Perustin profiilin, yhtään viestiä en kenellekään lähettänyt enkä kenenkän profiilissa edes vierailut. Profiilitekstin lisäsin ja kuvan.
Seuraavan kerran seuraavana päivänä kun yritin loggautua sisään tuli viesti:
Sori…
Sinun käyttäjätili on suljettu. Syy tähän voi olla huono käyttäytyminen tai useampi käyttäjätili. Jos et ole saanut tästä erillistä sähköpostia, ota yhteyttä
Kirjaudu ulos
Heh, no ei ole kuin tämä yksi käyttäjätili, kun en ole aikaisemmin tätä kokeillut
Sairasta touhua :)
Happypancakesta
Anonyymi-ap
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Huonotapainen heti kättelyssä? Ja sääntöjen vastainen? Kuulostaa erittäin kiinnostavalta, unelmien kumppani :D
- Anonyymi
Sain saman viestin kun olin lisännyt kuvani profiiliini. Ilmeisesti ajattelivat että noin komeetat miestä ei tänne lasketa tms 🙂 Ihan turha deittisivu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873835
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813350Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713247On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702800Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli522412Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,522114- 671943
- 421931
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601718