Miehen kysymys miehelle

Anonyymi-ap

Takana deittailua jo useampi vuosi. Oppinut vähän kaikenlaista.
Se mitä haluaisin kysyä muiden miesten kokemuksista on se, että "matchien" tai juttelujen jälkeen mistä te tiedätte että asia ei tule johtamaan yhtään mihinkään?

Itse huomannut että jos viestittely yleensä ees jatkuu niin huonoja ennusteita ovat
- nainen kirjoittaa olleensa piiitkässä suhteessa ja eronneensa eli ikään kuin eletään vieläkin sitä eroa
- nainen alkaa kirjoittamaan että miten vaikea on deittailla miesten kanssa ja olisi ihanaa löytää joku jonka kanssa jakaa elämä... vaikka olet itse juuri aloittanut chattailyn hänen kanssaan (ikään kuin et sopisi ja olisit terapeuttina)
- tulee lapsia, kavereita tai lapsenlapsia kylään ja heidän tuloaan painotetaan viesteissä. Miten tuohon kuvioon voi muka mennä mukaan?
- nainen kertoo lähtevänsä lomalle, mökille tai jonnekin muualla toistuvasti. Miksi ihmeessä hän viestittelee jos muut asiat menee jatkuvasti ohi
- kirjoittaa koko ajan erostaan ja kyselee omista asioistani liian henkilökohtaisia asioita

Olisi mukava kuulla teiltä muilta "hepuilta" asiallisia kokemuksia siitä että mikä teillä alkaa viittaaḿaan siihen että asiat eivät tule johtamaan yhtään mihinkään.

12

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi varmin enteilee loppua on sellainen juttu , että toista ei kiinnosta yhtään sun tekemiset, kaikki on ihan ok vaikka kertoisit mitä.
      Yks vielä, toinen painottaa asioita jotka ovat hänelle tärkeitä ja sehän tietää sitten sitä, että niitä ei muuteta mihinkään vaikka ne asiat saavat sinut kiusaantuneeksi.
      Minä olen huomannut, että tietty etäisyys ja vaikeasti tavoitettavuus kyllä herättää toisen kiinnostumaan.
      Muutamaan päivään en ota yhteyttä ja sitten taas kuin ei mitään olisi tapahtunut.
      Jos kysytään vastaan, että oli muuta tekemistä.,,,,muuten toimii yllättävän hyvin.

    • Anonyymi

      Hyvää analyysia. Aiempien suhteiden haukkuminen isosti/isot ongelmat niissä voi tarkoittaa sitä, että naisen kyky luottaa miehiin on heikentynyt riippumatta siitä kuinka hyvä olet. Jos nainen kertoo, miten ihania lapsenlapsia hänellä on, niin siitä tietää, mihin aika sitten menee.
      Jutut olisi hyvä mennä, mitä voisi kahdestaan tehdä. Naiset, jotka eivät kykyne juttelemaan seksistä yhtään yleisessä mielessä, ovat aika sulkeutuneita silla saralla.

    • Anonyymi

      Kello 20-21 lause "hyvää yötä"

    • Anonyymi

      Oikeastaan kyse ei ole pelkästään Tinderistä vaan ihan jokaisesta seuranhakupalvelusta. Kaikki palvelut menevät piloille naisten passiivisuuden ja äärimmäisen nirsoilun vuoksi..

      Suomi24-treffeissä naiset vaan istuvat paikallaan ja eivät juurikaan osallistu mitenkään seuranhakuun, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Flirtti toiminto on täysin hyödytön, koska naiset ovat passiivisia ja eivät ilmeisesti edes tajua mitä varten se on palveluun luotu. Naiset eivät vastaa viesteihin ellei sinä päivänä ole Runebergin veri virrannut suonissa.

      Tinderissä naiset pyyhkivät 99,5 prosentin todennäköisyydellä vasemmalle riippumatta siitä minkä näköinen nainen itse on. Naisilta tuntuu täysin puuttuvan realismi, kun he näitä palveluita käyttävät. Omaa naamaa ja vartaloa ei ole juurikaan tutkittu, kun on lähdetty Tinderiin etsimään miehiä. Ainoat ketkä saavat jotain näistä palveluista irti ovat kauniit miehet, joiden puhelimet varmasti soivat ja värisevät vähän väliä. Itse parin viikon kokeilun jälkeen sain 6 matchia Tinderistä ja tyttöjen keskimääräinen paino oli 100 kiloa ja risat. Itse kuitenkin käyn salilla ja harrastelen, naamakaan ei ole rumimmasta päästä, mutta ainoat naiset jotka tykkäsivät kuvistani olivat Ö-kastia.

      Naurettavaa, kaikista pyyhkimistäni naisista olisin vakavasti voinut harkita ehkä 10 prosenttia naaman perusteella. Lisätään yhtälöön vielä persoonallisuus ja sielunelämä, niin hyvin toivoton on suomalainen "deittiskene", kun naiset eivät huoli kuin itseään paljon tasokkaampia miehiä. Läskeille, taikinapötkölle ja petolinnunperse-naamoille pitäisi olla Brad Pittin vartalon omaava adonis tai vähintäänkin Johnny Depp.

      Tavallisilla miehillä ei ole juurikaan mitään asiaa näihin palveluihin. Seiska ja kasin tasoiset miehet houkuttelevat puoleensa korkeintaan 3 ja 4 tason naisia. Suomivalaalle ja -tavikselle pitää olla vähintään 9 ja 10 tason miehiä.

    • Anonyymi

      Nuo nyt ovat noita jos ja kun kokemuksia, halutaan pääasiassa kuunteleva korva itselleen, eikä välttämättä olla ollenkaan valmiita jatkamaan matkaa

    • Anonyymi

      Jos koet että hän yrittää mitenkään kiristää sua jätät asian sikseen kyseessä on jo jonkin sortin luonne vika

    • Anonyymi

      Viestittelyjakso voi olla lyhyt tai pitkä, ja juttua voi olla paljon tai vähän, ne eivät kerro mitään. Jos ensitapaaminen vie peitonheiluttamiseen niin homma luistaa. Jos ei vie, mutta seuraava päivänä on tapaaminen joka vie peitonheiluttamiseen niin homma luistaa. Jos ei vie, mutta sitä seuraava päivänä tapaaminen joka vie peitonheiluttamiseen niin homma luistaa. Jos ei, niin ei se siitä etene.

      • Anonyymi

        Että heti ekana tapaamiskerralla paneskelemaan?
        Ei taida kannata oikein lähteä. Tehnyt sitä kyllä itse elämäni aikana muutamat kerrat mutta en lähtis suosittelemaan.

        Mutta tietty parin kolmen tapaamiskerran jälkeen yleensä pitäis tapahtua jotain fysiikkaosastollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että heti ekana tapaamiskerralla paneskelemaan?
        Ei taida kannata oikein lähteä. Tehnyt sitä kyllä itse elämäni aikana muutamat kerrat mutta en lähtis suosittelemaan.

        Mutta tietty parin kolmen tapaamiskerran jälkeen yleensä pitäis tapahtua jotain fysiikkaosastollakin.

        Jos (pari)suhde käynnisty niin se tapahtuu nopeasti, yleensä ensitapaamisella mikäli siihen on mahdollisuus ja jos ei niin siinä ja silloin sovitaan seuraava tapaamisen, parittelun kannalta otolliseksi vaikka sitä ei kumpikaan sanoisi ääneen. Nihkeästi/arkaillen etenevä seurustelu yleensä ei johda hyvään suhteeseen tai mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että heti ekana tapaamiskerralla paneskelemaan?
        Ei taida kannata oikein lähteä. Tehnyt sitä kyllä itse elämäni aikana muutamat kerrat mutta en lähtis suosittelemaan.

        Mutta tietty parin kolmen tapaamiskerran jälkeen yleensä pitäis tapahtua jotain fysiikkaosastollakin.

        Leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa ja antaa heti...Hyviä ohjeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos (pari)suhde käynnisty niin se tapahtuu nopeasti, yleensä ensitapaamisella mikäli siihen on mahdollisuus ja jos ei niin siinä ja silloin sovitaan seuraava tapaamisen, parittelun kannalta otolliseksi vaikka sitä ei kumpikaan sanoisi ääneen. Nihkeästi/arkaillen etenevä seurustelu yleensä ei johda hyvään suhteeseen tai mihinkään.

        Tuolla ajattelutavalla sulkee pois valtavan määrän naisia. Itsekin kuulun niihin ihmisiin, jotka "lämpenevät hitaasti". Tieteysti paljon riippuu siitä kuinka nopeasti se itse tapaaminen pitään saada järjestymään. Jos tutustumiseen on reilusti aikaa viestitellen, ennen varsinaista tapaamista, niin sitten noin voisi mennäkin, että kerrassa tai parissa edetään pidemmälle. Vaan jos se tapaaminenkin on pakko saada nopeasti ja sitten vielä pitäisi heti revetä lähempään kanssakäymiseen, niin sellaista tunnetta ei ainakaan minulle tule koskaan tulemaan. Eikä kyse ole mistään "vaikeasti tavoiteltavan esittämisestä". Itse olen kaikkea muutakuin vaikeasti tavoiteltava, mutta tarvitsen tunteita ja ne eivät hetkessä synny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ajattelutavalla sulkee pois valtavan määrän naisia. Itsekin kuulun niihin ihmisiin, jotka "lämpenevät hitaasti". Tieteysti paljon riippuu siitä kuinka nopeasti se itse tapaaminen pitään saada järjestymään. Jos tutustumiseen on reilusti aikaa viestitellen, ennen varsinaista tapaamista, niin sitten noin voisi mennäkin, että kerrassa tai parissa edetään pidemmälle. Vaan jos se tapaaminenkin on pakko saada nopeasti ja sitten vielä pitäisi heti revetä lähempään kanssakäymiseen, niin sellaista tunnetta ei ainakaan minulle tule koskaan tulemaan. Eikä kyse ole mistään "vaikeasti tavoiteltavan esittämisestä". Itse olen kaikkea muutakuin vaikeasti tavoiteltava, mutta tarvitsen tunteita ja ne eivät hetkessä synny.

        Ajat ovat muuttuneet tässäkin asiassa kaikki tänne ja heti seksikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      150
      2593
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      421
      2235
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2104
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1405
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1199
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1153
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe