Julio Iglesias on musiikkia joka käy lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen
Tykkää koirista, mutta ei halua kissoja kotiinsa
Voi syödä kaikkea ruokaa vapaasti. Itse syön salaatteja ja kalaa, mutta lihakin menee
Hyväksyy homot ja lesbot vaikka itse on hetero, kuten itsekin olen
Tykkää eikä pelkää merta
Tervehenkinen pelko Venäjää ja Putinia kohtaan
Ei poliittisesti tai uskonnollisesti vahvaa suuntautumista
Katsoisi että voisi ihastua ja tykätä minusta, samoin kuin minäkin hänestä
Tuntuisi molemmin puolin että on yhteistä, ja on kiva olla yhdessä
Ei liikaa halukkuutta bailaamiseen, eli lievempi draivi bilettämiseen kuin pääministerillämme bailata
Ei halua lapsia
Noilla olisi pirun hyvä alku.
Henkilökohtaisella tapaamisella sitten punnitaan olisiko tosiasiallisesti kummastakin toinen toisilleen oikeasti suhde jossa olisi rakkaus yhdistyneenä samoihin tavoitteisiin ja päämääriin yhteiselämän suhteen.
Miehenä naiselta toivoisin
28
71
Vastaukset
- Anonyymi
ALoittaja lisää vielä, että ei "sylje lasiin" ja toivoo ettei nainenkaan ole lasiin sylkijä.
- Anonyymi
Vain viinamiehet verkostoituu, etenevät elämänsä kaikilla osa-alueilla, ja löytävät kumppanin.
Viinamiehellä on aina kavereita, joiden kanssa voi kyläillä ja juoda viinaa.
Raitis mies jää aina yksin
t: Viinamies
- Anonyymi
Ja unelman noin ikähaitari on?
- Anonyymi
Ikä on vain numeroita. Kunto ratkaisee. Toki ei mitään auttamattomia mummoja huomioida.
Järkevän ikäisiä ja kuntoisia. Linkissä on jopa 70 ikäinen nainen, koka on edelleen timmissä kunnossa. Vastaavassa tapauksessa 70 ikäiset käy, mutta siinä alkaa olla jo raja.
http://1.bp.blogspot.com/-3vJE6b7cK4k/UVxg3PNyOEI/AAAAAAAACYk/bwvBLaZW08U/s1600/Linda.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on vain numeroita. Kunto ratkaisee. Toki ei mitään auttamattomia mummoja huomioida.
Järkevän ikäisiä ja kuntoisia. Linkissä on jopa 70 ikäinen nainen, koka on edelleen timmissä kunnossa. Vastaavassa tapauksessa 70 ikäiset käy, mutta siinä alkaa olla jo raja.
http://1.bp.blogspot.com/-3vJE6b7cK4k/UVxg3PNyOEI/AAAAAAAACYk/bwvBLaZW08U/s1600/Linda.jpgHöh... koka=JOKA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
http://1.bp.blogspot.com/-3vJE6b7cK4k/UVxg3PNyOEI/AAAAAAAACYk/bwvBLaZW08U/s1600/Linda.jpgKyniksen vaimo 93 vuotta löytyis tinderistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyniksen vaimo 93 vuotta löytyis tinderistä
Onko samaa otetta kuin linkin 70 ikäisessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh... koka=JOKA
Hih no joo :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko samaa otetta kuin linkin 70 ikäisessä?
Upea tuo linkin seitsemänkymppinen. Voisi yhtähyvin olla 26-28 kuin 70.
- Anonyymi
Tarkoititko tätä?
https://youtu.be/koJlIGDImiU
Miksi mies on syvä pudotus ja musta pimeä kaivo? 🕳️- Anonyymi
Enrico on Julion poika. Tehty tähti isänsä rahoilla.
- Anonyymi
Niin että istut siinä reunalla itkien sitä, ettet sinne voi koskaan päästä
https://youtu.be/oofSnsGkops - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että istut siinä reunalla itkien sitä, ettet sinne voi koskaan päästä
https://youtu.be/oofSnsGkopsTuosta kun klikkailet biisejä seuraava-seuraava-seuraava, alat päästä jyvälle kenestä puhutaan.
https://www.youtube.com/watch?v=tLFtLp3lhkc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta kun klikkailet biisejä seuraava-seuraava-seuraava, alat päästä jyvälle kenestä puhutaan.
https://www.youtube.com/watch?v=tLFtLp3lhkcSinun klikkailut. Olemmeko nyt jäljilläsi? ;)
Pakko käydä nukkumaan. Hyvää yötä em. jäljille koko palstan väki, jos olette siitä paremmin perillä. Minä en =D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun klikkailut. Olemmeko nyt jäljilläsi? ;)
Pakko käydä nukkumaan. Hyvää yötä em. jäljille koko palstan väki, jos olette siitä paremmin perillä. Minä en =DNo joku siellä linkkaa jollekin James Bluntille. Toinen Julion pojan biiseihin. Chieffi itse on se joka on mainittu musiikissa. Aloittajan "jäljille" ei voi päästä anonyymillä palstalla jossa kaikki yhteystiedot johtaa poistoon.... tietenkin.
Siispä höpinä on vain hypoteettisella tasolla.
- Anonyymi
Ainahan sitä voi toivoa vai mitä
- Anonyymi
Miehillä toivomukset, naisilla vaatimukset.
- Anonyymi
Mie ehottasin että valtiovallan puolesta kaikille tipsakoille mummoille määrättäs tuore poikaystävä jonka kans mentäs lähikauppaan käet käessä ja tämä poikaystävä kantas kassit kotio. Ikä on vaan numeroita niinjotta ei tehä siittä niin numeroo
- Anonyymi
No auto on keksitty kauppakassiksi, ja eipä aloitus tarkoittane että vartavasten mummoja oltaisi hakemassa.
Ikähaarukan esillä oleminen ja siihen vastaus on vienyt homman vähän raiteiltaan.
Toki 70 ikäinen latinonainen kuvassa ei ikinä antaisi olettaa tuota ikää.
- Anonyymi
Tämä ei voine olla kissanainen koti 🙀
- Anonyymi
Voi, voi. Mulla kaatuu tuohon koiraan. En halua koiria lähelleni - mutta rakastan kissoja. Ja Julio Iglesiasin sijaan valitsisin vaikka klassisen rockin.
- Anonyymi
Aika lähelle, mutta ei ihan natsaa.
- Anonyymi
Eli siis:
Julio ... no joo, mutta en mä jaksa jatkuvasti jotain yhtä ja samaa kuunnella. En muutenkaan kaipaa jatkuvasti musiikkia.
Koirat ... joo mulla on pari koiraa, mutta en mä näistä kun aika jättää enää halua koiraa ottaa. En vihaa kissojakaan.
Ruoka ... voin syödä kaikkea, mutta en syö sellaista mistä en pidä. Toinen saa mun puolesta syödä ihan vapaasti mitä tahtoo.
Homot ja lesbot ... no hyväksyn joo, mutta rehellisesti sanoen mä en katso heidän mun hyväksymisiäni tarvitsevan. Musta ajatus siitä, että mä jotenkin hyväksyisin toisten seksuaalisen suuntautumisen, on naurettava. Ovat mitä ovat, se ei mulle kuulu.
Meri ... joo, tykkään kyllä, mutta en lähtisi mihinkään purjehtimaan tmv. Viihdyn kyllä merellä, mutta en päiväkausia, en edes rannassa nukkuen. Tykkään sukeltamisesta.
Venäjä ja Putin ... No en pelkää. Tekee mitä tekee, eihän tuosta tiedä, mutta en mä Venäjää pelkää. Jos tulee, niin rintamalle mennään sitten.
Politiikka ja uskonto ... ei ole vahvaa suuntautumista
Ihastuminen aloittajaan ... mistäpä sen etukäteen tietää.
Molemmin puolin yhteistä ... ei käynyt näistä mainituista ilmi
Ei liikaa halukkuutta bailaamiseen ... en bailaa lainkaan
Ei halua lapsia ... too late
Lisätoivomus ... ei sylje lasiin ... no en sylje, mutta juon TODELLA harvoin, en aina edes kerran vuoteen, enkä silloinkaan paljoa kerralla.
- Anonyymi
Mukava hypoteettinen Juulio ap. mies 😀. Muistan kyllä nauraneeni makeasti tuolloin tuolle kuvalle 🤣 Eihän siinä mitään, melkoinen mimmmin näytölle heitti
- Anonyymi
Mutta missä on kiltti ja kunnollinen
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "kiltti ja kunnollinen"?
Julio Iglesias on musiikkia joka käy lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen
- Tykkään enemmän hänen poikansa musiikista, mutta Julioltakin löytyy hyvä kappale eli Bamboleio
Tykkää koirista, mutta ei halua kissoja kotiinsa
- Omistan koiran, kissaa en koskaan aio hankkia
Voi syödä kaikkea ruokaa vapaasti. Itse syön salaatteja ja kalaa, mutta lihakin menee
- Mulla on monia inhokkiruokia ja ruoka-aineita, kuten kala, sienet (tosin herkkusienet nykyään menevät esim. risoton kanssa), punajuuri, paprika, artisokka, munakoiso...
Hyväksyy homot ja lesbot vaikka itse on hetero, kuten itsekin olen
- Molemmat lapsuudenkaverini ovat nyt myöhemmin tajunneet olevansa bi-/lesboja (tai no, toinen kokee olevansa itseasiassa sukupuoleton ja toinen lesbo), eikä mulla mitään sitä vastaan vaikka tuo "täysi sukupuolettomuus" kieltämättä vähän hämmentääkin ja menee ehkä ohi oman ymmärrykseni
Tykkää eikä pelkää merta
- Rakastan esim. laivalla oloa ja risteilyjä ja laivamatkustaminen onkin kaikista paras matkustustapa
Tervehenkinen pelko Venäjää ja Putinia kohtaan
- En pelkää, mutten kyllä tykkääkään
Ei poliittisesti tai uskonnollisesti vahvaa suuntautumista
- Ateistina en ole lainkaan uskonnollinen, poliittisesti olen melko epäaktiivinen koska en ikinä edes äänestä
Katsoisi että voisi ihastua ja tykätä minusta, samoin kuin minäkin hänestä
Tuntuisi molemmin puolin että on yhteistä, ja on kiva olla yhdessä
- Nämä kaksi kysymystä skippaan, koska sitähän ei voi näin ruudun välityksellä tietää
Ei liikaa halukkuutta bailaamiseen, eli lievempi draivi bilettämiseen kuin pääministerillämme bailata
- Omat bailuvuodet ovat hyvin kaukana takana päin, en ole käynyt kunnolla ulkona vuosikausiin ja jos jotain alkoholia nautin niin nykyisin se on saunasiideri tai lasi viiniä illalla
Ei halua lapsia
- Olen vela (vapaaehtoisesti lapseton), ja olen tiennyt jo pitkään olevani sitä- Anonyymi
Kirjautumaton palstalutka vaikuttaa aloittajan unelmalta;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787