Herätti loisteellaan. Mietin jo viitsinkö enää mitään tänne laittaa, kun ei hän minua kaipaakaan. Hyvää aurinkoista keskiviikko huomenta. ☕🌞👑🤴
Auriko armas
9
61
Vastaukset
- Anonyymi
Suksin haavakkoon
- Anonyymi
Tuskin minuakaan kukaan kaipaa. Tuntuu, että hänen ajattelu vie minulta energiaa. Nyt annankin vaan itselleni huomiota ja alan keräämään sitä uutta energiaa itseeni. Tulossa pitkä ja pimeä talvi taas ja sitä energiaa tarvitaan. Annan myös itselleni mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kenen kaipuuta sinä täällä sitten odotit?
En sinänsä kaipaa sitä täällä. Kaipaan sitä ihan oikeassa elämässä. Tänne olen vaan purkanut tuntoja.
Anonyymi kirjoitti:
En sinänsä kaipaa sitä täällä. Kaipaan sitä ihan oikeassa elämässä. Tänne olen vaan purkanut tuntoja.
Kiersit kysymyksen. Kuka hän on?
- Anonyymi
Hän on sellainen mies joka on viimeaikoina pyörinyt enemmän ja vähemmän mielessä. Et kuitenkaan sinä Prinssi, koska sotkin itsekkin hänet sinuun alkuvaiheessa. Minun ja hänen kohtaaminen on tapahtunut ensimäisen kerran n.9 vuotta sitten. Välissä elelty omaa elämää.
Olen koittanut antaa aina sellaisia selkeitä tunnisteita. Silti ei ole voinut välttyä siltä että joku luulee minua toiseksi... Erehtynty monta kertaa itsekin. Onhan se aika hullua olettaa, että täällä vain yksistään joku kaipaisi toista, niin kuin minä olen tehnyt. Olisi niin helppoa ollut ottaa suoraan yhteyttä ja tulla vaikka vastaan jossakin ja alkaa juttelemaan.
Ja jäljelle jää, vain loputon hiljaisuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117