Olen 162cm pitkä ja painan n.80kg.
Normaalipaino alkaa siellä 65kg:n paikkeilla.Voiko 15kg:n ylipaino jo aiheuttaa hirveää hikoilua? Olen ihan ok peruskunnoltani, pyöräilen ja lenkkeilen. Silti selkä kastuu jo pienestäkin ponnistelusta😞.
Lihavuus+liikahikoilu
2
444
Vastaukset
- Anonyymi
Lisämunuaisessa voi olla kasvain. Ne ovat usein hyvänlaatuisia.
- Anonyymi
Hikoiletko lenkkeilessä kuinka paljon?Itse olen vajaa 15 kiloa ylipainoinen mutta en hikole tolkuttoman paljoa.Riippuu paljon pukeutumisesta ja liikunnan tehosta.Jos käyn kaupungilla ja menen kovaa vauhtia kuten tuppaan menee vaikka ei ole kiire niin silloin kainaloista hikoilen mutta en muualta. Edelleenkin tähän vaikuttaa pukeutuminen.Jos on liikaa vaatetta päällä niin silloin hikoilen enemmän.Myös vaatteen materiaali vaikuttaa hikoiluun.Esim käytän paljon kosteutta siirtäviä materiaaleja jolloin hikoilua ei edes huomaa ja vaate ei ole märkä jos vertaa esim puuvillaan joka ei siirrä kosteutta.Mutta jos on tarkka miten pukeutuu niin sitten noi kosteutta siirtävät materiaaliit ei ole sun juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723