Onko teillä muilla kauppalista käytössä? Minulla aivovaurioisella on.
Kerran olin hakemassa sipulia enkä ajatellut tarvitsevani kauppalappua.
Ostin sitten mikropitsan ja lakeria.
>simiti<
Kauppalista
19
60
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Eipä oikeastaan ole. Teen usein kauppatilauksen suoraan kotiin tuotuna, niin siinä on helppoa suunnitella listaa samalla kun naputtaa tilauksen sisään. Nopeaakin se on, kun vakuotuotteet löytyy korista jo valmiiksi.
- Anonyymi
Tottakai tuo mutta se kuljetusmaksu.
Visu pitää olla.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai tuo mutta se kuljetusmaksu.
Visu pitää olla.
>simiti<Eihän se ilmaiseksi kotiin tule, mutta asun hieman syrjemmässä isoista marketeista ja kaipaan kuitrnkin niiden laajaa valikoimaa, joten olen ajatellut sen niin, että säästän hieman bensaa, rutkasti aikaa ja vaivaa sekä todennäköisesti myös siinä, että suunnittelen ostokseni paremmin enkä sorru mielitekoihin, joihin kaupassa kierrellessä saattaa sortua.
- Anonyymi
Joka kerta. Käyn kaupassa äidillenikin ja ihan turha kuvitella, että muistaisin hänen ostoksensa ulkoa.
- Anonyymi
Et rakasta äitiäsi jos et muista hänen kauppalistaansa ulkoa 😖
- Anonyymi
Juu, niin paljoa en rakasta, että ne listat ulkoa muistaisin. Sen verran kuitenkin, että hoidan hänen kauppa-asiansa.
- Anonyymi
Enimmäkseen ei, mutta kyllä syömisiä suunnittelen. Voiko olla mahdollista että olet unohtanut olevasi psyko? :)
- Anonyymi
Mä käyn kans äitille kaupassa.
- Anonyymi
Siis ensin sillon kun olin pikkupoika ja nyt sitten taas. Voi olla, että joutuu muuttaan äitin taloon asuun. Mutta siitä tulis kauhee meteli täällä.
Eipä enään ole. Lopetin sen käytön kun unohdin sen kerran kotiin keittiön pöydälle. Tilanteen ratkaisin niin että otin jonkun toisen listan joka oli unohtunut ostoskorin pohjalle.
Aika paljon ihmiset kulkee kännykkä kädessä kaupassa. Joko niillä on lista siellä tai etsivät sopivaa henkilöä vahinkokohtaamiseen hevi-osastolla.- Anonyymi
Niin. Itselläni kauppa on suurinpiirtein 148 metrin päässä. Ihan aina en mene autolla, koska parkkipaikka on kaempana.
>simiti< Ei tule juurikaan tehtyä kauppalistoja.. kauppa, siis iso marketti on 50 m päässä ja se on auki 6-24 .. joten jos jotakin unohtuu,se on helppo kipaista.
Kauppalistaa teen, jos tarvitsen todella paljon eri aineksia.. eli harvemmin. Jouluksi ja uudeksivuodeksi tulee kyllä tehtyä pöperöä niin paljon ethä kauppalista on hyvä olla. Tai jos innostun leipomaan. Kun leivon, leivon isosti.Mulla old school meininki, paperille kirjoitettuna. Esim Jh tarkoittaa jauhelihaa ja vs valkosipulia. 😀
- Anonyymi
Itseä varten en ole tarvinnut lappusia. Käydessäni vieraille, heille on hyvin tarkat määrät ja lihakoostumukset, mitä haluavat. Joten muistilappu on ehdoton ostajalle!
- Anonyymi
On silloin kun pitää ostaa sellaisia tuotteita mitä ostan harvemmin.
Yleensä kauppalista on korvien välissä. Tästä poikkeamana tilanteet, jolloin on paljon muutakin mielessä tai pirruusti ostettavaa sekä ne tilanteet, jolloin tiedän meneväni vähemmän tuttuun markettiin.
- Anonyymi
Kauppalista pitää olla, ei muuten muista mitä piti ostaa.
Vaikka olisi muutama alle 5 tuotetta, niin kaupassa pää menee sekaisin, ettei muista mitä piti tuoda.
Kauppalistaa tehdessä edellisenä iltana miettii, että tuota täytyy ostaa huomenna, mutta annas olla, niin aamulla ei enää muista mikä tuote se oli illalla mielessä.
Sitten kun käyt kaupassa ja mietit, että mikä ihmeen tuote se oli, niin et sitä muista ja tulet kotiin, niin sittenpä muistatkin mitä piti ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904362
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?522900Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221713Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki511460