Moikka. Oot kyllä aikamoinen..vastailin tänään illasta yhteen ketjuun sulle 😊 yritin aiemmin jo etsiä sua mutta ei nää.viestit ikinä mene läpi
Ja jos menee, ei niitä löydä 😂ehkä jos rekisteröidyn nimellä nii saa sulle viestit "omalla"nimellä perille ja löytää helpommin ..katotaan 😅 teenkö sitä,kun ei mulla nyt mitään niin ihmeellistä,kiva vaan välillä höpötellä sulle 😄
Sulle tää PalstaRinssi
285
1862
Vastaukset
Nyt löysin tämän viestin. Kiitos sulle. Mukavahaan se on uusi juttukaveri löytää. 😊
- Anonyymi
Noni 😅👍 löysit tännekin 😂🙈 viestit liikkuu aika hitaasti
.tai päivittyy.nii en enää itekkään tiedä mitä ja mihin kirjoittaisi. 😅 Oon kyllä ennenkin sulle jutellut.sä toki et sitä tiedä tai tunnista jne..😂 mut voi että,onpas kiva kun sai näin "yhteyden" 🙈😅 enkä Edes tiedä mitä asiaa mulla olis. 😂 Mikä on sun lempiväri 🙈😅 tai paras mahdollinen ihan niinkuin parhain biisi? 😅 Ja toki ekana se, että ootko ihan ok, miten sulla menee jne ? 🥺 Anonyymi kirjoitti:
Noni 😅👍 löysit tännekin 😂🙈 viestit liikkuu aika hitaasti
.tai päivittyy.nii en enää itekkään tiedä mitä ja mihin kirjoittaisi. 😅 Oon kyllä ennenkin sulle jutellut.sä toki et sitä tiedä tai tunnista jne..😂 mut voi että,onpas kiva kun sai näin "yhteyden" 🙈😅 enkä Edes tiedä mitä asiaa mulla olis. 😂 Mikä on sun lempiväri 🙈😅 tai paras mahdollinen ihan niinkuin parhain biisi? 😅 Ja toki ekana se, että ootko ihan ok, miten sulla menee jne ? 🥺Mun lempi väri on vihreä, mutta tykkään melkein kaikista väreistä. Mustaakin suosin paljon. Olen ihan ok, vaikka välillä on masentanutkin. Kuinka sulla menee? 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mun lempi väri on vihreä, mutta tykkään melkein kaikista väreistä. Mustaakin suosin paljon. Olen ihan ok, vaikka välillä on masentanutkin. Kuinka sulla menee? 😊
No tiedätkö.. ainakin kum luen sun juttuja nii hymy nousee huulille 😅🙈muuten menee vaihtelevasti. Hyvinhän siis pitäisi mennä mutta onhan kaikessa elämässä varmaan omat vaiheensa.. 😅👍 mä rakastan vihreää ja oranssia 😂 ne on kaks sellasta väriä mistä tykkään ylikaiken. Vihreästä tykkäsin jo lapsena mut sit aikuisena oranssi alkoi tulla paljon esille 😅 tiedän tavallaan miltä susta tuntuu,mut sit taas en. Koska jokainen varmasti kokee asiat eri tavalla. Ja tavallaan koska en varmaan sais edes tuntea niitä asioita ja tunteita. Mut siis sä käyt ilmeisesti salilla,ootko kauan harrastanut ja mitä siis,painoja vai jotain ryhmäliikuntaa(käykö miehet edes niissä)? Itekkin kävisin jos olis aikaa, nykyään vain lenkkipolut ja metsä 😊 tulipa juttua..harvemmin kun kerkee omia asioita edes miettiä 😄😄
Anonyymi kirjoitti:
No tiedätkö.. ainakin kum luen sun juttuja nii hymy nousee huulille 😅🙈muuten menee vaihtelevasti. Hyvinhän siis pitäisi mennä mutta onhan kaikessa elämässä varmaan omat vaiheensa.. 😅👍 mä rakastan vihreää ja oranssia 😂 ne on kaks sellasta väriä mistä tykkään ylikaiken. Vihreästä tykkäsin jo lapsena mut sit aikuisena oranssi alkoi tulla paljon esille 😅 tiedän tavallaan miltä susta tuntuu,mut sit taas en. Koska jokainen varmasti kokee asiat eri tavalla. Ja tavallaan koska en varmaan sais edes tuntea niitä asioita ja tunteita. Mut siis sä käyt ilmeisesti salilla,ootko kauan harrastanut ja mitä siis,painoja vai jotain ryhmäliikuntaa(käykö miehet edes niissä)? Itekkin kävisin jos olis aikaa, nykyään vain lenkkipolut ja metsä 😊 tulipa juttua..harvemmin kun kerkee omia asioita edes miettiä 😄😄
Salilla käyntiä treenaamista, harrastanut jotain 10 vuotta, mutta välillä on tullut taukoja, niin ettei siinä ole kehittynyt kuin vasta nyt taas, kun on jaksanut käydä enemmän ja ohjelman kanssa. Nyt on ollut vuoden verran enemmän intoa siihen harrastukseen. Painoja nostelen ja yritän saada kehoa kuntoon. Ei ryhmäliikunnat oikeen ole innostanut siellä. 😄 On muutakin liikunnallista harastusta. Lenkkeily on ihan kivaa kanssa varsinkin metsässä. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Salilla käyntiä treenaamista, harrastanut jotain 10 vuotta, mutta välillä on tullut taukoja, niin ettei siinä ole kehittynyt kuin vasta nyt taas, kun on jaksanut käydä enemmän ja ohjelman kanssa. Nyt on ollut vuoden verran enemmän intoa siihen harrastukseen. Painoja nostelen ja yritän saada kehoa kuntoon. Ei ryhmäliikunnat oikeen ole innostanut siellä. 😄 On muutakin liikunnallista harastusta. Lenkkeily on ihan kivaa kanssa varsinkin metsässä. 😊
Noni, toivon sulle hyviä tuloksia 😊 Ja sori tää osasto ,ajattelin että täältä tää keskustelu ei nii äkkiä häviä 🙈😅
Anonyymi kirjoitti:
Noni, toivon sulle hyviä tuloksia 😊 Ja sori tää osasto ,ajattelin että täältä tää keskustelu ei nii äkkiä häviä 🙈😅
Kiitos. Ei mitään tämä oli siinä mielessä just hyvä valinta. Täällä vähemmän pölistään, niin ei viestit katoa alas. Olit fiksusti miettinyt sen. 😅 Mitä harrastuksia sulla on?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. Ei mitään tämä oli siinä mielessä just hyvä valinta. Täällä vähemmän pölistään, niin ei viestit katoa alas. Olit fiksusti miettinyt sen. 😅 Mitä harrastuksia sulla on?
No kotona kahvakuula ja tykkään kuunnella musiikkia kokoajan ja tanssia sen tahtiin..metsässä käyn päivittäin.Ei mitään ihmeellisiä 😅 sen mitä pystyy ja ehtii.. Joo nappasin ekan osion mikä näytti "tyhjältä" 😂
Anonyymi kirjoitti:
No kotona kahvakuula ja tykkään kuunnella musiikkia kokoajan ja tanssia sen tahtiin..metsässä käyn päivittäin.Ei mitään ihmeellisiä 😅 sen mitä pystyy ja ehtii.. Joo nappasin ekan osion mikä näytti "tyhjältä" 😂
Minä myös tykkään musiikista paljon ja kuuntelen joka päivä kovasti. Musiikkimaku on laidasta laitaan, mutta aika raskastakin tulee kuunneltua. Ihan mielialan mukaan se menee, mikä milloinkin maistuu. Olen myös soitellut itsekin joskus. 😊 Tykkäätkö elokuvista?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä myös tykkään musiikista paljon ja kuuntelen joka päivä kovasti. Musiikkimaku on laidasta laitaan, mutta aika raskastakin tulee kuunneltua. Ihan mielialan mukaan se menee, mikä milloinkin maistuu. Olen myös soitellut itsekin joskus. 😊 Tykkäätkö elokuvista?
Tykkään kyllä 😊 mut nyt mentävä nukkuu,uni painaa silmiä 😅 hyvää yötä ja näehän mukavia unia 😊
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kyllä 😊 mut nyt mentävä nukkuu,uni painaa silmiä 😅 hyvää yötä ja näehän mukavia unia 😊
Kiva, oli mukava jutella ja jutellaan taas joskus. Hyvää yötä ja kivoi unosia. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiva, oli mukava jutella ja jutellaan taas joskus. Hyvää yötä ja kivoi unosia. 😊
Kiitos sinulle niin ja varmasti näen mukavia unia 😊 sai jutella sun kans ja hymy huulilla ei voi muuta kuin nukkua hyvin 😄
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle niin ja varmasti näen mukavia unia 😊 sai jutella sun kans ja hymy huulilla ei voi muuta kuin nukkua hyvin 😄
No sehän on vaan mukavaa kuulla. Siten saatu edes yksi hymyilemään tänään. Minäkin hymyilen nyt ja toivottavasti nukun hyvin. 😄
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No sehän on vaan mukavaa kuulla. Siten saatu edes yksi hymyilemään tänään. Minäkin hymyilen nyt ja toivottavasti nukun hyvin. 😄
No mitenkäs nukuit ? 😊 ja kiva kuulla että hymyilytti 😄
Anonyymi kirjoitti:
No mitenkäs nukuit ? 😊 ja kiva kuulla että hymyilytti 😄
Huomenta. Nukuin ihan hyvin. Just heräsin. 😊
- Anonyymi
Hänelle olen Alepan puoleisella portilla.
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle olen Alepan puoleisella portilla.
Tämä oli taas aika erikoinen heitto.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tämä oli taas aika erikoinen heitto.
Siin on alepa kun kävelet 150 metriä suunnilleen linnanpellonkadun suuntaan
Anonyymi kirjoitti:
Siin on alepa kun kävelet 150 metriä suunnilleen linnanpellonkadun suuntaan
Sinä keskusteluihin väliin huutelija. Pidäpä huoli vaan omasta tontistasi. Minä en asu siellä missä kuvittelet. En myöskään ole se ihminen jonka minun nyt kuvittelet olevan.
Miten ajattelit keskiviikon viettää? Töissä vaiko koulussa, vaiko missä? Tai vapaapäivä niin kuin minulla nyt?
- Anonyymi
No aamulla ensiksi kukonlaulun aikaan hereille lapsien kanssa. Lenkki heitetty lapsien ja koiran kanssa, ruoan laittoa, siivoamista, pyykkäämistä. Mitä nyt tällöin ylensääkin kun kotona vielä. Töihin pitäis kyllä päästä joskus lomalle 😄🙈 hyvä että nukutti hyvin, Mitäs sulla oli suunnitelmissa vapaa päivänä ? 😊
Anonyymi kirjoitti:
No aamulla ensiksi kukonlaulun aikaan hereille lapsien kanssa. Lenkki heitetty lapsien ja koiran kanssa, ruoan laittoa, siivoamista, pyykkäämistä. Mitä nyt tällöin ylensääkin kun kotona vielä. Töihin pitäis kyllä päästä joskus lomalle 😄🙈 hyvä että nukutti hyvin, Mitäs sulla oli suunnitelmissa vapaa päivänä ? 😊
No on sulla touhua ollut sitten. Minä en vielä tiedä tarkemmin, mitä tästä päivästä kehkeytyy. Salille menen jos jaksan vaan, sinne ehtii tällä viikolla muinakin päivinä... Vois olla hyvä ottaa välillä rennommin 😄. Huomenna on taas työaamu. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No on sulla touhua ollut sitten. Minä en vielä tiedä tarkemmin, mitä tästä päivästä kehkeytyy. Salille menen jos jaksan vaan, sinne ehtii tällä viikolla muinakin päivinä... Vois olla hyvä ottaa välillä rennommin 😄. Huomenna on taas työaamu. 😊
Joo muista pitää lepopäiviä välissä, silloinhan ne lihakset kasvaa jos kovankin treenin tehnyt😊 nyt nautit vapaasta ja mietit huomenna vasta työjuttuja 😁
Anonyymi kirjoitti:
Joo muista pitää lepopäiviä välissä, silloinhan ne lihakset kasvaa jos kovankin treenin tehnyt😊 nyt nautit vapaasta ja mietit huomenna vasta työjuttuja 😁
Se on ihan totta. Eilenkin tuli käytyä urheilemassa, niin ehkä se on ihan hyvä nyt levätä. 😊
Katsoisi vaikka jotain leffaa ja kuuntelis musiikkia 😊, Selais palstaa 😁- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on ihan totta. Eilenkin tuli käytyä urheilemassa, niin ehkä se on ihan hyvä nyt levätä. 😊
Katsoisi vaikka jotain leffaa ja kuuntelis musiikkia 😊, Selais palstaa 😁No se on hyvä suunnitelma😁 itekki meinasin,että kuuntelen ainakin musiikkia ja selaan palstaa 😅 tää on kyllä semmonen paikka, että jää vaan lukemaan näitä keskusteluita täällä 🙈
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä suunnitelma😁 itekki meinasin,että kuuntelen ainakin musiikkia ja selaan palstaa 😅 tää on kyllä semmonen paikka, että jää vaan lukemaan näitä keskusteluita täällä 🙈
Mulla on vielä aamupalakin kesken. Hidas aamu. 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mulla on vielä aamupalakin kesken. Hidas aamu. 😅
😂 loistava aamu siis. Mä en ole ehtinyt syömään vielä 😅
Anonyymi kirjoitti:
😂 loistava aamu siis. Mä en ole ehtinyt syömään vielä 😅
Se on ihan paras aamu, kun ei tartte herätyskelloon herätä. Mutta huomenna taas joutuu... 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on ihan paras aamu, kun ei tartte herätyskelloon herätä. Mutta huomenna taas joutuu... 😅
Jep,uskon 😅 onko kuinka aikanen aamu työpäivinä?
Anonyymi kirjoitti:
Jep,uskon 😅 onko kuinka aikanen aamu työpäivinä?
5:30 täytyy nousta, mutta joskus tuntia aikaisemminkin. Riippu missä oon töissä. 😊 En ole yhtään aamuihmisiä. Se on aina raskasta 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
5:30 täytyy nousta, mutta joskus tuntia aikaisemminkin. Riippu missä oon töissä. 😊 En ole yhtään aamuihmisiä. Se on aina raskasta 😅
Semmonen vaihtuva työmaa vai työ sitten 😊 teetkö silti samoja hommia aina vai vaihtuuko työtehtäväkin? Meneeköhän vähän uteluksi jo 😅 itellä semmonen ammatti kans että ikinä ei tiedä missä työmaa sattuu olemaan..Siis jos olisin töissä,no josko joskus vielä 😊👍
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen vaihtuva työmaa vai työ sitten 😊 teetkö silti samoja hommia aina vai vaihtuuko työtehtäväkin? Meneeköhän vähän uteluksi jo 😅 itellä semmonen ammatti kans että ikinä ei tiedä missä työmaa sattuu olemaan..Siis jos olisin töissä,no josko joskus vielä 😊👍
Joo homma pysyy samana, vaikka paikka vaihtuisikin. Onhan se mukavaa vaihtelua sellainen. Kyllä varmaan jossakin vaiheessa töissä taas olet. Oletko ollut pitkään kotiäitinä? 😊 Sekin on kovaa hommaa ja arvokasta.😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo homma pysyy samana, vaikka paikka vaihtuisikin. Onhan se mukavaa vaihtelua sellainen. Kyllä varmaan jossakin vaiheessa töissä taas olet. Oletko ollut pitkään kotiäitinä? 😊 Sekin on kovaa hommaa ja arvokasta.😊
No olen ollut juu reilusti yli viisi vuotta. Välissä pientä keikkaa mutta kyllähän sitä jo töihin kaipaisi säännöllisesti 😁
Anonyymi kirjoitti:
No olen ollut juu reilusti yli viisi vuotta. Välissä pientä keikkaa mutta kyllähän sitä jo töihin kaipaisi säännöllisesti 😁
Kohtahan ne aloittaa koulun, sitten se helpottaa ehkä. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Nooo pari koulussa ja muutama kotona ja vielä semmonen toiset viisi vuotta niin kaikki koulussa 😂👍 mut tarkoitus ois kyllä jo palata työelämään..😅
Anonyymi kirjoitti:
Nooo pari koulussa ja muutama kotona ja vielä semmonen toiset viisi vuotta niin kaikki koulussa 😂👍 mut tarkoitus ois kyllä jo palata työelämään..😅
Jaa niitä on tehtailtu sitten ahkerasti. Minulla on vain kaksi lasta, ja nekin jo pärjäävät omillaan. Yksin asustan ja huolehdin vain itsestäni. 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jaa niitä on tehtailtu sitten ahkerasti. Minulla on vain kaksi lasta, ja nekin jo pärjäävät omillaan. Yksin asustan ja huolehdin vain itsestäni. 😅
😂😂😂 joo
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onko ajatuksena saada vielä lisää lapsia?
Tässä kun tätä arkea nyt elelee niin , ei, ei ole 🙈😅 tässä elämässä ainakaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 joo
Mutta sulla on varmaan aika rauhallista eloa sitten 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää nyt tuli ihan väärään kohtaan. Tarkoitus oli kyllä kommentoida tuohon kun ellet yksinäsi ja sun lapset jo omillaan 😅
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tämä rauhallista ja välillä vähän liiankin. Yksin on saanut olla paljon, vaikka tykkäänkin siitä välillä, niin en toivo että näin olisi ihan loppuelämän kuitenkaan...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onhan tämä rauhallista ja välillä vähän liiankin. Yksin on saanut olla paljon, vaikka tykkäänkin siitä välillä, niin en toivo että näin olisi ihan loppuelämän kuitenkaan...
No joo. Ei nyt se varmasti pitkän päälle ole mukavaa..
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sä taidat tosiaan olla kiinnostunut paljonkin siitä tietystä neidosta,etkä nyt osaa sitten katsella ympärille jos sattuisi joku muu neitonen huomaamaan ja kenen kanssa sit teillä olis jotain yhteistä? 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat tosiaan olla kiinnostunut paljonkin siitä tietystä neidosta,etkä nyt osaa sitten katsella ympärille jos sattuisi joku muu neitonen huomaamaan ja kenen kanssa sit teillä olis jotain yhteistä? 🤔
Niinhän tuo on ollut... Minkä sille ihastumiselleen mahtaa? Kai joku muukin voisi olla, joka sais sydämen sulamaan samalla tavalla ja joka rakastaisi takaisinkin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niinhän tuo on ollut... Minkä sille ihastumiselleen mahtaa? Kai joku muukin voisi olla, joka sais sydämen sulamaan samalla tavalla ja joka rakastaisi takaisinkin.
Joo eihän niille tunteilleen mitään voi 😔
Anonyymi kirjoitti:
Joo eihän niille tunteilleen mitään voi 😔
Jos tunteet herättää vielä joku toinen. Mielenkiinnon ainakin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jos tunteet herättää vielä joku toinen. Mielenkiinnon ainakin.
No se mahdollisuus varmasti on olemassa 😊
Anonyymi kirjoitti:
No se mahdollisuus varmasti on olemassa 😊
Ainakin joku teoreettinen mahdollisuus. Aika tuon näyttää. Mutta ei minulla ole kovin paljon aikaa odotella... En varmaan enää 10 vuoden päästä etsi mitään vaikka ei ketään olisikaan. Se on ihan turhaa jo sitten. Välillä tuntuu että on jo nytkin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ainakin joku teoreettinen mahdollisuus. Aika tuon näyttää. Mutta ei minulla ole kovin paljon aikaa odotella... En varmaan enää 10 vuoden päästä etsi mitään vaikka ei ketään olisikaan. Se on ihan turhaa jo sitten. Välillä tuntuu että on jo nytkin.
Onko siihen joku ikäraja että voi haluta seuraa ? 🤔 En ole kuullutkaan. Ei vaan, ymmärrän joo jotenkuten tuon ajatuksen toki, vaikka aika masentavalta kuulostaisi että sitten se olis siinä.
Anonyymi kirjoitti:
Onko siihen joku ikäraja että voi haluta seuraa ? 🤔 En ole kuullutkaan. Ei vaan, ymmärrän joo jotenkuten tuon ajatuksen toki, vaikka aika masentavalta kuulostaisi että sitten se olis siinä.
No, minä kattelen aina aika nuoria... Ehkä se johtuu siitäkin tai jotain. Näin nyt tällä hetkellä ajattelen, en tiedä mitä ajattelen sitten myöhemmin.
Anonyymi kirjoitti:
Ollapa vielä nuori itsekin...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No, minä kattelen aina aika nuoria... Ehkä se johtuu siitäkin tai jotain. Näin nyt tällä hetkellä ajattelen, en tiedä mitä ajattelen sitten myöhemmin.
Aivan 😊 no siinä tietty on aikalailla "ikäraja" mihin asti "saa" nuoremman. Mikäs niissä oman ikäisissä sitten on ettei ns. Kelpaa 😅
Anonyymi kirjoitti:
Aivan 😊 no siinä tietty on aikalailla "ikäraja" mihin asti "saa" nuoremman. Mikäs niissä oman ikäisissä sitten on ettei ns. Kelpaa 😅
No, ei vaan sytytä. Se on karua sanoa näin, mutta lämpenen tietynlaisista. Ei se ikä nyt niin tarkkaan ole, mutta harva minun ikäisistä on niin mahtavassa kunnossa enää, jos saa sanoa.
PalstaRinssi kirjoitti:
No, ei vaan sytytä. Se on karua sanoa näin, mutta lämpenen tietynlaisista. Ei se ikä nyt niin tarkkaan ole, mutta harva minun ikäisistä on niin mahtavassa kunnossa enää, jos saa sanoa.
Kyllä niiden kaveri voin olla ja juttuun tulen, mutta siihen se jääkin sitten.
PalstaRinssi kirjoitti:
Varmaan jäi nuorena elämä elämättä, niin sitä yrittää vielä saada kiinni.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Varmaan jäi nuorena elämä elämättä, niin sitä yrittää vielä saada kiinni.
No se 😅 ja saa sanoa, mitäpä ei täällä nyt voisi sanoa 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja sekin että jokaisella on omat mieltymykset, joku etsii vanhempaa,toinen tummaa kolmas jotain muuta jnejne. Kunhan ei puhuta mistään mikä on oikeasti väärin ja sairasta 😊
Anonyymi kirjoitti:
No se 😅 ja saa sanoa, mitäpä ei täällä nyt voisi sanoa 😅
No, kun ei haluaisi loukata ketään sillä sanomisella. Se on helppo ottaa loukkauksena ja ymmärtää väärin...
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekin että jokaisella on omat mieltymykset, joku etsii vanhempaa,toinen tummaa kolmas jotain muuta jnejne. Kunhan ei puhuta mistään mikä on oikeasti väärin ja sairasta 😊
Niin, sitä ihastuu ja tykästyy jostain tietystä asiasta...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, sitä ihastuu ja tykästyy jostain tietystä asiasta...
Näinpä 😊
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä 😊
Eikä se ole pelkästään se miltä näyttää, vaan hymy ja katse, jotain mitä välittyy sen kautta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eikä se ole pelkästään se miltä näyttää, vaan hymy ja katse, jotain mitä välittyy sen kautta.
Joo luulen että omalla kohdalla se on se mikä saa koukkuun aikalailla, hymy ja katse,ylipäätänsä olemus,se tunne jne ja jos se kolahtaa nii se kolahtaa.korkealta ja kovaa 😊
Anonyymi kirjoitti:
Joo luulen että omalla kohdalla se on se mikä saa koukkuun aikalailla, hymy ja katse,ylipäätänsä olemus,se tunne jne ja jos se kolahtaa nii se kolahtaa.korkealta ja kovaa 😊
Niin se voi tehdä... Mutta sitten se on kurjaa kun ei toisella olekaan sellaisia tuntemuksia.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin se voi tehdä... Mutta sitten se on kurjaa kun ei toisella olekaan sellaisia tuntemuksia.
No joo niinhän se on..
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sori että kuulostan nyt masentuneelta.
Ei kuule tarvi harmitella ja pyydellä asiasta anteeksi yms. Ymmärrän. Että kun jokin kolahtaa ja sitten toiselta ei saa vastakaikua niin onhan se kurjaa ja no syö mieltä 😔
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuule tarvi harmitella ja pyydellä asiasta anteeksi yms. Ymmärrän. Että kun jokin kolahtaa ja sitten toiselta ei saa vastakaikua niin onhan se kurjaa ja no syö mieltä 😔
Joo, mutta ei ole kivaa kun on masentuneita juttuja...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Käykkö hämeestä Helsingissä töissä jos meinasit seiskaks keretä työmaalle 5:30 on aika kun pitäs jo olla työmatkalla omalla-autolla kävellen ei kerkiä vuorokauden aikana hesaan hyväl säkällä ehkä kun jaksaa satakilsaa kävellä ilman pysähdyksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on pitkä aika olla kotona lapsen kanssa kahden tuo viisi vuotta mutta mieluimmi kahden lapsen kanssa kotona kuin työssä jossa ei viihdy tai si ihan vai mieluimmin lapsen kanssa kahden kui suhteessa joka ei toimi tai toimisi muutoinkaan
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kenenkä lapset ne lapset mitä täälä tiedän nimeltä taitaa lähes kaikki jo ainakin olla koulussa vaikka tossa päiväkoti toki on vieressä täsäkin ja koulu vähän matkan päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kuinka kun olet lasten kanssa kotona mu ei se kai ole kuin hieman normaalia suurempi haaste ja jos omien lapsien hoitamisesta pidit ni ainahan voi jostain päiväkodista vaikka olisiko mahdollista vaikka johonkin tarhaan päästä es mex opparilla oppisopimuksella työ tekijäänsä parhaiten opettaa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minkä ikäisiä
Anonyymi kirjoitti:
Se on pitkä aika olla kotona lapsen kanssa kahden tuo viisi vuotta mutta mieluimmi kahden lapsen kanssa kotona kuin työssä jossa ei viihdy tai si ihan vai mieluimmin lapsen kanssa kahden kui suhteessa joka ei toimi tai toimisi muutoinkaan
Sinä tulit tänne sotkemaan meidän keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo. Ei nyt se varmasti pitkän päälle ole mukavaa..
Tää on jopa toisinaan hauskempaa tää yksin olo muutamas kuukaudessa jo tottun jo pirun hyvin tähä ei ole tilivelvollinen näi kenellekkään ja saa olla ja mennä miten haluaa tehdä mitä haluaa jos siltä tuntuu ja milloin haluaa ainut mitä kaipaa aina toisinaan on kainalokaveria unikaveria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiankin kiinnostunu mu ei se sitä tarkoita silti ettenkö katsele ympärilleni mikä ei siltikään tarkoita ettäkö etsin mitään tai ketään tiettyä autonallekin on helppo jäädä jos ei osaa katsoa ympärilleen
Anonyymi kirjoitti:
Liiankin kiinnostunu mu ei se sitä tarkoita silti ettenkö katsele ympärilleni mikä ei siltikään tarkoita ettäkö etsin mitään tai ketään tiettyä autonallekin on helppo jäädä jos ei osaa katsoa ympärilleen
Sinulta ei ole kysytty täällä mitään. Mene pois.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mä en ole etsinyt koskaan muuta kuin juttuseuraa korkeintaan nuorempana pärjäs vielä helpommin yksin kun pystyi äidin tai isän kotipihalla käydä autoa korjaamassa jos tartti korjata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättyyhän elämäkin joskus valintahan pääasiassa on oma kuinka sen syntymän ja kuoleman välin elää si taas ni se riippuu mistä
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kuinka nuoria ja naisystäviksikö heitä katselet muistaa vain kysyä sen iän jos tietää että on kovin alta viisitoista vuotiaan ny si taas jollain tapaa kyllä osaa arvioida jotenkin ja vanhemmille naisille si taas se sheivaaminen viisitoista v ja karvaton
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No oletko itse si niin pirun huippukunnossa että sulla on varaa ronklata
Anonyymi kirjoitti:
No oletko itse si niin pirun huippukunnossa että sulla on varaa ronklata
Olen keskimääräistä paremmassa kunnossa jos katsotaan 50 vuotiaita noin yleisesti. En ole mikään rapaku toinen paskamaha.
Kuinka siellä ilta menee? 😊
- Anonyymi
Tässähän tämä. Laittelen lapsia iltaunille hiljakseen kohta,iltahommat menossa ja ah, sit omaa aikaa 🙈😂saa hengähtää ja rauha. Mitä nyt isommat pomppii tietty hereillä vielä 😊
Anonyymi kirjoitti:
Tässähän tämä. Laittelen lapsia iltaunille hiljakseen kohta,iltahommat menossa ja ah, sit omaa aikaa 🙈😂saa hengähtää ja rauha. Mitä nyt isommat pomppii tietty hereillä vielä 😊
No niin ajattelinkin, että jotain sellaista varmaan siellä. Minä saatan lähteä käymään pojan luona, niin näen edes jonkun ihmisen tänään, niin ja leipäkin on loppu, eli kauppaan myös. 😂
PalstaRinssi kirjoitti:
No niin ajattelinkin, että jotain sellaista varmaan siellä. Minä saatan lähteä käymään pojan luona, niin näen edes jonkun ihmisen tänään, niin ja leipäkin on loppu, eli kauppaan myös. 😂
Ai että, ärsyttää jo valmiiksi että pitää yrittää käydä ajoissa nukkumaan. No se tuskin onnistuu.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Noni 😊 saatpa hetkeksi muuta ajateltavaa ja huomenna työpäivä sulla niin jospa se siitä menis huominen työntouhussa 😊
Anonyymi kirjoitti:
Noni 😊 saatpa hetkeksi muuta ajateltavaa ja huomenna työpäivä sulla niin jospa se siitä menis huominen työntouhussa 😊
Kyllä se siinä aina meneekin, omalla painollaan. Pelottavan nopeasti nämä päivät ja viikot kuluvat.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä se siinä aina meneekin, omalla painollaan. Pelottavan nopeasti nämä päivät ja viikot kuluvat.
Joo kyllä menee vauhdilla tää aika.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ai että, ärsyttää jo valmiiksi että pitää yrittää käydä ajoissa nukkumaan. No se tuskin onnistuu.
No joo voin uskoa. Mun pitäis joka ilta yrittää. Johtuen siitä kun lapset herää 😄 mut nyt täällä on rauhallista. Koululaiset touhussa ja tekee omiaan hissukseen ja loput nukkuu..ja nii. Ihana jotenkin avata vaan hiukset ja maata zombina sohvalla 😂 selvisin tästäkin päivästä 😊👍
Anonyymi kirjoitti:
No joo voin uskoa. Mun pitäis joka ilta yrittää. Johtuen siitä kun lapset herää 😄 mut nyt täällä on rauhallista. Koululaiset touhussa ja tekee omiaan hissukseen ja loput nukkuu..ja nii. Ihana jotenkin avata vaan hiukset ja maata zombina sohvalla 😂 selvisin tästäkin päivästä 😊👍
Kuulostaa hyvältä. Voit ottaa rennosti. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Voit ottaa rennosti. 😊
Juu 😊 joko kävit ostaa leipää ja moikkaamassa poikaasi? 😊
Anonyymi kirjoitti:
Juu 😊 joko kävit ostaa leipää ja moikkaamassa poikaasi? 😊
Joo kävin kaupalla ja edelleen pojun luona. Kohta kotiin. 😊
- Anonyymi
Kiitos taas. Kyllä se mukavasti päivä menee tällaisia lukiessa ja tukka auki sohvalla rötköttäessä. Ja siivoojaa ei näkynyt tänäänkään, eikä sopan keittäjää, vaikka joskus niin odotankin. Niin ja reseptinkin sain. Olis se mukavaa katella essu edessä kokkaavaa ja vielä jos tuo laulais Sinä vain.. tai jotain muuta nostattavaa ja kohottavaa..niin siis taikinaa tässä vain ajattelin. Mukavia unikuvia nuorista näteistä tai sitten vanhoista tädeistä. Hyvää yötä Sinulle minulta.
Nyt olen kotosalla... Ei väsytä vielä yhtään.
- Anonyymi
Joo. Täällä kans vielä hereillä 😅 vaikka pitäs nukkua 🙈
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Täällä kans vielä hereillä 😅 vaikka pitäs nukkua 🙈
Niin varmaan pitäis minunkin, mutta ei onnistu. Siellä muut jo nukkuu? 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin varmaan pitäis minunkin, mutta ei onnistu. Siellä muut jo nukkuu? 😅
Juu kyllä onneksi kaikki 😅
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä onneksi kaikki 😅
Saako kysyä, montako lasta sulla on? Yksinkö niitten kanssa olet? Kai sulla mies on?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Saako kysyä, montako lasta sulla on? Yksinkö niitten kanssa olet? Kai sulla mies on?
No siis sanotaan näin että viisi tai enemmän 😂👍 on joo mies. Kaikkensa hän (veikksaisin) että tekee. Onhan tää raskasta..mut nii.. paljon on kyllä..riitaa ja ei läheisyyttä jne. Mut ehkä me tämänkin yli soudetaan. 😂😅🙈 Kyllähän sitä kun lapsesta asti oltu yhdessä niin kaikkea koettu. Viime ajat vaan tuntuu että alkaa viimeinenkin yhteys häviämään...vaikken sitä halua. Ja sit tuntuisi helpommalla luovuttaa..mut jos vaan löytäisin sen ihmisen. Ollut vaan liikaa kaikkea. Pettämistä. Valehtelemista. Jopa melkeinpä lain rikkomista..niin onhan kaikessa aina sulateltavaa..
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mut siis niin jutellaan jostain muusta jooko?
Anonyymi kirjoitti:
No siis sanotaan näin että viisi tai enemmän 😂👍 on joo mies. Kaikkensa hän (veikksaisin) että tekee. Onhan tää raskasta..mut nii.. paljon on kyllä..riitaa ja ei läheisyyttä jne. Mut ehkä me tämänkin yli soudetaan. 😂😅🙈 Kyllähän sitä kun lapsesta asti oltu yhdessä niin kaikkea koettu. Viime ajat vaan tuntuu että alkaa viimeinenkin yhteys häviämään...vaikken sitä halua. Ja sit tuntuisi helpommalla luovuttaa..mut jos vaan löytäisin sen ihmisen. Ollut vaan liikaa kaikkea. Pettämistä. Valehtelemista. Jopa melkeinpä lain rikkomista..niin onhan kaikessa aina sulateltavaa..
Voi olla aika vaikea löytää uutta miestä, kun on tuota lapsikatrasta niin paljon... Jos sitä nyt tarkoitit? Kannattaa varmaan yrittää vielä löytää se yhteys.
Anonyymi kirjoitti:
Mut siis niin jutellaan jostain muusta jooko?
No kyllä se käy. Mikä sut on tuonu tälle palstalle?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voi olla aika vaikea löytää uutta miestä, kun on tuota lapsikatrasta niin paljon... Jos sitä nyt tarkoitit? Kannattaa varmaan yrittää vielä löytää se yhteys.
Ei, en sitä. Vaan lähinnä sitä ihmistä johon rakastuin palavasti aikanaan 😅 ehkä tämä kaikki kunhan lapset kasvaa 😊
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en sitä. Vaan lähinnä sitä ihmistä johon rakastuin palavasti aikanaan 😅 ehkä tämä kaikki kunhan lapset kasvaa 😊
Toivottavasti näin käy vielä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kyllä se käy. Mikä sut on tuonu tälle palstalle?
No varmaan läheisyys. Sehän on tavallaan kuitenkin osa ihmistä. Kaipaan sitä tunnetta😊 ja täällä kun on useita "meitä" niin sovin varmaan joukkoon.vaikka hiukan eritavalla haluan ja toivon ja ikävöin.. Mulla se on tos naaman edes(ei toki tällä hetkellä) ja voisin sen vaan sanoa..mut kun ei..ei me enää niin henkeviä puhuta. Tai puhuttu ikinä..en tiedä. Jokatapauksessa monella se taas on sillein tavallaan hankalampi juttu,vähän kuin sulla 😊
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan läheisyys. Sehän on tavallaan kuitenkin osa ihmistä. Kaipaan sitä tunnetta😊 ja täällä kun on useita "meitä" niin sovin varmaan joukkoon.vaikka hiukan eritavalla haluan ja toivon ja ikävöin.. Mulla se on tos naaman edes(ei toki tällä hetkellä) ja voisin sen vaan sanoa..mut kun ei..ei me enää niin henkeviä puhuta. Tai puhuttu ikinä..en tiedä. Jokatapauksessa monella se taas on sillein tavallaan hankalampi juttu,vähän kuin sulla 😊
Ei mun juttu ole kovin hankala. Yksinäni vaan kaipaillu sellaista joka ei kaipaile yhtään takaisin. Kaikki vaan omassa päässä.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei mun juttu ole kovin hankala. Yksinäni vaan kaipaillu sellaista joka ei kaipaile yhtään takaisin. Kaikki vaan omassa päässä.
Sulla on sentään paljon rakkautta siinä ympärillä ja se mieskin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sulla on sentään paljon rakkautta siinä ympärillä ja se mieskin.
No on ja ei .. ollaan lähempänä 30 v kuin 35 v ja tähänkö se kaikki intohimo,läheisyys rakkaus ja SEKSI hävisi.. on aikamoinen loppuelämä jos tähän kaikki jäi 👍 en vaan halua uskoa niin..mut kai se pakko on. Mieluummin hiljaa "tyytyväisenä" kaikesta mitä saanut.. kuin äänekkäänä ja katkerana 🙄🤔 en tiedä. Toivon todella. Ehkä kymmenen vuoden päästä ollaan taas paita ja peppu 😂
Anonyymi kirjoitti:
No on ja ei .. ollaan lähempänä 30 v kuin 35 v ja tähänkö se kaikki intohimo,läheisyys rakkaus ja SEKSI hävisi.. on aikamoinen loppuelämä jos tähän kaikki jäi 👍 en vaan halua uskoa niin..mut kai se pakko on. Mieluummin hiljaa "tyytyväisenä" kaikesta mitä saanut.. kuin äänekkäänä ja katkerana 🙄🤔 en tiedä. Toivon todella. Ehkä kymmenen vuoden päästä ollaan taas paita ja peppu 😂
No toivottavasti niin. Se kuitenkin paljon kiinni siitä, saatteko puheyhteyden kuntoon. Hellyyttä olisi hyvä olla edes vähänkin, jos ei seksiä, niin kuitenkin jotain, mistä molemmat tykkää ja välittyy se tykkääminen. Kaikille käy pitkässä suhteessa tuo sama, että se lässähtää ja väljähtyy. Lapsien määrästä voi päätellä, että sänkykamarissa on kuitenkin ollut paljonkin aktiviteettia. Mutta sitten on sitä arjen pyöritystä ja kiirettä, ei jaksa enää muuta. Te olette isä ja äiti sata lasissa koko ajan, eikä isä ja äiti ole rakastavaiset samalla tavalla, kuin alussa ilman lapsia. Tilanne voi tuosta parantua, ja se voi myös huonontua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No tuo on kyllä oikeasti ikävää. Näetkö häntä ikinä? Miten se ihastuminen sulla tapahtui häneen? on tuo jotenkin.. antaisin halauksen jos voisin 😊
PalstaRinssi kirjoitti:
No toivottavasti niin. Se kuitenkin paljon kiinni siitä, saatteko puheyhteyden kuntoon. Hellyyttä olisi hyvä olla edes vähänkin, jos ei seksiä, niin kuitenkin jotain, mistä molemmat tykkää ja välittyy se tykkääminen. Kaikille käy pitkässä suhteessa tuo sama, että se lässähtää ja väljähtyy. Lapsien määrästä voi päätellä, että sänkykamarissa on kuitenkin ollut paljonkin aktiviteettia. Mutta sitten on sitä arjen pyöritystä ja kiirettä, ei jaksa enää muuta. Te olette isä ja äiti sata lasissa koko ajan, eikä isä ja äiti ole rakastavaiset samalla tavalla, kuin alussa ilman lapsia. Tilanne voi tuosta parantua, ja se voi myös huonontua.
Sun ei kannata vielä mistään loppuelämästä tuon ikäisenä olla huolissaan. Vielä paljon aikaa jäljellä vaikka mihin. Toisin kuin minulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän pakko vielä kommentoida.. ihan siis huomiona. Ei en ole lihonnut teinimitoista mihinkään. Paitsi raskausaikana. Toista osapuolta taas ei hetkautakaan liikunta. 🙈😅 Ajattelin vaan kun useampi lapsi jne että nyt joku ajattelee että oon semmonen noh..nii🙈😅 ja siksi kaikki loppu😄
Anonyymi kirjoitti:
No tuo on kyllä oikeasti ikävää. Näetkö häntä ikinä? Miten se ihastuminen sulla tapahtui häneen? on tuo jotenkin.. antaisin halauksen jos voisin 😊
Reilu vuosi sitten jo.... Tuli vastaan useasti ja oli ihana. Katseltiin silmiin toisiamme. Kaipa hän oli vaan peloissaan ja minä ihastuin.... Ei me nähdä missään. En ymmärrä itsekään miksi ei mielestä lähde. Hän on tehnyt hyvin selväksi minulle, ettei seurani kiinnosta tipan tippaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tähän pakko vielä kommentoida.. ihan siis huomiona. Ei en ole lihonnut teinimitoista mihinkään. Paitsi raskausaikana. Toista osapuolta taas ei hetkautakaan liikunta. 🙈😅 Ajattelin vaan kun useampi lapsi jne että nyt joku ajattelee että oon semmonen noh..nii🙈😅 ja siksi kaikki loppu😄
No toki tuokin tulee aina mieleen, mutta hienoa jos olet saanut pidettyä itsesi kuosissa. Onhan se kurjaa kun sellainen loppuu... Minulle kävi se sama oman exän kanssa, että kun lapset tuli, niin seksi loppui lähestulkoon kokonaan. Minua se söi, mutta eksää ei haitannut yhtään. Aloin voida pahoin siinä suhteessa.
PalstaRinssi kirjoitti:
No toki tuokin tulee aina mieleen, mutta hienoa jos olet saanut pidettyä itsesi kuosissa. Onhan se kurjaa kun sellainen loppuu... Minulle kävi se sama oman exän kanssa, että kun lapset tuli, niin seksi loppui lähestulkoon kokonaan. Minua se söi, mutta eksää ei haitannut yhtään. Aloin voida pahoin siinä suhteessa.
En kuitenkaan pettänyt häntä kertaakaan. Mutta välillä oli, silloisessa työpaikassa, sellaisia tapauksia että ihastumista tapahtui...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Reilu vuosi sitten jo.... Tuli vastaan useasti ja oli ihana. Katseltiin silmiin toisiamme. Kaipa hän oli vaan peloissaan ja minä ihastuin.... Ei me nähdä missään. En ymmärrä itsekään miksi ei mielestä lähde. Hän on tehnyt hyvin selväksi minulle, ettei seurani kiinnosta tipan tippaa.
Ikävä kuulla 🥺 voi että.. sun pitäs nyt löytää joku kiva ihminen.. käyt kuitenkin ilmeisesti yllättävän paljon eri paikoissa salilla, kaupoissa. Töissä työmaat vaihtuu,varmaan tulee uusia kasvoja vastaan? Lenkillä ? Täällä palstalla 😅heh. Saanko kysyä ootko noin suuri piirtein mitä ikäluokaa 🙈
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kuulla 🥺 voi että.. sun pitäs nyt löytää joku kiva ihminen.. käyt kuitenkin ilmeisesti yllättävän paljon eri paikoissa salilla, kaupoissa. Töissä työmaat vaihtuu,varmaan tulee uusia kasvoja vastaan? Lenkillä ? Täällä palstalla 😅heh. Saanko kysyä ootko noin suuri piirtein mitä ikäluokaa 🙈
No en käy tarpeeksi sellaisissa paikoissa, missä vois joku lähestyä. Minä olen jo ikäloppu kun olen 50v tällainen perkeleen pappa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voi kurjuus.. ikävää että teillä kävi niin. Mutta ilmeisesti siinä kai sit keskustelitte tms..ettei vaan toinen ottanu ja nostanut kytkintä.. no toivon että tässä ei käy meillä samanlailla mutta just toisin siltikin..mä en voi sille mitään mutta kaipaan seksiä..paljon. ja kyllä sitä oli paljon..joten luotan että ehkä vielä joku aamu herään siihen taas😅😂
Anonyymi kirjoitti:
Voi kurjuus.. ikävää että teillä kävi niin. Mutta ilmeisesti siinä kai sit keskustelitte tms..ettei vaan toinen ottanu ja nostanut kytkintä.. no toivon että tässä ei käy meillä samanlailla mutta just toisin siltikin..mä en voi sille mitään mutta kaipaan seksiä..paljon. ja kyllä sitä oli paljon..joten luotan että ehkä vielä joku aamu herään siihen taas😅😂
Kyllä siitä juteltiin ja muuta, mutta ei se muuttunut paremmaksi koskaan. Minun käytös muuttui huonommaksi ja sitten meni se rakkauskin häneltä minua kohtaan kokonaan... Onneksi sain korjattua välit, että ollaan sentään hyvät kaverit edelleen ja se oli hyvä lastenkin kannalta. Tästä kaikesta on ihan riittävästi aikaa, eikä yhtään pahoja fiiliksiä siitä enää ollut aikoihin. Ei silloinkaan kun eksä löysi uuden miehen. Löysi todella hyvän.
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä siitä juteltiin ja muuta, mutta ei se muuttunut paremmaksi koskaan. Minun käytös muuttui huonommaksi ja sitten meni se rakkauskin häneltä minua kohtaan kokonaan... Onneksi sain korjattua välit, että ollaan sentään hyvät kaverit edelleen ja se oli hyvä lastenkin kannalta. Tästä kaikesta on ihan riittävästi aikaa, eikä yhtään pahoja fiiliksiä siitä enää ollut aikoihin. Ei silloinkaan kun eksä löysi uuden miehen. Löysi todella hyvän.
Avioero on todella raskas juttu. Toivottavasti ei käy niin teille. Toivon todella.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No en käy tarpeeksi sellaisissa paikoissa, missä vois joku lähestyä. Minä olen jo ikäloppu kun olen 50v tällainen perkeleen pappa.
Noh etkö oo han pappa ja ikäloppu 😅😊 kyllä mä kuule luulen että nyt kun avaat silmäsi ja liikut niin kyllä joku kiva neito sut huomaa 😉😊 sun vaan täytyy nähdä nyt ympärille.muitakin kun vain yksi neito.
Anonyymi kirjoitti:
Noh etkö oo han pappa ja ikäloppu 😅😊 kyllä mä kuule luulen että nyt kun avaat silmäsi ja liikut niin kyllä joku kiva neito sut huomaa 😉😊 sun vaan täytyy nähdä nyt ympärille.muitakin kun vain yksi neito.
Tuon kuuleminen vaan satuttaa... Mutta oikeessa varmaan olet. Pitäisi unohtaa se joka ei minusta välittänytkään. Hän oli syy tulla ja jäädä tälle palstallekin. Luulin että hän on täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitin "etkä oo mikään ihan ikäloppu ja pappa!!" 😅
PalstaRinssi kirjoitti:
Tuon kuuleminen vaan satuttaa... Mutta oikeessa varmaan olet. Pitäisi unohtaa se joka ei minusta välittänytkään. Hän oli syy tulla ja jäädä tälle palstallekin. Luulin että hän on täällä.
Ehkä olikin, mutta minua pidettiin vaan pilkkanaan.
Tämä pappa siirtyy nyt sänkykamarin puolelle ja toivoo että uni tulee joutuin. Hyvää yötä sinulle. 😊
- Anonyymi
Joo menin itsekin nukkuu jo ennen kun ehdin viimeisiä viestejä kukasta,alkoi kiitettävästi uni painaa silmiä. ja on tänäänkin ollut semmonen päivä että huhhuh 😄 no nyt hetki rauhaa 😊 sitten unille. Mites meni työpäivä?
Anonyymi kirjoitti:
Joo menin itsekin nukkuu jo ennen kun ehdin viimeisiä viestejä kukasta,alkoi kiitettävästi uni painaa silmiä. ja on tänäänkin ollut semmonen päivä että huhhuh 😄 no nyt hetki rauhaa 😊 sitten unille. Mites meni työpäivä?
Siinä se meni, niin kuin aina. Tosi väsyneenä. 4 tunnin unilla. Nyt olen treeneissä.
PalstaRinssi kirjoitti:
Siinä se meni, niin kuin aina. Tosi väsyneenä. 4 tunnin unilla. Nyt olen treeneissä.
Olen kotona joskus 22 maissa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen kotona joskus 22 maissa
Huh joo ei siinä paljoa unta tullut. Saman verran mitä itselle, toki pätkissä kum herätään se miljoona kertaa kunnes luovutan ja nousen jonkun kans ylös..meidän lapset kun ei osaa nukkua. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Huh joo ei siinä paljoa unta tullut. Saman verran mitä itselle, toki pätkissä kum herätään se miljoona kertaa kunnes luovutan ja nousen jonkun kans ylös..meidän lapset kun ei osaa nukkua. 😄
Sellaista se pikkulasten kanssa on joskus. Minä en taida taaskaan saada unta kovin nopeasti, kun treeneissä tuli hilluttua hiki päässä. Hauskaa oli, niin ku aina. Onneksi vain huominen työpäivä.
Mitähän sinunkin mies ajattelee tästä, kun minulle kirjoittelet?
- Anonyymi
Moikka. Joo no en mä asiaa nyt ihmeemmin mieti jos jossain keksistelupalstoilla käy juttelemassa elämäntilanteista,kun en nyt pelkästään sun kanssa tavallaan kirjoittele.tuolla muuallakin 😊 Kyllähän hänkin käy mutta ei foorumeilla ja eri asioista 😅
Anonyymi kirjoitti:
Moikka. Joo no en mä asiaa nyt ihmeemmin mieti jos jossain keksistelupalstoilla käy juttelemassa elämäntilanteista,kun en nyt pelkästään sun kanssa tavallaan kirjoittele.tuolla muuallakin 😊 Kyllähän hänkin käy mutta ei foorumeilla ja eri asioista 😅
Moi. No, mikä sinut sai sitten kirjoittelemaan juuri minulle?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Moi. No, mikä sinut sai sitten kirjoittelemaan juuri minulle?
Varmaan se että ei ole ainakaan "pelkoa" siitä että nyt tässä pian kirjoituksien perusteella menee ja ihastuu tms. Semmonen..siis noh. Siis en tarkoita pahalla vaan sulle on helppo jutskailla asioista 😊 oot hmm. Semmonen suoraan sanot ja et oo sinänsä jossain pilvilinnoissa että eka ihminen joka sun kans juttelee niin on kiinnostunut jostain pelkästä ihmisestä, vaan mielipiteistä,ihan kaikesta, mitä nyt elämä tuo eteen. Ja toki oot mielenkiintoinen hahmo/persoona täällä.. aina toivottaen hyvät yöt ja illat ja huomenet kaikille😊
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se että ei ole ainakaan "pelkoa" siitä että nyt tässä pian kirjoituksien perusteella menee ja ihastuu tms. Semmonen..siis noh. Siis en tarkoita pahalla vaan sulle on helppo jutskailla asioista 😊 oot hmm. Semmonen suoraan sanot ja et oo sinänsä jossain pilvilinnoissa että eka ihminen joka sun kans juttelee niin on kiinnostunut jostain pelkästä ihmisestä, vaan mielipiteistä,ihan kaikesta, mitä nyt elämä tuo eteen. Ja toki oot mielenkiintoinen hahmo/persoona täällä.. aina toivottaen hyvät yöt ja illat ja huomenet kaikille😊
Ok. Kiva kun vastasit. En vaan ole tavoittanut täällä sitä ihmistä jota ajattelin.
Tämä palstailu on mennyt minun osalta tällaiseksi vastailuksi sinne ja tänne. Alkanut tuntumaan aika turhalta.
En tietenkään ajattele muista minulle kirjoittajista mitään, kun yhtä vain mielessä pyörittänyt. Ihmistä jonka olen kohdannut ihan oikeasti.
Vaan kun olen tullut torjutuksi, niin parempi olla elättelemättä toivoja hänen suhteen.
- Anonyymi
Hei, elä masennu!! Odotitko mun olevan joku siis tämä neito jota kaipaat 🥺 ei en ole.. sä oot todella noh.. mukavaa seuraa. Ja toki tykkään jutella sulle. Ja toivon ettei tästä tule itselle mitään ns. Pakkomielllettä koska miestäni en aio pettää millään tavalla..nautin silti siitä että saan jutella just sun kans. 😅
Et tietenkään ole hän. Hän on nuorempi eikä hänellä ole tietääkseni yhtään lasta, vielä. Luulin että hän oli täällä. Siksi palstalle jäin vuosi sitten...
Mukava jos tykkäät jutella. Saahan sitä jutella. Nyt lähden käymään kaupungilla pojan kanssa nopsaan. Tunnin päästä taas kotona.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Et tietenkään ole hän. Hän on nuorempi eikä hänellä ole tietääkseni yhtään lasta, vielä. Luulin että hän oli täällä. Siksi palstalle jäin vuosi sitten...
Mukava jos tykkäät jutella. Saahan sitä jutella. Nyt lähden käymään kaupungilla pojan kanssa nopsaan. Tunnin päästä taas kotona.Taidan odottaa sua 🤔😏😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan odottaa sua 🤔😏😜
Tai sit en 😂 ei silmät pysy auki välttämättä niin kauaa, eikä mulla oikein ole asiaa🙈 paitsi että miten voit,mitä kuuluu, joko sä oot Kattellu ympärillesi 😉
Anonyymi kirjoitti:
Taidan odottaa sua 🤔😏😜
Sori, kun jouduit odottamaan. Nyt mulla on mahdollisuus käydä saunassa, joten taas joudut vähän odottamaan... 🤴😊🫢
PalstaRinssi kirjoitti:
Sori, kun jouduit odottamaan. Nyt mulla on mahdollisuus käydä saunassa, joten taas joudut vähän odottamaan... 🤴😊🫢
No nyt olen kotona. Sauna teki hyvää... Taisit mennä jo nukkumaan perheesi kanssa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No nyt olen kotona. Sauna teki hyvää... Taisit mennä jo nukkumaan perheesi kanssa.
Jep olin jo unilla 😊 mutta hyvä että pääsit käymään saunassa 😊
Anonyymi kirjoitti:
Jep olin jo unilla 😊 mutta hyvä että pääsit käymään saunassa 😊
Niin se on aina mukavaa. Ei ole omaa saunaa, niin se on harvinaista herkkua. Nyt olen salilla reenaamassa. Ei tähän päivään keksinyt muuta ohjelmaa...
Kuinkas siellä ilta menee? 😊
- Anonyymi
Hei. Taidan mennä nyt kokeilemaan nukkumista, jos tärppäis uni. Toivon sinne myös hyvää yötä sitten kun maltat mennä sänkyyn. t. usean muksun väsynyt äiti.
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Taidan mennä nyt kokeilemaan nukkumista, jos tärppäis uni. Toivon sinne myös hyvää yötä sitten kun maltat mennä sänkyyn. t. usean muksun väsynyt äiti.
Toivottavasti tulee uni. Oikein hyvää yötä sinne. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Toivottavasti tulee uni. Oikein hyvää yötä sinne. :)
Toi ei ollut mun kommentti 😅 mut siis en mä vielä nuku. Paljon on vielä kotitöitä. Aikalailla kaikki muut nukkuu jo. Taitaa vanhin lapsista olla vielä hereillä 😅👍 mutta mitenkäs sulla? Kävit ainakin salilla 😊
Anonyymi kirjoitti:
Toi ei ollut mun kommentti 😅 mut siis en mä vielä nuku. Paljon on vielä kotitöitä. Aikalailla kaikki muut nukkuu jo. Taitaa vanhin lapsista olla vielä hereillä 😅👍 mutta mitenkäs sulla? Kävit ainakin salilla 😊
No kuka tänne tuli sinua matkimaan?! On tämä erikoinen paikka. Siksi aikanaan rekkauduin tänne, kun alkoi olemaan feikkiprinssejä keksimässä tarinaa.
Siellä varmasti puuhaamista riittää. Toivottavasti saat levätä välillä kuitenkin? Minä olen saanu olla ihan rauhassa taas koko päivän niin että alkoi jo seinät kaatua päälle. Kävin salilla. Siellä käyn useasti viikossa. Olisi ollut kyllä menohaluja tänään, mutta kun ei yksin uskalla lähteä. Siis baariin. Näkisi ihmisiä yms. Tämä on tällaista aina.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kuka tänne tuli sinua matkimaan?! On tämä erikoinen paikka. Siksi aikanaan rekkauduin tänne, kun alkoi olemaan feikkiprinssejä keksimässä tarinaa.
Siellä varmasti puuhaamista riittää. Toivottavasti saat levätä välillä kuitenkin? Minä olen saanu olla ihan rauhassa taas koko päivän niin että alkoi jo seinät kaatua päälle. Kävin salilla. Siellä käyn useasti viikossa. Olisi ollut kyllä menohaluja tänään, mutta kun ei yksin uskalla lähteä. Siis baariin. Näkisi ihmisiä yms. Tämä on tällaista aina.Noo. Voin sanoa että silmäpussit on semmoset, että niihin voin sit oman haudan tehdä 😄 oli sit vitsi 😅 en tiiä, kuka lie joka nyt päätti kirjoitella minuna 😅 noni mut pystyt käymään edes salilla.👍😊 Mä kans itte "kammoan" yleisiä paikkoja jos siis sitä meillä madot ettet siksi pysty. Kaupassa siis en oikeastaan käy ikinä 🙈 en missään muuallakaan. Lapsien kans ulkoillessa menee kyllä aika 😊 olis se kiva joskus uskaltautua ihmisten ilmoille,mut en nyt ihmeemmin kaipaa muiden seuraa yms. Että lähinnä se olis semmosta pakkopullaa yrittää olla jossain normaali ihminen 😂
Anonyymi kirjoitti:
Noo. Voin sanoa että silmäpussit on semmoset, että niihin voin sit oman haudan tehdä 😄 oli sit vitsi 😅 en tiiä, kuka lie joka nyt päätti kirjoitella minuna 😅 noni mut pystyt käymään edes salilla.👍😊 Mä kans itte "kammoan" yleisiä paikkoja jos siis sitä meillä madot ettet siksi pysty. Kaupassa siis en oikeastaan käy ikinä 🙈 en missään muuallakaan. Lapsien kans ulkoillessa menee kyllä aika 😊 olis se kiva joskus uskaltautua ihmisten ilmoille,mut en nyt ihmeemmin kaipaa muiden seuraa yms. Että lähinnä se olis semmosta pakkopullaa yrittää olla jossain normaali ihminen 😂
Kyllä siinä jonkun henkisen tuen tarvitsee, jos pitäisi jonnekin pippaloihin mennä. Alkaa vaan niin ahdistaa jatkuva yksin oleminenkin välillä. Eikö sun tee mieli välillä olla aikuisten seurassa?
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä siinä jonkun henkisen tuen tarvitsee, jos pitäisi jonnekin pippaloihin mennä. Alkaa vaan niin ahdistaa jatkuva yksin oleminenkin välillä. Eikö sun tee mieli välillä olla aikuisten seurassa?
Minäkään en mikään normaali osaa missään olla. Välillä joutuu esittämään sellaista 😄
PalstaRinssi kirjoitti:
Minäkään en mikään normaali osaa missään olla. Välillä joutuu esittämään sellaista 😄
Nyt alkaa olla kova nälkä... Täytyy mennä laittamaan jotain ruokaa. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No tekee mieli😊😅 mutta sit taas se jotenkin ahdistaa että mitä suustaan päästää ja miten käyttäytyy ja osaako sitä nyt olla normaali ja sit... Noh jos käy jossain nii jälkeenpäin miettii että tulikohan sitä nyt oltua ihan ok ja puhuttua normaaleja asioita jne..ja kelailee ja ahdistuu ja kelailee jne ahdistuu lisää. Ja sit ahdistaa nii seuraavaan kertaan menee pitkä tovi että.harkitsee edes poistumista kotoa ilman lapsia 😂 joo kyllä siihen tarvis jonkun mukaan semmosiin jos meinas johonkin suunnata illaksi tms. Mut ei niitä kertoja ainakaan puolison kans kans tehdä kun on lapsia ja ei hoitajia tai "tukiverkostoa"eikä rahaa maksaa kellekään ulkopuoliselle,enkä toki luottaisikaan tuosta noin vaan kehenkään vaikka kuinka olis ammatti jne yms että joku tulisi tänne meille hoitaa🙈😅
Ja sit ei tule lähdettyä itekseen..tuntuu sit valmiiksi jo tyhmältä yksinään mennä mihinkään 😂 - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Nyt alkaa olla kova nälkä... Täytyy mennä laittamaan jotain ruokaa. 😊
Hyvä on muistaa syödä,välillä ainakin 😄
Mä taidan lähteä nukkuu..hyviä unia,oman kullan kuvia 😊 Anonyymi kirjoitti:
No tekee mieli😊😅 mutta sit taas se jotenkin ahdistaa että mitä suustaan päästää ja miten käyttäytyy ja osaako sitä nyt olla normaali ja sit... Noh jos käy jossain nii jälkeenpäin miettii että tulikohan sitä nyt oltua ihan ok ja puhuttua normaaleja asioita jne..ja kelailee ja ahdistuu ja kelailee jne ahdistuu lisää. Ja sit ahdistaa nii seuraavaan kertaan menee pitkä tovi että.harkitsee edes poistumista kotoa ilman lapsia 😂 joo kyllä siihen tarvis jonkun mukaan semmosiin jos meinas johonkin suunnata illaksi tms. Mut ei niitä kertoja ainakaan puolison kans kans tehdä kun on lapsia ja ei hoitajia tai "tukiverkostoa"eikä rahaa maksaa kellekään ulkopuoliselle,enkä toki luottaisikaan tuosta noin vaan kehenkään vaikka kuinka olis ammatti jne yms että joku tulisi tänne meille hoitaa🙈😅
Ja sit ei tule lähdettyä itekseen..tuntuu sit valmiiksi jo tyhmältä yksinään mennä mihinkään 😂Joo se on justiin tuo, että yksin sitä jo valmiiksi ajattelee, miten tyhmää se olisi yksin pönöttää jossakin. Kun ei tiedä onko tuolla kaupungilla sitten ketään tuttuja jonka seuraan lyöttäytyä, vai jääkö sitten kuitenkin itsekseen sielläkin. On sitä vaan kömpelö sosiaalisesti. 🙈
Meillä oli aikanaan eksän kanssa vähän sama tilanne, että lasten hoitamiseen meni kaikki aika, eikä ollut sellasta tukiverkostoa käytettävissä niin usein ku olisi tarvinnut. Joinakin harvoina kertoina päästiin ulos tuulettumaan kahdestaa ja hyvä se olikin. Useimmin olisi pitänyt sellaista laatuaikaa viettää, ilman sitä lapsiarkea. Suhdehan siinä kärsii, jos ei pääse siitä rumbasta välillä eroon.Anonyymi kirjoitti:
Hyvä on muistaa syödä,välillä ainakin 😄
Mä taidan lähteä nukkuu..hyviä unia,oman kullan kuvia 😊Joo yökokkailua nyt tällä kertaa
Heh, olispa se oma kulta ensin oikeasti olemassa... Hyvää yötä ja levollista unta. 😊- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo yökokkailua nyt tällä kertaa
Heh, olispa se oma kulta ensin oikeasti olemassa... Hyvää yötä ja levollista unta. 😊Kyllä mä uskon ja luotan että vielä joskus sullekin oma kulta löytyy yllättäen 😊 eikö sitä sanota että silloin kun ei etsi mitään niin semmonen yllättäen löytyy. 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä uskon ja luotan että vielä joskus sullekin oma kulta löytyy yllättäen 😊 eikö sitä sanota että silloin kun ei etsi mitään niin semmonen yllättäen löytyy. 🤔
Niinhän se menee. Ei se etsimällä vastaan tule. Luulin jo tässä kerran kuitenkin että se tuli vastaan. Minä olen ihan sekaisin hänestä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niinhän se menee. Ei se etsimällä vastaan tule. Luulin jo tässä kerran kuitenkin että se tuli vastaan. Minä olen ihan sekaisin hänestä.
Joo.kyllähän se niin on jos jokin kolahtaa niin se kolahtaa 😔 eihän tunteille Mitään voi..
Anonyymi kirjoitti:
Joo.kyllähän se niin on jos jokin kolahtaa niin se kolahtaa 😔 eihän tunteille Mitään voi..
Miksi ei koskaan kolahda molemmilla samaan aikaan? Se tuntuisi varmaan upealta, kun molemmat olisi yhtä ihastuneita.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Miksi ei koskaan kolahda molemmilla samaan aikaan? Se tuntuisi varmaan upealta, kun molemmat olisi yhtä ihastuneita.
No tämäpä tämä 😅🤔 en tiedä.. se on vähän outoa tosiaan 🤔
Anonyymi kirjoitti:
No tämäpä tämä 😅🤔 en tiedä.. se on vähän outoa tosiaan 🤔
Sen haluaisin kokea vielä tässä elämässä. Sellaisen oikean rakkauden. ☺️
Olet taas nukkumassa perheesi vieressä. Ei osuta samaan aikaan paikalle. No nukkukaahan hyvin. Minulla on täällä yksinäistä, niin olisin voinu jotain rupatellakin.
- Anonyymi
Sun pitää käyttäytyä
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin pitääkin.
Ei ole mun kommentti 😅
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mun kommentti 😅
Oikeassa on. Mulla lähtee mopo keulimaan nyt jatkuvasti. Onko se tämä lääke?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oikeassa on. Mulla lähtee mopo keulimaan nyt jatkuvasti. Onko se tämä lääke?
Mikäs lääke sulla on 😄 onkos sulla huomenna työpäivä?
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs lääke sulla on 😄 onkos sulla huomenna työpäivä?
Ssri lääke. On joo aamulla taas töihin hirveen aikaseen. Vähän unirytmi nyt huono siihen. 😄
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ssri lääke. On joo aamulla taas töihin hirveen aikaseen. Vähän unirytmi nyt huono siihen. 😄
Jos jatketaan tähän alle niin mun ei tarvi kelailla tätä ees taas että missä ne kommentit on 😅 mut tosiaan..aikainen aamu ja ei ilmeisesti yhtään väsytä? Joo en ymmärrä tota kun tuntuu että aika monet sanoo ettei kolahda samaan aikaan ja sit siinä pyöritään ja hyöritään ja ei tiedä että no josko nyt. Mut toki sekin edesauttaa sitä että olisi tekemisissä näkisi ja juttelisi yms että onko yhtään samanlainen maailmankatsomus ja ajatusmaailma ja sillä tavalla sit selviäisi molemmille osapuolille se asia. Sit taas jos vaan joku ihminen kolahtaa kunnolla ja ei pääse puusta pidemmälle niin jää yksinään asioita miettimään että miten tässä näin kävi 🤔😄 mun ajatuksia lähinnä..
Anonyymi kirjoitti:
Jos jatketaan tähän alle niin mun ei tarvi kelailla tätä ees taas että missä ne kommentit on 😅 mut tosiaan..aikainen aamu ja ei ilmeisesti yhtään väsytä? Joo en ymmärrä tota kun tuntuu että aika monet sanoo ettei kolahda samaan aikaan ja sit siinä pyöritään ja hyöritään ja ei tiedä että no josko nyt. Mut toki sekin edesauttaa sitä että olisi tekemisissä näkisi ja juttelisi yms että onko yhtään samanlainen maailmankatsomus ja ajatusmaailma ja sillä tavalla sit selviäisi molemmille osapuolille se asia. Sit taas jos vaan joku ihminen kolahtaa kunnolla ja ei pääse puusta pidemmälle niin jää yksinään asioita miettimään että miten tässä näin kävi 🤔😄 mun ajatuksia lähinnä..
Siinä olet kyllä oikeassa. Ei mulla ole sitä mahdollisuutta ollut enää, että tutustua voisin paremmin ihmiseen. Näin ollen jäikin sitten vaan mielikuvien varaan toisesta. Sitä toki koittanu kuvia katselemalla saada toisesta selvää, millainen on. Mutta ei ne kaikkea kerro.😄
Sulla on taas iltapuuhat siellä. Minä käyn pojan kanssa kaupalla nopsasti. Kahvi on loppu ja tekee mieli jotain muutakin ostaa... Poika tarttee ruokaa kotonaan haluaa multa kyydin sinne. Eli palataan myöhemmin. 😊
- Anonyymi
Voi kun olisi edes auto 😂 ja pääsisi käymään kaupoilla milloin haluaa yms. 😅 Se on vaan semmonen tilanne kun nykyään kaikki perkeleen kallista jne.. ei vaan ole varaa kun itsekin vielä kotona..töihin olis mentävä..mut ammatti sellainen että juuri työmaat vaihtuu kesken päivän myös ja muutama lapsi lasta vietävä päiväkotiin jne nii siihen tarvisi autoa mutta eipä sitä autoa saa maksettua/ostettua ennenkun on töissä 😅🙈 no elämä on. 😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun olisi edes auto 😂 ja pääsisi käymään kaupoilla milloin haluaa yms. 😅 Se on vaan semmonen tilanne kun nykyään kaikki perkeleen kallista jne.. ei vaan ole varaa kun itsekin vielä kotona..töihin olis mentävä..mut ammatti sellainen että juuri työmaat vaihtuu kesken päivän myös ja muutama lapsi lasta vietävä päiväkotiin jne nii siihen tarvisi autoa mutta eipä sitä autoa saa maksettua/ostettua ennenkun on töissä 😅🙈 no elämä on. 😂😂
No se auto on kyllä just siinä mielessä mukava omistaa. 😅
On se kyllä kallis pitää. Kaikki ylimääräinen raha menee siihen. 😅
Ärsyttää jos siihen tulee vikoja ja sitte ollaan korjaamolla...
Mutta ei oikeen ilmankaan viittis olla. Työmatkatkin menee sillä paremmin, kun kuitenkin joudun ajamaan 20 km töihin.
Sullekin olisi kätevä kuljetella sillä lapsiakin. On se vaan sellaista, kun kaikki maksaa. 😂- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No se auto on kyllä just siinä mielessä mukava omistaa. 😅
On se kyllä kallis pitää. Kaikki ylimääräinen raha menee siihen. 😅
Ärsyttää jos siihen tulee vikoja ja sitte ollaan korjaamolla...
Mutta ei oikeen ilmankaan viittis olla. Työmatkatkin menee sillä paremmin, kun kuitenkin joudun ajamaan 20 km töihin.
Sullekin olisi kätevä kuljetella sillä lapsiakin. On se vaan sellaista, kun kaikki maksaa. 😂No sepä se 😅 mutta kattellaan... Eihän mua kukaan palkkaa 😂🙈
Anonyymi kirjoitti:
No sepä se 😅 mutta kattellaan... Eihän mua kukaan palkkaa 😂🙈
No eihän tuota vielä voi tietää. Siinä taitaa vielä jonkin aikaa mennä, ennen kuin töihin yrität päästä? :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No eihän tuota vielä voi tietää. Siinä taitaa vielä jonkin aikaa mennä, ennen kuin töihin yrität päästä? :)
No yritän kyllä kokoajan 😂 toki en varmaan niin aktiivisesti kuin pitäisi
. Mut mitäpä sulle? Meneekö hyvin,sulla vakipaikka töissä,silloin tällöin vapaa jne? Ja kaiken lisäksi sullakin ehkä .. helvetti että ihminen voi kaivata läheisyyttä...toki en tiedä sun Kohdalla..mut itse kaipaisin.. Anonyymi kirjoitti:
No yritän kyllä kokoajan 😂 toki en varmaan niin aktiivisesti kuin pitäisi
. Mut mitäpä sulle? Meneekö hyvin,sulla vakipaikka töissä,silloin tällöin vapaa jne? Ja kaiken lisäksi sullakin ehkä .. helvetti että ihminen voi kaivata läheisyyttä...toki en tiedä sun Kohdalla..mut itse kaipaisin..Kyllä kai minulla menee hyvinkin. Töitä on ihan riittävästi, ja vapaita. Tosin välillä on vapaat aika tylsiä. Kun haluasi mennä ja kokea kaikkea, mutta ei ole ystäviä tässä lähellä juurikaan. Läheisyyden kaipuu on myös kova. Ihastus on mielessä joka hetki. Häneen ei ole mitään kontaktia elävässä elämässä. Tuntuu että elämästä puuttuu jotain tärkeää koko ajan. Vaikka tavallaan muuten on ihan ok.
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä kai minulla menee hyvinkin. Töitä on ihan riittävästi, ja vapaita. Tosin välillä on vapaat aika tylsiä. Kun haluasi mennä ja kokea kaikkea, mutta ei ole ystäviä tässä lähellä juurikaan. Läheisyyden kaipuu on myös kova. Ihastus on mielessä joka hetki. Häneen ei ole mitään kontaktia elävässä elämässä. Tuntuu että elämästä puuttuu jotain tärkeää koko ajan. Vaikka tavallaan muuten on ihan ok.
On mukavia harrastuksia jne. Mutta ei niitä voi tehdä 24/7. On tätä tällasta yksin olo aikaa aika paljon myös.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä kai minulla menee hyvinkin. Töitä on ihan riittävästi, ja vapaita. Tosin välillä on vapaat aika tylsiä. Kun haluasi mennä ja kokea kaikkea, mutta ei ole ystäviä tässä lähellä juurikaan. Läheisyyden kaipuu on myös kova. Ihastus on mielessä joka hetki. Häneen ei ole mitään kontaktia elävässä elämässä. Tuntuu että elämästä puuttuu jotain tärkeää koko ajan. Vaikka tavallaan muuten on ihan ok.
Tuo on niin ikävää... mä taas tunnen itseni joten kun..no pelkästään äidiksi... Ku. Haluisin seksiä..sitä tunnetta että joku vaan päättää,tulee,ottaa, jne..jne.. okei
.pieni murhe mulla.. olis se vaan kiva olla "sokeasti"haluttu 😅🤔 mut sun kohdalla kerran salilla käyt yms. Nii kyllä sut nähdään ja huomioidaan
varmasti,eri ikäluokan naisissa. mutta sä kaipaat tasan sitä yhtä.. tai yhtälailla hänen ikäisiään ja jotka harvemmin vanhemman Miehen näkee, muuta kuin isänä, niin valitsevat julkkiksen ,🙈 en tarkoita satuttaa.. mutta sun pitäs nyt yrittää ehkä hiukan itsekin yrittää nähdä muita kuin 17-18vuotiata.. Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin ikävää... mä taas tunnen itseni joten kun..no pelkästään äidiksi... Ku. Haluisin seksiä..sitä tunnetta että joku vaan päättää,tulee,ottaa, jne..jne.. okei
.pieni murhe mulla.. olis se vaan kiva olla "sokeasti"haluttu 😅🤔 mut sun kohdalla kerran salilla käyt yms. Nii kyllä sut nähdään ja huomioidaan
varmasti,eri ikäluokan naisissa. mutta sä kaipaat tasan sitä yhtä.. tai yhtälailla hänen ikäisiään ja jotka harvemmin vanhemman Miehen näkee, muuta kuin isänä, niin valitsevat julkkiksen ,🙈 en tarkoita satuttaa.. mutta sun pitäs nyt yrittää ehkä hiukan itsekin yrittää nähdä muita kuin 17-18vuotiata..Joo ymmärrän hyvin tuon mitä koet, että olet vain äiti. Ja sellaisena ehkä se sun mieskin sinut näkee juuri tällä hetkellä. Minulla oli omassa avioliitossa tuo sama ongelma. Seksi melkein kuoli pois, kun oltiin vaan lastemme vanhemmat. Parisuhde ikään kuin lakkasi olemasta se suhde mistä se alkoi. Kuitenkin se läheisyys on niin tärkeää, että sitä pitäisi kyllä saada.
Ja tuo mistä kerroit. Niin no minä nyt satuin ihastumaan tähän kovasti nuoreen naiseen ja olen kyllä havainnut itsessäni sen, että viehätyn tosi nuorista muutenkin... Vaikka näen kyllä ne vähän vanhemmatkin naiset. Ei se ikä siinä kaikkea ratkaise. Olen varmasti tykästynyt tästä samaisesta naisesta vaikka hän olisi 30v. Harmi ettei ole, koska sitten mahikseni olisivat paremmat.
En tiedä tuosta saanko mitään huomiota jossain salilla tai missään muuallakaan. En ainakaan huomaa sitä itse. Kovin harvoin siellä naisia näkee muutenkin. Ehkä käyn siellä niin eri aikaan.
Mulla on huomenna aikainen nousu, niin täytyy yrittää saada unta. Hyvää yötä sinulle. 😊
Huomenta tännekin. 😊
- Anonyymi
Hyvää huomenta kirjailija. Kello on jo puolipäivässä ja mulla pyykit pyörineet loppuun. Pitää mennä ne hoitamaan kuivumaan ja pannuhuoneeseen katsomaan tilannetta. Aurinko paistaa kauniisti täällä. Hyvää päivänjatkoa PalstaRinssille sinne jonnekin. t.usean lapsen äiti..
- Anonyymi
Vähän myöhään. Huomenta 😊sanotaan tässä sitten samalla hyvää yötä 😅 en ole nyt ehtinyt paljoa käydä palstalla ja tuo aiempi vastaus tähän ei ole multa, sen jostain syystä taisit tietääkin 😊😅
Anonyymi kirjoitti:
Vähän myöhään. Huomenta 😊sanotaan tässä sitten samalla hyvää yötä 😅 en ole nyt ehtinyt paljoa käydä palstalla ja tuo aiempi vastaus tähän ei ole multa, sen jostain syystä taisit tietääkin 😊😅
Kyllä sen tuosta tuon nimimerkistä muistin, ja tyylistä kirjoittaa. Hyvää yötä sinullekin. Katsotaan taas jos ehditään jutelle myöhemmin. 😊
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä sen tuosta tuon nimimerkistä muistin, ja tyylistä kirjoittaa. Hyvää yötä sinullekin. Katsotaan taas jos ehditään jutelle myöhemmin. 😊
Ei täällä palstalla enää nykyisin kukaan muu halua minun kanssa jutellakaan kuin sinä vain.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei täällä palstalla enää nykyisin kukaan muu halua minun kanssa jutellakaan kuin sinä vain.
Joo no mä tykkään kyllä jutella sun kanssa 😅Nyt taas ehdin tänne piipahtaa. Mitäpä sun päivään on kuulunut tänään?
Anonyymi kirjoitti:
Joo no mä tykkään kyllä jutella sun kanssa 😅Nyt taas ehdin tänne piipahtaa. Mitäpä sun päivään on kuulunut tänään?
Tänään on vapaapäivä. Näitä on nyt useampi. Kävin juuri salilla tekemässä ohjelman ja kova hiki tuli. Olisi ollut taas menohaluja kaupungille, mutta rahatilanne ei anna myöten. Se on sitten istuttava taas kotona tämäkin ilta. Huomenna käyn pääkaupunkiseudulla katsomassa orkesteria. Sentään välillä jotain muuta kuin tätä kotihiirenä olemista 🐭. 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tänään on vapaapäivä. Näitä on nyt useampi. Kävin juuri salilla tekemässä ohjelman ja kova hiki tuli. Olisi ollut taas menohaluja kaupungille, mutta rahatilanne ei anna myöten. Se on sitten istuttava taas kotona tämäkin ilta. Huomenna käyn pääkaupunkiseudulla katsomassa orkesteria. Sentään välillä jotain muuta kuin tätä kotihiirenä olemista 🐭. 😅
Noni, mukavaa vaihtelua tuommoinen, että on useammin vapaata 👍 ja huominenkin kuulostaa oikein hienolta päivältä,oi että 😊 kelpaisi kyllä itsellekin😁 toki semmonen kotihiiri myös että mihinkä sitä täältä ja lapsia tulee heti ikävä 😁
Anonyymi kirjoitti:
Noni, mukavaa vaihtelua tuommoinen, että on useammin vapaata 👍 ja huominenkin kuulostaa oikein hienolta päivältä,oi että 😊 kelpaisi kyllä itsellekin😁 toki semmonen kotihiiri myös että mihinkä sitä täältä ja lapsia tulee heti ikävä 😁
Kyllä tekisi sinullekin hyvää välillä päästä sieltä pois, tuulettumaan. 😁
Miehesi kanssa tarvitset laatuaikaa kahdestaan.
Minulle on tullut mieleen, erään ystävän ehdotuksista, että alkaisin matkustelemaan. Ihan vaan yksin, kun ei kerran ole kaveria.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä tekisi sinullekin hyvää välillä päästä sieltä pois, tuulettumaan. 😁
Miehesi kanssa tarvitset laatuaikaa kahdestaan.
Minulle on tullut mieleen, erään ystävän ehdotuksista, että alkaisin matkustelemaan. Ihan vaan yksin, kun ei kerran ole kaveria.Niin tekisi 😁 mutta ehkä joskus kun lapsoset on isoja niin ehkä päästään yhdessä tuulettumaan 👍😊
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekisi 😁 mutta ehkä joskus kun lapsoset on isoja niin ehkä päästään yhdessä tuulettumaan 👍😊
No silloin viimeistään joo. 😊
Miten on ilta mennyt?- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No silloin viimeistään joo. 😊
Miten on ilta mennyt?Hyvin meni ilta tuolloin 😄 mitenkäs sulla on mennyt tänään?
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin meni ilta tuolloin 😄 mitenkäs sulla on mennyt tänään?
No hei. Minä oon nyt töissä tämän illan. On vaan niin hiljaista täällä, että tulee vilkuiltua tänne sillon tällöin. Voisi keittää kahvia, että jaksaa. 😊 Mitä sulle kuuluu? 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No hei. Minä oon nyt töissä tämän illan. On vaan niin hiljaista täällä, että tulee vilkuiltua tänne sillon tällöin. Voisi keittää kahvia, että jaksaa. 😊 Mitä sulle kuuluu? 😊
Nonni, semmosta siellä 😊 hyvää kuluu 😊 kuinka myöhään sulla on töitä näin iltasin? Mitäpä sulle kuuluu? Kahvi kyllä on hyvää😋 itse en tähän aikaan viitsi juoda, vie yöunet, eriasia toki jos olisi illan töissä 😄
Anonyymi kirjoitti:
Nonni, semmosta siellä 😊 hyvää kuluu 😊 kuinka myöhään sulla on töitä näin iltasin? Mitäpä sulle kuuluu? Kahvi kyllä on hyvää😋 itse en tähän aikaan viitsi juoda, vie yöunet, eriasia toki jos olisi illan töissä 😄
Olen ihan tuonne keskiyöhön saakka. Alkoi väsyttämään niin keitin kahvit. 😅 Mulle kuuluu kanssa ihan hyvää. Töitä riittää nyt loppu viikon. Olin monta päivää vapailla. En tosin tehnyt mitään kovin erikoista.😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen ihan tuonne keskiyöhön saakka. Alkoi väsyttämään niin keitin kahvit. 😅 Mulle kuuluu kanssa ihan hyvää. Töitä riittää nyt loppu viikon. Olin monta päivää vapailla. En tosin tehnyt mitään kovin erikoista.😅
Kävit kuitenkin pääkaupunkiseudulla katsomassa orkesteria? Ketä/mitä, jos saa kysyä 😊 en oo yhtään perillä kuka ja mikäkin ja ketkä esiintyy missäkin ja milloinka 😅
Anonyymi kirjoitti:
Kävit kuitenkin pääkaupunkiseudulla katsomassa orkesteria? Ketä/mitä, jos saa kysyä 😊 en oo yhtään perillä kuka ja mikäkin ja ketkä esiintyy missäkin ja milloinka 😅
No mun piti mennä, mutta jätin sitten menemättä. Oli rahatilanne vähän huono. Mutta näin mä sitten yhtenä päivänä vilaukselta sen naisen jota oon kaipallut. Moikattiin. Se oli ihan kiva ylläri. En tiedä mitä hän oli siitä mieltä, kun se tilanne meni niin pian ohi.
PalstaRinssi kirjoitti:
No mun piti mennä, mutta jätin sitten menemättä. Oli rahatilanne vähän huono. Mutta näin mä sitten yhtenä päivänä vilaukselta sen naisen jota oon kaipallut. Moikattiin. Se oli ihan kiva ylläri. En tiedä mitä hän oli siitä mieltä, kun se tilanne meni niin pian ohi.
Niin ja se yhtye on sen verran erikoinen että sitä tuskin kovin moni tietää täällä. 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin ja se yhtye on sen verran erikoinen että sitä tuskin kovin moni tietää täällä. 😅
Oho no mutta oliko se kiva nähdä sitä naista vai tuliko viel enempi ikävä tms. Mikä oli tunne ja olo sen jälkeen? Huomasi kuitenkin sinut,näettekö usein?😊 Mä taas rohkaistuin ja soitin itselleni töitä yks päivä 😊👍 joo nää raha asiat, voi luoja sanon..meillä ainakin tekee nykyään niin tiukkaa kaikki🙈 kaikki niin kallista että eihän tässä kohta enää tarvi miettiä elämää ja tulevaisuutta..🙄 siksipä sinne töihin olis tarkoitus lähteä.. sä varmaan oot elänyt sitten -90 laman aikaan sillein että muistat, niin silloin tais olla kyllä paljon kurjemmin asiat kuin nyt. Toivottavasti tää maailman meno ei tästä enää pahemmaksi mene. Vaikka kyllähän sen tietää..ei tämä ihan hetkessä korjaannu..ties vaikka lama siintäisi tulevaisuudessa.
Anonyymi kirjoitti:
Oho no mutta oliko se kiva nähdä sitä naista vai tuliko viel enempi ikävä tms. Mikä oli tunne ja olo sen jälkeen? Huomasi kuitenkin sinut,näettekö usein?😊 Mä taas rohkaistuin ja soitin itselleni töitä yks päivä 😊👍 joo nää raha asiat, voi luoja sanon..meillä ainakin tekee nykyään niin tiukkaa kaikki🙈 kaikki niin kallista että eihän tässä kohta enää tarvi miettiä elämää ja tulevaisuutta..🙄 siksipä sinne töihin olis tarkoitus lähteä.. sä varmaan oot elänyt sitten -90 laman aikaan sillein että muistat, niin silloin tais olla kyllä paljon kurjemmin asiat kuin nyt. Toivottavasti tää maailman meno ei tästä enää pahemmaksi mene. Vaikka kyllähän sen tietää..ei tämä ihan hetkessä korjaannu..ties vaikka lama siintäisi tulevaisuudessa.
Joo, oli kyllä kiva nähdä häntä. Mulla oli sellainen ennakko aavistus siitä, että niin saattaa käydä ja sitten kävi just niin. Oli kiva huomata että se nainen tervehti kuitenkin. Totta kai ikäväkin kyllä taisi kasvaa siitä. En tiedä milloin nään seuraavan kerran sitten. Tuo oli ihan sattumaa kuitenkin. Olisi ollut kiva vaihtaa edes pari sanaa. Kuva kun olet aktivoitunut. Joo ei se raha puussa kasva ja kaikki kallistuu. Maailmantila on enemmän kuin huolestuttava. 🫤
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo, oli kyllä kiva nähdä häntä. Mulla oli sellainen ennakko aavistus siitä, että niin saattaa käydä ja sitten kävi just niin. Oli kiva huomata että se nainen tervehti kuitenkin. Totta kai ikäväkin kyllä taisi kasvaa siitä. En tiedä milloin nään seuraavan kerran sitten. Tuo oli ihan sattumaa kuitenkin. Olisi ollut kiva vaihtaa edes pari sanaa. Kuva kun olet aktivoitunut. Joo ei se raha puussa kasva ja kaikki kallistuu. Maailmantila on enemmän kuin huolestuttava. 🫤
Joo.no mukava että tervehti👍😊 on tää maailman meno sellaista että 😅 mä vaan oon sellainen ihminen että yritän ottaa kaiken "huumorilla" niin pitkään kuin mahdollista
Onhan se siis ihan kamalaa 😭 kaikille osapuolille tuolla sodassa esim.
Mutta kun en tiedä.. niin kauan kuin omat lapset on kunnossa ja jotenkin pärjätään niin parempi käyttää huumoria,oli se mustaa tai ei niin ei ala masentaa liikaa🙈
Mitäs sulle tänään kuuluu? 😊 Onko ikävä neitosta? Anonyymi kirjoitti:
Joo.no mukava että tervehti👍😊 on tää maailman meno sellaista että 😅 mä vaan oon sellainen ihminen että yritän ottaa kaiken "huumorilla" niin pitkään kuin mahdollista
Onhan se siis ihan kamalaa 😭 kaikille osapuolille tuolla sodassa esim.
Mutta kun en tiedä.. niin kauan kuin omat lapset on kunnossa ja jotenkin pärjätään niin parempi käyttää huumoria,oli se mustaa tai ei niin ei ala masentaa liikaa🙈
Mitäs sulle tänään kuuluu? 😊 Onko ikävä neitosta?Hei taas. Minä olen töissä parhaillaan. Joo ja on ikävä neitoa. Kysyitkin, että paheniko ikävä näkemisestä? Täytyy sanoa, että paheni se nyt vähän myöhemmin taas. Aina on ajatuksissa.
Se on hyvä että jaksat olla positiivinen ja huumori on kyllä tärkeää. Päivä menee hukkaan, jo ei yhtään naurata. 😅
Mitä sun viikonloppuun kuuluu?- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hei taas. Minä olen töissä parhaillaan. Joo ja on ikävä neitoa. Kysyitkin, että paheniko ikävä näkemisestä? Täytyy sanoa, että paheni se nyt vähän myöhemmin taas. Aina on ajatuksissa.
Se on hyvä että jaksat olla positiivinen ja huumori on kyllä tärkeää. Päivä menee hukkaan, jo ei yhtään naurata. 😅
Mitä sun viikonloppuun kuuluu?Tässähän kaikenlaista viikonlopuksi. Täytyy myöntää että hymyilin jo valmiiksi kun huomasin että olet vastannut mun viestiin 😂
Joo,ikävä että ikävä pahenee 😩 niin se varmaan on silloin kun näkee ja on ilmeisesti hankala tilanne yrittää ottaa yhteyttä tms. Ja sit vaan jää miettimään enempi kaikkea. Varmaan menisi helpoimmin kun tietäisi että toinen on tyyliin muuttanut ulkomaille eikä tule takas ettette koskaan törmäis 🤔😅
No mutta töissä missä olet taas ? Viikonloppuna,tai siis näin pe iltana,onko viikonloppu nyt edes vapaa? Saanko kysyä että oletko millä alalla? Anonyymi kirjoitti:
Tässähän kaikenlaista viikonlopuksi. Täytyy myöntää että hymyilin jo valmiiksi kun huomasin että olet vastannut mun viestiin 😂
Joo,ikävä että ikävä pahenee 😩 niin se varmaan on silloin kun näkee ja on ilmeisesti hankala tilanne yrittää ottaa yhteyttä tms. Ja sit vaan jää miettimään enempi kaikkea. Varmaan menisi helpoimmin kun tietäisi että toinen on tyyliin muuttanut ulkomaille eikä tule takas ettette koskaan törmäis 🤔😅
No mutta töissä missä olet taas ? Viikonloppuna,tai siis näin pe iltana,onko viikonloppu nyt edes vapaa? Saanko kysyä että oletko millä alalla?Olen turva-alalla. Olen viikonloppuja usein töissä ja illalla. Kiva että edes joku täällä odottaa kuulevansa minusta. Niin en vaan pääse siitä tytöstä. Ajatukset vaan kiertää kehää. Hullua, että jotenkin tiesin ennakkoon, että me nähdään ja että hän asuu siinä paikassa, jossa olin muuttoapuna. Elämä on joskus ihmeellistä. 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen turva-alalla. Olen viikonloppuja usein töissä ja illalla. Kiva että edes joku täällä odottaa kuulevansa minusta. Niin en vaan pääse siitä tytöstä. Ajatukset vaan kiertää kehää. Hullua, että jotenkin tiesin ennakkoon, että me nähdään ja että hän asuu siinä paikassa, jossa olin muuttoapuna. Elämä on joskus ihmeellistä. 😅
No joo ,välillä noita tuntemuksia tulee itsellekin että tietää jotain tapahtuvaksi tavallaan ja sitten se tapahtuu 🤔😅 se on tosi outoa 😁 semmonen työ sulla 😊 onko mukavaa hommaa?
Joo mä kyl tykkään sun "seurasta" täällä vaikka ei ihan sama elämän tilanne ole tms. Meillä ei ole sinänsä mitään yhteistä. Mutta kiinnostaa silti kuulla sun kuulumisia jne. 😊
Olen tätä tehnyt jo reilu 10 vuotta. Nähnyt kaikenlaista. Kyllä tätä tekee.
Musta vaan tuntuu, että mulla on jonkinlainen yhteys siihen tyttöön. Tiedän siitä vähän kaikkea, vaikkei nähdä eikä jutella. Nytkin jäi harmittamaan, etten pysähtynyt edes kysymään, mitä hänelle kuuluu? Aina vähän paniikissa hänen kanssaan ja silti haluaisi tuntea paremmin.
Mukava että olet täällä. 😊- Anonyymi
Mites sulla menee? 😊 näkyisi että olet 12.11 tänne jonkin kommentin yöllä ilmeisesti kirjoittanut mutta en löydä sitä 🙈😅🤔 enkö vaan nyt osaa vai eikö sitä ole enää täällä 😁
No hei. Tässähän tämä menee. Meinasin jo olla kirjoittelematta tänne palstalle ihan kokonaan, mutta huomasin tämän sun viestin, niin päätin vastata kuitenkin sulle. Kun taas joku infosi minua eilen siitä, että se minun kaipaamani neito ei viestejäni ole täällä lukemassa, niin ajattelin että miksi sitten vaivautua kirjottamaan sille? Tyhjää on elämäni. Ei ole muuta kuin treeniä ja työssä käyntiä. Nyt käyn lääkärillä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No hei. Tässähän tämä menee. Meinasin jo olla kirjoittelematta tänne palstalle ihan kokonaan, mutta huomasin tämän sun viestin, niin päätin vastata kuitenkin sulle. Kun taas joku infosi minua eilen siitä, että se minun kaipaamani neito ei viestejäni ole täällä lukemassa, niin ajattelin että miksi sitten vaivautua kirjottamaan sille? Tyhjää on elämäni. Ei ole muuta kuin treeniä ja työssä käyntiä. Nyt käyn lääkärillä.
Ai hitsi, että semmonen mieli sulla nyt 😔 no käy edes välillä vähän kurkkimassa,josko mä täällä välillä käyn kyselee sua 😊 onko joku peruslääkäri käynti vai ootko kipeä vai joku tapaturma sattunut?
Anonyymi kirjoitti:
Ai hitsi, että semmonen mieli sulla nyt 😔 no käy edes välillä vähän kurkkimassa,josko mä täällä välillä käyn kyselee sua 😊 onko joku peruslääkäri käynti vai ootko kipeä vai joku tapaturma sattunut?
Nyt olen taas kotona. Se oli kontrolli käynti. Kävin juttelemassa lääkärin kanssa siitä miten lääke on toiminut. Haitoista ja hyödyistä. Muutenkin vähän miten on mennyt tässä viimeisen 2 kk aikana. Tappavan tasaista tämä on ollut. Kiva että edes sinä kirjoitat täällä minulle. 😊
PalstaRinssi kirjoitti:
Nyt olen taas kotona. Se oli kontrolli käynti. Kävin juttelemassa lääkärin kanssa siitä miten lääke on toiminut. Haitoista ja hyödyistä. Muutenkin vähän miten on mennyt tässä viimeisen 2 kk aikana. Tappavan tasaista tämä on ollut. Kiva että edes sinä kirjoitat täällä minulle. 😊
Ja täällä kiusaaminen jatkuu myös. Justiin tuolla yhteen ketjuun minulle kirjoitti joku ääliö, että on korkannut tämän neidon, ja kysyy ei kai haittaa?
Enpä vaivaudu vastailemaan tuollaisiin. Minulle ihan sama mitä tekevät, kun ei kerran edes kiinnosta minun kanssa olla tekemisissä.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja täällä kiusaaminen jatkuu myös. Justiin tuolla yhteen ketjuun minulle kirjoitti joku ääliö, että on korkannut tämän neidon, ja kysyy ei kai haittaa?
Enpä vaivaudu vastailemaan tuollaisiin. Minulle ihan sama mitä tekevät, kun ei kerran edes kiinnosta minun kanssa olla tekemisissä.Joo noita kiusaajia tuntuu olevan sitten ihan joka paikassa.ei niistä kannata välittää 😊 kyllä mä täällä aina silloin tällöin kerkeen käydä lukemassa vähän juttuja. Ja sit tietty kysellä sun kuulumisia 😊👍
Anonyymi kirjoitti:
Joo noita kiusaajia tuntuu olevan sitten ihan joka paikassa.ei niistä kannata välittää 😊 kyllä mä täällä aina silloin tällöin kerkeen käydä lukemassa vähän juttuja. Ja sit tietty kysellä sun kuulumisia 😊👍
Minulle ei nyt oikeen hyvää kuulu, oon pahoillani siitä. Ehkä tämä kesään mennessä paranee tämä olo. Piristää se kyllä kun jaksat kirjotella minulle.
Sehän olisi ollut liian hyvää ollakseen totta, jos se neito oliskin tykännyt minusta. Kerro puolestaan mitä sinulle kuuluu? 😊- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minulle ei nyt oikeen hyvää kuulu, oon pahoillani siitä. Ehkä tämä kesään mennessä paranee tämä olo. Piristää se kyllä kun jaksat kirjotella minulle.
Sehän olisi ollut liian hyvää ollakseen totta, jos se neito oliskin tykännyt minusta. Kerro puolestaan mitä sinulle kuuluu? 😊Hyväähän mulle 😊 tai no onhan tässä kaikenlaista mutta noin niinkuin pääsääntöisesti 😅 kiva että edes vähän piristää kun kyselen kuulumisia 👍😊 josko nyt vähän aiemmin sentään mieli piristyisi kuin vasta kesään mennessä 😔 tulee pitkä talvi muuten..voi että kun ei tässä ite oikein ihmisten mieliin pysty vaikuttaa vaikka ois se kiva että vähän sun elämään sais jotain iloakin 😔
Anonyymi kirjoitti:
Hyväähän mulle 😊 tai no onhan tässä kaikenlaista mutta noin niinkuin pääsääntöisesti 😅 kiva että edes vähän piristää kun kyselen kuulumisia 👍😊 josko nyt vähän aiemmin sentään mieli piristyisi kuin vasta kesään mennessä 😔 tulee pitkä talvi muuten..voi että kun ei tässä ite oikein ihmisten mieliin pysty vaikuttaa vaikka ois se kiva että vähän sun elämään sais jotain iloakin 😔
Ei se muiden vastuulla olekaan se ilon löytyminen. Minun se pitää itse jostain löytää. Onni tulee sisältäpäin. Mutta nyt on omat haasteet minulla siinä löytää se... Suru pitää vaan surra ja käsitellä pois. Sillä se ohi kai menee. Älä sinä ota stressiä tästä. Sinulla on varmasti omia huolia ihan tarpeeksi.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei se muiden vastuulla olekaan se ilon löytyminen. Minun se pitää itse jostain löytää. Onni tulee sisältäpäin. Mutta nyt on omat haasteet minulla siinä löytää se... Suru pitää vaan surra ja käsitellä pois. Sillä se ohi kai menee. Älä sinä ota stressiä tästä. Sinulla on varmasti omia huolia ihan tarpeeksi.
Millä nimellä voisin sua kutsua? Ollaan tässä jo pitkästi juteltu, eikä sulle ole mitään nimeä vielä. Minä olen Prinssi täällä, en oikeassa elämässä. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Millä nimellä voisin sua kutsua? Ollaan tässä jo pitkästi juteltu, eikä sulle ole mitään nimeä vielä. Minä olen Prinssi täällä, en oikeassa elämässä. 😊
Jaaa,no kutsu vaikka hmm. Heititpä aikamoisen kysymyksen 😅 en mä tiedä mikä nyt olis hyvä 😁 keksi ite vaan joku 😊 mut sun nimi on kyllä loistava 😄 niin onhan se niinkin että itsehän kaikkien se onni pitää löytää mutta kyllä se välillä joskus ulkoapäinkin ottaa tuulta alleen jos oma mieli on ihan hukassa 😊
Anonyymi kirjoitti:
Jaaa,no kutsu vaikka hmm. Heititpä aikamoisen kysymyksen 😅 en mä tiedä mikä nyt olis hyvä 😁 keksi ite vaan joku 😊 mut sun nimi on kyllä loistava 😄 niin onhan se niinkin että itsehän kaikkien se onni pitää löytää mutta kyllä se välillä joskus ulkoapäinkin ottaa tuulta alleen jos oma mieli on ihan hukassa 😊
En nyt oikeen tiedä miksi sinua kutsuisin. Olin äsken puhelimessa aika pitkään. Ystävä soitti, ja hänellekin oli ero tullut hiljattain. Käytiin taas läpi niitäkin asioita tuossa. Onneksi hän on jo päässyt jaloilleen ja löytänyt uuden kumppanin. Tuntuu että kyllä kaikki muut onnistuu tuossa aina. Minä se vaan seuraan elämää sivusta. En löydä rakkautta. Taikka rakkaus ei löydä minua. No sellaisia mietteitä nyt tähän iltaan. Harmi etten nyt ole kovin iloisella päällä. Vapaapäiväkin on ja olen vaan nukkunut, vähän koittanut siivota. Tehnyt ruokaa... En ole käynyt missään paitsi siellä lääkärillä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En nyt oikeen tiedä miksi sinua kutsuisin. Olin äsken puhelimessa aika pitkään. Ystävä soitti, ja hänellekin oli ero tullut hiljattain. Käytiin taas läpi niitäkin asioita tuossa. Onneksi hän on jo päässyt jaloilleen ja löytänyt uuden kumppanin. Tuntuu että kyllä kaikki muut onnistuu tuossa aina. Minä se vaan seuraan elämää sivusta. En löydä rakkautta. Taikka rakkaus ei löydä minua. No sellaisia mietteitä nyt tähän iltaan. Harmi etten nyt ole kovin iloisella päällä. Vapaapäiväkin on ja olen vaan nukkunut, vähän koittanut siivota. Tehnyt ruokaa... En ole käynyt missään paitsi siellä lääkärillä.
Mutta hyvä että on ystäviä 😊 tai ainakin yksi hyvä ystävä 😊 ei sun mulle tarvitse pahoitella, jos mieli on maassa,se on. Ikävää se toki on mutta minkäs sille mahtaa 😔
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hyvä että on ystäviä 😊 tai ainakin yksi hyvä ystävä 😊 ei sun mulle tarvitse pahoitella, jos mieli on maassa,se on. Ikävää se toki on mutta minkäs sille mahtaa 😔
No sekin asuu kaukana nyt. Soittelee vaan joskus. Yksinhän tässä joutuu olemaan enimmän aikaa. Yksin kotona ja yksin töissäkin, vaikka siellä on paljon muita, minä olen silti aina yksin. Teen töitäni yksin. Sori kun vaan valitan nyt. Pitäis se tyttökin jo unohtaa, kun ei minusta välitä tippaakaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No sekin asuu kaukana nyt. Soittelee vaan joskus. Yksinhän tässä joutuu olemaan enimmän aikaa. Yksin kotona ja yksin töissäkin, vaikka siellä on paljon muita, minä olen silti aina yksin. Teen töitäni yksin. Sori kun vaan valitan nyt. Pitäis se tyttökin jo unohtaa, kun ei minusta välitä tippaakaan.
Saat valittaa niin paljon kuin on tarvis😊 toivon todella että sun elämässä sattuisi jokin mukava yllätys tai käännekohta 😔 yksinäisyys on inhottavaa,sun pitäs nyt yrittää jotenkin saada itsesi ihmisten ilmoille ja jutella ja tavata ihmisiä jotain kautta 🤔 tiedän että nää neuvot on kuin tuuleen huutaisi siinä vaiheessa kun elämä tuntuu turhalta tai tyhjältä..ei ne sanat auta..
Anonyymi kirjoitti:
Saat valittaa niin paljon kuin on tarvis😊 toivon todella että sun elämässä sattuisi jokin mukava yllätys tai käännekohta 😔 yksinäisyys on inhottavaa,sun pitäs nyt yrittää jotenkin saada itsesi ihmisten ilmoille ja jutella ja tavata ihmisiä jotain kautta 🤔 tiedän että nää neuvot on kuin tuuleen huutaisi siinä vaiheessa kun elämä tuntuu turhalta tai tyhjältä..ei ne sanat auta..
Niin tiedän ja tiedostan tuon kyllä. Ei se vaan auta, kun huomaa vaan jäävänsä yksin aina. Minä olen niin huono lähtemään yksin minnekään. Sen takia se kumppanikin olisi kiva olla. Tämä aihe on sellainen, että pelkästään sen ajatteleminen saa kyyneleet valumaan.
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin tiedän ja tiedostan tuon kyllä. Ei se vaan auta, kun huomaa vaan jäävänsä yksin aina. Minä olen niin huono lähtemään yksin minnekään. Sen takia se kumppanikin olisi kiva olla. Tämä aihe on sellainen, että pelkästään sen ajatteleminen saa kyyneleet valumaan.
Ja sitten on se neito, jonka miettiminen ei vaan lopu. Vaikka tiedän ettei sitä minun kannata miettiä enää yhtään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voi itku 🙁 tekee ihan pahaa sun puolesta nyt 😔 onko sulla huomenna töitä? Saisit taas ajatuksiin vähän jotain muuta.
Anonyymi kirjoitti:
Voi itku 🙁 tekee ihan pahaa sun puolesta nyt 😔 onko sulla huomenna töitä? Saisit taas ajatuksiin vähän jotain muuta.
Ei ole huomennakaan töitä. Nämä vapaapäivät ovatkin siinä mielessä pahoja. Seinät kaatuu päälle kun on vaan aikaa miettiä ja miettiä näitä. En ole todella pitkään aikaan pystynyt edes katsomaan elokuviakaan, kun en jaksa keskittyä. Sitten tietenkin treenaan. Mutta siinäkin kohta tulee ylirasitus, kun ei ole muuta. Kovin yksi puolista on. Eikä se töissäkään mitään juhlaa ole.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole huomennakaan töitä. Nämä vapaapäivät ovatkin siinä mielessä pahoja. Seinät kaatuu päälle kun on vaan aikaa miettiä ja miettiä näitä. En ole todella pitkään aikaan pystynyt edes katsomaan elokuviakaan, kun en jaksa keskittyä. Sitten tietenkin treenaan. Mutta siinäkin kohta tulee ylirasitus, kun ei ole muuta. Kovin yksi puolista on. Eikä se töissäkään mitään juhlaa ole.
Ja tuota pelkäsinkin, että sinun tulee huono olo. En nyt sitä halua. Sulla on siellä kaikki hyvin. Ja kaikilla muillakin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja tuota pelkäsinkin, että sinun tulee huono olo. En nyt sitä halua. Sulla on siellä kaikki hyvin. Ja kaikilla muillakin.
No mä oon vähän tämmönen..herkkis. ei tarvi uutisiakaan lukea kun vedän ne jotenkin niin tunteisiin.😅👍 Kyllä mä pärjään vaikka pahalta tuntuu sun puolesta😔. Mut nyt on sanottava hyvää yötä 😘 pakko mennä nukkuu 😴😴😴
Anonyymi kirjoitti:
No mä oon vähän tämmönen..herkkis. ei tarvi uutisiakaan lukea kun vedän ne jotenkin niin tunteisiin.😅👍 Kyllä mä pärjään vaikka pahalta tuntuu sun puolesta😔. Mut nyt on sanottava hyvää yötä 😘 pakko mennä nukkuu 😴😴😴
Hyvää yötä ja levollista unta. Minä käyn vielä pojan kanssa kaupalla, kun tarttee jotain ruokaa molemmat kotiinsa. Kirjotellaan taas joskus. Tuntu kivalta kun muistit minua. ☺️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää yötä ja levollista unta. Minä käyn vielä pojan kanssa kaupalla, kun tarttee jotain ruokaa molemmat kotiinsa. Kirjotellaan taas joskus. Tuntu kivalta kun muistit minua. ☺️
Joo kyllähän sä mieleen aina välillä tulet että mitenkä sulla menee 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko yhtään parempi päivä ollut tänään kuin eilen? 😊
Anonyymi kirjoitti:
Heippa. No tänään menee vähän paremmin. Nukuin vaan aika huonosti taas. Heräilin monta kertaa. Onneksi on vapaapäivä. Tässä pitäis koittaa siivoilla kämppää. Treeniä olisi illemmalla.
Miten sulla menee? En vielä tiedä miksi sinua kutsuisin. 😄- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Heippa. No tänään menee vähän paremmin. Nukuin vaan aika huonosti taas. Heräilin monta kertaa. Onneksi on vapaapäivä. Tässä pitäis koittaa siivoilla kämppää. Treeniä olisi illemmalla.
Miten sulla menee? En vielä tiedä miksi sinua kutsuisin. 😄No oon nimetön. Turhake 😂 tässähän tämä,perus arkea. Ja nyt pitäisi lähteä vähän ulos heilumaan lapsien kans. Nopeasti vaan halusin tulla katsomaan että mitäpä tänne kuuluu sulle 😊 hyvä että pikkasen parempi edes ☺️ pitäs kyllä itsekkin vähän useammin ehtiä treenaamaan jotain edes..jos huomenna.. eilen kun vedin aika napakat treenit kotona ja metsässä.. Niin voi ottaa tämän päivän rauhakseen 😅🤭 yrittä leipäillä päivästä kuitenkin 😊
Anonyymi kirjoitti:
No oon nimetön. Turhake 😂 tässähän tämä,perus arkea. Ja nyt pitäisi lähteä vähän ulos heilumaan lapsien kans. Nopeasti vaan halusin tulla katsomaan että mitäpä tänne kuuluu sulle 😊 hyvä että pikkasen parempi edes ☺️ pitäs kyllä itsekkin vähän useammin ehtiä treenaamaan jotain edes..jos huomenna.. eilen kun vedin aika napakat treenit kotona ja metsässä.. Niin voi ottaa tämän päivän rauhakseen 😅🤭 yrittä leipäillä päivästä kuitenkin 😊
Kiva kun piipahdit täällä. Se piristi minua. 😊
Vietä kiva päivä ulkona lasten kanssa. 😊
Joo ja otan rennosti tässä päivän. Ehkä vielä nokosetkin taas, että jaksan. 😊- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiva kun piipahdit täällä. Se piristi minua. 😊
Vietä kiva päivä ulkona lasten kanssa. 😊
Joo ja otan rennosti tässä päivän. Ehkä vielä nokosetkin taas, että jaksan. 😊Kiitos itsellesi. Sinä piristää mun päiviä ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos itsellesi. Sinä piristää mun päiviä ☺️
Piristät* kiireellä kun tässä välissä käyn katsomassa ja vastaamassa niin tulee kamalasti kirjoitusvirheitä 😅🙈 no mutta varmasti ymmärrät silti 👍😊
Anonyymi kirjoitti:
Piristät* kiireellä kun tässä välissä käyn katsomassa ja vastaamassa niin tulee kamalasti kirjoitusvirheitä 😅🙈 no mutta varmasti ymmärrät silti 👍😊
Hassu, niin niitä tulee minullekin usein. Pääasia että tulee ymmärretyksi. 😅
Nyt juon kahvit ja lähden salille seuraavaksi. Ehdin palstalle taas joskus myöhemmin, ainakin öitä toivottelemaan. Kivaa iltaa sinulle sinne. 😊- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hassu, niin niitä tulee minullekin usein. Pääasia että tulee ymmärretyksi. 😅
Nyt juon kahvit ja lähden salille seuraavaksi. Ehdin palstalle taas joskus myöhemmin, ainakin öitä toivottelemaan. Kivaa iltaa sinulle sinne. 😊Mukavaa salireissua 😊👍 ja hyvät ilmat noin muutenkin. Juu käyn itekki täällä illasta vielä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa salireissua 😊👍 ja hyvät ilmat noin muutenkin. Juu käyn itekki täällä illasta vielä 😊
Illat oli tarkoitus toivotella. Ilmat ei ole hirveän hyvät 🙈😂
Anonyymi kirjoitti:
Illat oli tarkoitus toivotella. Ilmat ei ole hirveän hyvät 🙈😂
Taitaa olla tosi kylmä ja liukasta varmaan... 😂 Joo ja kiitos!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Taitaa olla tosi kylmä ja liukasta varmaan... 😂 Joo ja kiitos!
Joo kylmä ainakin. Menikö treenit hyvin? 😊 Vai vieläköhän siellä 😊💪
Anonyymi kirjoitti:
Joo kylmä ainakin. Menikö treenit hyvin? 😊 Vai vieläköhän siellä 😊💪
Heippa. Treenit on nyt ohi ja tuli kova hiki. Todella kovat treenit tuli vedettyä molemmissa harkoissa. Nyt täytyy ajella kotiin. Hyvää yötä sinulle. 😊
PalstaRinssi kirjoitti:
Heippa. Treenit on nyt ohi ja tuli kova hiki. Todella kovat treenit tuli vedettyä molemmissa harkoissa. Nyt täytyy ajella kotiin. Hyvää yötä sinulle. 😊
Kävin siis ensin salilla ja sen jälkeen vielä "tappelemassa". Saa nähdä pääseekö huomenna sängystä ylös 😂
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kävin siis ensin salilla ja sen jälkeen vielä "tappelemassa". Saa nähdä pääseekö huomenna sängystä ylös 😂
Nukahdin eilen ja en kerennyt toivotella edes hyviä öitä 😅😴 joten toivottelen hyvää huomenta 😊
Anonyymi kirjoitti:
Nukahdin eilen ja en kerennyt toivotella edes hyviä öitä 😅😴 joten toivottelen hyvää huomenta 😊
Hyvää huomenta 😊
- Anonyymi
Mun ois tarkotus tänään kans nyt tehdä jonkun näköinen treeni. Keksippä sä mulle joku hyvä sarja liikkeitä mitä voi tehdä kotona,omalla keholla ja kahvakuulan ja parin käsipainon kans 😄 sä taidat olla sen verran käyny salilla että äkkiäkös heität jotain. Kerron sitten että miten meni 😅
Aloin miettiä tuota. En ole koskaan tehnyt muille saliohjelmia, kun olen tilannut hiljattain kaverilta niitä. 😅
Sun kannattaa varmaan etsiä youtubesta joku hyvä kahvakuulatreeni ja seurata sitä. 😅
Kannattaa lämmitellä hyvin ennen kuin aloitat. Ja tarviit paljon tilaa sen kuulan kanssa 😅
Kahvakuulalla voi tehdä paljon. Heilautuksia. Kyykkyjä. Pystypunnerrusliikkeitä. Hauiskääntöä ja ojentajia.
Lankuttaminen on hyvä. Yrirä pysyä vaikka minuutti siinä ens alkuun. Vatsa- ja selkälihasliikleitä. Punnerruksia 8-15.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tänne tuli nyt joku sotkemaan meidän juttuja... ☹️
Joo huomasin 😅😂 joillain ei ole elämää 🤭🙈 pitää sotkea muiden keskusteluita.oma elämä ilmeisen tylsää tai ei osaa keskustella rakentavasti niin ja varmaan voivat omassa elämässään jotenkin pahoin 😊 ei kannata välittää.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Aloin miettiä tuota. En ole koskaan tehnyt muille saliohjelmia, kun olen tilannut hiljattain kaverilta niitä. 😅
Sun kannattaa varmaan etsiä youtubesta joku hyvä kahvakuulatreeni ja seurata sitä. 😅
Kannattaa lämmitellä hyvin ennen kuin aloitat. Ja tarviit paljon tilaa sen kuulan kanssa 😅
Kahvakuulalla voi tehdä paljon. Heilautuksia. Kyykkyjä. Pystypunnerrusliikkeitä. Hauiskääntöä ja ojentajia.
Lankuttaminen on hyvä. Yrirä pysyä vaikka minuutti siinä ens alkuun. Vatsa- ja selkälihasliikleitä. Punnerruksia 8-15.Joo minäpä kattelen YouTubesta jonkun videopätkän tänään 😊👍
Anonyymi kirjoitti:
Joo minäpä kattelen YouTubesta jonkun videopätkän tänään 😊👍
Älä usko tuota joka tuli tänne hölöttämään. Hän ei tunne minua yhtään vaikka niin kuvitteleekin.
Anonyymi kirjoitti:
Joo huomasin 😅😂 joillain ei ole elämää 🤭🙈 pitää sotkea muiden keskusteluita.oma elämä ilmeisen tylsää tai ei osaa keskustella rakentavasti niin ja varmaan voivat omassa elämässään jotenkin pahoin 😊 ei kannata välittää.
Näin juuri. Täytyy antaa olla. 😄
- Anonyymi
Vaimokin palstarinssillä on ja puolipoika.
Rinssi on erikoinen. Monta minää. - Anonyymi
Palstarinssi on lapsista kiinnostunut ja siksi myös yh-äideistä.
Kiitos vaan sinullekin kun levität näitä valheita minusta ympäri kyliä. Turpaan sietäisit saada.
- Anonyymi
Pian vakituista asuntoa vailla?
- Anonyymi
Kun joku vielä kelpuuttaisi..
- Anonyymi
IRL rinssi on puhumaton, kylmä, vähän kuin jääkaappi. Täällä kirjoittaa yksi mielikuvitus!-sivupersoonistaan.
Siinä taas joku, joka luulee tuntevansa minut läpikotaisin. Todellisuudessa, jos nyt oletetaan että on nähnytkin minun irl jossain, ei silti tiedä eikä todellakaan tunne yhtään.
- Anonyymi
Lähes kuuskymppinen patu.
- Anonyymi
Hei,ihan oikeasti,onko ihmisen iällä väliä jos keskustelee elämästä, keleistä,kuulumisista tms 🤔Oletko muuallakin samanlainen että jos ei ole sun ikäluokkaa niin ei jutella? 😅🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei,ihan oikeasti,onko ihmisen iällä väliä jos keskustelee elämästä, keleistä,kuulumisista tms 🤔Oletko muuallakin samanlainen että jos ei ole sun ikäluokkaa niin ei jutella? 😅🤔
Sopii kysyy myös miksi varattu usean lapsen äiti juttelee prinssin kanssa romantiikkapalstalla kuulumisia? Nii-i, että mikä on taustaoletus.
Lähes kuuskymppinen? Jos on just vasta täyttänyt 50?! No itse oletkin joku narukäsi mopedipoju, Vai isin bemarillako ajelet?
Anonyymi kirjoitti:
Näitä ikärasisteja riittää. Joku ongelma joillekin että jos on 50 ja yli, niin pitäisi olla jo kuollut ja kuopattuö.
Anonyymi kirjoitti:
Sopii kysyy myös miksi varattu usean lapsen äiti juttelee prinssin kanssa romantiikkapalstalla kuulumisia? Nii-i, että mikä on taustaoletus.
Tämän palstan valitsi siksi, että täällä oli vähemmän muuta keskustelua. Ei tässä ole mitään romanttista ollut missään vaiheessa. Sama vaikka keskusteltaisiin jossakin autonasennus palstalla. Tänne ei myöskään eksynyt tuollaisia urpoja väliinhuutelijoita pitkään aikaan. Mistä nyt siihen tulla tupsahditte vttuilemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan koska jos vaikka oma elämä on yksinäistä kun et noista taustoista paljoa tiedä. Ja jos sattuu olee ainut osio mihin ei kokoaika tule uusia keskusteluja tai teitä hölmöläisiä kiusaamaan 😊 josko tässä itsekin sosialistuisi taas kunhan töihin lähden. Ai että työkavereiden kanssa kaikki nämä keskustelut 😂 olihan ne aikoja. Josko taas löytyisi yhtä hyvä porukka. Mutta mikä sinut ajaa tänne? Mulla lähinnä yksinäistä ja tylsää ja jumahtanut kotiin jnejne näitä kaikenmaailman syitä ja jonnekin kiva jutella kuulumisia mitä elämässä kaipaa tms. Onko se niin väärin ? 😘😅 Parempi kai tämä kun usean lapsen äiti pyörimässä yöt baarissa etsimässä keskustelukavereita 😉 jos siihen viittasit että mä täällä jotain seuraa etsisin 😂 ei en etsi. Puran tuntoja vain anonyymina ihan niinkuin kaikki täällä. Jos seuraa tms mitä meinaat tolla taustaoletuksella,niin eiköhän jokainen tiedä mistä semmoista seuraa saa jos vaan jaksaa etsiä. Mä en kaipaa muutakuin oman miehen seuraa ja huomiota mikä on hyvin vähissä ja elämässä nyt on tämmöinen vaihe. Pidän mielenterveyttä yllä tänne kirjoittelemalla ja uskomalla,toivomalla että me vielä päästään tämänkin kriisin yli. Ja samalla juttelen muitakin asioita nyt tämän rinssin kanssa joka kaipaa myös rakkautta,hänen kaivatultaan. Jos tämä kaikki on sun mielestä väärin. Niin silloin mun ja sun arvot ainakin on jotenkin erilaiset. Ihmiset on ihmisiä,nais- tai miespuolisia. Enhän mä herranjestas voisi jutella kenelläkään missään jos ei edes anonyymi palstalla saa keskustella.
Minä en saa siltä kaivatultani mitään vastakaikua. Huomen toivotteluunkaan ei vastannut tänään kukaan. Eli ei se minusta piittaa tippaakaan. Sen sijaan eilenkin joku vaan irvaili sillä minulle, että hänelle kirjoittelen täällä. Lopetan kirjoittamisen. Minulle ei ole rakkautta tässä maailmassa. 😭
- Anonyymi
Älä viitti🙁Varmasti on jossain vaiheessa rakkautta jos vaan annat nyt sen tulla jostain... Ehkä sun pitää nyt vaan käsitellä tämä nuori neito mielestäsi jotenkin pois, niin pahalta kuin se kuulostaakin 😔 että pääset sitten kokemaan sen rakkauden sellaiselta ihmiseltä joka tosiaan antaa sitä sulle. Voihan tosi olla että tämä neito ei ole sulle nyt tässä elämässä. Ja mä laitoin kyllä huomenet sulle tänne 😊
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti🙁Varmasti on jossain vaiheessa rakkautta jos vaan annat nyt sen tulla jostain... Ehkä sun pitää nyt vaan käsitellä tämä nuori neito mielestäsi jotenkin pois, niin pahalta kuin se kuulostaakin 😔 että pääset sitten kokemaan sen rakkauden sellaiselta ihmiseltä joka tosiaan antaa sitä sulle. Voihan tosi olla että tämä neito ei ole sulle nyt tässä elämässä. Ja mä laitoin kyllä huomenet sulle tänne 😊
Niin mun pitäisikin saada se pois päästäni, vaan kun ei lähde. Yli vuosi on tätä jatkunut. Ei siinä järkeä ole, kun ei häneltä mitää än takaisin päin tule. Satutan vain itseäni joka päivä. Vaikeaa uskoa rakkauteen tällaisen jälkeen. Olen jo vanha kurppa.
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin mun pitäisikin saada se pois päästäni, vaan kun ei lähde. Yli vuosi on tätä jatkunut. Ei siinä järkeä ole, kun ei häneltä mitää än takaisin päin tule. Satutan vain itseäni joka päivä. Vaikeaa uskoa rakkauteen tällaisen jälkeen. Olen jo vanha kurppa.
Voin kuvitella että joku sen tytön kaveripiiri täällä ilkkunut minua ja puoli kaupunkia pitää minua jonain pedarina. Pitäis varmaan muuttaa helvettiin täältä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No onhan se pitkä aika kun toinen on jäänyt päähän jumittamaan 😔 nyt vaan hmm..toki tää palstakin varmaan vain muistuttaa hänestä. Että kun neuvoisin nyt tekemään asioita millä saisit hänet mielestä hiljalleen pois. Silloin se varmaan meinaisi myös tätä Suomi24 palstan jättämistä taakse.. on kyllä ikävä tilanne 😓 mutta ehkä se rakkaus tulee vastaan kun vähiten sitä odotat. Etkä sä nyt vielä mikään ikäloppu ole,höpö höpö.. sulla toki tuo kun haluat nuoremman neidon kuin lähempänä omaa ikää niin siinä on vähän haastetta tietenkin.. mut nyt ei muutakuin etiäpäin. Päätät että tää oli tässä.et haikaile enää neitoa nuorta vaan katselet ympärillesi.salilla käyt niin siellä varmasti käy naisia edes välillä. Töissä ilmeisesti olet jonkun verran ihmisten kanssa tekemisissä. Mut se vaatii nyt sen että sä et mieti sitä nuorta neitoa. Päätät vaan elää omaa elämää nyt ja nähdä maailmassa muutakin. Kyllä se rakkaus sieltä vielä vastaan kävelee ☺️😉
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se pitkä aika kun toinen on jäänyt päähän jumittamaan 😔 nyt vaan hmm..toki tää palstakin varmaan vain muistuttaa hänestä. Että kun neuvoisin nyt tekemään asioita millä saisit hänet mielestä hiljalleen pois. Silloin se varmaan meinaisi myös tätä Suomi24 palstan jättämistä taakse.. on kyllä ikävä tilanne 😓 mutta ehkä se rakkaus tulee vastaan kun vähiten sitä odotat. Etkä sä nyt vielä mikään ikäloppu ole,höpö höpö.. sulla toki tuo kun haluat nuoremman neidon kuin lähempänä omaa ikää niin siinä on vähän haastetta tietenkin.. mut nyt ei muutakuin etiäpäin. Päätät että tää oli tässä.et haikaile enää neitoa nuorta vaan katselet ympärillesi.salilla käyt niin siellä varmasti käy naisia edes välillä. Töissä ilmeisesti olet jonkun verran ihmisten kanssa tekemisissä. Mut se vaatii nyt sen että sä et mieti sitä nuorta neitoa. Päätät vaan elää omaa elämää nyt ja nähdä maailmassa muutakin. Kyllä se rakkaus sieltä vielä vastaan kävelee ☺️😉
No niin tuli tuo neitokin täysin puskista ja ihastuin korviani myöten... Ja tässä on tulos. Ei kovin mukavaa.
PalstaRinssi kirjoitti:
No niin tuli tuo neitokin täysin puskista ja ihastuin korviani myöten... Ja tässä on tulos. Ei kovin mukavaa.
Palstalla enää minulle muuta ole kuin sinä... Sinuunkaan ei kannata rakastua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Palstalla enää minulle muuta ole kuin sinä... Sinuunkaan ei kannata rakastua.
Höpsö! Eihän nyt näin voi vaan sanoa etteikö seuraava kolahtaisi nii päin että joku yrittää sinua piirittää ja sä et alkuun edes huomaa,voihan joku sun lähettyvillä kaipailla sua ja sun seuraa😊 onko sulla ympärillä milloinkaan naispuolisia ihmisiä?joitain, ketä näet useinkin🤔
En meinaa nyt itseäni täällä palstalla vaan sun oikeassa elämässä. mä nyt vaan kyselen sun kuulumisia ja tsemppaan sua, että saadaan sun elämään iloa ja joku vielä sun vierelle 💪😅 pitää vaan löytää nyt iloa sieltä ympäriltä alkuun.kahvi on hyvää,salin jälkeen mahtava olo jnejne. Elämä on hienoa jos vaan annat sen olla 😊 Anonyymi kirjoitti:
Höpsö! Eihän nyt näin voi vaan sanoa etteikö seuraava kolahtaisi nii päin että joku yrittää sinua piirittää ja sä et alkuun edes huomaa,voihan joku sun lähettyvillä kaipailla sua ja sun seuraa😊 onko sulla ympärillä milloinkaan naispuolisia ihmisiä?joitain, ketä näet useinkin🤔
En meinaa nyt itseäni täällä palstalla vaan sun oikeassa elämässä. mä nyt vaan kyselen sun kuulumisia ja tsemppaan sua, että saadaan sun elämään iloa ja joku vielä sun vierelle 💪😅 pitää vaan löytää nyt iloa sieltä ympäriltä alkuun.kahvi on hyvää,salin jälkeen mahtava olo jnejne. Elämä on hienoa jos vaan annat sen olla 😊En minä naisia näe missään muualla kuin töissä, ja ehkä siellä salilla satunnaisesti ja toisessa harrastuksessa, mutta eihän ne minusta ole kiinnostuneita niissäkään kukaan selvästikään. Varattujakin aina kaikki. Parempihan se olisi vaan olla miettimättä koko asiaa ja elää vaan. 10 tässä on yksin ollut, niin alkaa jo tuntua että riittää jo. Olisi ihan mukava jos olisi joku, ja sais seksiä ja läheisyyttäkin vielä kun siihen on kykenevä.
PalstaRinssi kirjoitti:
En minä naisia näe missään muualla kuin töissä, ja ehkä siellä salilla satunnaisesti ja toisessa harrastuksessa, mutta eihän ne minusta ole kiinnostuneita niissäkään kukaan selvästikään. Varattujakin aina kaikki. Parempihan se olisi vaan olla miettimättä koko asiaa ja elää vaan. 10 tässä on yksin ollut, niin alkaa jo tuntua että riittää jo. Olisi ihan mukava jos olisi joku, ja sais seksiä ja läheisyyttäkin vielä kun siihen on kykenevä.
siis 10 vuotta olen ollut yksin.
Tämä ketju on menny niin pitkäksi, että kannattaa ehkä tedä jo uusi?
- Anonyymi
Kyllä vois tehdä 😊👍
Minä lähden nyt koko illaksi duuniin. En ehdi palstailla sen kummemmin tietystikään, mutta voin tänne joskus vilkaista jos jotain haluat sanoa. Mukavaa iltaa nyt kuitenkin tuntemattomalle juttukaverille virtuaalimaailmaan. 😊 Jos teet uuden ketjun, niin laita selkeästi, että huomaan sen. Kiitos kaikesta, tähän saakka.
- Anonyymi
bibådeochocilpinengaypeto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984