Imatralla hyökkäyssodan kannattajien yhteisö

Anonyymi-ap

Venäjän hyökkäyksen kannattajat nostavat päätään Imatralla – tunnelma on niin kireä, etteivät sodan vastustajat uskalla puhua omilla nimillään

Maanalainen armeija -nimeä käyttävä ryhmittymä pyrkii tekemään Imatralla näkyväksi sen, että suomalaiset eivät hyväksy Ukrainan sotaa.
https://yle.fi/uutiset/74-20001459

34

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitääkö Putinin lähettää sotilaita Imatralle turvaamaan kansalaistensa vapautta?

• Tilanne näyttää olevan juuri nyt sellainen että tarveharkinta tuottaisi positiivisen.

Harmi vain että ei ole sotilaita joita lähettäisi. Puliukkojen erikoisjoukotkin ovat varattuja.

• Anonyymi

Eikö löydy omia? Munatonta porukka siellä

• Anonyymi

Suomi on itsenäinen maa. Rosvot vankilaan.

• Anonyymi

Aika olisi kuljettaa venäläiset Venäjälle Moskovaan asti ja palauttaa ilmaista ruokaa syövät vastaanottotiloista omiin maihinsa ei nekään meille ilmaista ruokaa asuntoa anna maksaa pitää heille.

• Anonyymi

Suomen turvallisuudesta vastaavien tahojen pitäisi olla tietoinen siitä, että myös suomalaiset Putinistit saattavat olla uhka maan sisäiselle turvallisuudelle. Heidän toimiaan tulisi siis seurata erityisen aktiivisesti.

• Anonyymi

Suomen turvallisuutta valvova taho ei välitä edes siitä että 7 vuotta sitten saapuneet terroristit on nyt kotoutettu Suomen ruokahuoltoon ja kuljetusliikkeisiin.

Luuleeko satanistit että myrkytetty armeija kykenee taistelemaan? Piikitetty sydänkohtausnuorukaiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen turvallisuutta valvova taho ei välitä edes siitä että 7 vuotta sitten saapuneet terroristit on nyt kotoutettu Suomen ruokahuoltoon ja kuljetusliikkeisiin.

Luuleeko satanistit että myrkytetty armeija kykenee taistelemaan? Piikitetty sydänkohtausnuorukaiset?

Joo, kun näkee kauppakeskuksessamme kuljetusliike Wolt´n ruokalähettejä, niin lähes kaikki ovat mamuja, ei kuitenkaan yhtään somalia.

• Anonyymi

Sulkekaa nyt viimeistää ne perhanan rajat . Ei yhtään turistia , ei yhtään ryssää lisää
      Suomeen. Luvassa paljon lisää vaikeuksia , mitä enemmän olette leväperäisiä. Menikö jakeluun maanpuolustus puolella .Ministerit tehkää ryhtiliike.

• Anonyymi

Eikö noi vastaan otto keskuksen myös Lappeenranta työntekijät voisi tehdä muutakin kuin naida niiden kamelien kanssa kuten tutkia niiden vaatteissa olevat sotilas passit ja viisumit sekä sen sotilas arvon.

• Anonyymi

Käytte heittää pienellä työkoneella rajalle esteitä ihan kivilohkareet käy hidasteeksi paikkoihin ja tutkittu junaraiteita tavarajunia. Pelkkä pressu päällä ei riitä mikä alla on.

• Anonyymi

Miten olisi harjoittelu miten ampua alas dronet jotka ylittää rajan.

• Anonyymi

Oho luotettava YLEnAnto petaa iskua Imatralle.

Nytkö se heti alkaa se oman kansan tappaminen kun päästiin osaksi satanistien imperiumia?

Miksi ette pedanneet maanpuolustusta silloin kun terroristipedofiilit tuli raatelemaan lapsiamme?
      Tykkääkö imperiumi liikaa satanistipedofiileista?

• Anonyymi

YLE on ANTIKRISTUSTA täynnä ulkomaa sarjat imee meidän verorahat

• Anonyymi

Ukrainalaista natsismia vastaan on syytäkin taistella.

• Anonyymi

Ai ai kun näitten miikihiirten nimet tulee julki...

• Anonyymi

Mikä sun sotilakoulutus on missä se tapahtui ja kaksoiskansalaiset joutuu Venäjälle sotaan.

• Anonyymi

Stalinistit ryösteli suomea tappoi ihmisiä ja puhui venäjää.

• Anonyymi

Ryssä ulos,kaikki kaalimaan kakarat.
      Heistä ei ole mitään hyötyä Suomelle.
      Menkööt kansanmurhan maahan!
      Slava Ukraini !

• Anonyymi

Ukranalaiset hyökkäsi raatteella muisteleppa sitä

• Anonyymi

Slava russia 💓💓👍👍

• Anonyymi

Toi RUSSI on suomeksi ryssä mutta ei ketään kiinnosta teidän rikollisuus eikä varastelu MUTTA VIIPURI ON SUOMEN KAUPUNKI.

• Anonyymi

Muuta sinä ruski venäjän maahan mutta sinne kauas sillä nää Viipurin maat kyllä Suomen.

• Anonyymi

Voi. Lapset lapset sentään ….

• Anonyymi

Helluntaiseurakunnan jäsenten synnit sitten on maanpetoksellisia ...

• Anonyymi

Ettäkö ihan maanalainen armeija? Niilläkö on aseet ja muut vermeet? Ja piilottelevat jossain, tai kotonaan? Eivät uskalla näyttäytyä?
      Sehän on salaista.
      Kannattaisi pysyä siellä kotonaan ja olla asioista hiljaa, ettei se vastapuoli sattumalta huomaa, että onkin kotonaan.
      Kannattaa pitää ikkunat peitossa, ettei valo kajasta ikkunoista.

• Anonyymi

Hölynpölyä ne käy asunnoissa lähiössä nää ryssät samaan tahtiin kuin arabit.

• Anonyymi

Joo tarkoittaa moottoripyörä venäjän jengiä.

• Anonyymi

Koittakaa vähän tutkia niitä lompakko varkaita kaduilla.

• Anonyymi

Kaikki Ukrainan liput pitää poistaa nopeasti tehokkaasti

• Anonyymi

Kaikki venäjämieliset pitäisi poistaa Suomesta nopeasti ja tehokkaasti.
        Venäjän sotaa vastustavat ovat tervetulleita.

• Anonyymi

Lisää Ukrainan lippuja ja oikeaa viestintää.

• Anonyymi

Hyvä että Totuuden Vuoksi tekee rohkeasti rauhanomaista viestintää.

Ehkä loputkin Venäläisetkin pikkuhiljaa alkavat ymmärtää Imatralla ja Suomessa.

• Anonyymi

Imatralta jo venäläiset pois sekä Lappeenrannasta, ovat pelkkiä rasitteita.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1350
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1168
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1119
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1011
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      935
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      911
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      82
      766
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      730
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      55
      704
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      633
    Aihe