iTunes ja Visa Electron

apua kaipaava

Ilmeisesti iTunes hyväksyy Visa Electronin...Mutta miten sen saa valittua maksutavaksi? Kun ei siellä oo muuta kun Visaa ja Mastercardia sun muuta. Yritin siihen Visaan pistää, mutta en tiiä mikä semmonen security code tossa kortissa on.

Kiitoksia jo etukäteen!

7

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäcmää

Ihan normaalisti otat Visa maksun, Visa Electronissa on samat tunnisteet yms. kun oikeassa Visassa.

Satun tietämään kun olen Visa Electronilla (mainostamatta että sampopankin) ostellut biisejä ;)

• Mäcmää

Siis mulla ainakin kortin numero on se mikä on kortin etupuolella ja se security löytyy omasta kortista takapuolelta, siinä missä on nimikirjoitus niin kolme viimeistä numeroa muistaakseni (itsellä siinä on myös kortin numeron neljä viimeistä numeroa). osuuspankin kortilal ei kai osto onnistu ja Nordean kortilla en ole varma pystyykö ilman että systeemin jotenkin aktivoi tms. em pankin electronilla onnaa heti.

• apua kaipaava
        Mäcmää kirjoitti:

Siis mulla ainakin kortin numero on se mikä on kortin etupuolella ja se security löytyy omasta kortista takapuolelta, siinä missä on nimikirjoitus niin kolme viimeistä numeroa muistaakseni (itsellä siinä on myös kortin numeron neljä viimeistä numeroa). osuuspankin kortilal ei kai osto onnistu ja Nordean kortilla en ole varma pystyykö ilman että systeemin jotenkin aktivoi tms. em pankin electronilla onnaa heti.

kiitoksia nopeasta vastauksesta :)

jostain syystä se ei huoli tota security codea. hmm pitääpä käydä kattomassa, pitääkö tosiaan aktivoida se ominaisuus tossa kortissa ennen nettiostamista.

• ...
        apua kaipaava kirjoitti:

kiitoksia nopeasta vastauksesta :)

jostain syystä se ei huoli tota security codea. hmm pitääpä käydä kattomassa, pitääkö tosiaan aktivoida se ominaisuus tossa kortissa ennen nettiostamista.

Nordean electron pitää ainakin aktivoida ensin verkkomaksukäyttöön.

• Kurtbyy

Ainakaan OP:n Visa Electron ei toimi. Sampo pankin ja Nordean kortit toimivat.

• jjanitass

Ennen kyllä op:n visa electron toimi, ainakin minulla , mutta nyt on yht äkkiä lopettanut toiminnan ja en saa mitään sovelluksia enään itunesista puhelimeen ...

• 1stMacFinn

Osta R-kiskalta iTunes lahjakortti ja saa saa sovelluksia.

Toki voit myös yrittää selvittää, miksi se Electron ei enää toimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      185
      11391
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1841
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1785
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1443
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe