Vuosikymmeniä työpaikalla kestänyt vaino jättää jälkensä

Anonyymi-ap

Vuosikymmeniä työpaikalla jatkunut vaino jättää jälkensä.

Ihminen on jatkuvasti hälytystilassa - kaikenaikaa tulee olla valmiina vastaamaan kaikenlaisiin hyökkäyksiin.

Hyökkäys voi olla fyysinen taikka herjaten kiroaminen.

Fyysinen hyökkäys jättää jäljen ja sen myös sivulliset huomaa ja sen näkee kameroiden tallenteista.

Herjaten kiroaminen ei välttämättä näy kameroissa ja siihen ei sivullinen kiinnitä huomiota.

Suomessa on puhuttu koulukiusaamisesta ja siitä tehty aloite on Eduskunnassa.
Aloite ei kuitenkaan ole muuttumassa laiksi.
Kansanedustajista suurin osa - lähes kaikki ovat selvinneet ilman kiusaamista, joten asia ei etene.

Koulukiusaamisesta Suomessa voidaan puhua, koska lapset ovat lapsia ja eivät ymmärrä mitä tekevät!

Aikiusten ihmisten tekemä työpaikka kiusaaminen osuu jo liian lähelle!
Saatan itse olla työpaikallani henkilö joka mahdollistaa vainon!

Työnantaja mahdollistaa työpaikka tapahtuvan kiusaamisen ja tätä varten tulee tehdä laki!
Työnantaja laitettava rahalliseen vastuuseen, kun hän hyväksyy työpaikkalaan tapahtuvan kiusaamisen!

27

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Täyttä asiaa puhut. !

• Anonyymi

Kerro esimiehellesi, jos hän on kiusaaja, hänen esimiehelleen. Ota yhteyttä työterveyshuoltoon, luottamusmieheesi ja työsuojeluvaltuutettuun. Siitä se lähtee!

• Anonyymi

lähete kokoomus-psykiatriaan tulee heti- jos et pysty todistamaan?

• Anonyymi

>>kiusaaja, hänen esimiehelleen. Ota yhteyttä työterveyshuoltoon,
        >> luottamusmieheesi ja työsuojeluvaltuutettuun

"Luottamusmieheenkään" ei aina voi luottaa, se on käytännössä nähty ja koettu.
        On sellaisia klikkejä, että valittaminen ei meinaa auttaa.

On kuitenkin YKSI KEINO: Pääluottamusmies !!!!

Tarvittaessa siis on turvauduttava organisaation ULKOPUOLISEEEN toimijaan, jolla on myös enemmän vaikutusvaltaa. Varsinkin julkissektoreilla on usein rakentunut sairaalloisia sisäpiiriklikkejä, joihin kuuluu työsuojeluvaltuutettu, työnjohtaja, luottamusmies ja tietenkin suorittajia, niitä selkäänpuukottajia.

Pitää olla vahva, murtaakseen tällaisen klikin mutta kyllä se tehoaa, kun pitää asioita esillä ja hakee organisaatiosta samoja kokeneita ja nähneitä henkilöitä tueksi. Pitää siis rakentaa vastavoima. Se toimii, on näet koettu asia. Kun ylimmälle johdolle alkaa selvitä työnjohtajienkin myyrintä, silloin alkaa tapahtumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>kiusaaja, hänen esimiehelleen. Ota yhteyttä työterveyshuoltoon,
        >> luottamusmieheesi ja työsuojeluvaltuutettuun

"Luottamusmieheenkään" ei aina voi luottaa, se on käytännössä nähty ja koettu.
        On sellaisia klikkejä, että valittaminen ei meinaa auttaa.

On kuitenkin YKSI KEINO: Pääluottamusmies !!!!

Tarvittaessa siis on turvauduttava organisaation ULKOPUOLISEEEN toimijaan, jolla on myös enemmän vaikutusvaltaa. Varsinkin julkissektoreilla on usein rakentunut sairaalloisia sisäpiiriklikkejä, joihin kuuluu työsuojeluvaltuutettu, työnjohtaja, luottamusmies ja tietenkin suorittajia, niitä selkäänpuukottajia.

Pitää olla vahva, murtaakseen tällaisen klikin mutta kyllä se tehoaa, kun pitää asioita esillä ja hakee organisaatiosta samoja kokeneita ja nähneitä henkilöitä tueksi. Pitää siis rakentaa vastavoima. Se toimii, on näet koettu asia. Kun ylimmälle johdolle alkaa selvitä työnjohtajienkin myyrintä, silloin alkaa tapahtumaan.

MUISTA: Oleellista on ulkopuolisten mukaan ottaminen.

Tiedän keissejä, joissa sekä "työsuojeluvaltuutettu",, "luottamusmies" ja ennenmuuta Työnjohtaja ovat olleet samassa kampuksessa vielä sen lisäksi, että osa työntekijöistä uskoi näihin. !

Homma kuitenkin lähti purkaantumaan, tosin hitaasti, koska ei älytty Heti ottaa ulkopuolisia mukaan ! Mutta lopulta ratkesi.
        Kyseessä oli suuri eteläsuomalainen julkisalan palvelutarjoaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MUISTA: Oleellista on ulkopuolisten mukaan ottaminen.

Tiedän keissejä, joissa sekä "työsuojeluvaltuutettu",, "luottamusmies" ja ennenmuuta Työnjohtaja ovat olleet samassa kampuksessa vielä sen lisäksi, että osa työntekijöistä uskoi näihin. !

Homma kuitenkin lähti purkaantumaan, tosin hitaasti, koska ei älytty Heti ottaa ulkopuolisia mukaan ! Mutta lopulta ratkesi.
        Kyseessä oli suuri eteläsuomalainen julkisalan palvelutarjoaja.

isojen vapaamuurari-eliittien johtamat satanistit ja pkkkuroijat tekee?

ps.

lisätietoja maailmanmenosta

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15647520/suuri-paritusjuttu-sale-jaskari-vanhanenkanerva

https://nwohavaintoja.blogspot.com/search/label/mielenhallinta

• Anonyymi

Jos pomo ei kiusaa mutta sen puhetyyli on painostava ja alistava?

• Anonyymi

Miksi aikuisetkin voivat olla paskoja toisilleen!

Siis Putiniakin voi jotenkin ymmärtää..

Ihminen on alikehittynyt.

• Anonyymi

Putininkin lähipiirissä kaikki tajuavat mitä Putin häärää...

Kukaan lähipiiristä ei hoida Putinia pois päiviltä vaan hyväksyvät hänen teot.

Ihminen on tosiaan alikehittynyt.

• Anonyymi

Koulu kiusattuja ja työpaikka kiusattuja ei juuri näy!

MIKSI?

He kaikki ovat tappaneet itsensä!
      Voivat olla alkoholisteja tai narkomaaneja!

Eduskunnassa ei ole työpaikka kiusattuja, joten Kansanedustajia ei kiinnosta hoitaa kuntoon työpaikka vainon uhreiksi joutuneiden ihmisten asioita

• Anonyymi

Eduskunta itse laatii sortolakeja. Edistää työntekijän halveksimista ja ahdistaa lapsia opetusohjelmillaan.
        Joten vaikka ne ei suoraan ole työpaikkakiusaajia tai koulukiusaajia niin ne säännöillään viestittää : "kiusatkaa, riistäkää, ryöstäkää, sortakaa, pakottakaa vainotkaa, ". Ja antavat näin suosionsa suomalaiselle sadismille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eduskunta itse laatii sortolakeja. Edistää työntekijän halveksimista ja ahdistaa lapsia opetusohjelmillaan.
        Joten vaikka ne ei suoraan ole työpaikkakiusaajia tai koulukiusaajia niin ne säännöillään viestittää : "kiusatkaa, riistäkää, ryöstäkää, sortakaa, pakottakaa vainotkaa, ". Ja antavat näin suosionsa suomalaiselle sadismille.

Kyllä

• Anonyymi

Välinpitämättömyydestä ei ole olemassa korvauksia lainkaan.

• Anonyymi

Tuollainen uhri ei kai uskalla erota työstään?
      On kuin vanki lähisuhdeväkivallassa. Pelko estää poistumasta sadistien luota?

Jos ei uskalla pyytää eroa niin jää vain kotiin. Älä vastaa luuriin vaan ilmoita itsesi työnhakijaksi Työkkäriin. Unohda koko satanistien butiikki.
      Kun menet työkkäriin haastatteluun niin sano että jäit pois sairauden takia ja tarvitset helpomman työn.

Tai kerro totuus. Mikä tahansa karenssi tai seuraus on parempi kuin väkivalta.

• Anonyymi

Loppuu se leipä ja lämmin jos eroaa tai jää muuten vain kotiin. Joillakin meistä on takana pitkä työelämä alalla, missä ei toisia työpaikkoja ole. Ja ne vanhat koulutukset ovat vanhentuneet, ei niillä opeilla juurikaan enää pärjää. Pakko vain sietää. Itse sain apua lääketieteestä ainakin 20 v kestääkseni työssäni esimieheni jatkuvaa kiusaamista eläkkeelle pääsyn asti.
        Sitä en tiedä, miten tuntemani 4 henkilöä osaavat keplotella ilman ansiotyötä vuosikymmenestä toiseen. Yhdellä FM:n paperit, kahdella muu koulutus ja yksi muuten vain peräkamarin poika. Ikää arvioisin olevan 30-50 v, työkokemusta ei juuri mitään. Niin, ja ihan kantasuomalaisia nämä ovat eli onnistuu se näköjään meilläkin vaan en tiedä millä konstilla. Autoja ainakaan ei yhteiskunta ole näille neljälle ostanut, joten ainakin se ero muualta tulleisiin nähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppuu se leipä ja lämmin jos eroaa tai jää muuten vain kotiin. Joillakin meistä on takana pitkä työelämä alalla, missä ei toisia työpaikkoja ole. Ja ne vanhat koulutukset ovat vanhentuneet, ei niillä opeilla juurikaan enää pärjää. Pakko vain sietää. Itse sain apua lääketieteestä ainakin 20 v kestääkseni työssäni esimieheni jatkuvaa kiusaamista eläkkeelle pääsyn asti.
        Sitä en tiedä, miten tuntemani 4 henkilöä osaavat keplotella ilman ansiotyötä vuosikymmenestä toiseen. Yhdellä FM:n paperit, kahdella muu koulutus ja yksi muuten vain peräkamarin poika. Ikää arvioisin olevan 30-50 v, työkokemusta ei juuri mitään. Niin, ja ihan kantasuomalaisia nämä ovat eli onnistuu se näköjään meilläkin vaan en tiedä millä konstilla. Autoja ainakaan ei yhteiskunta ole näille neljälle ostanut, joten ainakin se ero muualta tulleisiin nähden.

Kyllä, itse olen akateeminen pitkäaikaistyötön ja kuvittelisin että tämä löyhyys on pienempi paha kuin työpaikkaväkivalta.

Mutta en toki ole joutunut valinnanpaikalle koska minulle ei vain anneta työtä juuri väärän koulutulsen takia. Eikä ihminen jaksa enää vanhana turhaan opiskella viittä ammattia kun eivät kuitenkaan työtä anna.
        Köyhyys on ajanut huonoon kuntoon kun ei ole ruokaa monipuolisesti eikä rahaa harrastaa mitään.
        Mutta silti olen mieluummin köyhä kuin väkivallan kohde.

• Anonyymi

Jos vain vaihtaa työpaikkaa jos on muissa aina vikaa.

• Anonyymi

Pidä puhelimessa nauhoitus päällä koko ajan. Nauhoituksia on sitten mukava kuunnella oikeuden istunnossa!

• Anonyymi

Monet toki kituu mieluummin kuin ovat köyhiä. Mutta se on arvovalinta. Jos raha on tärkeämpi kuin terveys ja turvallisuus niin sitten vaan jatkaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Entä kun se kiusaaja on hallitus?

• Anonyymi

Tilannettani on usein verrattu Joosefin ja Jobin tilanteeseen.

Nuo Vanhan Testamentin henkilöt eivät kuitenkaan ollee vainottuna vuosikymmeniä vaan vuosia.

Olen halunnut uskoa, että minuun kohdistuva vaino loppuu ja että asiat selviävät ja minua vainnonneet ihmiset tulevat sopimaan asiat ja haluavat hyvittää tekonsa.

Näin ei ole tapahtunut.

Monet ihmiset kertovat, miten heille pahaa tehneet ihmiset ovat tulleet pyytämään anteeksi!
      Tuohon olen halunnut uskoa.
      Kukaan minua herjannut/kironnut ihminen ei ole tullut pyytämään anteeksi ja eivät edes ole tunnustaneet minua herjanneensa!

• Anonyymi

Työpaikalla tapahtuneen terrorin mahdollistaa aina työnantaja.
      Työnantaja voi helposti tehdä kiusaajalle, selväksi, että jollei tämä lopeta hänet erotetaan.
      Kukaan työntekijä ei halua saada ero lappuunsa merkintää: erotettiin työpaikka kiusaamisen vuoksi.
      Tuollaisella työtodistuksella ei uutta työpaikkaa saa.

Opettajat mahdollistavat Koulussa tapahtuvan kiusaamisen.
      Usein välitunneilla ei ole yhtään opettajaa/aikuista valvomassa välitunti toimintaa.
      Usein opettajat välitunneilla rupattelevat keskenään ja oppilaat saavat toimia miten itse parhaaksi näkevät.
      Minuutit ennen opettajan tulemista luokkaan, ovat myös kiusaajien suosiossa.
      Opettajan tuleekin olla paikalla luokassa ennen kuin oppilaat tulevat sisään.
      Koulu voi erottaa kiusaavan oppilaan.
      Kiusaajia voi olla monta, mutta yksi heistä yleensä on kiusaamisen aloittaja ja agitaattori.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä

• Anonyymi
      UUSI

Vainoajat pyrkivät siihen, että uhri eristäytyy ja hänet pyritään eristämään.

Minulle on suoraan huudettu työpaikan pihalla "ammu itsesi!"
      Koska työnantaja oli mukana tässä vainossa ei tästäkään asiasta noussut minkäänlaista sanktiota kiusaajilleni.

Minua on 2 kertaa työaikana uhattu fyysisellä väkivallalla.
      Olin hyvin järkyttynyt tilnteesta - en osannut sanoa, muuta, kuin että lyön takaisin.
      En mitenkään voinut uskoa, että joku todella tulisi ja löisi minua.
      Nyt tiedän, että kun seuraavan kerran minua uhtataan pahoinpitelyllä lupaan tehdä rikosilmoituksen!

Nämä työpaikka vainoa harrastavat ihmiset ovat todellisia roistoja, ja he todella voivat myös tehdä fyysistä väkivaltaa.

Suomessa valtaa pitävät Hallitus/Eduskunta eivät halua lopettaa kouluissa ja työpaikoilla tapahtuvaa väkivaltaa/vainoa - siihen olisi lainsäädännöllisesti hyvin helppo puuttua.
      Jokainen opettaja, rehtori/tomitusjohtaja työnantajan hallitus kiinnostuu heti lopettamaan kaikenlaisen kiussaamisen/vainon, jos sen jatkumisesta saa itselleen tai firmalleen suuret sanktiot.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä, eristämään ja hiljennetään. Vanhanaikainen keino = olet hullu vainoharhainen ja kelvoton. Sitten alkaa Kela vaino yms... Elämästä tehdään helvettiä ja jos avaat suun niin tuhotaan vaikka koko elämäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      14
      3674
    2. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      399
      1312
    3. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      96
      1257
    4. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      434
      1228
    5. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      66
      806
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      50
      741
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      71
      710
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      18
      700
    9. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      162
      663
    Aihe