iTunes ja Visa Electron

apua kaipaava

Ilmeisesti iTunes hyväksyy Visa Electronin...Mutta miten sen saa valittua maksutavaksi? Kun ei siellä oo muuta kun Visaa ja Mastercardia sun muuta. Yritin siihen Visaan pistää, mutta en tiiä mikä semmonen security code tossa kortissa on.

Kiitoksia jo etukäteen!

7

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäcmää

      Ihan normaalisti otat Visa maksun, Visa Electronissa on samat tunnisteet yms. kun oikeassa Visassa.

      Satun tietämään kun olen Visa Electronilla (mainostamatta että sampopankin) ostellut biisejä ;)

      • Mäcmää

        Siis mulla ainakin kortin numero on se mikä on kortin etupuolella ja se security löytyy omasta kortista takapuolelta, siinä missä on nimikirjoitus niin kolme viimeistä numeroa muistaakseni (itsellä siinä on myös kortin numeron neljä viimeistä numeroa). osuuspankin kortilal ei kai osto onnistu ja Nordean kortilla en ole varma pystyykö ilman että systeemin jotenkin aktivoi tms. em pankin electronilla onnaa heti.


      • apua kaipaava
        Mäcmää kirjoitti:

        Siis mulla ainakin kortin numero on se mikä on kortin etupuolella ja se security löytyy omasta kortista takapuolelta, siinä missä on nimikirjoitus niin kolme viimeistä numeroa muistaakseni (itsellä siinä on myös kortin numeron neljä viimeistä numeroa). osuuspankin kortilal ei kai osto onnistu ja Nordean kortilla en ole varma pystyykö ilman että systeemin jotenkin aktivoi tms. em pankin electronilla onnaa heti.

        kiitoksia nopeasta vastauksesta :)

        jostain syystä se ei huoli tota security codea. hmm pitääpä käydä kattomassa, pitääkö tosiaan aktivoida se ominaisuus tossa kortissa ennen nettiostamista.


      • ...
        apua kaipaava kirjoitti:

        kiitoksia nopeasta vastauksesta :)

        jostain syystä se ei huoli tota security codea. hmm pitääpä käydä kattomassa, pitääkö tosiaan aktivoida se ominaisuus tossa kortissa ennen nettiostamista.

        Nordean electron pitää ainakin aktivoida ensin verkkomaksukäyttöön.


    • Kurtbyy

      Ainakaan OP:n Visa Electron ei toimi. Sampo pankin ja Nordean kortit toimivat.

    • jjanitass

      Ennen kyllä op:n visa electron toimi, ainakin minulla , mutta nyt on yht äkkiä lopettanut toiminnan ja en saa mitään sovelluksia enään itunesista puhelimeen ...

      • 1stMacFinn

        Osta R-kiskalta iTunes lahjakortti ja saa saa sovelluksia.

        Toki voit myös yrittää selvittää, miksi se Electron ei enää toimi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe