Minä teen, punaleima kuorutteella. Se on mielestäni hyvää. Mitä lempiruokia teillä on? Salmiakkia ei nyt lasketa ruoaksi.
>simiti<
Teettekö Janssonin kiusausta?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mousaka. Teen ens viikon alussa, taas. Minun lemppari tällähetkellä, suuritöinen kylläkin.
- Anonyymi
Ei lainkaan huono vaihtoehto. Kolmanneksi voisi tuohon sekaan heittää murekkeen ja porkkanaperunamuusin.
>simiti<
- Anonyymi
Hyvä kun muistutit.
Silloin tällöin tehnyt muutaman päivän annoksen. Ja hyvää on. Lisämakua saan pilkkomalla pari savupekonisiivua sekaan. Liikaa ei saa laittaa. - Anonyymi
Aurajuusto keitto juuri valmistuu. Kaikki ruoka on hyvää, jos tykkää! Kiitos
Tänään itse tehdyt hampurilaiset. Piffeinä Tammisen burger pihvit. Jauhelihalla hintaa, 16,50 e per kilo. Mut kannattaa maksaa ja hyvää tulee. Tod hyvää jos vertaa heseen ja mäkkiin. Ja vaihtamalla majoneeseja saa mukavasti vaihtelua.
Jos teet niin tee piffeustä esim kahvi tassilla isompia, kutistuvat paistettaessa. Mut ei liikaa ettei hajoa. Hellällä kädellä. 😀- Anonyymi
Mummielestä kaiken herkullisempaa on palvigryynimakkara savupekolin ja pottumuussin kera. Jälkkäriks sit herkkujätskii herkkuhillon kera. Terv. Kyöpeli 👻
- Anonyymi
Mummielestä kaiken herkullisempaa on juusto. Kaikki lajit ja ikäversiot käy. Jälkkäriks sit herkku jäännössapuskamössöö. Terv. Hiiru 🐁
- Anonyymi
Pakko vielä kommentoida. Paistinpannulla 50% maksalaatikkoa, puoli tankoa maksamakkaraa ja 50% perunasosetta.
Ei mikään ole niin hyvää.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3682978Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.322398Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1641993Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601531Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1821186- 931076
- 681049
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69969- 62929
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,15896