Ärsyttävä piirre miehessä

Anonyymi-ap

Olen vasta viikon kirjoitellut päivittäin erään miehen kanssa. Ei siis olla tavattu vielä. Mies vaikuttaa kivalta, mutta minua ärsyttää joka aamuiset huomenta-viestit. Eli viestittely on tiivistä ja ehkä liiankin intensiivistä, kun ei olla edes tavattu. Olen parhaillaan lomalla haluaisin aamuisin herätä rauhassa, mutta en kehtaa olla vastaamatta näihin aamuisin viesteihin. Kaiken lisäksi työni on iltapainotteista ja olen jo vuosia tottunut rauhalliseen aamurytmiin. Tämä mies taas on aamuvirkku. Jotenkin ärsyttävää, että täysin tuntematon mies vaikuttaa unirytmiini. Hän jopa välillä huomauttelee tavastani.

39

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sano se hänelle tai mikset laita kännykkääsi äänettömälle ja ilman värinään kyseisen sovelluksen osalta.

      Ja yleensähän toi huomenta viestitely loppuu melko nopeasti ja kenties koko viestittely.

    • Mies vaikuttaa vähän liian innokkaalta...

    • Anonyymi

      Hui kamala. Jätä se mies ja kerro sille että minä otan mielelläni vastaan huomentaviestit joka päivä kellosta riippumatta.

    • Anonyymi

      Mies kirjoittaa hieman siihen sävyyn kuin oltaisiin jo suhteessa. Tulee jopa tunne, onko jotenkin riippuvainen tai kahlitseva. Kirjoittaa monta kertaa päivässä ja laittaa joka ilta hyvät yöt ja joka aamu huomenet. Ymmärtäisin paremmin, jos oltaisiin jo tavattu. Hän jopa kysyi, vaikuttaako eräs työmenoni siihen, että onko minulla aikaa seurustella. Olen ollut pitkään sinkku, toisaalta on kiva, kun joku huomioi.. Mutta hieman ahdistavalta tuntuu miehen käytös.

      • Anonyymi

        Ihan normaalia "maaperän" tarkkailua. Aika ankealta kuulostaa jos huomenta viestikin on kielletty. Ettei nyt olisi vaan kyse siitä että naisilla on jotain omia demoneita pään sisällä sen verran että tavallinen käytös ahdistaa. Sehän onkin kamalaa jos joku ihminen välittää ja laittaa viestejä. Sitten jos ei laittaisi mitään ihmettelisit miksi ei laita onko jotain vikaa ja taas hämmentäisit demonipataa ja löytäisit jonkun vian. Jotkut naiset ja miehetkin on luotu olemaan yksin juuri tämän takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia "maaperän" tarkkailua. Aika ankealta kuulostaa jos huomenta viestikin on kielletty. Ettei nyt olisi vaan kyse siitä että naisilla on jotain omia demoneita pään sisällä sen verran että tavallinen käytös ahdistaa. Sehän onkin kamalaa jos joku ihminen välittää ja laittaa viestejä. Sitten jos ei laittaisi mitään ihmettelisit miksi ei laita onko jotain vikaa ja taas hämmentäisit demonipataa ja löytäisit jonkun vian. Jotkut naiset ja miehetkin on luotu olemaan yksin juuri tämän takia.

        Oon samaa mieltä kanssasi. Ja kun kännykkää voi säätää ettei tollaseen herääniin olisit iloinen että joku on kiinnostunut sinusta.

        Ja jos joku on liiankin innostunut niin säätelet kännykkäsi vaikka yöksi niin😀

        Nauti siitä jos joku on asiallisesti kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon samaa mieltä kanssasi. Ja kun kännykkää voi säätää ettei tollaseen herääniin olisit iloinen että joku on kiinnostunut sinusta.

        Ja jos joku on liiankin innostunut niin säätelet kännykkäsi vaikka yöksi niin😀

        Nauti siitä jos joku on asiallisesti kiinnostunut.

        Jos he eivät ole edes tavanneet, niin onhan tuo takertuminen omituista. Mies on ikään kuin jo ominut naisen itselleen.

        Minusta sille miehelle voisi vastata, että hiljennetään tahtia, emme ole vielä edes tavanneet eikä ole mitään tietoa siitä sovimmeko yhteen ja synkkaako meillä.

        Sanoisin myös etten mielelläni viestittele aamuisin: haluan nukkua aamulla pitkään koska olen lomalla ja muutenkin aamu-uninen ihminen, rytmini on sellainen. Jos aamu-unisuutesi on hänelle valtava ongelma niin etsiköön aamuvirkun naisen.

        Aika epätoivoiselta tuo käytös vaikuttaa. Ettei kyseessä ole takertuja? Tai sitten hän on ihan fiksu ja ok tyyppi, mutta hän itse aamuvirkkuna ihmisenä ei tule ajatelleeksi että ne aamuiset herätykset lomapäivinä ärsyttävät toista.


    • Anonyymi

      Ole vain rehellinen ja kerro ettet pidä siitä miten mies takertuu sinuun.
      Ole varovainen sillä voit saada hänestä valtavan riesan.

      • Anonyymi

        Takertuu?


      • Anonyymi

        Millä tavalla takertuu? Ilmeisesti joku vanha piika antaa siel lä neuvoja joilla vaan sotketaan kuviot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla takertuu? Ilmeisesti joku vanha piika antaa siel lä neuvoja joilla vaan sotketaan kuviot.

        ”Millä tavalla takertuu? Ilmeisesti joku vanha piika antaa siel lä neuvoja joilla vaan sotketaan kuviot”

        Viesti on yli vuoden vanha mutta vastaan silti,

        Kyllä se on nimenomaan niinpäin että epätoivoiset naisenkipeät miehet ja miehenkipeät naiset, joilla itsellään on vaikeuksia löytää kaveri ja joilla on taipumus viestitellä toiselle niin taajaan että se on ko häirintään ja roikkua mätsissään ennen kuin ollaan edes tavattu, ovat ensimmäisenä selittämässä että ole iloinen kun joku on kiinnostunut. Eli puolustelemaan roikkujamiehen käytöstä.

        Ei tarvitse olla iloinen siitä että JOKU on kiinnostunut. Ei ole asiallista lähettää hirveästi viestejä jo ennen treffejä. Saati ruveta arvostelemaan toisen vuorokausirytmiä ja elintapoja. Jos ne elintavat eivät miellytä niin kannattaa etsiä joku toinen jota ei tarvitse heti alkajaisiksi ruveta arvostelemaan ja neuvomaan. Kontrollointi ei ole kiinnostusta ja välittämistä vaan kyttäämistä ja vallankäyttöä.


    • Anonyymi

      Mies laittoi taas illalla viestin missä kertoi laittavansa aamulla viestiä ja käski pitää puhelinta äänettömällä. Laitoin nyt ekan kerran miehelle viestin, että aion nukkua loppulomani aamut rauhassa, että vastaan kun vastaan.. Aika stressaavia alkaa olla nää miehen ilmoitukset... En kyllä jaksaisi suhteessa tollasta "aamupoliisia"... Itse jos tietäisin miehen nukkuvan, en ikinä laittaisi mitään huomenta- viestejä..

    • Anonyymi

      Ei pane

    • Anonyymi

      Kuulostaa oudolta ja rehellisesti sanottuna erittäin ei- toimivalta.

      Minusta on ihana saada toiselta hyvän huomenen toivotukset. Siinä ei siis minusta ole mitään vikaan. Van jos niihin viesteihin odotetaan välitöntä vastausta niin se on itselleni ehdoton EI. En itsekään odota viesteihini vastattavan välittömästi. Vielä monin verroin pahempi on, jos tuollaisesta huomauttelee.

      Itse laittaisin noin huonotapaisen yksilön vaihtoon hyvän sään aikana. Tuo ei tule kuin pahenemaan ajan kanssa.

    • Anonyymi

      Ette tule panemaan koskaan

    • Anonyymi

      Tapasin miehen toissapäivänä. Hän kehtasi vielä treffien päätteeksi sanoa, että nyt en saa aamulla nukkua, kun kuuli, että minulla on eräs meno heti aamusta. Millä oikeudella täysin vieras ihminen kommentoi henkilökohtaista elämääni. Tämä aiheuttaa jo stressiä eli saatan aamuyöllä herätä ja ensimmäisenä mielessä, on tän äijän aamuiset viestit... Enää en edes vastaa näihin aamuviesteihin... Miksi hän silti lähettää niitä...

      • Anonyymi

        Ajatella miten julma ilmoitti että ei pistä viestiä kun se häiritsee. Taas on tavallinen asia käännetty joksikin saatanalliseksi merkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella miten julma ilmoitti että ei pistä viestiä kun se häiritsee. Taas on tavallinen asia käännetty joksikin saatanalliseksi merkiksi.

        Tavallinen asia? Ei ole tavallista että alkaa heti kättelyssä kontrolloida toista.


    • Anonyymi

      Kokemusta. Saat miehen joka kyttää suhteen ajan ja kyselee" miksi et vastaa heti jne" rasittavaa. Sen jälkeen itku potku raivarit

    • Anonyymi

      Kokemusta vastaavanlaisesta ja parin tapaamisen jälkeen meni siihen kun mies laittoi viestiä kun olin töissä enkä pystynyt heti vastaamaan ja hän tiesi että voin vastata vain tauolla. Siitä huolimatta alkoi sitten pommitus miksi et vastaa- viesteillä. No enpä kauaa jaksanut moista katella.

    • Anonyymi

      Tämä muistuttaakin taas kerran siitä, miksi sinkkuna oleminen on ihanaa.

    • Anonyymi

      On innokas. Muutamaan vastaavaan naiseen törmännyt.

    • Anonyymi

      Onko edes Seinäjoelta?

    • Anonyymi

      Mä soitan exälle aina tollasten jälkeen. Muistan että on normaaleitakin ihmisiä olemassa.

      • Anonyymi

        Mitä exälle kuuluu joku yli innokas tyyppi? Normaaleita? Just.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä exälle kuuluu joku yli innokas tyyppi? Normaaleita? Just.

        Mun ex on normaali ja se muistuttaa kun soittaa että on normaaleitakin olemassa vaikka harvassa.


    • Anonyymi

      Pitäisi varmaan olla iloinen, mies viestittelee useita kertoja päivässä ja odottaa, että tavataan viikonloppuna. Aiemmista treffailuista oppineena en ikinä tuo edes toisella tapaamisella ketään kotiini tai kerro kotiosoitettani. Yleensä oon ollut huolestunut, jos uusi tuttavuus viestittelee harvoin. Mutta ei kyllä näin alussa näin tiivis yhteydenpitokaan tunnu hyvältä. Ehkä vähän rauhoitan tilannetta ja sovin treffit johonkin myöhempään ajankohtaan. Mies muistutti jo, että mites, kun viimeksi puhuttiin eräästä päivästä milloin nähdään. Mies tuntuu jo nyt jotenkin takertuneen minuun. Joka iltaiset ja aamuiset hyvät yöt ja huomenet.... Ehkä se on vähän liikaa reilun viikon tuntemisen ja yksien treffien jälkeen. Kohta alkaa ahdistamaan....

      • Anonyymi

        Ettei vaan mies olisi liian innokas. Pitkästä aikaa match naisen kanssa ja on liian innoissaan. Maalaa kuvia teistä o parina


    • Anonyymi

      En usko että teillä on tulevaisuutta jos huomenta viestit ärsyttää. Voit tehdä niin että vastaat niihin huomenta viesteihin sitten kun sinulla on tarpeeksi aikaa tai tehdä sen minkä moni nainen tekee että jättää vastaamatta kokonaan mikä kertoo kyllä naisen vajaista sosiaalisista kyvyistä.

    • Anonyymi

      Olisikin nainen joka tykkäisi keskustella ja tutustua. Vastaisin mielelläni huomenta viesteihin.

    • Anonyymi

      Sano sille, et nyt loppu leikki, sano Annikki Tähti? Niin tajuaa, et olet ärsytetty nyt.

    • Anonyymi

      Minulla oli vuosia sitten mätsi miehen kanssa, joka mätsin jälkeen ehdotti puhelinnumerojen vaihtamista. Tein sen virheen että suostuin. Mies viestitteli ja soitteli ihan koko ajan, ei hetken rauhaa! Yhtenä sunnuntaina hän soitti yhteensä seitsemän (7) kertaa!

      Hänellä ei ollut profiilissaan valokuvia, ja kun huomautin siitä, hän kertoi olevansa ihan kivannäköinen, "ei kukaan ole vielä ulkonäköä säikähtänyt".

      No, tehtiin treffit, ja ne loppuivat lyhyeen. En tiedä oliko totta ettei kukaan nainen minua ennen ollut hänen ulkonäköään säikähtänyt. Mutta jos se oli totta, niin minä olin sitten se ensimmäinen. Kun näin hänet, ensimmäinen ajatukseni oli että apua ja voi ei. Sellainen pullataikinanaama, naama kuin kaulimella litistetty, kauheaa akne, posket täynnä ällöttäviä tulehtuneita finnejä joissa oli valkoista mätää, vartalon tilalla vetelä löllö olemus, lantio leveämpi kuin hartiat, maha pömpötti, huono ryhti, risat hampaat, koko mies sitä paitsi haisi hielle kymmenen metrin päähän. Istuin kahvilassa varttitunnin ja sitten sanoin että ei tästä tule mitään. nyt on pakko lähteä.

      Hän viestitteli perään ja halusi kuulla mikä hänessä oli sellaista etten halunnut enää tavata häntä. Vastasin että etsin parisuhdetta mutta et vedä minua miehenä puoleesi.

      Hän halusi kuulla yksityiskohtaisemmin mikä hänen ulkoisessa olemuksessaan ei tarkkaan ottaen miellyttänyt. Vastasin valehtelemalla kohteliaasti että ei sinussa varsinaisesti mitään vikaa ollut mutta kun ei sytytä niin ei sytytä. Enhän minä voinut sanoa että MIKÄÄN ulkoisessa olemuksessasi ei miellytä, olet pahanhajuinen ja ruma ja kerta kaikkiaan vastenmielinen.

      Onneksi hän uskoi eikä ruvennut häiriköimään.

    • Anonyymi

      On teillä pienet ongelmat onko pakko olla .... ei ole.... ;)

      • Anonyymi

        Kuinka suuria meidän ongelmiemme pitäisi sinun mielestäsi olla?


      • Anonyymi

        Koetko suureksi ongelmaksi sen, että jonkun ongelmat ovat melko pieniä?


    • Anonyymi

      nettideittailussa pystyy aika pitkään vedättämään hyväuskoista vastapuolta. Kannattaa vetää raja aika tarkkaan johonkin ja aika alas! Sama on myös toisella tapaa face to face mutta monta asiaa ratkeaa jo ennen keskustelun alkamista.

      • Anonyymi

        p.s. Tuohon kommunukoinnin aktiivisuuteen vähän omasta kokemuksestakin.

        Kannattaisiko sopia heti miten ja milloin niitä yhteydenottoja tehdään? Jos hän loukkaantuu siitä että sanot väärään aikaan tulleista viesteistä niin.....

        Ehkä hankkisin nettideittiä varten oman liittymän ja rauhottaisin oman numeron julkisesta tiedosta. Mielipiteeni koko asiasta on ylemässä viestissä.


    • Anonyymi

      No tossa kohti olis jo syytä miettiä että kenties ette sovi toinen toisillenne kun nyt jo ärsyttää ettekä ole vielä edes tavanneet

      • Niin se on hyvä kun huomaa heti mikä ärsyttää. Vanha postaus, eli vieläkö ovat yhdessä? Mahtaako edes ap enää käydä palstalla?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2501
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      2002
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1314
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe