Kun olen kertonut, että jokin asia on sallittu, sitä on vastustettu tällä feministien valloittamalla palstalla sanomalla, että on oikeus valita toisin. Tästä ollaankin ihan samaa mieltä. En tosiaan tyrkytä, vaan sanon vain, että myös näin voi hyvin omintunnoin tehdä.
Mutta eräässä asiassa palstan feministit ovat OMAA VALINTAA VASTAAN. Kun olen ajanut asiaa, että valinnan kohdistuminen myös lähisukulaiseen tulisi olla vapaa, he ovat jyrkästi vastaan. Lienevätkö edes huomanneet epäjohdonmukaisuutta.
Lähisukulaisia on moninmoninkertaisesti vähemmän kuin ei-sukulaisia. Siten on paljon todennäköisempää, että rakastuu ei-sukulaiseen. Sangen harvoin tapahtuukin toisin. Kun rakastuu sisarukseensa, feministi sanoo, että EI SAA.
Hänen mielestään siis korkein arvo, RAKKAUS, on kielletty, vaikkei siitä olisi mitään harmia. Olen ilman muuta sillä kannalla, että aikuisen ja varsinkin naispuolisen lapsen välillä sen tuleekin olla kielletty ja rangaistava, koska monet TYTÖT aikuiseksi tultuaan kuvailevat vakaviksi traumoja, joita ovat lapsena saaneet kokea aikuisen miessukulaisen käsissä.
Miehet muistelevat poikkeuksetta lapsena aikuisenkin kanssa harjoittamaansa sukulaisseksiä mieluisana, ainakin näissä nettikeskusteluissa.
Jos on ollut kahden aikuisen vapaaehtoista kanssakäymistä, EI KUKAAN kerro saaneensa siitä traumoja. Ei kukaan kerro myöskään saaneensa traumoja lapsuuden lääkärileikeistä, eli toistensa sukupuolielimien hypistelemisestä ja katselusta.
Mutta ei, vaikka sukulaisseksi ja seurustelu olisi kahden lapsen tai kahden aikuisen omasta halusta ja RAKKAUDESTA tapahtuvaa, se ei saisi kuulemma toteutua.
Käsitykseni on, että pahan tuottaminen tulee olla ehdottomasti kielletty ja rangaistava, mutta vapaaehtoista kahden lapsen tai kahden aikuisen sukulaisrakkautta ei voi kieltää tekemättä heille VÄKIVALTAA ja ottamatta heiltä pois IHMISOIKEUKSIA ja PÄÄTÄNTÄVALTAA OMASTA ITSESTÄÄN. 🌹👀
Oikeus noudattaa omaa tahtoaan?
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731350Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007