Herätti loisteellaan. Mietin jo viitsinkö enää mitään tänne laittaa, kun ei hän minua kaipaakaan. Hyvää aurinkoista keskiviikko huomenta. ☕🌞👑🤴
Auriko armas
9
65
Vastaukset
- Anonyymi
Suksin haavakkoon
- Anonyymi
Tuskin minuakaan kukaan kaipaa. Tuntuu, että hänen ajattelu vie minulta energiaa. Nyt annankin vaan itselleni huomiota ja alan keräämään sitä uutta energiaa itseeni. Tulossa pitkä ja pimeä talvi taas ja sitä energiaa tarvitaan. Annan myös itselleni mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kenen kaipuuta sinä täällä sitten odotit?
En sinänsä kaipaa sitä täällä. Kaipaan sitä ihan oikeassa elämässä. Tänne olen vaan purkanut tuntoja.
Anonyymi kirjoitti:
En sinänsä kaipaa sitä täällä. Kaipaan sitä ihan oikeassa elämässä. Tänne olen vaan purkanut tuntoja.
Kiersit kysymyksen. Kuka hän on?
- Anonyymi
Hän on sellainen mies joka on viimeaikoina pyörinyt enemmän ja vähemmän mielessä. Et kuitenkaan sinä Prinssi, koska sotkin itsekkin hänet sinuun alkuvaiheessa. Minun ja hänen kohtaaminen on tapahtunut ensimäisen kerran n.9 vuotta sitten. Välissä elelty omaa elämää.
Olen koittanut antaa aina sellaisia selkeitä tunnisteita. Silti ei ole voinut välttyä siltä että joku luulee minua toiseksi... Erehtynty monta kertaa itsekin. Onhan se aika hullua olettaa, että täällä vain yksistään joku kaipaisi toista, niin kuin minä olen tehnyt. Olisi niin helppoa ollut ottaa suoraan yhteyttä ja tulla vaikka vastaan jossakin ja alkaa juttelemaan.
Ja jäljelle jää, vain loputon hiljaisuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102383
- 661455
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321228Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971165- 111138
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671065Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91972IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56959Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175958Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43928