Kauneudesta nauttiminen korostuu

Pelko on tuonut palstalle sellaisiakin kyselyjä, miltä tuntuu, kun seksi ei enää vanhemmiten kiinnosta. Seksihalu on niin voimakas, että tuntuu kuin kaikki menisi, kun se loppuu.

Omasta puolestani, kun olen jo vanha ja sairas, voinen sanoa, että seksihalu vähenee ilman kynnystä, mutta kauneudesta nauttiminen voimistuu. Edelleen kuitenkin suurinta kauneutta tuo naissukupuoli.

Nainen tuntuu yhtä pätevältä kuin ennenkin, mutta nyt naisen kauneus ja erityisesti naisen sukupuolielimien ylenpalttinen nätti suloisuus tuntuu täyttävän kaiken. Teke mieli uppoutua herttaiseen vittuun, joka ei seksuaalisesti kutsukaan niin usein kuin ennen.

Ei tunnu siltä, että millään muotoa haluaisi olla nuori. Nuoruus oli raastavampaa aikaa kuin vanhuus.

Olen usein ihmetellyt vanhoille suunnattujen lehtien sisältöä. Niissä on VAHVAA nuoruuden kaipuuta: "Ihminen on juuri sen ikäinen, kuin itsensä tuntee." Niissä on loputonta aktiivisuuden ja reippauden ihannointia.

Itse taas ajattelen, että jos elää vanhaksi, on oikeus LEVÄTÄ, suunnata KATSEENSA kauneuteen ja edelleen HERTTAILLA. 🌹👀

1

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin se kuuluukin olla. Sitten kun lapsenteko ikä on ohi, niin ei seksi kiinnosta. Monet vaan jatkaa seksiä väkisin vääntämällä yli ikäisenä. Miltäänhän se ei tunnu. Mutta kai se on sitä ikuisen nuoruuden kaipuuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5509
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3657
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1917
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe