Syntyvyyden nousu valhe

Anonyymi-ap

Tilastokeskuksesta otettua faktaa jonkun palstanikkarin kirjoituksien sijaan.

"Tilastokeskuksen kesäkuun ennakkotilaston mukaan Suomessa syntyi tammi-kesäkuun 2022 aikana 22 180 lasta. Lapsia syntyi 2 453 vähemmän kuin edellisen vuoden vastaavana ajankohtana. Ennakkotilaston mukaan tammi-kesäkuussa syntyneiden määrä oli mittaushistorian alhaisin."

Hitto kun kirjoitatte tänne jotain niin ottakaa asioista edes selvää!

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Salaliittoteoreetikkona minua kiinnostaa tietää onko keskenmenojen määrä suhteellisesti tarkasteltuna räjähtänyt käsiin. Tietysti se täytyy suhteuttaa sillä jos ihmiset lisääntyvät vähemmän niin keskenmenojakin on luultavasti vähemmän. Elämme 2020-lukua. Mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä että elämiämme, tarkemmin sanottuna mieliämme pommitetaan jatkuvasti pelon ilmapiirillä ja siitä aiheutuvalla stressivaikutuksella. Tällä on väistämättömiä vaikutuksia niin ihmisten psyykkiseen kuin myös fyysiseen puoleen. Minua ei kiinnosta olla kyseisen manipulaation vaikutuksen alaisena. Ihminen voi itse päättää sen mitä hän palvoo ja mitä ei, et tarvitse sitä varten ketään muuta sanelemaan että tee näin ja ole tällainen yms.

      • Anonyymi

        Johtuvatko keskenmenot k-piikistä?


      • Anonyymi

        Mistä kuvittelet että keskenmenojen määrä olisi kasvanut?
        Etsi siihen faktaa todisteeksi.

        Abortit keskeyttävät eniten tällä hetkellä syntyvyyttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3565
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      220
      3040
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      145
      2575
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1712
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1705
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe