Minä teen, punaleima kuorutteella. Se on mielestäni hyvää. Mitä lempiruokia teillä on? Salmiakkia ei nyt lasketa ruoaksi.
>simiti<
Teettekö Janssonin kiusausta?
8
56
Vastaukset
- Anonyymi
Mousaka. Teen ens viikon alussa, taas. Minun lemppari tällähetkellä, suuritöinen kylläkin.
- Anonyymi
Ei lainkaan huono vaihtoehto. Kolmanneksi voisi tuohon sekaan heittää murekkeen ja porkkanaperunamuusin.
>simiti<
- Anonyymi
Hyvä kun muistutit.
Silloin tällöin tehnyt muutaman päivän annoksen. Ja hyvää on. Lisämakua saan pilkkomalla pari savupekonisiivua sekaan. Liikaa ei saa laittaa. - Anonyymi
Aurajuusto keitto juuri valmistuu. Kaikki ruoka on hyvää, jos tykkää! Kiitos
Tänään itse tehdyt hampurilaiset. Piffeinä Tammisen burger pihvit. Jauhelihalla hintaa, 16,50 e per kilo. Mut kannattaa maksaa ja hyvää tulee. Tod hyvää jos vertaa heseen ja mäkkiin. Ja vaihtamalla majoneeseja saa mukavasti vaihtelua.
Jos teet niin tee piffeustä esim kahvi tassilla isompia, kutistuvat paistettaessa. Mut ei liikaa ettei hajoa. Hellällä kädellä. 😀- Anonyymi
Mummielestä kaiken herkullisempaa on palvigryynimakkara savupekolin ja pottumuussin kera. Jälkkäriks sit herkkujätskii herkkuhillon kera. Terv. Kyöpeli 👻
- Anonyymi
Mummielestä kaiken herkullisempaa on juusto. Kaikki lajit ja ikäversiot käy. Jälkkäriks sit herkku jäännössapuskamössöö. Terv. Hiiru 🐁
- Anonyymi
Pakko vielä kommentoida. Paistinpannulla 50% maksalaatikkoa, puoli tankoa maksamakkaraa ja 50% perunasosetta.
Ei mikään ole niin hyvää.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998