä haluaa. Sitä en minä päätä.

Siinä olen täysin samaa mieltä, että tuon "kahvin" ja "kävelyn" voisi tulkita eräänlaisena arjen tylsyyden voittamisen määritelmänä. Itse ajattelen sen kuitenkin enemmänkin pienistä arkisista asioista nauttimisena. Usein se on vaikeampaa, jos seurustelee kumppanin kanssa joka ei siihen kykene. Silloin yhteiselokin voi olla sietämätöntä. Vastaavasti mielenkiintoisempien ihmisten kanssa arkisia tylsistymisiä voi olla huomattavasti vähemmän. Ehkä juuri tästä syystä myös omasta profiilistani löytyy tuo kahvi ja kävely.

Hirveimpiä ovat ne, ketkä ei jostain kumman syystä voi sietää muiden ajanvietettä. Hyi.

Uskon tuon olevan se pääsyy, ihan positiivisessa mielessä😊

Ite en ole kovinkaan arkinen tyyppi, vaikka arki se on minullakin, kuten kaikilla. Olen enemmälti sellainen arjen värittäjä ja suorittaja. Vähän raju ja levoton😆

Kävely ilman päämäärää on mulle liian hidasta ja leppoisaa elämää. Ärsyttänyt aina sellainen toppuuttelu et kehotetaan rauhoittuun jne jne

Kaikki ei oo kävelijöitä enkä lähde kävelylle vaikka kuka pyytäis😁

Ehkä jos Trump tai Beethoven, sit voisi uteliaisuudesta lähteä. Hidastelisi ja koittaisi nyhtää niiltä kaikenlaisia juttuja...Beethoven olisi synkkä ja hiljainen ja murahtelisi rajun syystuulen tuivertaessa hänen entuudestaan sotkuisia hiuksiaan ja Trump kävelisi kädet seläntakana ja jakaisi enigmaattista vapaamuurariviisauttaan turvamiesten seuratessa muutaman metrin päässä mustat aurinkolasit syysauringossa välkehtien..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kova yleistys. Itse en edes nää miesten profiileja, koska haen Tinderistä ainoastaan naisia.

Mistään muoti-ilmiöstä, Katrista tai Nikosta en tiedä, mutta ainakin itselleni on yksi treffikumppani jopa hermostunut, kun yritin tarjota.

Itselleni profiili on vain suuntaa antava lyhyt kuvaus toisesta ihmisestä, mistä voi sitten kehitellä esimerkiksi keskustelunavauksen. Parisuhteeseen alan sillä olettamalla, että yhdessä voi keksiä tekemistä. Jos joku tuputtaa profiilissaan väkisin valmiita ehdotuksia, tulkitsen sen hieman turhan kontrolloivana. Ja ehdottomasti esitän mielummin vaikka köyhää, kuin että törmään kullankaivelijaan joka automaattisesti odottaa jotain tiettyä rahallista panostusta.

Harrastuksia on paljon halpoja, jopa ilmaisia. Niitä on kiva miettiä sitten yhdessä, esimerkiksi pienen kävelylenkin ohessa, tai kahvin parissa. Se että kannattaako yhteisiä aktiviteettejä miettiä sen tarkemmin selviää yleensä aika nopeasti. Pelkän profiilin perusteella tällaisen päätteleminen on mielestäni hyvin harhaanjohtavaa.

Itselleni pahin tunnelmantappaja on nähdä profiilissa kauhea määrä halpoja tai ilmaisia treffiehdotuksia. Tulee lähinnä vain mielikuva, että kyseinen henkilö ravaa jatkuvasti treffeillä, minkä takia myös keksii ja ehdottaa valmista tekemistä. Ilman, että on edes tavannu keskustelukumppaniansa.

Kolmantena vaihtoehtona voin kuvitella profiiliehdottelijan olevan todella tylsä tai mielikuvitukseton tyyppi, joka yrittää peitellä asiaa valmiilla ehdotuksilla.

Mäkään en oo maksullinen, mut omistan kyllä muutamankin tuulipuvun. Kovin on kätevä asuste ulkona liikkumiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon tuon olevan se pääsyy, ihan positiivisessa mielessä😊

Ite en ole kovinkaan arkinen tyyppi, vaikka arki se on minullakin, kuten kaikilla. Olen enemmälti sellainen arjen värittäjä ja suorittaja. Vähän raju ja levoton😆

Kävely ilman päämäärää on mulle liian hidasta ja leppoisaa elämää. Ärsyttänyt aina sellainen toppuuttelu et kehotetaan rauhoittuun jne jne

Kaikki ei oo kävelijöitä enkä lähde kävelylle vaikka kuka pyytäis😁

Ehkä jos Trump tai Beethoven, sit voisi uteliaisuudesta lähteä. Hidastelisi ja koittaisi nyhtää niiltä kaikenlaisia juttuja...Beethoven olisi synkkä ja hiljainen ja murahtelisi rajun syystuulen tuivertaessa hänen entuudestaan sotkuisia hiuksiaan ja Trump kävelisi kädet seläntakana ja jakaisi enigmaattista vapaamuurariviisauttaan turvamiesten seuratessa muutaman metrin päässä mustat aurinkolasit syysauringossa välkehtien..

Arki on sitä, mitä itse siitä teemme. Jostain kumman syystä monelle arki on kirosana, missä sitten kävely tai kahvi voi olla liikaa.

Olen itse myös äärimmäisen levoton, koska liian moni asia aina kiinnostanut liikaa. Turhasta suorittamisesta opetteleminen pois on vaatinut paljon itsetutkiskelua ja rauhoittumista. Äärimmäisen hyvänä keinon olen huomannut kävelyn, varsinkin metsässä. Mutta ihan totta, toisille toimii toiset asiat paremmin kuin toiset, koska olemme kaikki yksilöitä.

Itseäni ei kiinnostaisi kyllä Trump millään tavalla. Sen verran populistinen ja jopa vähän jälkeenjääneen oloinen kaveri. Ei siis millään pahalla häntä kohtaan, mutta en usko hänellä olevan kovin paljoa mitään älykästä tai viisasta sanottavaa.

Beethoven saattaisi olla jollain tapaa mielenkiintoisia seuraa, mutta en usko hänelläkään olevan paljoa annettavaa juuri minulle. Vaikka musiikista paljon pidänkin, ei siitä ole mielestäni mielenkiintoista keskustella. Kaiken lisäksi Beethovenille pitäis varmaan hommata kuulokoje, että kommunikointi olisi millään tavalla sujuvaa.

Sellaisten kanssa, joiden ajatusmaailmasta en tiedä mitään, tykkään lähteä kävelemään. "Tavallisten" ihmisten omat mielipiteet ja ajatukset ovat yleensä huomattavasti mielenkiintoisempia. Ja vaikkei olisi, niin tutustuminen uusiin ihmisiin on minulle aina mielenkiintoista. Joidenkin kanssa joskus pidempään, joidenkin kanssa taas ei niinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaiten pysyt kunnossa kun alat harrastamaan sitä kävelyä jo ennenkuin olet vanha. Netistä voit tutkia mitä hyötyä kävelystä on. Ei tarvitse edes tuntitolkulla päivittäin harrastaa, riittää varttikin päivässä alkuun. Mikäli kotisi lähellä on metsäpolkuja niin sinne kiertämään, on paljon parempi kuin asfaltilla tallustella. Itse tein aikoinaan seisomatyötä jossa jalat väsyi, mutta väsymys ja pohkeiden kireys hävisi kun töistä tultua vaihdoin lenkkikamppeisiin ja lähdin metsälenkille epätasaiselle polulle. Paikoillaan istuminen koko työpäivän on pahinta mitä voit itsellesi tehdä jos et sen lisäksi harrasta liikuntaa, edes sitä kävelyä muuta kuin sen pakollisen.

• Anonyymi

jotain on todellakin pahasti vialla yhteiskunnassa jos ihmisillä ei ole rahaa töitä eikä kävelläkään ollenkaan, auttaisiko hallintoneuvos jos koko hallitoneuvostolle hirtettäisiiiin

• Anonyymi

Maailma on ilmaisua huvejs täyn ja kövely on niistä jaikkein tylsin.

Pitääkö laittaa profiiliin, että vihaan ulkoilua enkä halua haistella ekoilla treffeillä sinun kahvinhajuista hengitystä poskellani, en edes kuulaana ja aurinkoisena syyspäivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma on ilmaisua huvejs täyn ja kövely on niistä jaikkein tylsin.

Pitääkö laittaa profiiliin, että vihaan ulkoilua enkä halua haistella ekoilla treffeillä sinun kahvinhajuista hengitystä poskellani, en edes kuulaana ja aurinkoisena syyspäivänä.

Onhan se varmasti tylsää, jos sen ottaa vain kävelynä (suorittamisena). Mikä tahansa on tylsää, jos on mieleltään tylsä ja ajatuksiltaan köyhä. Silloin kaikki on pelkkää suorittamista.

Varmaan kannattaa laittaa joo. Itse en ole kenenkään, eikä kukaan ole minun poskessa kiinni ekoilla treffeillä, niin en osaa sen paremmin sanoa. Tosin kenenkään pahanhajuista hengitystä poskellani en mielelläni ikinä haistele.

• Anonyymi

Miehet ovat nomadeja. Aina vaeltamassa. Siitä se johtuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Johan oli provo juttu taas. Kävely ja kahvi on muka huonoja ja tylsiä asioita. 🤭 Täällä tämä joukko aivopieruista kärsiviä "keskustelee". Ei suurimmalle osalle elämä ole mitään suorittamista jossa pitää olla ylevät harrastukset. Ihan tavallinen oleminen on sitä elämää.

• Anonyymi

Täällä palstalla asuminen on hyvä harrastus? 😅

• Anonyymi

Ällös nyt. Tällaisen inflaation aikaan asumisesta saattaa joillekin tulla harrastus. Rikoksiakin tehdään vain, jotta pääsee putkavankilaan suojaan kylmältä.

>simiti<

• Anonyymi

Hah! Yksinkertaista ja rehellistä. Naiset vain haluavat ylianalysoida kaikkea. Voin kertoa esimerkin.

Nuorena poikana olin hammaslääkärissä ja sen jälkeen aika pankkiin lainaneuvotteluihin.

Hampilekuri kertoi paikkaavansa hampulin ja kysyi puudutuksen halukkuutta. Siihen aikaan puudutus kesti koko päivän.

Hieman hirvitti, mutta en halunnut puudutusta. Hammaslekuritäti kuitenkin päätti, että haluan puudutuksen. Sen kuulemma näkee silmistä.

Ei siinä, kaikki päättyi onnellisesti ja pankinjohtajakin nauroi mongerrukselleni.

Pointtini on. Nainen on jo suunitellut elämäsi ja tahtosi ekoilla treffeillä.

Niin ainakin se kissojen maaIlmassa meni. Kyllä 8,5Kg Maine Coon kolli oli kovin nöyrä 1,8Kg maatiaisnartun edessä.

>simiti<

• Anonyymi

Kiinnostukseni tinderissä on
      alkaanit
      erityisesti metaani propaani ja butaani

sekä näihin liittyvät hormonit ja niiden esiasteiset aminohapot

Kahvi on terveysjuoma mutta sitä en mainitse
      enkä chiaa joka on asteekkien monivitamiinivilja ja tarkoittaa rasvaista rikkaruohoa

näitä en mainitse

• Anonyymi

Chemical Ali? Salaam aleikum

• Anonyymi

Toivottavasti saat apua ongelmiisi... Jaksatko muuten kävellä kuinka pitkästi, hiertääkö sisäreisiä vai mikä painaa.

• Anonyymi

Miksi Tinderin prifiileissa huoruleiden harrastuksena tai kiinnostuksen kohteena on vain viini, netflix ja matkailu?

• Anonyymi

No ei mun.

• Anonyymi

Koska haluavat miehen tarjoavan viinit niin, että treffit päättyvät netflix & chill verukkeella sänkyyn. Jos seksi on tarpeeksi hyvää, niin sitten voikin alkaa vinkumaan yhteistä lomamatkaa.

Ei vaan. Alitajuntaista koodia:

- Viini = tykkään juoda alkoholia (muka sivistyneesti).
        - Netflix = vietän paljon aikaa kotona, yleensä television ääressä.
        - Matkailu = olen maailmaa nähnyt, sivistynyt ja kultturelli maailmanmatkaaja (käynyt ainakin 2 kertaa perheen kesken Espanjassa).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska haluavat miehen tarjoavan viinit niin, että treffit päättyvät netflix & chill verukkeella sänkyyn. Jos seksi on tarpeeksi hyvää, niin sitten voikin alkaa vinkumaan yhteistä lomamatkaa.

Ei vaan. Alitajuntaista koodia:

- Viini = tykkään juoda alkoholia (muka sivistyneesti).
        - Netflix = vietän paljon aikaa kotona, yleensä television ääressä.
        - Matkailu = olen maailmaa nähnyt, sivistynyt ja kultturelli maailmanmatkaaja (käynyt ainakin 2 kertaa perheen kesken Espanjassa).

-Kahvi=en panosta treffeihin senttiäkään
        -Kävely=en harrasta mitään liikuntaa mutta haluan normaalipainoisen naisen

• Anonyymi

Ei ole mitään väärää olla kävelevä mies, sillä sankarimme Mustanaamio tunnetaan myös kävelevänä aaveena. Jokainen kävelevä mies on siis kuten Mustanaamiokin. Terveisin: Kävelevä mies, Mustanaamio kerhon jäsen numero: xxxx

• Anonyymi

Naisillakin on monia turhia harrastuksia joten ei kannata miehen kävelyä pilkata.

• Anonyymi

Minulla on ollut vaikeuksia löytää unelmien prinsessaa , vaikka harrastan kävelyä.
      Katkokävelyä. Kaikki alkoi jo lapsuudestani. Olin villi poika ja niin minut laitettiin Kasvatuslaitokseen. Kun sitten kasvoin , tästäkö sitten johtui että jo nuorena jouduin katkaisuhoitoon.
      Tänään sitten vain katkokävelen ilman unelmieni prinsessaa. Tai peräti kuningatarta.
      Olipa kerran kunigatar joka oli läpeensä tyytyväinen ja kuningas jolla oli ...sen pituinen se.

• Anonyymi

kahvi ja kävely hyvä. leffa ja paris hilton sex ape vielä parempi.

• Anonyymi

Jos mies pyytäisi kotiin katsomaan Paris Hiltonin sextapea, niin lähtisin varmasti, sillä en ole kyseistä nauhaa nähnyt ja olen aina tykännyt Paris Hiltonista ulkonäöllisesti.

Kyllä voisin mässäillä julkkisjuoruilla myös kumppanini kanssa👌

Ystäväni oli vähän nuutunut tuossa pari vuotta sitten ja ajattelin hänen kaipaavan enemmän yhteistä aikaa ja ehkä jotain pientä piristävää liikuntaa.

Sitten yhden puhelun aikana ehdotin, että menisimmekö yhdessä joku ilta kävelylle? Ystäväni hiljeni ja kysyi selvästi kiusaantuneena, että mikä minua oikein vaivasi. Hän lopetti puhelun lyhyeen selvitykseni jälkeen, eikö sen jälkeen kuulostanut vähään aikaan yhtään nuutuneelta.

Eli kyllä jo pelkkä ajatus kävelystä voi piristää👹🤡

• Anonyymi

they don’t have car so they need to walk:)

• Anonyymi

Kävely on lepposta liikuntaa =)
      Riippuen tietysti missä ympäristössä...

• Anonyymi

Kävelystä on tullut trendikästä. Juutuubin fitness-kanavilla kerrotaan nykyään, että kävely on paras kardio-harjoittelu voimaharjoittelun rinnalla rasvanpolttomielessä. Siks terveysintoilijat mainitsee sen nykyään intohimokseen (samat syö lohta ainakin kaks kertaa viikossa). Kävely on myös hyvää omaa aikaa olla ajatuksissaan ja jäsennellä niitä (siis käydä vaikka tunnin kävelyllä yksin).

• Anonyymi

hiivanen

• Anonyymi

No lähdeppäs lyllerö mukaan reissuun. Kävellään päivittäin noin 15-20km, viikon reissu, 30kiloinen rinkka selkään.

• Anonyymi

Olipa hauska kommentti. Miehen näkökulmasta voin sanoa, et karkeesti puolet naisista on ylipainoisia.. Mukaan lukien ne 80-90kg miehekkäät lihaskimput, jolle tekis kävely helvetin hyvää sen jatkuvan salilla olon vastapainoksi 😅

• Anonyymi

Tämä siis Tinderissä ym seuranhakupalveluissa. Kauniit, mukavat ei vittuilebat naiset on jo viety. Jäljelle jää vaa tatuoidut ja maskuliinit, ylimeikatut, Netflix & sali, viini muijat.

• Anonyymi

Miehet on vielä ylipainoisempia kuin naiset. Suomalaiset ovat törkeän ylipainoisia, se johtuu kävelettömyydestä. Mennään audilla, toyotalla tai potkulaudalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet on vielä ylipainoisempia kuin naiset. Suomalaiset ovat törkeän ylipainoisia, se johtuu kävelettömyydestä. Mennään audilla, toyotalla tai potkulaudalla.

Kyllä on tehokkaampiakin tapoja polttaa rasvaa kuin kävely, jos vaan kunto kestää.

Ei millään pahalla, mutta ei se pieni kävelylenkki löysään tahtiin mitään rasvaa polta, kyllä siihen vaaditaan vähän korkeampaa sykettä ja raskaampaa vastusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on tehokkaampiakin tapoja polttaa rasvaa kuin kävely, jos vaan kunto kestää.

Ei millään pahalla, mutta ei se pieni kävelylenkki löysään tahtiin mitään rasvaa polta, kyllä siihen vaaditaan vähän korkeampaa sykettä ja raskaampaa vastusta.

Ehkä tuossa viitattiin enemmänkin hyötyliikuntaan? Tai näin sen ainakin itse ymmärsin.

Olen myös itse samaa mieltä. Mitään ylimääräistä rasvaa ei poltettavaksi asti ehdi kertyä, jos vain kävelee tarpeeksi. Jopa kestävyyttä sillä voi kehittää, jos kävelee tarpeeksi pitkään tai kauan.

Sykkeen ja rasituksen saa nostettua myös ilman liikuntaa, jolloin se ei myöskään polta rasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuossa viitattiin enemmänkin hyötyliikuntaan? Tai näin sen ainakin itse ymmärsin.

Olen myös itse samaa mieltä. Mitään ylimääräistä rasvaa ei poltettavaksi asti ehdi kertyä, jos vain kävelee tarpeeksi. Jopa kestävyyttä sillä voi kehittää, jos kävelee tarpeeksi pitkään tai kauan.

Sykkeen ja rasituksen saa nostettua myös ilman liikuntaa, jolloin se ei myöskään polta rasvaa.

Näiden maalailujen perusteella voisi kuvitella, että lenkkipolut on tupaten täynnä hiki pinnassa hinaavia pariskuntia ja varsinkin yksinäisiä miehiä😆🤣🤣🤣

Näin ei todellakaan ole. Lähinnä etanamaista valumista ja sitten on niitä jotka ihan oikeasti hölkkäävät tai pyöräilevät ja ovat erittäin hyväkuntoisia ihmisiä.

Asun siis Helsingin keskustassa ja myös kahvi/kävelymiehet minun Tinderissä oli samalta alueelta.

• Anonyymi

Täh??? Pitäisikö käydä punttisalilla ja napsia mömmöjä??
      Kuinka tyhmä olet? Et sitten tajua, että kävely on paras liikuntamuoto, mitä olla voi.
      Vai olisiko tuo kuitenkin sellainen kautta rantain kysely pankkitilin koosta, mitä kalliimpi harrastus, sen enempi fyrkkaa?

• Anonyymi

Kävely reipas sellainen on yksi parhaista liikuntamuodoista ja luonnollisin sellainen. Se ei rasita paikkoja kuten joku muu runnominen. Jos harrastaa kuoleman hullu kiilto silmissään aerobista liikuntaa koska se on nyt muotia ja kiinnostaa timantit ja jaguaarit tavallisen kahvittelun sijaan on hyvä että nämä portot karsiutuu pois heti alkumetreillä ja näköjään karsivat itse itsensä mikä on win win. Samat ihmiset sitten itkee mikä minussa on vikana kun en löydä seuraa. No mistä aloittaisin listan onko aikaa kuunnella tässä menee kauan.

• Anonyymi

Kaikesta te marajatte!

• Anonyymi

jep..ei tinderissä ole rikkaat..miljonäärit.. me köyhät siellä pyörii..miehet haluu
      sitä,,ja naiset myös sitä ,,..naiset haluu rahaa...oli mies vaikka orava..miehet haluu
      vain sitä,..muusta naiseen ei ole...SEN SANOO BIBLIA

• Anonyymi

Vanhassa liikennemerkkejä reipas ja ryhdikäs mies marssii itsevarmoin askelin valloittamaan maailmaa.
      Uudessa merkissä aineilla päänsä palloksi turvottanut identiteetti puhelias epäröi askeliaan. Vartalo tönkköytynyt tietokoneen tuijotuksesta eikä taspainostakaan ole tietoa.
      Luultavasti on niin, että liian hyvä ollakseen totta istuukin pyörätuolissa eikä kävele.

• Anonyymi

Esim tässä hyväpalkkaisen miehen ilmoitus:

https://aijaa.com/CdRQw7

Eli kävelkööt rauhassa rennosta liikunnasta nauttivat kelle se kävely on aidosti mitä on, sauvoilla tai ilman.

Kun joku kaupunkilaismies ilmoittaa kiinnostuksekseen kahvin ja kävelyn ja vielä kuittaat treffiodotukset ylläesitetyllä tavalla, niin voi minun puolesta kitupiikki ja naisten esihuorittelija vetää käteensä.

Tai jos on niin huonosti raha-asiat hoidossa ettei kympin treffeille kykene tai halua lähteä, niin kertoo kyllä paljon mitä kyseinen ihminen on valmis panostamaan yhdessä tekemiseen suhteessa ja mistä syntyy riidat.

EI JATKOON.

Mahtava keskari muuten, kiitos kun näit vaivaa puolestani!

• Kyllä tuo sama kävely kiinnostuksen kohteena, näkyy olevan joillain naisillakin. Sehän on silloin perfect match kun kaksi kävelystä kiinnostunutta löytävät toisensa. Voivat kävellä käsikädessä auringonlaskuun.

• Anonyymi

Löysin ivaa kirjoituksestasi, toivottavasti olen väärässä.

Onko tullut mieleen, ettei kaikki voi kävellä, ainakaan pitkiä matkoja?

• Anonyymi kirjoitti:

Löysin ivaa kirjoituksestasi, toivottavasti olen väärässä.

Onko tullut mieleen, ettei kaikki voi kävellä, ainakaan pitkiä matkoja?

En ollut tahallaan ivallinen.

• Anonyymi

Ihan vapaasti kävelkööt.

Minua ei nöyryytetä millään kukkarolle edullisilla etukäteistarkistuksilla😡

Kyllä täytyy miehen olla tyhmä, kun itse mainitsee ammattinsa ja pituutensa ja silti ne ei saa sitten merkitä mitään, että naista oikein kannustetaan teeskentelemään😆

Tuollaiset joutuu ihan omaa tyhmyyttään niiden emähuorien uhriksi jotka imevät munaa ja perässähiihtävät läpi elämänsä saadakseen varakkaan miehen ansiot ja muut edut ja turvatakseen vanhuutensa päivät.

Mies/varakas liitto=pitkäaikaissijoitus

Ja niin se kuuluu ollakkin, kuka nyt voisi rakastaa sovaria jolla ei sydän ole mukana menossa..vakka kantensa valitsee.

• Anonyymi

Aivan. Juuri tuosta samaisesta syystä välttelen varakkaan liiton perässä juoksevia naisia. Varsinkin sellaisia, joiden täytyy treffien (tai Tinder-profiilin) perusteella saada käsitys varallisuudestani.

Olet aivan oikeassa. Kyllä kullankaivelijoille aina löytyy rahoittajia. Omasta mielestäni siitä on rakkaus ja välittäminen kaukana, eli ei jatkoon.

Tottakai pidän puolisostani myös taloudellisesti huolta, mutta kumppaneitani en valitse sen perusteella että haluaa vain tulla elätetyksi.

Mielestäni vain elättäjää hakeva voi kokea kukkarolle edullisen etukäteistarkastuksen loukkaavana. Mahdollisesti pyrkyrinä, joka yrittää vain nostaa omaa elintasoaan varakkaalla kumppanilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Juuri tuosta samaisesta syystä välttelen varakkaan liiton perässä juoksevia naisia. Varsinkin sellaisia, joiden täytyy treffien (tai Tinder-profiilin) perusteella saada käsitys varallisuudestani.

Olet aivan oikeassa. Kyllä kullankaivelijoille aina löytyy rahoittajia. Omasta mielestäni siitä on rakkaus ja välittäminen kaukana, eli ei jatkoon.

Tottakai pidän puolisostani myös taloudellisesti huolta, mutta kumppaneitani en valitse sen perusteella että haluaa vain tulla elätetyksi.

Mielestäni vain elättäjää hakeva voi kokea kukkarolle edullisen etukäteistarkastuksen loukkaavana. Mahdollisesti pyrkyrinä, joka yrittää vain nostaa omaa elintasoaan varakkaalla kumppanilla.

Koen loukkaavana sen, että olet feikki jonka mukaan jokainen nainen on potentiaalinen kullankaivaja. Kyse ei varsinaisesti edes ollut varallisuudesta, vaan lähtökohdista tutustumistilanteessa.

Mikään suhde ei onnistu, jos on niin pidättyväinen jonkun sosiaalisen pelon vuoksi, ettei kykene normaalin ja virikkeelliseen kanssakäymiseen.

Lisäksi olet ristiriitainen. Tarjoat elatusta, mutta nainen ei saa nähdä sitä minään etuna. Eli jos nainen on kiitollinen, hän on silmissäsi välittömästi kullankaivaja ja jos nainen ei ole kiitollinen, niin hän on varmasti kullankaivaja😂

Voin kertoa, että nainen jolle miehen tarjoama elatus ei ole oleellista, pitää mieluiten kiinni itsenäisyydestään ja järjellisesti kokee lähinnä uhkana sen, että heittäytyisi miehen armoille talludellisesti. Itse en näe siinä mitään romanttista, että eläisin miehen rahoilla. Se, että joutuisin jatkuvasti miellyttämään miestä rahan vuoksi ja kestämään jonkun kusipään ailahteluja ja epäluuloja, tuhoaisi hyvän tuuleni 100% varmasti. Eli pilaisi elämäni. Eli EI KIITOS. En tee mitään siksi että sulla tai jollain muulla on rahaa enemmän kun mulla. En .v tu yhtään mitään. Eikä tule lisäpiåsteitäkään.

Pikku vinkkinä sulle, että käy normaaleilla treffeillä, mutta pidä raha-asiasi ihan ominasi. Se on tätä nykyaikaa.

• Anonyymi

😆 mönkivä mies...

Ei tarvi, ei ole minun fetissi että mies on orja. Ihan normaali, muita huomioiva ja terveesti kunnioittava mies on hyvä.

Niin tyhmä en ole, että sovaripellejen temput minuun uppoaa.

Jos pitää kaikkia naisia lähtökohtaisesti kieroina ja alempiarvoisina, niin viettökööt sitten aikansa semmoisten naisten kanssa eikä semmoisten joilla on aidosti korkea kunniantunto=ei-kusettajien kanssa.

Plus terve omanarvon tunto.

😃

• Anonyymi

Itse harrastan myös kävelyä ja mielellään luonnossa...mitä vikaa siinä on.Mielestäni puntteja nosteleva hormoonihiiri on yök. Mun miehen ei tarvitsisi todellakaan olla mikään himourheilija ja ruoanpunnitsija.

• Anonyymi

Kävely harrastuksena deitti-ilmoituksessa = ei varaa autoon.

• Anonyymi

Sitten saa kyllä olla todella köyhä. Johan nykyään jo perus älypuhelimen hinnalla saa toimivan auton. Jopa yhden kuukauden toimeentulotuella voi ostaa vaikka parikin toimivaa tieliikennekelpoista autoa.

Tuolla logiikalla kävely deitti-ilmoituksessa = päihde-, peli- tai vaikka hamstrausongelma. Ehkä ei vaan osaa budjetoida, tai joku vetää välistä. Yksi mahdollisuus voi myös olla, että ei vaan yksinkertaisesti tarvitse autoa.

Mitä jos profiilissa on sekä "kävely", että "autot"? Autosta haaveileva persaukinen automekaanikko?

• Anonyymi

Kato semmonen teräsmies joka harrastaa kunnon urheilua , vähintään juoksu , pyöräily ja uinti ja lisäksi kalliokiipeily , liitopuvulla alas kallioilta ja mitä näitä nyt on..sukeltamista ja kunnon James Bond tyylinen.

• Anonyymi

Turhaa tollanen kävely. Omat harrastukset on saunominen ja suihkussa käynti.

• Anonyymi

Aloittajalle: Onko sinulla hissi noussut yläkertaan asti? Hyödyllisempi harrastus tuo kävelykin on, kuin baarissa istuminen. Kävelyn on TIETEELLISESTI todettu olevan kuntoa kohottava ja terveyttä edistävä. Sinulla lienee älykkyysosamäärä reilusti alle 70, vai miten on?

• Anonyymi

Sopiiko sulle thriatlon? Kävin just heittämässä sellaisen: 1) juoksulenkki postilaatikolle (en lue digilehtiä), 2) pyöräily lähikauppaan ja loppuviimeksi 3) suihkussa käynti.

• Anonyymi

Oletko ihan pöljä? Aivan mainio harrastus kävely on miehelle, tietysti myös naiselle, ihan kaiken ikäisille.
      Hengitys- ja verenkiertoelimistön kunto – eli kestävyyskunto – kohenee. Se auttaa jaksamaan niin työssä kuin vapaa-ajalla. Jo puolen tunnin päivittäinen kävely voi parantaa kestävyyskuntoa 10–15 prosenttia muutamassa kuukaudessa.

Alaraajojen lihakset, kuten reidet ja pakarat vahvistuvat. Se tekee hyvää toimintakyvylle.

Kävely laskee verenpainetta, parantaa veren rasva-arvoja ja tehostaa rasva- ja sokeriaineenvaihduntaa. Se pienentää sydän- ja verisuonisairauksien riskiä.

Painonhallinta helpottuu. Mitä enemmän askeleita otat, sitä enemmän energiaa kuluu.

Unen laatu parantuu ja nukahtaminen helpottuu. Liian myöhään ei kuitenkaan kannata lähteä reippaalle lenkille, sillä se voi haitata nukahtamista.

Voi auttaa liikunta- ja tukielinvaivoihin. Lihakset aktivoituvat, aineenvaihdunta ja verenkierto vilkastuvat ja elimistön hapensaanti tehostuu. Pehmeillä alustoilla kävely voi helpottaa muun muassa selkävaivoja.

Kävely auttaa ehkäisemään useita pitkäaikaissairauksia, kuten tyypin 2 diabetesta sekä sydän- ja verenkiertoelimistön sairauksia.

Stressi helpottuu ja mieliala kohenee, etenkin jos liikkuu luonnossa. Luonnossa verenpaine ja syke laskevat ja mieli rauhoittuu.

• Anonyymi

Tämä saattaa olla jo vanha ketju mutta itse olen kävellyt aina koiran kanssa alkuillasta alkaen viimeiset 10 vuotta 10 kilometrin lenkin joka ikinen ilta 10 vuotta.
      Koska koira alkaa olla iäkäs, kävellään nykyään koiran lääkärin määräyksestä 2,5-5 kilometriä per ilta, mutta koiran ehdoilla. Jos ei halua kävellä, kävellään takaisin kotiin.
      Muista kävelijöistä en tiedä mutta omalla kohdallani koira on pitänyt myös itseni kunnossa.

• Anonyymi

Juurikin näin. Kaikki höpö puheet muista... menkää juhlimaan niin perkeleesti. Niin minäkin olen joskus tehnyt. Nyt riittää jos olisi vaikka mies joka keittäisi joskus kahvit ja käytäisiin kävelemässä. Normisti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Booringi :D :D Voi ei!!!

• Anonyymi

Kun nainen on tinderissä niin ei heru minulta

• Anonyymi

mies voisi harrastaa monenlaista esm tehdä puutöitä taikka metallivastaavia, rakentaa itse koneet hieno laite on esm cnc-jyrsinkone puulle ai että on hieno harrastus sellainenkin.

eli kaikenlainen järkeä vaativa toiminta, jokin tylsien kävely....eiii herraisä ylipainoiset tylsät konttoristit tehkööt sitä jkos ei muuhun kykene haha !

• Anonyymi

Vai vaatii sorvin käyttö järkeä? No ehkä jos on tyhmä eikä ymmärrä miten kone toimii. Tosin silloin koneen rakentaminenkin itse voi olla suhteellisen haastavaa.

Tarkoititkohan luovuutta? Vai teknistä osaamista?

• Anonyymi

mene hoitoon saat.... ääliö,itse et varmaan edes pysty käveleen.

• Anonyymi

Omituinen hiihtäjä

• Anonyymi

Mies tarvitsee "päiväkahvi" seuraa. Sitäpaitsi, jos ei kävele, niin miten sitä liikkuu jääkaapille ja vessaan?

>simiti<

• Anonyymi

Rullaati rullaa..

• Anonyymi

Pistä autosi ikkuna kiinni, älä palelluta aivojasi enää.

• Anonyymi

Todennäköisesti mies on vaan liian kiltti ja tylsä. Pitää kävellä kun rahkeet ei riitä mihinkään miehiseen, esimerkiksi salilla käyntiin tai baarijonossa tappeluun.

• Anonyymi

Se on juuri toisinpäin kävely on kehittyneen miehisen miehen harrastus baaritappelut ja salipullistelut pikkupoikien hommia.

• Anonyymi

Hassu ketju. Käveleminen on tosi kivaa, varsinkin jos etsii uusia reittejä, ihan vaikka eri kaupunginosissa tai mieluummin tietysti luonnossa. Mikä parempaa kuin käydä miehen kanssa kävelyllä viileänä syyspäivänä ja sen jälkeen vaikka kahvilla. Nykyään katson kateellisena viikonloppukävelyillä vastaan tulevia pariskuntia. :D
      t. kävelyfani

• Anonyymi

Itse naisena en voisi kuvitellakaan seurustelevani miehen kanssa joka liikkuu vaan autolla tai muulla kulkuvälineellä, eikä lähde kävelemään edes pienelle luontopolulle. Ravintolaan kaksi kilometriä niin sekin pitää mennä taksilla. Ei nappaa ei. Antaa niin laiskan kuvan miehestä että on totaalinen turn off ja juttu ei jatku sen pitemmälle.

• Anonyymi

Koiran nimi perässä on Rintittin
      -hublidinkidin-

• Anonyymi

Ihan vinkkinä parhaat ja kiinostavimmat miehet ja naiset ei tarvitse tideriä yhtään mihinkään
      Eikä ne tuu sielä myöskään vastaan...
      Ne sua varte olevat ihmiset tulee vastaa ihan muulla, kun deittisoveluksissa koska
      deittisovellukset on deitisovelusten kehittäjien bisnes ja rahantekoväline..
      Ei oikeasti auttamassa reppanoita pariutuu jotka ei siinä muuten onnistu.
      Deittisoftia kiinnostaa vain reppanoiden rahat.

• Anonyymi

Ei kai Tinderin tarkoituskaan ole olla mikään pariutumisen auttamiseen tarkoitettu sovellus. Käsittääkseni sieltä löytää muita seuraa hakevia ihmisiä, joiden kohdalla jokainen voi sitten itse päättää mitä haluaa tehdä.

Kuulostaa vähän siltä, että jouduit pettymään Tinderiin kun et saanut hyviä matchejä. Et edes vaikka maksoit siitä.

• Anonyymi

Minusta taas tuo kävely kuulostaa hyvältä, ihminen siis tekee muutakin kuin makaa sohvalla sohvaperunana. Sellaista en jaksaisi katsella, itsekin liikkuvana ihmisenä. Enemmän minua häiritsee kun joka toisella lukee salilla -ja yksillä käyminen. Siitä minä saan huonon kuvan ihmisestä. Nämä toki mielipideasioita.

• Entä jos sen kävelyn sijasta, olisi vaikka seksi?

• Anonyymi

Tosi harvalla on mitään seksiin viittaavaa, ellei sitten ole etsimässä jotain vapaasuhteita.

Eli miehiä ei kiinnosta seksi, vaan kävely, virtaa nolla😅🤏👎

Mua ei kiinnosta mitkään lässähtäneet kuhnurit.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosi harvalla on mitään seksiin viittaavaa, ellei sitten ole etsimässä jotain vapaasuhteita.

Eli miehiä ei kiinnosta seksi, vaan kävely, virtaa nolla😅🤏👎

Mua ei kiinnosta mitkään lässähtäneet kuhnurit.

Hahah 😅

• Kiva kuulla, että siellä Tinderissä kuitenkin jotain edes kirjoitellaan. Olen luullut, että valinnat tehdään ainoastaan ulkonäön eli kuvan perusteella, joka on kuulostanut todella surkealta ja pinnalliselta.

Kävelyhän on suunnilleen paras liikuntaharrastus, mitä miehellä voi olla:) Ei liian kallis, eli mies ei ole mikään tuhlari tai pikavippi-mies ja toisaalta harrastus ei ole mikään ääritylsä kuntosalilla käynti, josta en itse ainakaan haluaisi tietää mitään, jos joku sellaista harrastaisi. Kuntosalista tulee mieleen, vähän mahdollisesti virheellisesti, että sitä tehdään lähinnä oman ulkomuodon eikä kunnon takia. Vaikka voihan se oikeasti olla ihan lääkärin määräämää eli täysin ymmärrettävää. Ennakkoluulo olisi vain aika kova, myönnetään.

Jos taas joku kertoo, että harrastuksena on kävely, tulee mieleen heti lisäkysymyksiä, mikä on hyvä juttu. Harrastaako henkilö luonnossa liikkumista, patikointia, käy esim, sienessä tai harrastaa luolien tai lintujen bongaamista? Tai onko hän kaupunkikävelijä, joka valitsee kävelyreittinsä kauneimpien jugend-talojen tai valotaideteosten mukaan?

Kahvin juomisesta tulee mieleen ehkä joku hipsteri, joka on vaihtanut artesaanioluet kahvi-hifistelyyn eli n. 25-40v. kaupunkilaismies. Mutta eihän sekään huono homma ole, jos sellaisista tykkää. Kahvihan on ollut suomalaisen lempijuoma jo ammoisista ajoista lähtien.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4372
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      54
      2935
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      57
      1555
    Aihe