Mitä miltä olette amerikkalaisista teeveeohjelmista, joissa muka ollaan alasti, mutta nännit ja sukupuolielimet sensuroidaan pois? Suomalaisen tavan mukaan alastomuus ei ole edes ikärajan määräämisen aihe. 🌹👀
Amerikkalaista sensuuria teeveen alastonohjelmissa
20
66
Vastaukset
- Anonyymi
Pervoa
- Anonyymi
Tekopyhää tavallaan, vaikka oikeastaan se parempi vaihtoehto ainakin miesten kohdalla :)
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Tarkoitatko miesesiintyjiä vai -katsojia? 🌹👀
Esiintyjien
Anonyymi kirjoitti:
Esiintyjien
Enpä minäkään ole vähääkään kiinnostunut miesten elimistä, mutta naisten kaunein on kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Enpä minäkään ole vähääkään kiinnostunut miesten elimistä, mutta naisten kaunein on kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt. 🌹👀
Myönnän nähneeni yhden oikeasti kauniin, mutta ne muut...toiminnallisuus taitaa olla se suurin viehätyksen aihe. Oikeastaan katson ennemmin silmien korkeudelle, tai ainakin yritän :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnän nähneeni yhden oikeasti kauniin, mutta ne muut...toiminnallisuus taitaa olla se suurin viehätyksen aihe. Oikeastaan katson ennemmin silmien korkeudelle, tai ainakin yritän :)
Ne nyt ovat sellaisia kuin ovat, jokaisella omanlaisensa. Ei siihen ihan kauheasti pysty nainen itse vaikuttamaan. Omalta kohdaltani olen onnellinen, että minulla edelleen on toimivat ja tuntoherkät paikat. Repesin synnytyksessä aika pahasti. Lopputulos riippui hyvin vahvasti kätilöstä, joka minut kursi takaisin kokoon ja hienoa työtä teki.
Miehet harvoin ymmärtävät, mitä kaikkea nainen käy elämänsä aikana läpi liittyen naisellisiin paikkoihinsa. Sen verran voisi kuitenkin arvostaa, että ymmärtää pitää edes suunsa kiinni, jollei mitään hyvää sanottavaa ole. Anonyymi kirjoitti:
Ne nyt ovat sellaisia kuin ovat, jokaisella omanlaisensa. Ei siihen ihan kauheasti pysty nainen itse vaikuttamaan. Omalta kohdaltani olen onnellinen, että minulla edelleen on toimivat ja tuntoherkät paikat. Repesin synnytyksessä aika pahasti. Lopputulos riippui hyvin vahvasti kätilöstä, joka minut kursi takaisin kokoon ja hienoa työtä teki.
Miehet harvoin ymmärtävät, mitä kaikkea nainen käy elämänsä aikana läpi liittyen naisellisiin paikkoihinsa. Sen verran voisi kuitenkin arvostaa, että ymmärtää pitää edes suunsa kiinni, jollei mitään hyvää sanottavaa ole.Vielä senkin jälkeen, kun naisen sukupuolielimiä on kohdannut monta vaikeaa asiaa, ne ovat satumaisen kauniit. Niitä voi ylpeänä esitellä. Eikä ole vain yksi kauneuden ihanne, vaan moninaisuudessa kauneus tulee todella esiin, ilman kilpailua, pelkkää kauneutta. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Vielä senkin jälkeen, kun naisen sukupuolielimiä on kohdannut monta vaikeaa asiaa, ne ovat satumaisen kauniit. Niitä voi ylpeänä esitellä. Eikä ole vain yksi kauneuden ihanne, vaan moninaisuudessa kauneus tulee todella esiin, ilman kilpailua, pelkkää kauneutta. 🌹👀
Hienoa, että joku näkee asian noin. Minä pidän omistani enkä takuulla häpeä niitä, vaikkei minulla varsinaisesti ole tarvetta esitellä niitä. Ne kuitenkin ovat osa minua ja seksuaalisuuttani ja mahdollistaneet minulle äitiyden, mikä on ihan parasta elämässäni. En epäröisi hetkeäkään mennä uudelleen tikattavaksi.
- Anonyymi
Ihan sama. Ei tule tollasia kateltua.
- Anonyymi
En ole koskaan katsonut sellaisia teeveeohjelmia. Jos olisin, se ei haittaisi lähellekään niin paljon kuin ulkomaiden dubatut tv-ohjelmat 🤷♀️
- SheenaEn ole minäkään katsonut, mutta kanavaa vaihtaessa ei voi olla huomaamatta, että sellaisia on. 🌹👀
- Anonyymi
Amerikkalaiset ovat aina olleet kaksinaismoralisteja. Pelkkiä teeskentelijöitä.
- Anonyymi
On yhtäkuin ei alaston ohjelma. Miksi eivät sitten hillu vaikka alusvaatteisillaan.
- Anonyymi
No typeräähän se on. Muka alasti, ei alasti. Tollasia ohjelmia ylipäänsä mihinkään tarvita, eli pitäkööt siis reilusti vaattet päällään.
- Anonyymi
USA on uskonhörhöjen sairas maa.
- Anonyymi
Näin kertoo venäjän trolli.
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo venäjän trolli.
Kyllä Usakin on täältä katsoen sairas maa, mutta Venäjä monin kerroin sairaampi. 🌹👀
- Anonyymi
Iranilainen demaripoliisi ei puuttuisi niihinkään.
- Anonyymi
Se on amerikkalaista kaksinaismoraalia ja maan lakien mukaista tapaa sumentaa tiettyjä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731350Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007