Toivon että sinä pysyt ja minä myös. En halua vielä lopettaa tätä lukua, joka ei saanut vielä kunnon puhallusta kekäleeseen.
Elämme jänniä aikoja
13
902
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään halua lopettaa, mutta miten voisimme tutustua paremmin.
- Anonyymi
Siihen tarvitaan sopia vain sama aika ja sama paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen tarvitaan sopia vain sama aika ja sama paikka.
Ehdota sitä minulle
- Anonyymi
Jep, kyteminen on kestänyt jo kauan. Oisi ihanaa kun roihahtaisi 🔥💞
Ei uskalla puhaltaa kun pelkään, että säikähdät ja sammutat vesisangolla hehkuvan kekäleen. Sitä kuivatellessa menisikin sitten aikaa, ellei jopa sammuisi lopullisesti.
Ja roihahdus edellyttäisi että puhalletaan yhtä aikaa... - Anonyymi
Jännää on aika
- Anonyymi
Miksi jännät ajat? Tapahtuuko kohta jotain?
- Anonyymi
Sasse.
- Anonyymi
Puhaltakaapa kumpikin siihen josta teille maksetaan; työhönne ja firmaan joka antaa teille palkan plus etuudet. Niin ja oikeuden maksaa veroja!
- Anonyymi
Huh mikä narkomaanin vastaus. Saahan niitä veroja maksella ilman töitäkin. Vienkö sinä esimiehelle pullaa että saat olla töissä? Tee itse työsi tehokkaammin niin ehdit muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh mikä narkomaanin vastaus. Saahan niitä veroja maksella ilman töitäkin. Vienkö sinä esimiehelle pullaa että saat olla töissä? Tee itse työsi tehokkaammin niin ehdit muutakin.
Niin. Täytyyhän ihmisen olla narkomaani, että kehtaa sanoa ettei työnantaja maksa palkkaa vehtaamisesta ja häsläämisestä, vaan työtehtävien hoitamisesta.... Ziisus mitä jauholakkeja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Täytyyhän ihmisen olla narkomaani, että kehtaa sanoa ettei työnantaja maksa palkkaa vehtaamisesta ja häsläämisestä, vaan työtehtävien hoitamisesta.... Ziisus mitä jauholakkeja...
Aina vaan joka paikassa vehdataan ja häslätään
- Anonyymi
Väärin. Velvollisuuden maksaa veroja. Ei oikeuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina vaan joka paikassa vehdataan ja häslätään
Niinpä. Pitää töissä olla kivaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä702351Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2521418- 831252
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3411150