Olen karavaanari

Anonyymi-ap

Mullon asuntovelkaa 315 000e ja matkailuautoasta velkaa 57 000e, lisäksi on perheen toinen auto, Volvo, siitä on velkaa 26 000e.
Sitten on vielä kortti luottoa yms pikavippejä yht. 11 500e.
Talo on 320neliöinen, tonttivuokra liki 400e/v. Lämmityskustannukset yms yht. noin 800-1200e/kk.
Mutta kiva on käydä heinäkuussa aina pari viikkoa Levillä.

82

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin sinulla asiat on !!! On karavaanareita jotka joutuvat vielä lisäksi jakamaan lehteä öisin että saa rillansa pidettyä itsellänsä . ja näytellä rikasta

      • Anonyymi

        Niinpä, karavaanari on kaikkien kaveri.


      • Anonyymi

        Jotkut asuu vaunussa monta vuotta maksaa velkoja.


    • Anonyymi

      vi//tu mikä tietoisku.

      • Anonyymi

        Älä muuta sano, itse tuo aloituksen tein ja ihmettelen nyt tuota samaa että vi//u mikä tietoisku. No ei mahda mitään, sitä kun on keskimääräistä fiksumpi.


    • Anonyymi

      Velka on silkkaa pääomaa, elämästä kannattaa nauttia täysin rinnoin!!🌟

    • Anonyymi

      Velka on kuin velini ottaessa !!!

      • Anonyymi

        Velkainen talo vuokratontilla ja elämä leirintäalueella miettimässä velkaisessa asuntoautossa velkojaan. Oma valinta! Oneksi itsellä on kaikki tuo omaa ja maksettua eikä ole tarvetta leuhkia turhilla neliöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkainen talo vuokratontilla ja elämä leirintäalueella miettimässä velkaisessa asuntoautossa velkojaan. Oma valinta! Oneksi itsellä on kaikki tuo omaa ja maksettua eikä ole tarvetta leuhkia turhilla neliöillä.

        Tosi helppoa myydä toi kaikki maksaa velat pois asua asuntovaunussa muutama vuosi maksaa loput ja vaunu pois säästää uuden talon rahat.Leirinä alue asuminen muutama vuosi on vain hauskaa.


    • Anonyymi

      Minä kävisin kyllä Alpeilla.
      Parhaat rinteet ovat Pohjois-Italiassa.

      • Anonyymi

        EI kai, siellä katkee vaijerit, ku Jenkit lentelee.
        Kokeile Itävallan alppeja.


    • Anonyymi

      MINISTERI SAARIKKO SANOI ELLET ITE PYSTY MAKSAMAAN KYLLÄ SOSSU MAKSAA. ILKIÄTKÖ LEVILLE MENNÄ KOTTERON OVESSA LUKEE : sosiaalihuollon sijais auto.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi oveen laittaa tuollainen teksti? Ei ole laissa sellaista pykälää mikä tuollaiseen velvoittaa.
        Kyllähän jos tukia yhteiskunta jakaa ja on oikeutettu tukiin tai sos.huollon avustuksiin niin silloin ne otetaan vastaan ja ajellaan hymyssä suin Leville rentoutumaan.
        Vielä huomautus että itse en autoani sano kopperoksi. On sen verran loistokas ja tilava matkailuauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi oveen laittaa tuollainen teksti? Ei ole laissa sellaista pykälää mikä tuollaiseen velvoittaa.
        Kyllähän jos tukia yhteiskunta jakaa ja on oikeutettu tukiin tai sos.huollon avustuksiin niin silloin ne otetaan vastaan ja ajellaan hymyssä suin Leville rentoutumaan.
        Vielä huomautus että itse en autoani sano kopperoksi. On sen verran loistokas ja tilava matkailuauto.

        Kun oman kulkimeni ovessa lukee "sosiaalihuollon sijais auto", niin oletan joillain muillakin niin lukevan. !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oman kulkimeni ovessa lukee "sosiaalihuollon sijais auto", niin oletan joillain muillakin niin lukevan. !!!

        Sanonpahan vaan näin aloittajana että kateelisten märinöitä🤣


      • Anonyymi

        Asuntoauto on asunto missä säästää omaa omaisuutta vaikka asuu leirintä alueella.


    • Anonyymi

      Muista mennä siellä levillä puskaparkkiin niin säästät leirimaksun se kannattaa..
      Kaikki kyllä tietää, että tuo aloitus on laitetu sossun maksamasta sääliliittymästä vuokrayksiön lattialta jonka vuokran sossu maksaa. Mutta kukaan ei kiellä uneksimasta.

    • Anonyymi

      No on sulla kovat tulot!!!!!
      Ei sitä duunarin liksalla 300 000 velkaa ottaa voikaan.

      • Anonyymi

        No ei mitenkään kovin suuret tulot, 4600e/kk. Puoliso tienaa vähemmän.


      • Anonyymi

        Nykyään saa asuntolainan kyllä koska se asunto on pankin kunnes olet sen maksanut.


    • Anonyymi

      Heinäkuussahan levillä onkin tosi soimintaa

      • Anonyymi

        Emme sinne hiihtämään mene vaan patikoimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme sinne hiihtämään mene vaan patikoimaan

        Puskalaiset onkin kovia patikoimaan onhan se ilmaista.


      • Anonyymi

        Laskettelu keskusten leirintä alueet toimii läpi vuoden siellä tilaisuuksia ja musiikki tapahtumia sekä veneilyä kanootteja soutua poniratsastusta mökkeilijät ja urheilijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskettelu keskusten leirintä alueet toimii läpi vuoden siellä tilaisuuksia ja musiikki tapahtumia sekä veneilyä kanootteja soutua poniratsastusta mökkeilijät ja urheilijoita.

        No kuule ei ole.


    • Jos nuo summasi pitää paikkansa, niin kai sulla on aika monen nimet alla? 🤔🤣 Pitää olla onnellinen etten ole niitten joukossa!!!

      • Anonyymi

        Asuntolaina irtosi puolison kanssa, auton voi ostaa ilman käsirahaa..oli kyllä 4000e käsirahaa. Helppoa on velan teko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuntolaina irtosi puolison kanssa, auton voi ostaa ilman käsirahaa..oli kyllä 4000e käsirahaa. Helppoa on velan teko.

        Siis ei ketään muita takaamassa. Vain minä vaimo ja meidän talo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ketään muita takaamassa. Vain minä vaimo ja meidän talo.

        Mutta...enää ei saa lainaa pankista jos vuokratontti, me ehdittiin saada🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ketään muita takaamassa. Vain minä vaimo ja meidän talo.

        Höpö höpö...noilla tuloilla juu 200 000€ on maksimissaan jo mahdoton yli pari tonnia kuussa pelkkää lainaa muut kulut niin alkaa vellit ohenee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö...noilla tuloilla juu 200 000€ on maksimissaan jo mahdoton yli pari tonnia kuussa pelkkää lainaa muut kulut niin alkaa vellit ohenee...

        Ei pankki tiennyt esimerkiksi matkailuauto lainasta kun ei kerrottu. Asuntolainan teimme vuonna 2015, laina-aika 30vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pankki tiennyt esimerkiksi matkailuauto lainasta kun ei kerrottu. Asuntolainan teimme vuonna 2015, laina-aika 30vuotta.

        Joo ja ihmeellisesti eivät myöntäneet mulle 50 000€:n asuntolainaa, vaikka sairaseläkkeellä ja kaikki... Ihmeellisiä ovat! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja ihmeellisesti eivät myöntäneet mulle 50 000€:n asuntolainaa, vaikka sairaseläkkeellä ja kaikki... Ihmeellisiä ovat! 🤣

        Sairaseläke on niin pieni ettei se riitä lainan maksuun, sen ovat laskeskelleet


      • Anonyymi

        Asunto takaa itse itsensä se on pankin omaisuutta vakuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuntolaina irtosi puolison kanssa, auton voi ostaa ilman käsirahaa..oli kyllä 4000e käsirahaa. Helppoa on velan teko.

        Autoja saa osa maksulla mutta myös vuokralle 200€ kk maksulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ketään muita takaamassa. Vain minä vaimo ja meidän talo.

        Asunto on pankin pankilla on osake paperit kunnes se on maksettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta...enää ei saa lainaa pankista jos vuokratontti, me ehdittiin saada🤣

        Vuokratontti ei vaikuta kiinteistön hintaan vain tontilla ei ole mitään arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö...noilla tuloilla juu 200 000€ on maksimissaan jo mahdoton yli pari tonnia kuussa pelkkää lainaa muut kulut niin alkaa vellit ohenee...

        Pankissa lasketaan korko ja tulot niin että onko asiakkaalla mahdollisuus lyhentää lainaa kuukausittain tietty summa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja ihmeellisesti eivät myöntäneet mulle 50 000€:n asuntolainaa, vaikka sairaseläkkeellä ja kaikki... Ihmeellisiä ovat! 🤣

        Jos luottotiedot on puhtaat jokainen saa pankista kuten s pankki mainostaa luoton 50 000 € asti ilman vakuuksia.Pitää olla joku tulo millä lyhentää lainaa joka kk tietyn summan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaseläke on niin pieni ettei se riitä lainan maksuun, sen ovat laskeskelleet

        No ei nyt kyllä niin pientä tuloa ole kuin toimeentulotuki ettei saa lainaa.S pankki kyllä myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokratontti ei vaikuta kiinteistön hintaan vain tontilla ei ole mitään arvoa.

        Vuokratontti et ole voinut ostaa sen ehkä voi lunastaa omaksi hinnasta mutta talosi on toisen mailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokratontti ei vaikuta kiinteistön hintaan vain tontilla ei ole mitään arvoa.

        Vuokratontilla olevan asunnon ostaja on ostanut pelkän talon ei tonttia.Vakuutukset maksaa yhteensä ja kulut kk tietyn määrän mikä pitää laskea lyhennystä lisäksi myös vesi sähkö jätehuolto tiemaksut nuohous jätemaksut. Turha yrittää esittää varausta jos elää velaksi.


    • Anonyymi

      Meillä takaa autoamme koko Puijon henkilökunta.

      • Anonyymi

        Kuinka paljon Puijolla on henkökuntaa?


      • Anonyymi

        Eikö Hovilan asukkaat suostuneet kulkimesi velan takaajiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Hovilan asukkaat suostuneet kulkimesi velan takaajiksi?

        Tiedoksi että Hovilan pohjavesi on saastunutta ja aiheuttaa ripulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi että Hovilan pohjavesi on saastunutta ja aiheuttaa ripulia.

        Jos ylimääräistä rahaa on pitää tehdä porakaivo.


    • Anonyymi

      Ei rumatikki takausta tarvitse . Coca cola pullonkorkeilla sen saa vaihdettua talvella. Palstavahti

      • Anonyymi

        Palstavahtijokinen elää mielikuvitusmaailmassa.


    • Anonyymi

      aha, Palstavahti Joksu on taas narauttanut korkin auki kossupullosta. hyviä juttuja luvassa Jokisesta.

    • Anonyymi

      Paljonko on matkaa Kuopiosta Kotkaan ja entäs toisin päin ?

      • Anonyymi

        Katso kulkimesi mittarista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso kulkimesi mittarista.

        Reuhussa mittari särkeentyi Joensuun ja Öllölän välillä. 14.7.2021 mittariin jäi 210 039km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso kulkimesi mittarista.

        Ei näy kilometrit enään , vauhtipyörä velini vaihtoi Fordiini umpinaisen matkamittarin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy kilometrit enään , vauhtipyörä velini vaihtoi Fordiini umpinaisen matkamittarin

        Vaihtoiko velisi samalla kulkimeesi myös umpipakoputken?


    • Anonyymi

      olisiko Palstavahti lähdössä Kotkaan ? Vaihda ensin jakohihna Fiattiisi ennen lähtöä

    • Anonyymi

      Koita jaksaa, nuku hyvin, ton verran ' piikkiä'
      Kertoo paljon.

    • Anonyymi

      Kyselin uusia umpitalvikumeja , mutta päädyin ajamaan vanhoilla ilmakumeilla vielä tämän talven, kun on vielä reilusti ilmaa jäljellä. Rengasliikkeen "ukko" kertoi että nastat ei tahdo pysyä muissa, kuin nokian tekemissä pakujen umpikumeissa.

    • Anonyymi

      Renkaiden ostamiseen tarvitaan rahaakin . Sitä kun sinulla ei Palstavahti satu olemaan. Olitko menossa varkaisiin. kun aamulla olet jo hereillä???

      • Anonyymi

        En kiistä asiaa en suuntaan enkä toiseen , kun itse olen aina käyttänyt karavaanissa nokian ilmakumeja ,ei ole kokemusta muista merkeistä. Että,????


      • Anonyymi

        Suosittelen kyllä "homman" teettämistä ammattilaisella , itse teetin tuon askareen liettualaisilla . Jos kuitenkin haluaa itse yrittää , niin kuulemma kumit kannattaa varastaa yöllä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kiistä asiaa en suuntaan enkä toiseen , kun itse olen aina käyttänyt karavaanissa nokian ilmakumeja ,ei ole kokemusta muista merkeistä. Että,????

        Minä en käytä kumeja lainkaan. Naapurivaunun rouva on tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en käytä kumeja lainkaan. Naapurivaunun rouva on tyytyväinen.

        Oletko jo unohtanut "kettu kävi kolossa" unelman


    • Anonyymi

      ei talvirenkaita tarvita, minulla on rumatikki. Palstavahti

    • Anonyymi

      Aina tuo Fordi on käyntiin hörähtänyt, kun ole sitä tarvinnut . On ympärivuotisessa käytössä , ja ensi perjantaina pitäis vauhtipyörävelini luo kurvailla.
      Vaikka Alde kutakuinkin on toiminut , en näe siinä mitään erikoista, minkä vuoksi sitä alkaisin mainostaan.

    • Anonyymi

      hyvä. minulla rumatikki. kesällä puhaltaa mkkavasti kylmää. Palstavahti

    • Anonyymi

      On karua lùettavaa minun Fiatin vikalistani. Palstavahti

      • Anonyymi

        Onneksi sait vaihdettua sen kolmilitraisen 2.8 ropottivaihteisen Fiatisi peltikuoriseen Relluun, ja Rellun sitten nykyiseen Fordiisi, jotka nekään eivät tosin ole ilonpäivää sinulle suoneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sait vaihdettua sen kolmilitraisen 2.8 ropottivaihteisen Fiatisi peltikuoriseen Relluun, ja Rellun sitten nykyiseen Fordiisi, jotka nekään eivät tosin ole ilonpäivää sinulle suoneet.

        En ole Fordin puolesta puhuja , huolimatonta työtä . On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa , huolettomin on ollut Rellu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Fordin puolesta puhuja , huolimatonta työtä . On ollut Fiiu , Rellu ja Fordi , matkakulkimissa , huolettomin on ollut Rellu .

        Myöntää täytyy, kyllä hieman hirvitti renu ostaa , mutta elämä on riskaapeliä touhua noin yleensäkin. Käytettynä kun hommasin vaihdatin heti öljyt ,putsarit , myös vaihteistoon. Nokkaremmi oli vasta vaihdettu, alusta hyvin ruostesuojattu. Ajo-ominaisuudet huonoimmasta päästä , johtuu eturipustuksesta , mikä on Hölmölässä suunniteltu.


    • Anonyymi

      Minä en lähde edes Tuuriin rellulla, fiiatti sen olla pitää.

    • Anonyymi

      Kun kävin vaihtamassa tämän uuden/käytetyn Ransitin, ja tiesin jo silloin että vermeet on laittomat. Kiistelin asiasta hyvän tovin myyjän kanssa, jolla omien sanojensa mukaan on kaasuasentajan luvat. Huuteli vielä huoltomiehen avukseen, jonka mielestä myös asennus on laillinen. Kävi avaamassa vaihdossa antamani Rellun kaasukotelon, ja näytin sille mitä rojua siellä kuuluu nykyasetusten mukaan löytyä. Ei näyttänyt kauppias tietävän, mikä on letkunrikkoventtiili ja mikä painesäädin. Vaihdatin uudet kalut kaappiin, koska tiesin jo ostaessani siellä olevan grilli tavaraa. Ja kuinka paljon mahtaa olla kulkimia grilliherkuin liikenteessä? Palstavahti

      • Anonyymi

        Mulla on pullokotelossa hiiligrilli. Kätevä kun avaa van muukjn ja heittää hiilet grilliin ja nestettä perään...ja tulitikun.


    • Anonyymi

      monä tykkään Fiusta, kun on talvella jotain tekemistä,, kun Fiiua ehjää. Palstavahti

    • Anonyymi

      Fordi jaksaa keksiä pääkopalle pohdittavaa. ,!!! kele .

      Onko jollekulle tuttu oire, ja mistä moinen ? , kun vedättäessä alkaa pätkimään , ja jonkinsorttinen kahahdus kuuluu jostain, kai konehuoneesta. Palstavahti

      • Anonyymi

        Pahalta vaikuttaa! Hyvin pahalta. Minulla oli voortti. Kiihdytyksissä nyki, ei aina. Kerran tulin kotiin, ennen kotipihaa painasin tallaa vähän syvempään, silloin kilahti ja kone sammui. Yritin käynnistää, tajuton nakutus.
        Korjaamolle molle molle. Remppa maksoi liki 4000e.
        Imusarjan läpän teräs akseli oli mennyt venttiiliin välistä männän päälle, siellä se oli mänmännä pystyssä. Kansi paskana, venttiili paskana,mäntä paskana.
        Muovinen imusarjan, muoviset läpät mutta teräsakseli. Muovisessa imusarjassa akselin pään reikä suurenee ja läppä akseleineen irtoaa, muoviläppä kuluu pikkuhiljaa pois ja jäljelle jää akseli ja se on siinä.
        Ei ikinä enää voorttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahalta vaikuttaa! Hyvin pahalta. Minulla oli voortti. Kiihdytyksissä nyki, ei aina. Kerran tulin kotiin, ennen kotipihaa painasin tallaa vähän syvempään, silloin kilahti ja kone sammui. Yritin käynnistää, tajuton nakutus.
        Korjaamolle molle molle. Remppa maksoi liki 4000e.
        Imusarjan läpän teräs akseli oli mennyt venttiiliin välistä männän päälle, siellä se oli mänmännä pystyssä. Kansi paskana, venttiili paskana,mäntä paskana.
        Muovinen imusarjan, muoviset läpät mutta teräsakseli. Muovisessa imusarjassa akselin pään reikä suurenee ja läppä akseleineen irtoaa, muoviläppä kuluu pikkuhiljaa pois ja jäljelle jää akseli ja se on siinä.
        Ei ikinä enää voorttia.

        Vaihdatin öljyt tuossa lähipajassa, ja juttelin tuon huoltomiehen kanssa, myös Trasitista . Sanoi olevan tuttu kapine myös hänelle, työn puolesta,ja oli tullut myös EGR venttiilivika tuiki tutuksi . Kuusi kertaa oli tuo palikka vaihdettu, sinä aikana, mitä tuo Fordi oli ollut hänellä käytössä. Vikaa ei löytynyt mistä johtui, vaan uuden kun vaihtoi, vähän aikaa taas pärjäili. Fordilla tuo EGR venttiili maksaa vajaat 250 e . kpl, niin melkein 1500 euron edestä tuli venttiileitä ja työt päälle . Palstavahti


    • Anonyymi

      On jotain aivovoimistelua Fordin kanssa. Minullakin tuotti tuskaa kun vaihdoin katkennutta kumilenkkiä pakoputkeen Fiiussani. Päivän makasin auton alla , ennen kuin sain senkin vaihdettua. Palstavahti

    • Anonyymi

      Kyllä minä siellä alla makasin melkein puoli päivää, ja yritin löytää vikaa myös koneen ja laatikon tuennasta.Onhan se laatikon takaosan tukikumi aika elastinen, mutta kai kuuluu olla näytti olevan ehjä. Palstavahti

    • Anonyymi

      Pari viikkoa levillä.. jollakin on 36vrk vuosilomaa ja 19 pekkasvapaata vuodessa eikä yhtään lainaa.

    • Anonyymi

      Vapaus maksaa😅

    • Anonyymi

      Kuka ostaisi minun Hymerin! Vuosimalli 2005. Ajettu 230 000 ja Santanderille olisi maksamista vielä 23 000e.
      Nyt sais 25 000eur.
      Tuohon hintaan en anna nastarenkaita mukaan. Enkä kaasupulloja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4643
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4522
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      614
      4130
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3077
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2651
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      346
      2144
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      209
      2121
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1745
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe